Pokud pole, louky, lesy je samozřejmě lepší enduro, ale pokud prahneš po cross, tak ta 250 ideal.. Počítej s tím, že když s tím pojedeš na dráhu, tak tě trochu vyškolí..
Jinak RM, YZ, CR, KX, SX asi chybu neuděláš s ničím .. Ale radši bych přišetřil a koupil něco novějšího. Nebo zadřenou za pár korun a dát si to dokupy
Proč nejdeš do tupého endura vyššího obsahu?
Můj plán je takovej, že jezdit spíš s klukama po lese, občas na trať. Co se týče motorky, tak jsem vybral 125 2t ostrej kros z několika důvodů. Jedu jednou za čas, finančně to utáhnu a rozcvička mi neuškodí. Chci se naučit pořádně spojkovat a dokonale ovládat motorku, než se trápit na nějakým velkým obsahu. Přestoupit na větší obsah můžu vždycky. 2t je míň náročná oproti 4t, za tyhle peníze budou motorky starší a občas se něco vysere. Je lepší vyměnit píst, ojku a udělat nikasil na 2t, než měnit rozvoďák, 4 nebo 5 ventilů, hlavu, píst a ojku + nikasil u 4t. 2t motor máš jednodužší. Žere to míň než 250, je lehčí a obratnější. Když někdo namítne, že je drahej olej do benzínu, +- platí, že cenově spotřeba oleje do benzínu 2t = olej do motoru 4t.
Počkej až příjde Prackarr, ten nám udělá jasno.