globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problém se zapojenim regulátoru dobijení
6.6.2012 v 17:14
Zdravim,kamarád měnil regulátor dobijení,a na novym jsou dráty jinak barevný a uspořádaný než na původnim vis. foto. 1-původ,2-nový.Nevíte někdo jak má být novej zapojenej na původní dráty ty koncovky,už odpojil původní majitel bylo to na přímo.



problém se zapojenim regulátoru dobijení

6.6.2012 v 17:30 | Nahoru | #1
v manuálu máš el. schéma s barvami vodičů.
a manuál je zde na stránkách.

Ale obecně, žlutý jdou vždy k alternátoru.

2 reakcí na tento příspěvek problém se zapojenim regulátoru dobijení

6.6.2012 v 17:44 | Nahoru | #2
pokud dobre vidim tak na puvodnim mas tri cerny a cerno-bilej cerno-cervenej?
na novym 3 zluty + modrej + cervenej
cili ja bych to udelal takto
zluty=>cerny
cerno-bilej=>modrej
cerno-cervenej=>cervenej
ale schema to jisti, nebo merak
ale koukam ze ty barvy nemusej bejt videt uplne
ale kazdopadne jak vlastik rikal zluty na alternator a cervenej+ modrej - nejspis

Naposledy editováno 06.06.2012 17:49:32

(reakce na) problém se zapojenim regulátoru dobijení

6.6.2012 v 19:26 | Nahoru | #3
jo dik juknu na ten manuál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapojenim regulátoru dobijení

7.6.2012 v 11:29 | Nahoru | #4
WHTRDR>a je jedno v jakym pořadí propojim žlutý na černý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapojenim regulátoru dobijení

7.6.2012 v 11:30 | Nahoru | #5
havran6> jestli a na 99 procent to jsou vyvody z alternatoru tak je to uplne fuk

1 reakcí na tento příspěvek problém se zapojenim regulátoru dobijení

7.6.2012 v 13:04 | Nahoru | #6
ty tři černý spj s tšma třema žlutejma. A ty dva zbylý jsou plus a mínus. Takže bych prpojil červenej drát to je plus na červeno černej a zelenej drát (mínus) na černo bílej. Takhle by to mělo bejt zapojený, alepokud si chceš bejt 100% jistej, je lepší to přeměřit.
Vem mutimetr a změř při zapnutim zapalování kde je plus na kabelech, a kde je plus na regullátoru, musíš nastartovat, aby si moh změřit ten regulátor.

Snad sem to napsal srozumitelně, kdyžtak napiš.

(reakce na) problém se zapojenim regulátoru dobijení

7.6.2012 v 13:25 | Nahoru | #7
Hippieguy> jo jo dik.

(reakce na) problém se zapojenim regulátoru dobijení

7.6.2012 v 13:26 | Nahoru | #8
WHTRDR>

1 reakcí na tento příspěvek problém se zapojenim regulátoru dobijení

15.6.2012 v 11:41 | Nahoru | #9
Tak po zapojení nového regulátoru moto dobijí na volnoběh 13,5v a pri otáčkách cca 4000tis už 15v a dál se to nemění.Je to ok nebo moc.

(reakce na) problém se zapojenim regulátoru dobijení

15.6.2012 v 12:14 | Nahoru | #10
havran6> hele prosimte, u moji motorky v manualu je napsano pri 4000 ot/min by to melo davat 14.2-14.8 voltu, takze asi to bude v poradku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist