bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK-laďáky a homologace výfuků
 
22.6.2012 v 10:27
Jaké máte zkušenosti s STK a laďákama,resp. kontrolou homologace výfuků? Uvažuji, zda originály vyměnit za laďáky. A ty origoše asi každopádně schovat,co? Někde jsem zaslechl, že dříve na to na STK kašlali, ale poslední dobou jsou v tomto směru důslednější. Dokonce se prý mluví o tom, že by se mohla v budoucnu měřit i hlučnost. Jaké máte praktické zkušenosti Vy? Díky.
Předchozí
1 2 3
Následující

STK-laďáky a homologace výfuků

22.7.2014 v 20:33 | Nahoru | #61
Zdravím, chci se zeptat ohledně homologace na laufu. Dneska jsem byl na technický (bez známýho) a jde mě o to, že se technikovi nelíbilo číslo /Ečko - homologace), který nesedělo s číslem v techničáku. Moto jsem už takhle koupil a sériový vejfuck nemám. Mám od ixilu, měl jsem i homologační vložku, která ho ani nijak zvlášť nezajímala. Jako nijak extra žádný problémy nebyly, dostal jsem to v pohodě, ale jde mě o to číslo.
To si mám s tím zajet na dopravák, aby mě to přepsali do VT kdybych to chtěl mít úplně v cajku.

STK-laďáky a homologace výfuků

24.7.2014 v 12:44 | Nahoru | #62
Glakus: podle mě je to kravina. Mám taky IXIL s vložkou a homologačním číslem a papíry nikdy po mě nikdy nechtěli. Jezdi na jinou technickou. Podle mě by ti ten vejfuk stejně nenapsali do techničáku. Dělají s tím velký obštrukce a pak to stejně neschválí. Znám pár takovejch příběhů.

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

24.7.2014 v 13:22 | Nahoru | #63

z-x-r píše: Panove spatne ladaky..mate mit s Eckem. jako vse a nebo origo si skovavat jednoduche

STK-laďáky a homologace výfuků

26.7.2014 v 01:46 | Nahoru | #64
Jako asi na to prdím, je to fakt detail ale jen mě to zajímalo. Říkal mi, že to je přísnější od r.v.2001 a já mám 2000, což prej nijak zvlášť nevadí, jen mě poukázal na tu chybu v papírech. Ale štvalo mě to, měl jsem velký servis, moto jsem dal maximálně do cajku a pak takovýhle blbosti s nesedícím číslem.

STK-laďáky a homologace výfuků

8.3.2017 v 11:49 | Nahoru | #65
Jak je to ted na STK s ladakem bez homologace ?

STK-laďáky a homologace výfuků

8.3.2017 v 12:04 | Nahoru | #66
Špatné...Sežeň origo, nebo s homologací Když bys byl blíže mohl bych zapůjčit origo. Přehození je práce na chvilku.

STK-laďáky a homologace výfuků

8.3.2017 v 12:11 | Nahoru | #67
teď už podle nových předpisů to hodně kontrolují, ale můžeš narazit na někoho, kde ti to projde, ale na to bych moc nespoléhal, to by byla náhoda, takže jak píše parezi, buď originál nebo laďák s homologací, mám na svým banditu Yoshimuru a na STK nebyl žádný problém.

STK-laďáky a homologace výfuků

8.3.2017 v 12:43 | Nahoru | #68
Musel jsi tam mít dB killer nebo jsi jel bez něho. Uvažuji o TOM, že bych to zkusil s nápisem

STK-laďáky a homologace výfuků

8.3.2017 v 13:14 | Nahoru | #69
jel jsem tam bez dB killeru, podíval se na homologaci a šel dál

STK-laďáky a homologace výfuků

16.8.2019 v 11:21 | Nahoru | #70
Přestože jsem řešil, zda nevyměnit na svém Intruderu originální výfuky za laďáky, vyhrál rozum na emocemi a po zvážení všech pro a proti jsem nechal originály.
Dotaz:
Motorka byla při koupi v podstatě nová, najel se během pár let asi 15 tis. km (jsem sváteční jezdec kolem komína) a letos si uvědomil, že ten zvuk originálních výfuků
se časem přece jenom trochu změnil, upravil, "sedl si". Připadá mi hrubší, celkově o něco hlasitější a výraznější než u nové motorky. Je to možné, děje se tento jev u nových výfuků nebo si to jen namlouvám? Díky.

STK-laďáky a homologace výfuků

16.8.2019 v 13:44 | Nahoru | #71
U laďáků to možný je, tam se vypálí vata, ale u originálu žádná vata není, je to jen sestava ocelových přepážek, takže to možné není.
Nicméně, na zvuk má míííííírnej vliv i vzduchovej filtr.

STK-laďáky a homologace výfuků

16.8.2019 v 14:42 | Nahoru | #72
a ventilový vůle
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist