globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

Aprilia RSV úpravy a tuning

7.5.2013 v 10:28 | Nahoru | #1051
u tohodle je nástup okamžitej , v autě super ,na motorce nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.5.2013 v 18:51 | Nahoru | #1052
assassin> A jak to má řešené ten švéd na RSV s kompresorem Rotrex?
Je to ta věc u klaksonu? Čím je to ovládané? http://www.perthstr...vr-duc-1098-a-57387/
Přetlak?

Aprilia RSV úpravy a tuning

11.5.2013 v 20:57 | Nahoru | #1053
Ahoj
nemáte tušení jestli snímač vačkové hřídele na motoru z 2005,pracuje jen při startu,nebo po dobu chodu motoru?
dík za info

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.5.2013 v 21:07 | Nahoru | #1054

KedaR_K píše: assassin> A jak to má řešené ten švéd na RSV s kompresorem Rotrex?
Je to ta věc u klaksonu? Čím je to ovládané? http://www.perthstr...vr-duc-1098-a-57387/
Přetlak?



jo vypada to tak, je tam nejaka ovladaci membrana.. coz me nenapada proc by to melo byt resene takhle ... kdyz takovej "redukcak" pujde udelat i jen tak ze proste upusti co je v potrubi navic... jako ten na samovo supercharged TLS:


supercharger build thread, kdyby te zajimal... ten clovek vi o motorech fakt moc, i o strojarine, naucil sem se od nej uz hodne uzitecnyho...
www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/122583-supercharger-build.html

Naposledy editováno 11.05.2013 21:27:36

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.5.2013 v 21:07 | Nahoru | #1055
Zdar lidi, nemel by nekdo na prodej zadni sedadlo z RSV 2006+ nebo Tuono 2006+ ? Nikde na inzerci neni a tak jestli se vam nekomu nevali doma a nepotrebuje ho.

Diky

Aprilia RSV úpravy a tuning

9.6.2013 v 22:18 | Nahoru | #1056
Zdar,

cim muze byt ze se pri akceleraci vlni predek? Dela to i v cca 200kmh... diky za rady

4 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:13 | Nahoru | #1057
Sorry že sem zas lezu ale jak jsem zde předtím psal že čekám na brzdu u Murkina tak tady je výslednej graf





Naposledy editováno 10.06.2013 15:14:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:18 | Nahoru | #1058
YOSH_BOY>

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:20 | Nahoru | #1059
YOSH_BOY> parádní Do Duc 1098 už moc nechybí.

Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:23 | Nahoru | #1060
Poděkování patří hlavně Murkinovi za špičkovou práci Jede to fakt pekelně a hlavně furt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:23 | Nahoru | #1061
YOSH_BOY> Páni To je na tom motoru co se ti kousnul? Sorac nesledoval jsem ,tak nevim?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:28 | Nahoru | #1062
Ďuričko> Jj udělal se tam novej nikasil a přes zimu sem si ho nechal složit a tohle je výsledek. 1080 kit, Akrap komplet evo 1, vetší race airbox, leštěný kanály, ignijet 2008, filtr ITG.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:41 | Nahoru | #1063

YOSH_BOY píše: Ďuričko> Jj udělal se tam novej nikasil a přes zimu sem si ho nechal složit a tohle je výsledek. 1080 kit, Akrap komplet evo 1, vetší race airbox, leštěný kanály, ignijet 2008, filtr ITG.



Musim říct, že super!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 15:58 | Nahoru | #1064
YOSH_BOY> tak se pochlubil grafem a teď se pochlub těma fotkama, cos mi včera poslal

Naposledy editováno 10.06.2013 15:59:16

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:18 | Nahoru | #1065

YOSH_BOY píše: Ďuričko> Jj udělal se tam novej nikasil a přes zimu sem si ho nechal složit a tohle je výsledek. 1080 kit, Akrap komplet evo 1, vetší race airbox, leštěný kanály, ignijet 2008, filtr ITG.



To už je úplně jinej bajk No máš můj obdiv a doufam že ti to pošlape bez problémů!! Co na to pravil mistr Murkin? Osobně po tom co tu před časem proběhlo za anabázi s Amannama,bych do takovýhle radikální úpavy nešel...Ale závidim ti ten krouťák,to JO!

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:22 | Nahoru | #1066
Mistr Murkin řikal že to je pěkný a že když nepočítá nový dukny tak tam takhle upravovanej silnej motor neměl, křivka je vlastně pěkná jako serie akorát to je všechno +20 koní Ukazoval mi tam graf z amanna co tam měl a ta motorka byla nějak úplně mimo než se to tu hlásalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:26 | Nahoru | #1067
YOSH_BOY> To Jindrej nebude mít radost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:31 | Nahoru | #1068
FiZzeR> jenže to byl ten amann, co mám doma, ještě ve staré Mille, tzn. Amannem udávaných 130k, nikoliv 150k v motoru RSV 2004+
takže myslím, že Jindrej radost mít bude
E: a já doufám taky, páč už mám i ten novější (RR) motor doma

Naposledy editováno 10.06.2013 16:32:29

Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:34 | Nahoru | #1069
jo to sem zapomněl dopsat že to je nějakej ten starej motor..se vám v těch ito jebkách nějak nevyznám jako jindrej by si to u něj mohl nechat zhoupnout kolik by mu to tam hodilo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:34 | Nahoru | #1070
Mileek> Tak to pak joo... No stejně čekám, kdy mi to půjčí... a kdy dáme race někde na letišti

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:41 | Nahoru | #1071
Murkin se zrakvil a nemaká, příští týden by to snad mohlo klapnout. Momentálně tam mám ten motomagic exhaust od mileeka a s ním to vůbec nejede. Uvidím jestli s tím Murkin něco udělá, pokud ne, půjde výfuk v řiť, dám tam něco jinýho a půjde se ladit zas.
Strach z brzdy nemám, bo jsem na letišti s mivvama zlikvidoval třikrát za sebou zx10r 04. Až bude graf, postnu ho sem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 16:46 | Nahoru | #1072
Jindrej> Mě ještě stihnul Na graf sem zvědavej Kawa dostala na prdel

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 17:23 | Nahoru | #1073
YOSH_BOY>

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 17:26 | Nahoru | #1074
YOSH_BOY> no já to mám s Murkinem nějaký zakletý, furt se něco sere...
Každopádně tvoje křivka je moooc pěkná. Doufám že ta moje nebude o moc jinačí

Naposledy editováno 10.06.2013 22:24:46

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.6.2013 v 21:54 | Nahoru | #1075
YOSH_BOY> super gratuluju pak sem hodím taky graf jestli ta upravička přežije brzdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 08:01 | Nahoru | #1076
YOSH_BOY> To je měřený, ale na motoru, ne? Křivka je každopádně velkej luxus. Graf na kole by nebyl? Čekám jak dopadne Pepa 1098 a asi bych zakoupil případně motor na pokusy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 09:40 | Nahoru | #1077
dewwil> to máš stejný, akorát si odečti asi 15 %

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 11:16 | Nahoru | #1078
jo já to chtěl přepočítat na motor je to větší číslo abych pak mohl machrovat

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 12:17 | Nahoru | #1079
Na kole je to 135Ps a nějaké drobné.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2013 v 12:53 | Nahoru | #1080
Jo, ja mam na kole taky hromadu koni, a v pazourach nasrano. K cemu to pak je
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist