chci se zetat na názory ohledně přechodu ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma.
Důvodem je že na Gesu jezdím dva roky je to spolehlivá a poctivá mašina. Proto rozhodně chci zůstat u stejné značky a líbi se mi nahači.
Jen jsem z ní už vyrostl, jak kvůli své výšce(190 cm) tak i výkonově.
Uvítám každý komentář.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
1 reakcí na tento příspěvek přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
takhle by to mělo vypadat
Naposledy editováno 11.06.2012 08:46:40
přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
Zacnu tvou vyskou - mam 191, co se tyka posezu a pohodlnosti pri jizde neni problem (pouze na delsi streky je vyhoda mit vyssi stit pro ochranu pred vetrem).
Obe dve kubatury je dnes uz mozne sehnat za rozumne ceny - cca tech 50-70 tis bez dalsich investic.
Obrovske plus je u 12ctky polozeni vykonove charakteristiky a krouticiho momentu pri nizsich otackach. Tzn., uz pri 2500 ot prudce oziva se stale stejnou silou pri jakemkoliv zarazenem rychlostnim stupni. Mas velkou vyhodu v kopcich s nalozenou bagazi nebo spolujezdcem.
Maximum krouticiho momentu je zhruba okolo 4000 ot. Z mych vlastnich zkusenosti by mne otackomer stacil do tech 6000 otacek .
Dalsi plus 12ctky je kapalinova spojka (neni lanko jako u 750), vykonnejsi Brembo brzdy (u 750 Tokico).
Nadruhou stranu spotreba se pohybuje okolo 6 a neco litru pri predpisove jizde. 750 ma spotrebu nizsi, tedy i delsi dojezd na nadrz. Toto je jedina nevyhoda 12ctky.
Vahove tyto ingoty vychazi temer nastejno +- 20 kg.
Dalsi vec, pro me taktez plus je u 12ctky mechanicky ovladany palivovy kohout, u 750 kohout chybi, zde je pouze podtlakovy ventil (vyhoda je nesporne komfortnejsi vypusteni benzinu z nadrze v pripade potreby).
Naopak u kubatury 750 je budik otackomeru vybaven i kontrolkou reservy paliva, kdezto u 12ctky je pouze analogovy budik. Stav paliva je indikovan pouze timto ukazatelem. Analogovy budik stavu paliva ma samozrejme i 750.
Kubatura 1200 - 5 rychlostnich stupnu. Sesty by se mozna hodil, ale lze bez nej zit
Kubatura 750 - 6 rychlostnich stupnu.
Zaverem bych ti doporucil samozrejme kubaturu 1200, pricemz ber v potaz mirne vyssi spotrebu a tim padem mensi dojezd nez u 750. Rozhodnuti je uz na tobe.
1 reakcí na tento příspěvek přechod ze suzuki GS 500 na suzuki GSX 750 Inazuma
Teď za mě - přecházel jsem na Inu po 4 sezonách na ER-5. Není se čeho obávat, markantní rozdíl to není ( samoz. záleží jak za to budeš tahat ). Jezdím 4 rok na Ině a spokojenost - spolejhlivý, pěkný i pohodlný naháč. Spotřeba okolo 6 l, provozní náklady myslím podobné jak GS.
Ale pokud se chystáš hodně jezdit ve dvou, nebo dovolený s bagáží a ve dvou, možná by si měl uvažovat o 1200. Né že by 750 nestačila to určitě né, výkonu tam je dost, ale 1200 na to půjde s větším nadhledem . Totiž nedávno jsem měl možnost se projet na Bandit 1200S a je to fakt slušný a myslím že přechod z 500 na 1200 by se dal zvládnout, ale určitě s opatrností .
Kdybych měl došetřeno tak bych ti nabídnul , pokukuju po GSX 1400.
Jestli 1200 nebo 750 je holt na tobě , ale vím že pokud dobře vybereš budeš určitě maximálně spokojen.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |