Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Je to ta věc u klaksonu? Čím je to ovládané? http://www.perthstr...vr-duc-1098-a-57387/
Přetlak?
KedaR_K píše: assassin> A jak to má řešené ten švéd na RSV s kompresorem Rotrex?
Je to ta věc u klaksonu? Čím je to ovládané? http://www.perthstr...vr-duc-1098-a-57387/
Přetlak?
jo vypada to tak, je tam nejaka ovladaci membrana.. coz me nenapada proc by to melo byt resene takhle ... kdyz takovej "redukcak" pujde udelat i jen tak ze proste upusti co je v potrubi navic... jako ten na samovo supercharged TLS:
supercharger build thread, kdyby te zajimal... ten clovek vi o motorech fakt moc, i o strojarine, naucil sem se od nej uz hodne uzitecnyho...
www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/122583-supercharger-build.html
Naposledy editováno 11.05.2013 21:27:36
4 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: Ďuričko> Jj udělal se tam novej nikasil a přes zimu sem si ho nechal složit a tohle je výsledek. 1080 kit, Akrap komplet evo 1, vetší race airbox, leštěný kanály, ignijet 2008, filtr ITG.
Musim říct, že super!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 10.06.2013 15:59:16
YOSH_BOY píše: Ďuričko> Jj udělal se tam novej nikasil a přes zimu sem si ho nechal složit a tohle je výsledek. 1080 kit, Akrap komplet evo 1, vetší race airbox, leštěný kanály, ignijet 2008, filtr ITG.
To už je úplně jinej bajk No máš můj obdiv a doufam že ti to pošlape bez problémů!! Co na to pravil mistr Murkin? Osobně po tom co tu před časem proběhlo za anabázi s Amannama,bych do takovýhle radikální úpavy nešel...Ale závidim ti ten krouťák,to JO!
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
takže myslím, že Jindrej radost mít bude
E: a já doufám taky, páč už mám i ten novější (RR) motor doma
Naposledy editováno 10.06.2013 16:32:29
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Strach z brzdy nemám, bo jsem na letišti s mivvama zlikvidoval třikrát za sebou zx10r 04. Až bude graf, postnu ho sem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |