globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR750-GSXR1000-ZX10R
25.6.2012 v 18:48
Zdar pánové ... jelikož tak koukám po změně a nemám možnost osedlat GSXR750...

tak mne zajímá jak je na tom proti litrům ....hledám zábavnej stroj s výkonem a jakštakš krouťákem... rok kolem 08-09....když si udělám radost tak 2010-2011

150koní do zatáček stačí na slušný svezení a jde mi spíš o ovladatelnost/váhu k poměru výkonu a zábavy...

na co si dát pozor se neptám poněvač to není předmětem je to japonec a má stejné neduhy jako ostatní...

Jsem velkej kluk a vím že všechno není jen o koních ... jezdit se slušně dá i na 6TCE ale proti litru by to bylo asi málo.

Vím že gsxr750 nemá ve třídě srovnání....6tky slabší ...litry výkonější


dík Marek




Anketa: větší zábava ?
GSXR 750 08>
40%
42
GSXR 1000 06>
31%
33
CBR 1000 08
5%
5
ZX 10R
21%
22
zůstat u toho co mám :-D
3%
3
Předchozí
1 2 3
Následující

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 19:24 | Nahoru | #1
Hele Kawa je hnusná ( ), Fároše máš, takže jedině už ten Gixer ne?

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 19:32 | Nahoru | #2
hele O8 je trochu jiná

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 19:44 | Nahoru | #3
K8 750 je asi to nejlepší na čem jsem kdy jel. měl jsem v té době K7 750 a ta K8 byla ve všem úplně lepší. nejel jsem na K6 1000, ale při srovnání s bladem 08 a Ninjou 08, tak mi ta sůza vychází nejlíp

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 19:49 | Nahoru | #4
Tyhle ankety maji vzdycky super vypovidajici hodnotu, asi tak jako by ses zeptal : co mate kdo za stroj ?

2 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:10 | Nahoru | #5
ja si z toho vemu co potřebuju ....jde mi o to porovnání litry sem jezdil do teď a příjde mi že už sou zbytečně přemotorovaný(s1000RR loni) prostě to co jezdím kdy jedeš max 1_2 semtam 3 mi to příjde nevyužitelné ....hledám něco jiného prostě vyzkoušet...

(reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:18 | Nahoru | #6
marekparek> Jsou no, jenze zas to sedmpade je jak sestka, ma to o chlup lepsi spodek ale jinak stejne.

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:24 | Nahoru | #7
nejel sem na tom ...k me škodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:25 | Nahoru | #8
marekparek> hele ja koukam na tu tvoji Hondici, koukni na ty brzdy, ze to je na chlup to same (ty tokica) ma to desticky delene v brzdici, 4 v jednom brzdici , nebo jen dve ?

To same myslim jako moje

Naposledy editováno 25.06.2012 20:25:54

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:33 | Nahoru | #9
zelená úsporám

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:38 | Nahoru | #10
ZX10R je masakr nejvetsi!!! kontrolni otazka: jakou barvu ma ten palec?

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:54 | Nahoru | #11
L11 750 gixer je luxusní, zelená mi snad říká nejméně sry

1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:58 | Nahoru | #12
Pánové, jaká z uvedených mašin je nejpohodlnější a nejprostornější na posez? No prostě na kterou se dá nejlíp poskládat s výškou 188cm Blbá otázka, já vím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 20:59 | Nahoru | #13

Creck píše: marekparek> hele ja koukam na tu tvoji Hondici, koukni na ty brzdy, ze to je na chlup to same (ty tokica) ma to desticky delene v brzdici, 4 v jednom brzdici , nebo jen dve ?

To same myslim jako moje

maj 2 na brzdič ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 21:00 | Nahoru | #14

xTichota píše: Pánové, jaká z uvedených mašin je nejpohodlnější a nejprostornější na posez? No prostě na kterou se dá nejlíp poskládat s výškou 188cm Blbá otázka, já vím

mám 193cm ...honda vyhovovala...

(reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 21:01 | Nahoru | #15
marekparek> Tak to jsem rád, jsem na Hondy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 21:22 | Nahoru | #16

marekparek píše: maj 2 na brzdič ....



Ty brdo, a nebudes nahodou nekdy ted menit nebo nemas nekde stare ojete ? Chtel bych vyzkouset jestli nepujdou vrazit misto tech debilnich delenych na kawe. Pokud by to zlepsilo brzdny ucinek tak bys vyresil odveky problem vsech zxdesitkaru

1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 21:51 | Nahoru | #17
No 750 K8 jsem jel, vaha stejna jako moje RR. Vykon papirove taky stejnej. Ale ten kroutak tam dole neni no. Jsem si porad rikal, to nejede. A nejednou koukam an tacho a jedu mezi zatackama 185 . Ale to uz jsem tocil 12 000+. Ale hned me z toho bolely zapesti. Rad jsem zase presedl zpet. Ta reakce na plyn je u mne dole o dost lepsi. Mam to tvrdsi a pohodlnejsi posez. Ovladatelnost tezko rict. Na miste je K8 subjektivně lehčí. Ale měl tam slicky takže jiný profil no. Spis to pak nejelo moc rovně . CBR 1000RR tahne mnohem vic, hlavně dole. Ale je fakt ze to clovek normalne jezdi porad 2-3. Pomalejsi na jednicku. Ale me se ta pruznost motoru libi. I kdyz majitel k8 mi ujede kdykoliv. Ale ten by mi ujel i na SV

Naposledy editováno 25.06.2012 21:53:57

(reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 22:07 | Nahoru | #18
SVSkritek> asi je to hodně o zvyku, ale mně přišla ta k8 hodně komfortní. taky má stavitelné stupky, takže se dá hodně laborovat. já jel teda na trošku upravené - comander a jošimura a menší kolečko vepředu, ale ovladatelnost super a tahá taky pěkně. celkově ty 750 jsou na vnitřnostech docela lehké, takže když tomu člověk vrkne, tak ty otáčky vyletí a spadnou strašně rychle, přesně podle pohybu rukojeti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 22:34 | Nahoru | #19

Creck píše: Ty brdo, a nebudes nahodou nekdy ted menit nebo nemas nekde stare ojete ? Chtel bych vyzkouset jestli nepujdou vrazit misto tech debilnich delenych na kawe. Pokud by to zlepsilo brzdny ucinek tak bys vyresil odveky problem vsech zxdesitkaru



Nevim jestli pujde dat jen desky, to asi ne, o tom by se vedelo a nebylo by treba menit brzdice, ostatne o brzdicich tu bylo dost psano a problem brzd to resi. Staci dat brzdice z ZX6R 07+, ZX14 06+ nebo prave CBR1000 ale tam se musi davat 5mm podlozky pod srouby, takze nejjednodusi je tam dat ty Nissiny z Kaw. Ja je mam a brzdi to skvele, bez posouvani brzdneho bodu a i ucinek se trochu zlepsil oproti tem smejdum Tokico.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 22:55 | Nahoru | #20
Bubrak ZX10R> jasne ale tak treba to vazne jeste nikoho nenapadlo. Koukni na ty fotky ve svem vlakne, ty brzdice jsou jak dvojcata

(reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 23:11 | Nahoru | #21
Asi tak pred rokem a pul jsem resil podobnej problem. Honda me pripadla na me moc lehka. Z Kawy jsem byl zviklej se trosku poprat s prujezdem a kdyz sem pak sednul na hondu, sice litr, tak jsem byl porad kratkej v zatackach. Na me to jezdilo moc samo
ZX 10R bomba stroj, jen docela brutalni na plynu, osobne se mi hur korigoval plyn, jak na necem jinem, ale jak rikam bomba. Uz jsem ji skoro mel doma, ale prodejce mel porad nejake problemy, ze az za tyden a tak se to tahlo tri tydny, tak jsem se na to vykaslal.
Pak jsem natrefil na moji SUZU. Ucarovalo mi to zbarveni a myslim si, ze sem chybu neudelal.
Jizda v zatacka je akorat, neco mezi kavou a hondou, posez na me super a vykonove taky super.
Kdyz chci aby takla jede a klidna jizda taky v poho, kontrola nad plynem lepsi jak u KAWY.

Tot ale jen muj nazor. Kazdemu sedi neco jineho, tudiz nic nehanim ani nic nevychvaluji.

(reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

25.6.2012 v 23:46 | Nahoru | #22

Creck píše: Bubrak ZX10R> jasne ale tak treba to vazne jeste nikoho nenapadlo. Koukni na ty fotky ve svem vlakne, ty brzdice jsou jak dvojcata



jo chapu, chtel si najit zkratku ale podle me by to napadlo driv lidi, kdyz uz se pak patlali s celejma brzdicema

(reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 07:58 | Nahoru | #23

Creck píše: Ty brdo, a nebudes nahodou nekdy ted menit nebo nemas nekde stare ojete ? Chtel bych vyzkouset jestli nepujdou vrazit misto tech debilnich delenych na kawe. Pokud by to zlepsilo brzdny ucinek tak bys vyresil odveky problem vsech zxdesitkaru



Je to jak píše Bubrák - vyměň třmeny a máš po problému... ZX6R, ZZR1400, 1400GTR + CBR1000RR ale už s podložkama... na netu se to dá sehnat už za pár peněz a účinek je jinde. Co můžu srovnat, tak já měl třmeny ze ZX6R, kámoš ze ZZR1400 a přítelkyně z CBR1000RR a nejlépe brzdily ty ze ZZR1400 - oproti tomu nejhůře ty z CBR1000RR, ale pořád to byl oproti originálu obrovský skok dopředu...

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 08:05 | Nahoru | #24
Litr je velkej a těžkej
šestistovka je lehká a krásně ovladatelná
750 je něco mezi

na 750 jsem najel něco kolem 30000km a neujede ti žádná šestka a ani litr a ani ty jí neujedeš 750 tě bude bavit jak umí být všestranná a bude tě srát že na pružný zrychlení to prostě nebude ono. Stačí trochu zpřevodovat a zas je to o něco jiné ježdění. Já teda po 4 sezonach na 750 jsem osedlal litr a už bych se k 750 nevracel. a poslední dobou zjišťuju, že bych snad sedl na 600 pro tu její ovladatelnost a lehkost. V Brně na dromu jezdim litr a když jsem vzal manželčinu 600 tak mě ta 600 baví mnohem víc než ten litr což mě překvapilo a dobrý je, že ženu baví zase ten litr oproti šestistovce.

Musíš zvážit co tě na tý motorce baví nejvíc, jestli ten brutální vykon co tě chce shodit a nebo ovladatelnost a lehkost s jakou 600 projíždí zatáčky. Ale pokud litr máš jak tak koukam jak sporta tak naháče skoč do 750 minimálně změníš fakt ten převod -1 předek +3 zadek a bude z toho skoro litr

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 11:33 | Nahoru | #25

hele O8 je trochu jiná :)

..... fároš 08 a víš je o hooodně jiný (nebe a dudy)
...jo a krom teho bych neviděl jako marné to litrové GSXero

Naposledy editováno 26.06.2012 14:03:43

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 14:27 | Nahoru | #26
jo jenže jak sem jich pár objel tak to vidím že si nechám to co mám.... letos je dost přebráno nebo co

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 14:42 | Nahoru | #27
věděl bych o jedné pěkné 750 k7. ted se prodává moje bejvalá. snad ji ten kluk moc nezhuntoval. byla to leštěnka

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 15:29 | Nahoru | #28

marekparek-- jo jenže jak sem jich pár objel tak to vidím že si nechám to co mám.... letos je dost přebráno nebo co

......prodej ty 2 motky co máš na profilu asi je furt máš , když sou aktuální... ,když ti nevyjdou prachy za prodej něco přidej a kup novou to je nejideálnější varianta...

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 15:39 | Nahoru | #29
750 ale počítej s tím,že litr to není

GSXR750-GSXR1000-ZX10R

26.6.2012 v 19:00 | Nahoru | #30
ze všech co jsi napsal do uvodu, i z těch co jsi tam nenapsal (r1 pičokundo atd) , je ZX10R největší raketa a brutál. o roku 2009 nemluvím vubec, ne každýmu se líbí ten design tohoto roku(2009), ale i v zahr. testech v roce 2009 to byl nejlepší superbike ze všech litrů a ten kdo na ZX10R opravdu umí, jako třeba já, nemá soupeře. (/vtip) ale co se týče zbytku, myslím zcela vážně. 09 mám projetou dost, šup do ní a hezky se jí naučit. není to Fároš, kterej padne do ručičky i dítěti.

Naposledy editováno 26.06.2012 19:24:57
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist