globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč stojí?
29.7.2012 v 22:03
zdarec, můžete mě prosím vysvětlit, když zaparkuju s motorkou z kopce, vypnu motor, zařadím za jedna, tak proč klade ten motor takovej odpor, že udrží motorku? Podle mě je všechno na ložiskách... Stejně tak i u auta, přece jenom 1200kg z 12% klesání...
Předchozí
1 2
Následující

Proč stojí?

30.7.2012 v 13:31 | Nahoru | #31
Já osobně si nemůžu stěžovat, mě stojí

Proč stojí?

30.7.2012 v 13:38 | Nahoru | #32
tak to je moc

(reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 13:50 | Nahoru | #33
Pedrosso> jeden přjde do plodný diskuze a za chvilu se řeší oplodnění, no hoši FUJ! držte se tematu!

Proč stojí?

30.7.2012 v 14:16 | Nahoru | #34
Co jsi hulil za matroš, jestli se mohu zeptat?

Naposledy editováno 30.07.2012 14:20:52

(reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 14:22 | Nahoru | #35

kaczenka píše: ..horší by bylo, kdyby nestál..teda nestála



no konečně pohled na tuhle problematiku tak říkajíc "z druhé strany"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 16:18 | Nahoru | #36

FishX3 píše: jj taky ji tam mam akorát vyšší kubatury se tahle ochrana instaluje i u rychlostí 2 a 3. kdežto na malých se snažili ušetřit a tak to je pouze u rychlostního stupně 1. Přesně z těchto důvodů nevyklápím stojánek za jízdy , ale až po zastavení - vyhnu se tak nepěknému efektu zablokovaných obou kol. Slyšel jsem , že do modelů 2014 se bude už montovat gyroskop na tlačítko - tj někam přijedeš, zmačkneš čudl - motka zastaví a zustane stát, Já to tam mám taky , je to napravém řidítku červený čudl, ale zatím to moc nefunguje - zmáčkneš , motka zastaví ale když slezu tak mi to vždycky spadne na bok. Jakmile vysleduju na kterej bok to padá víc, objednám se do servisu aby se na to podívali - holt technologie 2014 v roce 2012 - to nemůže být ještě stoprocentní.


Tvé příspěvky, a nejen tady, mě už delší dobu pořádně baví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 16:31 | Nahoru | #37
boban01>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 17:20 | Nahoru | #38
FishX3> promiň, už budu věcný... italové zatím ten gyroskop nemontují, ale jestli se to dá někde koupit, tak já bych do toho šel...

(reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 17:53 | Nahoru | #39
Pedrosso> bože můj..přečti si to v mým příspěvku...japonci jsou v tomto daleko vepředu,pokud vím tak se to amíci zkouší na policejních Harlejích,ale tam to funguje na mechanickým principu,kdežto japonci to mají založený na elektronice a přenosu alfa záření

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 17:55 | Nahoru | #40

Janek píše: , obávám se, že pro někoho, kdo dostal řidičák (a měl se učit i techniku) je tato nevědomost nepochopitelná. Doufám, že v některém jiném ohledu vykazuje Mandel známky geniality .
No jo, on měl před tím cvajtakta třipade a teď se všemu diví .



Co to meleš? Look fucking above

btw. Dvouhrnkovi děkuji za zastání Jinak gyro montovali dokonce do Jaw už od Péráka, ale musím hlásit, že mně taky jaksi nefunguje

Naposledy editováno 30.07.2012 17:57:17

(reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 18:33 | Nahoru | #41

Pedrosso píše: FishX3> promiň, už budu věcný... italové zatím ten gyroskop nemontují, ale jestli se to dá někde koupit, tak já bych do toho šel...



to neni možný - musíš ho jen aktivovat, je to skrytá funkce.

Postup aktivace GYRO na MV Augusta F4:
1. zařadíš 1
2. stiskneš spojku
3. plynem nastavíš 13600-13800ot (bacha ne míň)
4. pustíš spojku

....potřebná četnost této operace se u jednotlivých modelů liší, nejjednodušší je to opakovat dokud motka nezůstane klidně stát. co jsem slyšel tak MV Augusta je jedna z mála italskejch moto kde už to vychytali a umějí to udržet i na zadním (používá se to když potřebuješ s motkou vyjet výtahem a nechce se ti špinit zdi) - měli nějakého spolupracovníka z Hyundai či odkud který to poladil
pak napiš jak to šlo, případně připoj foto

PS: některý modely se prý aktivují z volnoběhu a násedně bod3 a bod 1...ale tomu se mi nechtělo věřit, by to bylo moc jednoduchý

Naposledy editováno 30.07.2012 18:37:54

Proč stojí?

30.7.2012 v 18:46 | Nahoru | #42
já nevím jak vám ale mě stojí i bez komprese

Proč stojí?

30.7.2012 v 19:21 | Nahoru | #43
Mě se zase stává že zařadim a nic mašina nejede, tak tomu naložim a furt nic nakonec teda pustím tu páčku nalevo a jede. Čím to?

(reakce na) Proč stojí?

30.7.2012 v 19:27 | Nahoru | #44

_Mandel_ píše: Co to meleš? Look fucking above

btw. Dvouhrnkovi děkuji za zastání Jinak gyro montovali dokonce do Jaw už od Péráka, ale musím hlásit, že mně taky jaksi nefunguje


Za málo kolego, nemám rád bezpraví

Proč stojí?

30.7.2012 v 21:40 | Nahoru | #45
Hej,první kvaltem ovládaný ložiska???Toho by mohli využít v F1 Bacha parde,dojde Ti béňo a jdeš přez vidle

(reakce na) Proč stojí?

31.7.2012 v 00:17 | Nahoru | #46

_Mandel_ píše: Co to meleš? Look fucking above

btw. Dvouhrnkovi děkuji za zastání Jinak gyro montovali dokonce do Jaw už od Péráka, ale musím hlásit, že mně taky jaksi nefunguje


Omlouvám se, že jsem tě urazil a urážím toho skutečnýho wola z 12% klesání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč stojí?

31.7.2012 v 08:44 | Nahoru | #47

FishX3 píše: Nene, opravdu nedrží vzpřímeně - pšísahám

...navrhuji anketu - slezte, zmačněte čudl, odstupte 2m a komu to maká (motka zustane stát) napište.



Mně to nemaká i bez ankety...

(reakce na) Proč stojí?

31.7.2012 v 13:46 | Nahoru | #48

verybusy píše: Mně to nemaká i bez ankety...



zkus aktivaci, třeba jsi koupil převlečenou MV Augusta

2 reakcí na tento příspěvek Proč stojí?

31.7.2012 v 15:48 | Nahoru | #49
Podle mě, to tak 10 % z těch co se mu tady gebí taky pořádně neví...jen se nechali strhnout davem ostatních co ví :)

Tak kdo taky neví?

Proč stojí?

31.7.2012 v 15:54 | Nahoru | #50
Ty blaho tak nad timto dotazem jsem se fakt dobre pobavil

(reakce na) Proč stojí?

31.7.2012 v 16:23 | Nahoru | #51

Sefo píše: Podle mě, to tak 10 % z těch co se mu tady gebí taky pořádně neví...jen se nechali strhnout davem ostatních co ví :)

Tak kdo taky neví?



Jsem si myslel že největší prdel z ostatních si tu dělám já, ale ty jsi mne překonal jednou větou ....tedy byla to ironie ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč stojí?

31.7.2012 v 19:08 | Nahoru | #52

dva_hrnce píše: Protoze komprese motoru.
Docela me udivuje, jak se na tohle muzes ptat.
Fci motoru vysvětlují uz ve fyzice na základní škole!



Má pravdu předsedo

Je tohle vůbec možné, ptát se na něco takového?

(reakce na) Proč stojí?

31.7.2012 v 19:50 | Nahoru | #53

Zanas píše: Má pravdu předsedo

Je tohle vůbec možné, ptát se na něco takového?


Nevim, kdyz koukam na další založena témata, tak si nejsem jistý zda je opravdu tak hloupý nebo si dělá jen prdel

(reakce na) Proč stojí?

31.7.2012 v 22:35 | Nahoru | #54
Sefo> No já bych s těma procentama docela výrazně přitlačil, vysokej tlak v motoru dlouho nevydrží, kroužky těsní tak aby udrželi stlačenou směs pár setin vteřiny a ne hodiny...po pár vteřinách je nad stojícím pístem běžnej tlak a nebrzdí vůbec nic.
Jinak když to vezmu vylučovací metodou tak převodovka se točí obousměrně, tam problém nebude. Spojce a primárnímu převodu by to taky mělo být jedno takže sme u samotnýho motoru kde jediný co mě napadá že by mohlo tvořit trvalejší odpor jsou rozvody. Ventilový pružiny jsou podle mě dost tvrdý na to aby zadní kolo s motorem neotočilo (převod od zadního kola k motoru je docela dost těžkej).
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řídítka Yamaha FZ6 Fazer 2005 Yamaha FZ6 Fazer BohusStejskal 4 20.12.2023 v 17:47 nevo7
Ukazatel Gipro FZ6 Yamaha FZ6 Fazer Dančák 16 22.9.2023 v 18:46 Radekkkkkkk
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal
Zustava viset plyn Yamaha FZ6 Fazer petnek 6 13.7.2023 v 17:18 ja1
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... Sicco 16 1.7.2023 v 20:42 Střapoč


TOPlist