globalmoto_duben_nolan





Téma: Těrlicko 2012
 
25.7.2012 v 09:29
blíží se další RR ...tentokrát Kahanec

přeju Těrličákům hodně pevný nervy v náročný přípravě
a ještě víc nervů po oba dny
jak treninkový, tak i ostrý závodní

bude to náročný...9 kubatur, to je nářez

tak se držte
ať to vyjde

video Těrlicko 2010

video Czech Road Racing

video Těrlicko 2011


Naposledy editováno 25.07.2012 09:33:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012

29.7.2012 v 22:54 | Nahoru | #61
Veronika-Suzuki> tak to držíme pěsti ať se dá dokupy. A co Ty, pojedeš v těrlicích papoucha?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012

29.7.2012 v 23:49 | Nahoru | #62
walii> no...a když to vyjde tak nejen to

(reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 00:42 | Nahoru | #63

Veronika-Suzuki píše: walii> no...a když to vyjde tak nejen to


Platis v Terlicku startovne?

1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012

30.7.2012 v 00:47 | Nahoru | #64
jestli mohu říct názor z pohledu diváka - taky bych uvítal jedny závody opravdu rychlých motorek. 4 - 5 tříd na víc kol a ne 9 tříd závodů na 30 km. A co se týče veteránů, nebo spíš mladých kluků na motorkách ze šedesátých let, mě to kolikrát přijde, jako že si mladí hokejisté dají staré dresy s velkými jmény, vezmou staré kanady, rovné hokejky a hrají nějaký veteránský turnaj. Já vím, že se chce svézt každý a nechci aby to vyznělo, že si z nich utahuji. Dávají se dohromady třídy za posledních 40 let a harmonogram závodu tomu proto odpovídá. Koukl jsem do starých programů a jezdilo se (rok 1970) tak 5 tříd, třída 350 ccm běžně jezdila závod na 70 km

(reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 01:11 | Nahoru | #65
skarel> Bohužel je doba sprintů! Ale 30 km fakt není silniční závod! Dnes pořadatelé potřebují co nejvíce tříd, aby odřeli jezdce o co nejvíc startovného! Vidět toho ovšem moc není! Párkrát to okolo tebe projede a než se zorientuješ, je konec závodu! Navíc hlavně na šestkách, nebo litrech to vypadá jako by chtěli jezdci zůstat v anonymní, ty čísla stejně skoro nejdou za jízdy rozeznat...
Pokud jde o veterány, samostatný závod je komerčně nevýhodný a navíc se podle zdejších archaických předpisů, nemůžou jet současně závody na pravidelnost a rychlost, tak pokud se rychlejší veteráni chtějí svézt na rychlost, nic jiného jim nezbývá, než si jít zazávodit mezi moderní motorky. Samozřejmě na málo kol, jako SP125 nebo Mona, ovšem za dlouhé peníze! V tom roce okolo 1970 se jezdilo běžně i víc než 70 km, Nakonec nic jiného nezbývalo, tříd bylo málo a navíc tak dlouhý závod byl docela normální, na MS se jezdilo ještě třeba o třetinu kilometrů vic!

Naposledy editováno 30.07.2012 10:56:20

(reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 08:10 | Nahoru | #66
Veronika-Suzuki> že by Twin?

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 08:20 | Nahoru | #67
myslim ze IRRC je skvely podnik a jsem rad ze se tady jede ! dle meho nazoru tento sampionat pujde jeste nahoru .

3 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012

30.7.2012 v 08:35 | Nahoru | #68
...když bude obsazenost ve všech třídách "moderen",tak asi skutečně rychlí klasici skončí!..potom budou na řadě GP....pak sem začnou jezdit i Němci a ostatní sousedé..a vyřadí se i SP..zůstanou jen "silné" kubatury a Franky Mrázek a možná i ten Irský šampionát....pak to nadšení odpadne...a bude se kolo opakovat..vypíšou se SP potom GP...a pak se "povolají" klasici, aby to doplatili!

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 08:42 | Nahoru | #69
...a k těm cenám ve vztahu ..drom x příroďák!
...tak příroďáky jsou cca 2x dražší na počet ujetých km/startovné!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 09:27 | Nahoru | #70

2LEKO píše: ...když bude obsazenost ve všech třídách "moderen",tak asi skutečně rychlí klasici skončí!..potom budou na řadě GP....pak sem začnou jezdit i Němci a ostatní sousedé..a vyřadí se i SP..zůstanou jen "silné" kubatury a Franky Mrázek a možná i ten Irský šampionát....pak to nadšení odpadne...a bude se kolo opakovat..vypíšou se SP potom GP...a pak se "povolají" klasici, aby to doplatili!



moc nechápu to dramatizování s tím že hned "skončí"...je tu dost podniků kde jedou jen veteráni,(sami jezdci by měli zatlačit na to, aby nebylo to nesmyslné pravidlo že u pravidelnosti se nesmí jet na rychlost).
Klasici mají pořád nejvíce podniků a možností, kde se svézt oproti ostatním třídám. Pak jsou na tom lépe SPčka s GPčkama oproti šestkám a litrům a litry se dvěma závody jsou na tom samozřejmě úplně nejhůř, a pokud tu třídu nebudou jezdit jezdci ze zahraničí třeba v rámci IRRC a nebo naši "dromaři" tak půjde do háje, protože kvůli dvoum závodům si těžko někdo pořídí litra a spíš se z toho stane druhý závod šestek...

edit: a jinak jsi popsal koloběh, kterýmu se asi nejde vyhnout dá se říct ani ve světě...příliv a zase odliv jezdců případně zavádění nových tříd a pak zase rušení zažilo nebo zažije i MMČR, Alpe, IDM, WSBK, MotoGP,...
případně úplné konce jako Mistrovství Evropy (jeden podnik ve Španělsku je šaškárna a ne Mistrovství Evropy)

Naposledy editováno 30.07.2012 09:35:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 09:49 | Nahoru | #71
Veronika-Suzuki> ..tak hlavně to píšu s nadsázkou!

....mě je celkem jasné,že hlavní pro "příroďáky" je přežít a proto se hledají cesty,jak hlavně to vše finančně a organizačně zajistit!...ale jen upozorńuji,že někdy přílišná aktivita a kombinace a "špekulace" jsou na škodu!...a to beru všeobecně,bez rozdílu jaká kubatura a jaká motorka!

...a v současnosti to jen silné motorky nezaplatí,i když jsou atraktivní a přitažlivé pro diváky,kteří stejně hledají cesty jak se vyhnout zaplatit vstupné a potom prostojí půl závodu u stánku či prospí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 10:10 | Nahoru | #72
2LEKO> tak to jsme zase u toho že je to ve finále o penězích a o lidech...

já vím že to Lekouši píšeš v pohodě. Taky chápu že si každej jezdec bude hájit to svoje. Neplatící lidi, ožralí s kelímkem v ruce atd to už je kapitola sama o sobě...

Bylo by dobré, aby se tedy sešlo více lidí, co se jim nelíbí to startovné a počet kol písemně zkontaktovat pořadatele, než si to zase stranou vykládat, případně demonstrativně letos nepřijet...

Mimo to loni byl počet kol stejný, pokud se nepletu a nikde na netu nebyla o tom ani čárka, že by to bylo málo. Startovné je vyšší o dvě stě něž loni.
Tím neobhajuju ani to startovné, ani nic jiného, ale prvně by se mělo jít snad s tím za pořadateli a normálně to s nima probrat.

Naposledy editováno 30.07.2012 10:45:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 10:30 | Nahoru | #73
Veronika-Suzuki> ...tak pravda,že Těrlicko je specifická dráha..a bez diskuse pro většinu těch veteránů/poctivých/ je to spíš "huntování" motorky než o závodech..ono to vlastně skoro platí i u těch 125 SP!..takže tam kdyby se ty třídy zrušili ,a prodloužili počet kol u jiných,tak by to bylo i logické!...ale je to zase cca 100 lidí, i více, mínus startovné do rozpočtu!
...a tak je to pořád dokola!..a jak to vymyslet,aby to fungovalo a všichni byli spokojení!

(reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 10:33 | Nahoru | #74
2LEKO> přesně..začarovanej kruh, a vždycky z toho někdo vyjde nasranej.

1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012

30.7.2012 v 10:49 | Nahoru | #75
Prostě a jasně - dělá se to nějak blbě!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 11:12 | Nahoru | #76
AKRO> Všichni čekají Mesiáše , ketrý už konečně řekne jak to všechno dělat správně.... Jmenuje se Akro.......

(reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 11:38 | Nahoru | #77
Sukin> No mě se to fyzicky netýká, ale ty a tvoji kolegové by s tím měli něco dělat! Co třeba nějaká asociace jezdců? Už jen proto, aby se dalo něco vyjednat a prosadit?

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 11:42 | Nahoru | #78
jinak Veru ja se dival a opravdu sme jeli loni taky sest kol! a platitli sme o ty dve kila min ,! nejak mi to loni nedoslo az letos potom co vlastne jedu jeste k tomu treba troliga bus cup a tam to je za jine penize , mensi!!
jinak by mne zajimalo proc , kdyz se vsechno zvedlo nejsou prachy do pateho ,sesteho fleku ,ale to se zeptam poradatelu !

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 13:01 | Nahoru | #79
jde jen o to, pokud se má platit stejně, tak taky stejné podmínky, to je fér ne

1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012

30.7.2012 v 13:03 | Nahoru | #80
mam hotovej ten trn,jak chtěl petridas 28,5, pokud se vleze tak je to špatně, ale chce to dávat i z druhé strany od válce

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 13:31 | Nahoru | #81
Šuli

Naposledy editováno 30.07.2012 13:32:12

1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012

30.7.2012 v 15:24 | Nahoru | #82
Asociaci jezdců si udělali v rally a je to k ničemu. I každý jezdec má jiné zájmy, natož v motorkách, kde se jedou různé třídy v jednotlivých závodech a tak táhnutí za jeden provaz je nemožný. AKRA se to týká jen psychicky. A něco vyjednávat, kontaktovat pořadatele...jeví se to jako dobrý nápad, ale vyjde se vstříc jen vyvoleným, ostatní můžou mít jakékoliv připomínky a nikdo nemá zájem nic řešit, i když jde o bezpečnost (to je možná jen subjektivní pocit z pár nepodařených připomínek na jiném okruhu).

(reakce na) Těrlicko 2012

30.7.2012 v 15:41 | Nahoru | #83
Gill> To máš pravdu, mě se to týká psychicky, protože mě může čert vzít, když se jedou sprinty na 6 kol! Jinak asociace jezdců by fungovat mohla, pokud se to vezme za správný konec! Pokud se něco dělá napůl a ještě blbě je to o ničem! V rally podle tebe nejsou různé třídy? Pokud vím je tam těch kategorií asi 10!

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 15:57 | Nahoru | #84
To sice jsou (nikde nepíšu, že v rally nejsou různé třídy a proto jsem také použil v jednotlivých závodech...stačí jen chtít porozumět textu), ale jedou stejný závod do celkového hodnocení a třídy se jedou v rámci toho závodu, tak je rozhodně jednodušší tam najít shodu než tady. Myslím, že to nedělají napůl, ale jen pár lidí se stará a zajímá, ostatním je to volný nebo jim stav vyhovuje (těm nejlepším, kteří pokud mají připomínku, nepotřebují na to žádnou asociaci, pořadatel před nimi vždy ustoupí) a pak nejde nic vyřešit.

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 16:39 | Nahoru | #85
Halooo, SPčkáři všech zemí, spojte se! Jak se vám líbí startovné do Těrlicka 2600 Kč? Není to už trochu moc, platit stejně jako 600cc a 1000cc? Ano, argument pořadatele, že je to jen 200kč navíc oproti loňsku je sice hezký, ale s jídlem roste chuť a jeden pořadatel se dívá na druhého. Příští rok to bude zase 200 kč navíc-kdy se to zastaví? Dopadnou příroďáky jako AA? Ano je krize. Tak pořadatel zvýší startovné a zkrátí odměny. A jak si mají pomoct sami jezdci v krizi??? Asi by nebylo od věci sepsat pár řádků s podpisy a poslat je na divizi přírodních okruhů, ať se něco děje. Nebo můžeme mlčet a platit v klidu vyšší a vyšší startovné. Když nikdo nic neříká, tak mu to asi nevadí.

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 18:44 | Nahoru | #86
ještě jsem byl upozorněn na nesrovnalost u Kyjova 2010 - 8 kol, 2011 - 10 kol

Naposledy editováno 30.07.2012 18:58:47

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 21:45 | Nahoru | #87
lukas uz sme se o tom bavili , ja sem pro sepsani dopisu! jinak diky suli za trn !!pokud by ho nahodou komisari zapomneli tak bude nahradni ! a pokud budu mit naladu a nekdo pujde se mnou tak by sme mohli v ramci tour de depo v patek vecer zajit za kamaradama especkarema a kazdemu to zmerit ,myslim ze jsme vsichni kamaradi a nikdo nebude mit problem s tim nam to mereni povolit!!!

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 21:52 | Nahoru | #88
já tam možná přijedu

2 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012

30.7.2012 v 22:17 | Nahoru | #89
dame tour de depo spolu!!

Těrlicko 2012

30.7.2012 v 22:18 | Nahoru | #90
Vemte ten trn na závody do Prahy, kdyby náhodou technici neměli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist