globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakou cross
 
13.6.2012 v 13:30
zdravim,potrebuji poradit s koupi motorky do terenu.mam najezdeno kolem dvou tisic km v terenu na gilere 125 rx(nepocitam na pionyrech cezetach a tak to jezdim uz deset let tak nakou zkusenost mam).gilera uz je mi malo,preci jenom je to enduro a neda se s ni blbnout jako s poradnou kroskou.(prehriva se,nevhodne stavenej ram,ulozeni zadni vidle mi pripada naprd,..).chtel bych neco kolem obsahu 250 dvoutakt a aby se vse na tom dalo opravit doma a dily nebyly za majland.koukal sem na naky rm 250 ci ktm do triceti tisic ale obavam se aby to nebylo narocne na udrzbu(naka udrzba je potreba vzdycky).radsi bych neco kolem dvaceti tis.mel sem pucenou suzu myslim obsah 400 a myslim si ze je to pro hoby jezdeni zbytecne silny. uz sem z tech izeratu tulpas a cim vic na to koukam tim vic tapu. tak snad date nekdo nakou radu.

jakou cross

13.6.2012 v 15:00 | Nahoru | #1
Na hobby ježdění stačí 125, pokud budeš jezdit spíš na dráze.
Pokud pole, louky, lesy je samozřejmě lepší enduro, ale pokud prahneš po cross, tak ta 250 ideal.. Počítej s tím, že když s tím pojedeš na dráhu, tak tě trochu vyškolí..
Jinak RM, YZ, CR, KX, SX asi chybu neuděláš s ničím .. Ale radši bych přišetřil a koupil něco novějšího. Nebo zadřenou za pár korun a dát si to dokupy

jakou cross

13.6.2012 v 15:32 | Nahoru | #2
Jaký terén? Enduro, nebo cross? Protože pokud se nebavíme o trati, tak kupovat ostrou 250 dvoutakt je po Gileře 125 imho nesmysl. Jednak tě utahá (a pokud neutahá, tak to budeš dusit ve spodních otáčkách), druhak s tvým rozpočtem se na ni budeš moct tak dívat v garáži, jakmile se ti vysype (a ona se vysype).
Proč nejdeš do tupého endura vyššího obsahu?

jakou cross

13.6.2012 v 16:05 | Nahoru | #3
Tohle se tady řeší minimálně jednou za měsíc, pořád ty samí dotazy..

jakou cross

13.6.2012 v 19:17 | Nahoru | #4
Taky řeším co koupit, a už jsem toho dóóóst pročetl. Je to o tom co chceš ty sám a kde s tím budeš jezdit. Jestli řekneš po lese, tak tě všichni tady zasypou ttčkama, xrkama, drkama a jim podobnýma. Pokud na trati, pak 2t 125 nebo 250, protože 4t za ty prachy bude vražda na nic. Tady panuje názor, že kroska patří na trať a do lesa je na hovno. Já ti říkám projeď se na všem co ti kámoši půjčí a co ti víc sedne a hlavně co se ti líbí kup. Zkušenost je nepřenosná.

Můj plán je takovej, že jezdit spíš s klukama po lese, občas na trať. Co se týče motorky, tak jsem vybral 125 2t ostrej kros z několika důvodů. Jedu jednou za čas, finančně to utáhnu a rozcvička mi neuškodí. Chci se naučit pořádně spojkovat a dokonale ovládat motorku, než se trápit na nějakým velkým obsahu. Přestoupit na větší obsah můžu vždycky. 2t je míň náročná oproti 4t, za tyhle peníze budou motorky starší a občas se něco vysere. Je lepší vyměnit píst, ojku a udělat nikasil na 2t, než měnit rozvoďák, 4 nebo 5 ventilů, hlavu, píst a ojku + nikasil u 4t. 2t motor máš jednodužší. Žere to míň než 250, je lehčí a obratnější. Když někdo namítne, že je drahej olej do benzínu, +- platí, že cenově spotřeba oleje do benzínu 2t = olej do motoru 4t.

Počkej až příjde Prackarr, ten nám udělá jasno.

jakou cross

13.6.2012 v 19:41 | Nahoru | #5
No na krosce po lese - to uz musis mit neco odjezdeno. Az zustanes seknutej nekde v pulce kopce, tak ti pak vetsinou nezbyde nez to stahnout dolu, protoze se na tom normalne jako na enduru rozjet neda. Kroska je na tohle uskakana koza a bud ti to bude furt nekde chcipat, nebo tomudas moc a to si taky pak uzijes. Ono tam nejak mezi tim skoro nic neni a musi se to umet. Nehlede na to, ze mit a nemit starter je kolikrat taky pozehnani ( ne ze by byl na kazdym enduru, ale na krosce mas proste pech )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist