globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.1.2014 v 19:21 | Nahoru | #1441

špageta píše: Zdar ladiči. Určitě budete vědět, jaký je rozdíl mezi motorama, detailněji převodovkama, u RSV 04 a výš a Tuona 06 a výš. Tak šup šup. Děkuju



Detailněji převodovky jsou uplně stejné Jediný rozdíl je ve zpřevodování primár. kolečko vs. rozeta tam se to liší. Převodovka ne...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

21.1.2014 v 19:27 | Nahoru | #1442
Děkuji pánové Budu pravděpodobně řešit ohnuté vidličky a kdo ví, co jsem tím mým prasáckým řazením ještě oddělal. Tím, že jsou stejné, se budou líp shánět díly

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.1.2014 v 19:57 | Nahoru | #1443
špageta> jojo je to The same game..

Aprilia RSV úpravy a tuning

1.2.2014 v 18:44 | Nahoru | #1444
Koupím rám s TP kdyby se někomu doma válel ihned mě neváhejte kontaktiti...

Aprilia RSV úpravy a tuning

1.2.2014 v 18:45 | Nahoru | #1445
Millek nejaky nabizi... ale jakej rocnik?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

1.2.2014 v 21:06 | Nahoru | #1446
špageta> Co máš za problém s převodovkou? Resp. jak se to projevuje? Jinak mám tu na díly motor z 03 a ta už má stejnou převodovku jako novější, až na pár drobností...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.2.2014 v 09:42 | Nahoru | #1447
WenCa> Občas se mi stává,že nedořadím a to jak nahoru, tak dolu. Když jsem jezdil CECky a byl jsem na trati už delší dobu, míval jsem problémy podřadit na 2 i 3, na cílovce zase dát 6. A tak to tam šlo pěkně přes zuby. To jsem tam měl ještě Amanna. Když jsem ho dával pryč a nový majitel ho rozebíral, tak u 2 a 3 byly zuby po smrti.
Teď, když jedu dýl, stává se mi to samý , i když jenom zřídka. A tak právě zvažuju, že když budu dávat motorku na kontrolu ventilů, jestli motor nerozhodit a mrknout na převodovku. Je fakt, že teď, když tam rychlost nejde, tak jí tam zbytečně nervu a počkám si.
Tenkrát na okruhu nebyl čas ptát se kdo je kdo
Tenhle originální motor má najeto přes 30tis, tak si nějakou větší údržbu asi zaslouží.
A nebo mi to klidně rozmluvte, ať počkám, až se mi to skutečně vysere

Aprilia RSV úpravy a tuning

8.2.2014 v 22:15 | Nahoru | #1448
Tak se pochlubím
A taky tedy děkuji mileekovi
Jo a kdyby někdo chtěl, zbyly mi tu původní bremba i s hadicema a pěknejma brembo deskama
A tak nějak vůbec už se mi tu toho válí mraky, tak kdyby někdo chtěl pustit chlup...






Naposledy editováno 08.02.2014 22:16:08

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 11:26 | Nahoru | #1449
Jindrej> toz nafot co mas nazbyt, treba by se neco hodilo

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 15:32 | Nahoru | #1450
jojo nafot co máš.. taky to nafotím a hodím to sem. mám toho taky už plnou garáž co už mám 2x nebo 3x...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 19:28 | Nahoru | #1451

Bači píše: jojo nafot co máš.. taky to nafotím a hodím to sem. mám toho taky už plnou garáž co už mám 2x nebo 3x...



ty tři motory snad udáš a možná i ten ruplej rám

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:08 | Nahoru | #1452

dewwil píše: ty tři motory snad udáš a možná i ten ruplej rám

:D :D ten asi nee ten je na dvě části.. krk s vidlicema a zbytek rámu..:D ale tak třeba se někdo chytí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:27 | Nahoru | #1453
WenCa, Bači>
Fotit nebudu, to bych měl na hodinu. Asi udělám inzerát ve tvaru seznamu, hodím sem odkaz a dle zájmu budu fotit. Nebylo by ale špatný udělat tady takovou burzu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:29 | Nahoru | #1454

Jindrej píše: WenCa, Bači>
Fotit nebudu, to bych měl na hodinu. Asi udělám inzerát ve tvaru seznamu, hodím sem odkaz a dle zájmu budu fotit. Nebylo by ale špatný udělat tady takovou burzu...

Fajn už nabíjím baterky ve fotáku..

6 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:29 | Nahoru | #1455
Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:30 | Nahoru | #1456

Bači píše: Fajn už nabíjím baterky ve fotáku..

good

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:34 | Nahoru | #1457

Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina



Tak jsem zvedac co vykouzli... na jare se na to prijedu kouknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:34 | Nahoru | #1458

Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina



tak abychom pak nečetli v deníku "back in business 3"

jinak souhlas

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:35 | Nahoru | #1459

dakarista píše: Tak jsem zvedac co vykouzli... na jare se na to prijedu kouknout



S tím se počítá

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:36 | Nahoru | #1460

Mileek píše: tak abychom pak nečetli v deníku "back in business 3"

jinak souhlas


To je dost dobře možný
A čekám na zprávu hele

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:41 | Nahoru | #1461

Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina

tak to jsem zvědavej co z něj vypadne...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:43 | Nahoru | #1462

Bači píše: tak to jsem zvědavej co z něj vypadne...


Ojnice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:43 | Nahoru | #1463
Bači> ojnice
hmm, jde vidět, že máme stejné myšlenky...

Naposledy editováno 09.02.2014 21:44:05

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:45 | Nahoru | #1464

Mileek píše: Bači> ojnice
hmm, jde vidět, že máme stejné myšlenky...


Je vidět že mi přeješ

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:45 | Nahoru | #1465
tak to doufám že nee 150 hp by bylo fajn.. Jo já mít tak amanna ach..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:49 | Nahoru | #1466

Bači píše: tak to doufám že nee 150 hp by bylo fajn.. Jo já mít tak amanna ach..


Řekni mileekovi ať si neškudlí dva a jeden pošle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:55 | Nahoru | #1467

Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina



Si povíme pak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:57 | Nahoru | #1468
Bači> vždyť ty ta máš 150k i bez něj, ne? jen koncovky a ignitech

Jindrej> jo 2, ale jeden je motor RP ze staré Mille, a jeden je RR...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:58 | Nahoru | #1469

Jindrej píše: Řekni mileekovi ať si neškudlí dva a jeden pošle

Musím do něho zavařit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.2.2014 v 21:59 | Nahoru | #1470

Mileek píše: Bači> vždyť ty ta máš 150k i bez něj, ne? jen koncovky a ignitech

Jindrej> jo 2, ale jeden je motor RP ze staré Mille, a jeden je RR...

No teď sotva tak 130 ten vykuněnej motor je po smrti.. Vrátil sem se ke starému.. A chci si postavit jeden pořádnej jen nevím jestli ho nechat origo 990 nebo tam lupnut big bore..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist