Ale u DR800 Biga, kterej má stejný karburátory to jde i bez filtru.
A karburátory naplníš tak, že zvedneš hadičku a leješ do ní benzín, dokud se ztrácí, tj až ti hadička přeteče, tak jsou plný plovákový komory a ventilky to zavřeli - pokud ti i potom (s vypnutym motorem ) bude pomalu klesat hladina, netěsní ti ventilky v plovákový komoře.
Plný karburátory vystačej minimálně na 30s chodu motoru, spíš minutu.
A taky ti to může chcípat, protože je to studený
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |