globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.10.2012 v 19:28 | Nahoru | #631
Jindrej> motor, kola a vidle z toho rychle odmontuju, když uvidím že jdu na hubu

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

12.10.2012 v 19:31 | Nahoru | #632
ok, domluveno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.10.2012 v 21:48 | Nahoru | #633
Jindrej> Jakej Amman? Tak se pochlub, na inzerci jsem nic nezahlídnul, ale koukám tam jenom občas. Jinak samozřejmě gratuluju
Otevřený sání se taky chystám řešit, už od cca června, pipercross a příslušenství mi leží v regále, ale nějak nejsou lidi.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.10.2012 v 22:13 | Nahoru | #634
brabenecz> RSV 1100 Factory 04, pecka

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.10.2012 v 22:18 | Nahoru | #635
brabenecz> jak říká dewwil, je to factory 04, mám něco málo v profilu ale to tu teď nějak moc s tím novým systémem nefachá. Má to amanna, má mít najeto cca 600km. Je dokonce i tady na motorkářích v inzerci.

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.10.2012 v 00:30 | Nahoru | #636
Tak to bude asi slušnej nářez Udělej fotky, ať se pokocháme.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

14.10.2012 v 20:48 | Nahoru | #637
Aman od Honzy z Brna?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.10.2012 v 21:01 | Nahoru | #638
SPIJKER> z Brna jo ale od Honzy ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.10.2012 v 21:03 | Nahoru | #639
Jindrej> hmm..
Honza ji prave nedavno nabizel, 04 stribrno cervenou.. krasnou, s mensima sramama, ale spis asi na ramu, kapoty nadherny asi netknuty.. a celkove nejspis opravdu OK..

EDIT:
no.. to bude ona.. ..Honza ji nabizel, mozna to ale bylo ne tady, ale na motoinzerci.. uz nevim.,. kazdopadne.. zavidim.. Krasna hracka.. akorat bych rekl ze na zavody je ji skoda a na silnici zase moralne.. snad taky skoda..

to je tak do obyvaku..

Naposledy editováno 14.10.2012 21:06:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.10.2012 v 21:08 | Nahoru | #640
SPIJKER> Nevím kolik amannů v Brně máte , tahle je taky červeno-stříbrná, s menšíma srámama na kapotách a trošičku od kačera oťukaným rámem a kyvkou. Její majitel byl ale celou dobu chlapík jménem Jarek

E: na závody zatím určitě nepůjde a na silnici to holt holka bude muset vydržet. Myslím, že se o ní hezky postarám a nic jí nebude chybět

Naposledy editováno 14.10.2012 21:11:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.10.2012 v 22:01 | Nahoru | #641
Jindrej> já bych se toho na závody nebál, 2 roky jezdím amanna na okruhu, jednou šel k zemi, jednou panna/orel a pořád drží jsem sice mrdal (best Most 1:55, Brno 2:26), ale i tak dostává pěknou čočku... nemluvě o tom, že ho měl kdysi Kolda a ten to drtil kolem 1:45 a Brno tuším 2:14
jinak liju do toho obyčejný olej, žádné supertechnosyntetiky za šílené prachy, ale měním ho po každém okruhu, když nejezdím celý den, tak max. co 2 okruhy...
jo a počkej, až na to seženeš nějaké normální výfuky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.10.2012 v 22:14 | Nahoru | #642
Mileek> no já to příští rok na okruhu určitě zkusím ale jen tak pro prdel a pak uvidíme, jak mě to chytne. Zatím nějaký okruhový ambice nemám . A kdyby k tomu mělo dojít, nevím jestli se mi bude chtít riskovat, že utejrám dneska už raritní kousek, tuplem když mě pak seseká každá 4V hajtra Na občasný vejlety na ring klíďo ale plný závodní nasazení by se mi asi nechtělo. Tím teda netvrdím, že to nevydrží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.10.2012 v 23:18 | Nahoru | #643

Jindrej píše: Mileek> no já to příští rok na okruhu určitě zkusím ale jen tak pro prdel a pak uvidíme, jak mě to chytne. Zatím nějaký okruhový ambice nemám . A kdyby k tomu mělo dojít, nevím jestli se mi bude chtít riskovat, že utejrám dneska už raritní kousek, tuplem když mě pak seseká každá 4V hajtra Na občasný vejlety na ring klíďo ale plný závodní nasazení by se mi asi nechtělo. Tím teda netvrdím, že to nevydrží.



peknej kousek, tak to ted tady budu potkavat misto TNT jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.10.2012 v 07:58 | Nahoru | #644
assassin> no jo, TNT už bohužel nepotkáš Já jsem tebe nikdy nepotkal, nebo asi jo ale nevěděl jsem o tom. Jsi nějakej schovanej vždycky asi

Naposledy editováno 15.10.2012 08:00:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.10.2012 v 08:02 | Nahoru | #645

Jindrej píše: assassin> no jo, TNT už bohužel nepotkáš Já jsem tebe nikdy nepotkal, nebo asi jo ale nevěděl jsem o tom. Jsi nějakej schovanej vždycky asi



Cece ja letos na tl vubec nejel, tak mesic zpatky nebo mozna uz je to dyl jsem te potkal cestou z cernyho vola na haybuse... V motokrosovy helme

Naposledy editováno 15.10.2012 08:02:20

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.10.2012 v 08:17 | Nahoru | #646
assassin> Tak to si bohužel nevybavuju. Buďto jsi jel tak rychle, že jsem tě ani nepostřehl a nebo jsem toho měl plný ruce a okolo jsem nečuměl

E:Offtopic

Naposledy editováno 15.10.2012 08:35:54

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

15.10.2012 v 11:39 | Nahoru | #647
Vstup oleje do turba vysoustružen

Naposledy editováno 15.10.2012 11:40:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.10.2012 v 20:07 | Nahoru | #648

KedaR_K píše: Vstup oleje do turba vysoustružen



Takový práce a v OBI, Hornbachu a Baumaxu toho maj tři zadele (dělám si prču)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.10.2012 v 23:25 | Nahoru | #649
dewwil> To mají, ale ne s potřebným vnitřním průměrem, délkou a závitem

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.10.2012 v 10:43 | Nahoru | #650

KedaR_K píše: dewwil> To mají, ale ne s potřebným vnitřním průměrem, délkou a závitem

něco podobnýho mám na bubnu od zahradní hadice, neces pučit? EDIT: Je to pěkné...

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.10.2012 v 10:45 | Nahoru | #651
Tohle vypadá poněkud kvalitněji než obi varianta

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

20.10.2012 v 22:18 | Nahoru | #652



Naposledy editováno 20.10.2012 22:22:05

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 08:39 | Nahoru | #653
KedaR_K> Neobrousíš ho při náklonu?

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 11:15 | Nahoru | #654
Myslim že ne, nejnižší část je 12cm nad zemí, takže je to jen o něco větší něž kapoty.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 11:37 | Nahoru | #655
KedaR_K> jinak pěkný,jsem zvědav jak to bude fungovat ,tohle by už bylo nad moje síly

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 11:56 | Nahoru | #656

KedaR_K píše: Myslim že ne, nejnižší část je 12cm nad zemí, takže je to jen o něco větší něž kapoty.



Hm, vybrání pro svod od předního válce na mojí spodní kapotě je větší tak o 1 cm, a stejně brousím o zem...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 12:16 | Nahoru | #657
Tak to nechápu, já ani když ji na místě poklopim tak se kapotou nedotkne... Jedině snad ještě stlačení tlumičů za jízdy

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 12:18 | Nahoru | #658
KedaR_K> právě

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 18:04 | Nahoru | #659
KedaR_K> na Benelli jsem v zatáčkách drhul stojánkem a když jsem tu motorku zkoušel pokládat v nezatíženým stavu, tak jsem škrtal dřív řidítkem než stojanem, takže na to bacha. Když na tom dřepíš, je všechno hodně jinak.

Aprilia RSV úpravy a tuning

21.10.2012 v 18:13 | Nahoru | #660
stejně teď už s tim moc zatáčky kropit nepůjdou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist