2 reakcí na tento příspěvek Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
luk76 píše: jdi do toho.Tyhle motorky nejsou ani tolik ostrý,jako používaj autoškoly (er5,gs500 atd.).
no tvrdit že 500 dvouvál je ostřejší než jednobuch 650 mi přijde trochu mimo, ale jinak bych se toho také nebál...
1 reakcí na tento příspěvek Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
Jinak asi takhle, kdyz jedu s kamosem co ma maly tenerko po polich a ja jedu na TA tak mu ten jednobuch zavidim, kdyz se nekam presunuju 150-200 km tak jsem za nej rad. Preber si to podle sveho.
luk76 píše: jdi do toho.Tyhle motorky nejsou ani tolik ostrý,jako používaj autoškoly (er5,gs500 atd.).Mě osobně se na tom enduru jezdí líp.Tenhle víkend jsem si půjčil od otce er5-ku a nějak jsem se na tom nemohl poskládat.Jen jestli můžu doporučit,tak jdi do tý brambory...ten podvozek se jim prý docela povedl.Přeju ti hodně štěstí a dobrou přilnavost gum.
Nerikal bych ostry, jen je uplne jinej prubeh vykonu. Mam moznost srovnani BMW F 650 a Hondy CB 500. F 650 ma diky jednobuchu mocnej zatah uz od nakejch 3000 otacek, ale chybi ji vyraznejsi spicka. I kdyz je F 650 slabsi, tak se diky objemu a tedy kroutaku se zda jako vetsi kladivo. CB 500 je dole uplne krotka, uprostred mezi 5000-6000 otackami ma dokonce vykonovej propad a teprve pak nastoupi a tahne (a na petikilo to fakt docela leti, skoro jako 650 V-Strom, jen to clovek musi hodne tocit a to ja nemam rad - proto jsem fanda velkejch jednobuchu a litrovejch V2).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
gugo píše: Myslim ze klidne muzes, nazacatku trochu pozor na jednovalec. POkud si tedy ve skole jezdil na er5 nebo necem podobnem. (Ostrost er5 vs jednovalec bych nekomentoval) Proste to chovani je uplne jiny. Takovej malej priklad, kdyz si blbe podradis v naklonu na 2valci obvykle to rozchodis, kdyz to udelas na jednovalci tak je to trochu horsi .
Jinak asi takhle, kdyz jedu s kamosem co ma maly tenerko po polich a ja jedu na TA tak mu ten jednobuch zavidim, kdyz se nekam presunuju 150-200 km tak jsem za nej rad. Preber si to podle sveho.
Hehe, zkus si blbe podradit na litrovem dvouvalci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
gugo píše: SirIndy> Kdyz na litrovej dvouvalec nemam. ALe pokud vzivote sedela akorat v autoskole na er5, ktera si to necha libit a pak to zkusi na enduro jednobuchum, tak by mohl byt prekvapen. (Vlastni zkusenost) , ale ustal jsem ji
Hlavne takovej navyk (podrazovat v naklonu) by vubec nemel mit. Mne se zase po prestupu na VTR stalo, ze jsem myslel, ze pred zatackou podrazuju z trojky na dvojku (mezi nima neni takovej rozdil) a ono to bylo z dvojky na jednicku (ktera je kraticka). Takze jsem do zatacky najizdel bokem se zadnim kolem ve smyku Mezi 650 jednobuchem a litrovym V2 je hodne podobnosti, prave proto jsem skoncil u V2 a ne ctyrvalce - diky skvelym vzpominkam na motor v BMW F 650.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
SirIndy píše: Hehe, zkus si blbe podradit na litrovem dvouvalci
A? co se stane?
1 reakcí na tento příspěvek Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
špatné podřazení v zatáčce tě položí i na menším objemu, na rovince to holt víc odskáče guma a řetěz, ale jinak to člověk zvládne v pohodě, ne velkém stroji je větší problém nárust výkonu vs. adheze já si tak polámal ruce když mě chtělo předjet zadní kolo
Honza-TA950 píše: Já litrový V2 nemám, jen 950 tak to nemůžu vědět ...ale blbě řadím pořád není cesta kdy by s emi to nestalo
špatné podřazení v zatáčce tě položí i na menším objemu, na rovince to holt víc odskáče guma a řetěz, ale jinak to člověk zvládne v pohodě, ne velkém stroji je větší problém nárust výkonu vs. adheze já si tak polámal ruce když mě chtělo předjet zadní kolo
Imho mensi objemy a ctyrvalce toho vic odpustej, takze urcite bude existovat podrazeni ktere te na jedne motorce polozi a na druhe ne. Jak presne sis je polamal?
1 reakcí na tento příspěvek Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
uhlazený turistický čtyřválec nebo ostřejší sportovně laděný dvouválec chce trochu něco jiného...jen jsem chtěl připomenout že je třeba jezdit na každé morce tak jak vyžaduje...a je jedno jak je velká a kdo na ní jezdí, to je třeba IMHO problém toho doporučovat silnou motrku začátečníkům...podle ostříleného borce je hodná a nejede, ale u začítečníka stačí špatný odhad zatáčky a trocha zmatku a už se válí i když by to ta motorka v klidi zvládla
zlomená levá klíční kost a vyštíplý kus kosti z pravého zápěstí - chvilka nepozornosti na studené cestě v lese, drapák guma, ostřejší zatáčka víc plynu než bylo zdrávo zadní kolo do driftu a než jsme to srovnal tak se hezky kousknul nastorc a už jsem letěl - motorce nic promě zrcátka ja na prví pohled taky v pohodě ovšem RTG na pohotovosti mě vyvedlo z omylu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je vhodny pro zacatecnika bmw f650gs/dakar,xt660x?
Honza-TA950 píše: V tom nejsme v rozporu - jsou hodnější a výbušnější motory a motorky
uhlazený turistický čtyřválec nebo ostřejší sportovně laděný dvouválec chce trochu něco jiného...jen jsem chtěl připomenout že je třeba jezdit na každé morce tak jak vyžaduje...a je jedno jak je velká a kdo na ní jezdí, to je třeba IMHO problém toho doporučovat silnou motrku začátečníkům...podle ostříleného borce je hodná a nejede, ale u začítečníka stačí špatný odhad zatáčky a trocha zmatku a už se válí i když by to ta motorka v klidi zvládla
zlomená levá klíční kost a vyštíplý kus kosti z pravého zápěstí - chvilka nepozornosti na studené cestě v lese, drapák guma, ostřejší zatáčka víc plynu než bylo zdrávo zadní kolo do driftu a než jsme to srovnal tak se hezky kousknul nastorc a už jsem letěl - motorce nic promě zrcátka ja na prví pohled taky v pohodě ovšem RTG na pohotovosti mě vyvedlo z omylu
"kousknul nastorc" - jako ze highsider?