Ptám se spíš na vaše zkušenosti, jak šel vývoj vašeho ježdění. Nechci dělat kompromisy a nebo lámat věci přes koleno, abych si nakonec přišel na něco, čím už si zřejmě prošlo hodně z vás. Jedna věc je jistá! Chci se vrátit na okruh a poslat to minimálně pod 1:50!
1 reakcí na tento příspěvek Sériovka versus okruhovka
mibas píše: Pokud to ufinancuješ, kup si ještě jednu okruhovku, třeba i šestku. Při prvním pádu (a neboj, on přijde) s tou voňavkou by sis rval vlasy, navíc nemusíš řešit kompromisy typu "pneu na silnici i na okruh" atd. Vlastní zkušenost.
Má pravdu ten chlapec
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
prostě se vzdávám silničního ježdění i přesto, že se na okruh díky penězům dostanu taky jen cca 5x za sezónu. ..mně to za to ale stojí!
Spíš záleží co na okruhu hledáš. Bezpečné svezení? Přijedeš, zaplatíš a prostě se svezeš na jistotu. Trochu zataháš a jsi spokojenej. Nebo koupíš okruhovku a budeš honit vteřiny a později desetinky?
Počítej, že základ jsou gumy ! U šetky cca 40 kol a na litru cca 30 kol u nové sady. Jasně, že záleží jak taháš ! Pokud hodně, tak si klidně odečti ještě 10kol.
Takže záleží na tobě. Je to o penězích a pokud máš 200-300tisíc, tak bych do toho šel.
Jinak asi nemá cenu kupovat druhou motorku. Toť můj názor. Jinak přeju hodně šťastných km.
1 reakcí na tento příspěvek Sériovka versus okruhovka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Pokud bych tu moznost mel, koupil bych na silnici nejakeho nahace nebo cafe racera na kochacku (jezdit rychle v provozu te stejne prestane bavit) a druhou motorku mel ciste na okruh ;). Casem budou ty kompromisy mezi silnici a okruhovkou cim dal vetsi a stejne se rozhodnes bud pro jedno nebo pro druhe..
Jinak 40 kol na gume je hodne podhodnocene cislo. Jasne, guma nebude porad top, ale tech kol na ni das tak 100 a ne 40 ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sériovka versus okruhovka
Holy-Okruharicz píše: ...Pokud bych tu moznost mel, koupil bych na silnici nejakeho nahace nebo cafe racera na kochacku (jezdit rychle v provozu te stejne prestane bavit) a druhou motorku mel ciste na okruh ;). Casem budou ty kompromisy mezi silnici a okruhovkou cim dal vetsi a stejne se rozhodnes bud pro jedno nebo pro druhe...
pod to se podepíšu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Sériovka versus okruhovka
To mibas: Jak chutná kačírek a asfalt moc dobře vím. První motorku na okruhu jsem rozsekal už před 10ti lety
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
To MichaelaZX636: Přehazovat plasty s laminátama je na půl dne a když to uděláš takhle dvakrát třikrát, tak už to na tom bude hrozně vidět. Já dal za motorku 200 a mám jí s akrapama, na okruh uplně voňavá, ale je mi to trošku líto ačkoliv sakra vím, že je to na to určený,... Nikdy nekupuju levný věci, nemám na to prachy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
To Venakucera: Já měl dřív Fz1 na cestování ve dvou a okruhovku, jenže teď mám přítelkyni, co sama jezdí a tak jsem koupil R1, že už nemusím nikoho vozit. Navíc mám kolem sebe super kámoše a občas jezdíme na tajný víkendy a oni jezdí taky na supersportech (bajcích) a dost si to užíváme. Pravda ale je, že když vidím na inzerátu, že není problém koupit R1 na ohlinsech, s fashiftem, na plastech, s řídící jednotkou atd atd za kilo, chce se mi brečet,.. Svojí R1 chodím vyprávět pohádky a na noc jí nosím do garáže deku, prostě po X motorkách splněný sen. Znáš to,... Kamarád kdysi právě taky prodal svojí Ninju a rozhodl se jenom pro okruhy, já to ale neumím. Nejde to,...
To Walii: Vím co jsou okruhy, jezdil jsem Most i Brno na vlastní motorce s laminátama a nechal jsem toho jenom kvůli hypošce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
To Jirka: Těch 1:54 bylo na nový variantě,.. S K1 myslím slušný na to, že jsme tam byli asi 10x,..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
To bigbou: Díky za koment
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
To Dawe20: No chystám to na jaro, tak snad přítelkyně rozbije kasičku za tu D 696, co jsem jí koupil a taky trošku podpoří. Za kilo se už dá sehnat hotová motorka,..
To Holy-okruhari: Vím, že ve finále mě to bude táhnout víc na okruh, ale už jsem o tom tady psal
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Přemýšlel jsem i o prodeji a koupi normální udělanej okruhovky, ale když už jsem měl motorku o které vím, že je v kupě a bude jen v takovém stavu, jak se o ni od začátku postarám (i když ji na dráze pošlu štěrkem), tak jsem si ji nechal.
Akorát mě sere nedostatek času, takže na okruhu moc nejsem.
Naposledy editováno 22.06.2012 18:37:22
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Sériovka versus okruhovka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sériovka versus okruhovka
Mraki píše: To bobus: kéž by to bylo tak jednoduchý Ale jo, měl jsem to tak,.. Jednu dobu jsem měl jednu na cestování a druhou na okruh,.. Ale přijde mi to škoda, aby si ta R1 k tomu okruhu ani nečuchla
...jen dotaz,co tedy chceš slyšet?...chceš jezdit na okruhu,druhou motorku z finančních důvodů mít nemůžeš,a R1 je ti škoda tam používat!
a nebo...tak je jednoduché řešení..nejezdit na okruhu,nebo jezdit s R1...a nebo R1 přestrojit jen na okruh!..tak jednoduché!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sériovka versus okruhovka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Hele a šel někdo obráceně?? Že když celkem slušně jezdil okruhy, ale už to nebylo finančně únosný ...už nebyl progres, spíš naopak! - tak se z okruhu stáhnul? Jenže bez motorek a "něčeho" v garáži si to taky nešlo představit?
U mě se to tak stalo, mám voňavku 848 a občas si "čistím hlavu" i v provozu.. Ale není to ono, co si budeme povídat..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Jináč musím říct, že pro mě je "šestka" sice zábavná, ale v porovnání s litrem přeci jen zaostává. Hodně mi tam chybí ten "vodstřel" z vinglů, kór když čoek čuchne k 1200 V2.
No pár lidí znám, co jeli v Mostě 1:42 a míň už před pár lety a dneska už nejezděj.. Každý další zrychlení je už o hodně penězích a musí se čoek rozhodnout, jestli mu dělá větší radost ježdění a závody nebo jestli převažuje hořkost za "vyhozené" peníze do tak drahýho koníčka.. Ve 20ti převažuje asi jen ta radost, ať to stojí všechno, co mám ..ve 30ti už přicházej jiný priority
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
Nebudeme tady zoufat, na ježdění nemaj i daleko povolanější - třeba docela ostrej týpek, Stefan Bradl a jeho tým. A to je rychlej top-pilot v TV s milionovýma číslama sledovanosti..
...a neznám nikoho,kdo najede na okruh se seriovkou,že se v něm neprobudí závodní srdce a jede na půl plynu..takže to riziko škody tam je vždy!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jestli chcet vědět, jak jsem to vymyslel, tak to vidím příští rok, že to vezmu párkrát na okruh v sérii. Ta motorka si to prostě zaslouží a já chci vědět, co to umí. Chci to hlavně dobře obout a nechtat to dobře nastavit, začnu po tý delší pauze nejlíp s instruktorem a uvidíme kam se podíváme. (už to slyším, nejspíš asi do kačeru hahaha) Jestli to motorka přežije a já jí nebudu muset dávat dohromady, tak příští rok na podzim koupím něco hotovýho na plastech. V poslední době se objevují celkem zajímavé nabídky za super peníze.
Což mě napadá, abych se vás tu zeptal,.. Jasný, že je to o tom kam se člověk v ježdění chce posunout a jak je moc dobrej, ale dá se říct jak stará motorka má potenciál? (myslím něco v dobrým stavu) Vím, že otázka zní strašně blbě a jak od nějakýho šustila, co listuje akorát časákama, ale nevím, jak to říct... Před tím jsme jezdili K1 a i když jsme do toho narvali hromadu peněz, přišlo mi, že jsme s tím byli na limitu a zlepšit tu motorku bylo už jen o další hromadě peněz a nebo o nějaký fatální chybě,..
Takže, když si člověk koupí v roce 2013 třeba K5ku, nebo RN19,.. Má to cenu? Za chvilku z toho bude zase 10 let starej bike, který byl ale v sérii neskutečně dobrej,...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)