globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400
27.7.2012 v 17:23
Zdravim, nenasel by se nekdo, kdo by ve svoji DR-Z vyzkousel moji CDI, ktera asi odesla? Dela to to, ze motorka po chvilce jizdy prestane hazet jiskru - tak jenom jestli by to udelala i v jine motorce? Pokud by se to stalo tak hodite zpatky svoji CDI a prijedete zpet. Prijel bych klidne pres pul republiky a dal Vam na benzin.

Nebo pokud by mel nekdo napad, cim jinym by to mohlo byt? Motorka byla v servise ctvrt roku, dela to i s jinou svickou, dobiji spravne, civka je pry v poradku, kabelaz taky, CDI byla na diagnostice v Ignitechu a nic jim to neukazalo.

CDI by mela jit dat do jakekoliv DR-Z s elektrickym starterem (E, S i SM), verze s nakopavackou maji pry CDI jinou.

Byl bych Vam nekonecne vdecny, motorku mam uz pres rok a jeste jsem si na ni diky neustalym problemum poradne nezajezdil

Naposledy editováno 27.07.2012 17:26:14
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 17:35 | Nahoru | #1
Proč to nedáš do servisu Suzuki? Slušný by ti to vyzkoušel zadarmo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 18:01 | Nahoru | #2

Soudce-v-kápi píše: Proč to nedáš do servisu Suzuki? Slušný by ti to vyzkoušel zadarmo.



Jo to jsem zapomnel napsat, ze ta CDI je od Ignitechu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 18:18 | Nahoru | #3

SirIndy píše: Jo to jsem zapomnel napsat, ze ta CDI je od Ignitechu.


No tak se zeptej v Ignitechu, né?

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 18:31 | Nahoru | #4

Soudce-v-kápi píše: No tak se zeptej v Ignitechu, né?



Vzdyt pisu ze v Ignitechu uz byla a na nic neprisli, protoze se to projevi az po chvili jizdy...

Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 19:44 | Nahoru | #5
Máš tam asi studenák.

1 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 19:54 | Nahoru | #6
No já bych to viděl, že ta cívka co nabijí to CDI, jak se ohřeje tak se prošlehne někde izolace a už nedá dostatečný napětí. Zkus změřit kolik dává v okamžiku kdy to přestane jet a porovnej kolik dává za studena. Kolem 80V střídavých bych považoval za normální hodnotu.

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 20:27 | Nahoru | #7

cccp píše: No já bych to viděl, že ta cívka co nabijí to CDI, jak se ohřeje tak se prošlehne někde izolace a už nedá dostatečný napětí. Zkus změřit kolik dává v okamžiku kdy to přestane jet a porovnej kolik dává za studena. Kolem 80V střídavých bych považoval za normální hodnotu.



Ja to asi zmerit nedokazu, proc to neudelal ten servis nevim, rikal ze to vzdy dotlacil do dilny na zmereni a uz to bylo v pohode. Pak to prej zkousel nechat bezet na dilne v otackach a nestalo se to, z cehoz usoudil, ze to neni samotnym zahratim, ale jsou potreba i otresy.

3 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 20:51 | Nahoru | #8
No přijde mi pravděpodobnější, že to je vinutím statoru.Ale prvně bych koupil rovnou nové CDI v ignitechu, dyť to není tolik peněz. Řešit stator by bylo zase komplikovanější.

Ale já bych takové nervy neměl a motorka by dávno letěla do inzerce na díly.

A pokud tě baví spravování, tak ti levně přenechám svou rozstřelenou EXC 450.

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 21:11 | Nahoru | #9

c.j. píše: No přijde mi pravděpodobnější, že to je vinutím statoru.Ale prvně bych koupil rovnou nové CDI v ignitechu, dyť to není tolik peněz. Řešit stator by bylo zase komplikovanější.

Ale já bych takové nervy neměl a motorka by dávno letěla do inzerce na díly.

A pokud tě baví spravování, tak ti levně přenechám svou rozstřelenou EXC 450.



Stator se daval novej potom co se znicil (klasika u DR-Z). Ignitech mi ani neni schopen odpovedet, kolik by nova CDI stala. Na dily by letela, kdybych predtim neudelal generalku za 20000 Mela jit na dily uz predtim, nejhorsi rozhodnuti v zivote, takovejch starosti... Spravovani (v mem pripade krome jednoduchych veci = davani do servisu) je to posledni co by me bavilo, je to naopak pro me to, co mi zabiji radost z motorek. Jak jsi ji rozstrelil?

Naposledy editováno 27.07.2012 21:13:38

2 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 21:21 | Nahoru | #10
To CDI podle mě vyjde na 3500Kč.

Po čelním nárazu do železné traverzy má motorka střihlé obojí brýle (a já pravou nohu), ohnutý ráfek, proražené spojkové víko, střihnutý výfukový svod a zmáčknutý rám před motorem. Motorku jsem ještě neviděl, ani možná nechci. Podle mě budu téct i chladič, protože když ležela v trávě, tak se z ní kouřilo. Naštěstí starších dílů na KTM dost.

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 21:31 | Nahoru | #11
c.j.> Tak se dej brzy dokupy . Motorku potom nějak pořešíš.
Hoď mi prosím tě nějaký nástřel ceny, ale budu asi jen uvažovat .

Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 21:38 | Nahoru | #12
Ja taky se domů dostanu z nemocnic snad za měsíc. Pokud nebude poškozeno nic víc, tak tipuju prodej za 35tis. Jinak to prodám po dílech, to bych mohl dostat 45-50tis, když se dívám na ceny v inzerci. Motor po dokoupení víka za 1500Kč funkční a 80MTH po GO, myslím že za 15tis nebude problém ho prodat, doklady za 10tis, brzdová s spojková puma po 2-3tis, spojkové prasátko, zadní kolo, obě fungl nové gumy, nádrž, sedlo, světlo, maska, nové CycryPro Bend CRM , centrál, přední vihle prý nejsou ani ohlé, CDI, altík, startér, karbec, budík.. Na díly by z toho byl balík

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 21:43 | Nahoru | #13

c.j. píše: To CDI podle mě vyjde na 3500Kč.

Po čelním nárazu do železné traverzy má motorka střihlé obojí brýle (a já pravou nohu), ohnutý ráfek, proražené spojkové víko, střihnutý výfukový svod a zmáčknutý rám před motorem. Motorku jsem ještě neviděl, ani možná nechci. Podle mě budu téct i chladič, protože když ležela v trávě, tak se z ní kouřilo. Naštěstí starších dílů na KTM dost.



Coz je pro me kurevsky hodne na to, ho kupovat naslepo, bez jistoty, ze je to tim. Proto bych to rad nejdrive vyzkousel v jine motorce.

Kde jsi potkal traverzu?

2 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 21:47 | Nahoru | #14
No já věděl že tam je (je to držák horkovzdušného potrubí, pravidelně co cca 5m) ale sjel jsem vyjete stezky, byla tam hodně vysoká tráva a ta mi "urvala" řídítka a v letěl jsem na čtverku přímo do toho..

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 22:26 | Nahoru | #15
c.j.> Přečetl jsem si popis nehody v profilu a je to . Až jsem se z toho vopotil. Není o co stát. Dnes jsem se byl taky sklouznout po známých cestách v lese a jak je to zarostlý +/- metr vysokou trávou a houštím, tak jsem taky 2x hodil pěknou držku při najetí do spadlých kmenů, který nejsou vidět. Naštěstí v žádným velkým kalupu.
O dobrý botě už taky něco vím. V zimě jsem koupil starší SG10 a můžu prohlásit, že mi to zachránilo palec u nohy (nic proti tvým kostem). Už mám políčeno na SG12 a snad příští týden přijdou .
K té zlomenině, loni při najíždění Mastodontmaratonu si jeden kluk, když vyletěl a následně spadnul při hajsíku z motorky, zlomil taky myslím obě ty kosti pod kolenem a to tak, že byly do vrtule a na kousky. Pokud si dobře pamatuju, tak mu snad i prasklo koleno. Bylo to na konci dubna cca rok a dojel na svým XChallange 650 při Sand Rally na 5. místě a kdyby neblbla a neposrala mu to časomíra, tak skončil na bedně . Šroub má prý od kolene až do kotníku skrz holení kost.
Jmenuje se David Kodým a snad by nebyl problém na něj sehnat kontakt. Možná by ti mohl dát nějakou radu.

Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 22:38 | Nahoru | #16
Jo, mám to zlomení zhruba stejně a hřeb skrz holenní kost od koleně až po kotník. Průser je, že hřeb dali moc dlouhý a zasahuje do kolene a blokuje ho, takže ještě jedná operace a pak určitě Happy End

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 22:39 | Nahoru | #17
c.j.> Jo a jak by to mohl zpusobovat stator?

1 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 22:52 | Nahoru | #18
No zahřátím a roztáhnutím kabelů může dojit k mezizávitovému zkratu a na cívce se nic negeneruje. Nebo po zahřátí může probíjet na kostru. Ale to by jsi měl jednoduše proměřit ve chvíli, kdy to nejede. Jednoduše odpoj konektor z altíku a změř odpor cívek proti sobě a proti zemi a pak totéž po zahřátí, jak to nepojede. Pokud se hodnoty nějak zásadně změní, tak je to tím..

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

27.7.2012 v 23:24 | Nahoru | #19

c.j. píše: No zahřátím a roztáhnutím kabelů může dojit k mezizávitovému zkratu a na cívce se nic negeneruje. Nebo po zahřátí může probíjet na kostru. Ale to by jsi měl jednoduše proměřit ve chvíli, kdy to nejede. Jednoduše odpoj konektor z altíku a změř odpor cívek proti sobě a proti zemi a pak totéž po zahřátí, jak to nepojede. Pokud se hodnoty nějak zásadně změní, tak je to tím..



Sakra proc tohle neudelal ten servisak? Ja nevim jestli bych to zvladl, mohl bys popsat jak na to? Multifunkcni merak doma mame.

1 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 11:06 | Nahoru | #20
Teď se koukám do manuálu, že máš elektriku jak silničních motorokách, tedy normální třífazový altík a zkratový regulátor. Když ti přestane házet jiskru, tak elektrika normálně funguje? Satrtér točí? Pokud jo, tak vinutí altíku se může vyloučit. Ale proměření je jednoduché, z altíku vedou 3 žluté dráty, odpoj svorkovnici a proměř postupně mzi každým z těch žlutých z altíků odpor, řádově by to měly být ohmy, max desíiky ohmů. Pak přepni měřák na střídavé napětí a s odpojenými žlutými dráty moto nastartuj, někde ve středních otáčkách měř střídavé něpatí mezi žlutými dráty z altíku, mezi každými dvěma by jsi měl naměřit cca 75V střídavých. Ale tohle vše má cenu zkoušet, když moto nedobíjí, což asi tvůj případ není.

Trochu déle mi trvalo pochopit schéma elektriky, elektrikář nejsem, ale situace mě donutily mít v tom aspoň obšírný přehled, ať jsem schopný najít vadu.

Vše máš perfektně popsané v manuálu od strany 196 http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/2455_dr-z400_00_06.pdf
v angličtině taky nejsem přeborník, ale přelouskat se to dá, pár základních kroků z manuálu.

Jestli to chápu správně,tak máš samostatný třífazový regulovaný obvod pro většinu ekektrospotřebičů - ty tři žluté dráty z latíku.

Ale co tě zajímá, tak zapalování je napájeno samostatnou cívkou v altíku a ta má dva vývody, modrý a zelený. Odpoj konktor od CDI obsahující tyto dva dráty, obrázek. 47. plus konektor snímače s bílým a černým drátem. Měřák nastav na voltmetr, plusové čidlo na modrý a mínuosvé na zelený. Pak startérem chvíli protáčej motor a sleduj co naměříš. Tipuju, že bude třeba měřit střídavé napětí, je to logické, ale v manuálu jsem na to nenarazil, tam se odválávají na orig.měřák.

Pak je v altíku ještě snímač otáček, na výstupu bílý a černý drát, plusový z měřáku na černý, mínusový na bílý. Opět protáčej startérem a sleduj napětí. Bohužel jsem v tomhle blbec a nevím jestli střídavé nebo stejnosměrné, tak raději obojí. :) Když odpojíš kterýkoliv z těchto dvou konektorů od CDI, tak motor nenaskočí.

Někde se odkazují na tabulku shodnotama, ale vše jsem tam nenanšl, mám v sobě oblbováky a nedokážu se moc soustředit.

Důležité je, aby jsi za funkčního stavu odpojit ty dva konektory z CDI pod sedlem. Jeden s bílým a černým drátem. Jeden s modrým a zeleným. Změř odpor mezi bílým a černým. A mezi zeleným a modrým. Pro jistotu změř i odpor mezi kostrou motorku a těmito dráty, měl by jsi naměřit nekonečný, že to prostě není vůbec vodivé. Pokud je, tak ze to špatně a cívka probíjí. Pak zkus točit startérem a měřit napětí mezi bílým a černým. A pak mezi modrým a zeleným. Hodnoty si zapiš. Pak to slož, vem měřák a jdi jezdit. A až to přestane házet jiskru, tak měření zopakuj a někde se musíš naměřit diametrálně jiných výsledků. Tipuju, na cívce pro napájení zapalování nebo na snímači otáček ohromně vzroste odpor, až k nevodivosti a nebo naopak to začne probíjet na kostu.

A pak zbývá ještě jedna věc - indukční cívka. obr. 44. Měřák připoj na bílý kabel na idukčce a na zem. Svíčka myslím může být normálně našroubovaná. Měřak nastav na nejvyšší napětí, protože jestli tochápu, tak by jsi měl naměřit desítky tisíc voltů, v podstatěto co dělá jiskru. Ale svíčku nech normálně zapojenou, takže to hodí normálně jiskru a ty paralelně změříš napětí.

Jednodušeji se měří odporem, odpojí se z indučky kabely i svíčka, měřák dáš odpor a měříš odpor mezi konektrorem pro bílý drát a mezi konektorem pro černobílý drát. TY dráty ale musíš mít odpojené, měříš jen odporcívky. Takhle změříš primární vinutí, sekundární na konektoru pro bílý drát a v kontaktu ve fajfce. Nebo fajfku odšroubuj a přímo v žílách VN kabelu ke svíčce. Opět se odvolávají na hodnoty v Tabulce I, kterou nikde nevidím,možná to budou jen specifikace někde na začátku. Ale hodnoty přibližné si tady tipneme a ty hlavně zmzměřiš hodnoty ve funknčním stavu a nefunkčním a musíš se nějakého rozdílu dopátrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 12:44 | Nahoru | #21
c.j.> chlape preji ti at se das brzo do cajku.ja mel jen male otreni na silnicce oproti tobe.

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 12:46 | Nahoru | #22

c.j. píše: Teď se koukám do manuálu, že máš elektriku jak silničních motorokách, tedy normální třífazový altík a zkratový regulátor. Když ti přestane házet jiskru, tak elektrika normálně funguje? Satrtér točí? Pokud jo, tak vinutí altíku se může vyloučit. Ale proměření je jednoduché, z altíku vedou 3 žluté dráty, odpoj svorkovnici a proměř postupně mzi každým z těch žlutých z altíků odpor, řádově by to měly být ohmy, max desíiky ohmů. Pak přepni měřák na střídavé napětí a s odpojenými žlutými dráty moto nastartuj, někde ve středních otáčkách měř střídavé něpatí mezi žlutými dráty z altíku, mezi každými dvěma by jsi měl naměřit cca 75V střídavých. Ale tohle vše má cenu zkoušet, když moto nedobíjí, což asi tvůj případ není.

Trochu déle mi trvalo pochopit schéma elektriky, elektrikář nejsem, ale situace mě donutily mít v tom aspoň obšírný přehled, ať jsem schopný najít vadu.

Vše máš perfektně popsané v manuálu od strany 196 http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/2455_dr-z400_00_06.pdf
v angličtině taky nejsem přeborník, ale přelouskat se to dá, pár základních kroků z manuálu.

Jestli to chápu správně,tak máš samostatný třífazový regulovaný obvod pro většinu ekektrospotřebičů - ty tři žluté dráty z latíku.

Ale co tě zajímá, tak zapalování je napájeno samostatnou cívkou v altíku a ta má dva vývody, modrý a zelený. Odpoj konktor od CDI obsahující tyto dva dráty, obrázek. 47. plus konektor snímače s bílým a černým drátem. Měřák nastav na voltmetr, plusové čidlo na modrý a mínuosvé na zelený. Pak startérem chvíli protáčej motor a sleduj co naměříš. Tipuju, že bude třeba měřit střídavé napětí, je to logické, ale v manuálu jsem na to nenarazil, tam se odválávají na orig.měřák.

Pak je v altíku ještě snímač otáček, na výstupu bílý a černý drát, plusový z měřáku na černý, mínusový na bílý. Opět protáčej startérem a sleduj napětí. Bohužel jsem v tomhle blbec a nevím jestli střídavé nebo stejnosměrné, tak raději obojí. :) Když odpojíš kterýkoliv z těchto dvou konektorů od CDI, tak motor nenaskočí.

Někde se odkazují na tabulku shodnotama, ale vše jsem tam nenanšl, mám v sobě oblbováky a nedokážu se moc soustředit.

Důležité je, aby jsi za funkčního stavu odpojit ty dva konektory z CDI pod sedlem. Jeden s bílým a černým drátem. Jeden s modrým a zeleným. Změř odpor mezi bílým a černým. A mezi zeleným a modrým. Pro jistotu změř i odpor mezi kostrou motorku a těmito dráty, měl by jsi naměřit nekonečný, že to prostě není vůbec vodivé. Pokud je, tak ze to špatně a cívka probíjí. Pak zkus točit startérem a měřit napětí mezi bílým a černým. A pak mezi modrým a zeleným. Hodnoty si zapiš. Pak to slož, vem měřák a jdi jezdit. A až to přestane házet jiskru, tak měření zopakuj a někde se musíš naměřit diametrálně jiných výsledků. Tipuju, na cívce pro napájení zapalování nebo na snímači otáček ohromně vzroste odpor, až k nevodivosti a nebo naopak to začne probíjet na kostu.

A pak zbývá ještě jedna věc - indukční cívka. obr. 44. Měřák připoj na bílý kabel na idukčce a na zem. Svíčka myslím může být normálně našroubovaná. Měřak nastav na nejvyšší napětí, protože jestli tochápu, tak by jsi měl naměřit desítky tisíc voltů, v podstatěto co dělá jiskru. Ale svíčku nech normálně zapojenou, takže to hodí normálně jiskru a ty paralelně změříš napětí.

Jednodušeji se měří odporem, odpojí se z indučky kabely i svíčka, měřák dáš odpor a měříš odpor mezi konektrorem pro bílý drát a mezi konektorem pro černobílý drát. TY dráty ale musíš mít odpojené, měříš jen odporcívky. Takhle změříš primární vinutí, sekundární na konektoru pro bílý drát a v kontaktu ve fajfce. Nebo fajfku odšroubuj a přímo v žílách VN kabelu ke svíčce. Opět se odvolávají na hodnoty v Tabulce I, kterou nikde nevidím,možná to budou jen specifikace někde na začátku. Ale hodnoty přibližné si tady tipneme a ty hlavně zmzměřiš hodnoty ve funknčním stavu a nefunkčním a musíš se nějakého rozdílu dopátrat.



Elektrika normalne funguje, starter toci, jenom nehazi jiskru. Dobiji normalne, ale jestli treba po zahrati nezacne dobijet jinak se nezjisti, protoze v tu chvili to chcipne a uz nic nenameris - leda to mit pripojene za jizdy? Ukazovala by na to dvakrat praskla zarovka.

Nez tohle vsechno merit tak bych radeji vyloucil tu CDI v jine motorce, ale asi mi nic jineho nezbyde, nez se to taky naucit...

1 reakcí na tento příspěvek Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 17:25 | Nahoru | #23
Dyť ten postup píšu jasně a srozumitelně, odpoj od CDI ty dva konektroy, změř na nich odpory, pak toč strtérem a měř na nich napětí. A pak totéže ve chvíli, kdy motorka bude stávkovat a nebude házet jiskru..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 17:28 | Nahoru | #24

z-x-r píše: c.j.> chlape preji ti at se das brzo do cajku.ja mel jen male otreni na silnicce oproti tobe.



Díky moc, paradox je, že právě ze strachu z úrazu jsem ze silnice přešel do bahna. Ale i přes to si myslím, že zranění při "bahnění" jsou mnohem méně nebezpečného rázu než na silnici, kde ti každá pátá plechovka a naprosto každy "kloboučník" nedá přednost a převálcuje tě.. Ale co, to máme sedět celý život doma na zadku a mít strach, jestli na mě třeba nespadne strop?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 18:19 | Nahoru | #25

c.j. píše: Dyť ten postup píšu jasně a srozumitelně, odpoj od CDI ty dva konektroy, změř na nich odpory, pak toč strtérem a měř na nich napětí. A pak totéže ve chvíli, kdy motorka bude stávkovat a nebude házet jiskru..



Ale kdyz budu tocit starterem, tak motorka nastartuje. To neco namerim za tu chvilicku, nez chytne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 18:20 | Nahoru | #26

c.j. píše: Díky moc, paradox je, že právě ze strachu z úrazu jsem ze silnice přešel do bahna. Ale i přes to si myslím, že zranění při "bahnění" jsou mnohem méně nebezpečného rázu než na silnici, kde ti každá pátá plechovka a naprosto každy "kloboučník" nedá přednost a převálcuje tě.. Ale co, to máme sedět celý život doma na zadku a mít strach, jestli na mě třeba nespadne strop?



Rekl bych to tak, ze v terenu je vetsi sance se zranit, ale mensi sance se zabit. A hlavne tam je ve srovnani se silnici minimalni sance ciziho zavineni. To je myslim to nejdulezitejsi, ze mas odpovednost ve svych rukou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 18:34 | Nahoru | #27

SirIndy píše: Ale kdyz budu tocit starterem, tak motorka nastartuje. To neco namerim za tu chvilicku, nez chytne?


Jak odpojíš ty dva konektory, tak nenastartuje. Jen bude točit startérem. Jeden konektor je od snímače otáček - nedává signál, indukčka nemůže házet jiskru. Druhý konektor je od cívky, která generuje elektřinu pro indukční cívku, takže i kdyby byla jiskra, tak indukča nemůže hodit jiskru.

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 18:35 | Nahoru | #28

SirIndy píše: Rekl bych to tak, ze v terenu je vetsi sance se zranit, ale mensi sance se zabit. A hlavne tam je ve srovnani se silnici minimalni sance ciziho zavineni. To je myslim to nejdulezitejsi, ze mas odpovednost ve svych rukou.



Jo, tohle je naprosto přesná definice.. Od doby co jezdím na enduru mám vlastně nonstop nějaké modřiny a naraženiny..

(reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

28.7.2012 v 18:41 | Nahoru | #29

c.j. píše: Jak odpojíš ty dva konektory, tak nenastartuje. Jen bude točit startérem. Jeden konektor je od snímače otáček - nedává signál, indukčka nemůže házet jiskru. Druhý konektor je od cívky, která generuje elektřinu pro indukční cívku, takže i kdyby byla jiskra, tak indukča nemůže hodit jiskru.



Jezis ja sem vul Ok, zitra to zkusim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žádost o pomoc od majitele DR-Z 400

29.7.2012 v 22:38 | Nahoru | #30

c.j. píše: No já věděl že tam je (je to držák horkovzdušného potrubí, pravidelně co cca 5m) ale sjel jsem vyjete stezky, byla tam hodně vysoká tráva a ta mi "urvala" řídítka a v letěl jsem na čtverku přímo do toho..



u podobného držáku plynového(nebo buhví co to tam je) potrubí v trávě, okolo Frýdku-Místku... jsem ztratil kdysi panictví

Naposledy editováno 29.07.2012 22:39:53
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E Sláveček1 12 8.11.2020 v 23:05 karavanista
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E tempest 8 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe


TOPlist