paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém se startovaním, nedrží volnoběh.
Zdravím všechny přátele jedné stopy.

Mám problém s mojí moto (GS500 r.v 2000). Vždy bez problému startovala (na sytič), zahřátá bez něj. Pak jsem jí dal do servisu v 36 tis. km v dubnu (nové svíčky, seřízení a čištění karburatorů, přívodu paliva, a jiné) servisák nakonec prorazil přepážky ve výfuku, protože byly zrezlé. Jinak seriový stav, orig. výfuk i filtr.

Po tomto servisu se začaly objevovat problémy při startovaní a toto se stále zhrošuje (naposledy jsme ji startovali 20min, baterka držela, byla plně nabitá). V zásadě, když je studená, chytne na sytič, vyletí lehce ke 3tis.ot. Sytič pomalu zavírám, nechám brumlat na 1500 ot., dříve bez problému, teď po určité době(tak 20s) otáčky dále klesají, i když se sytičem nehýbu, kolem 1000 moto zhasne. To jsem to obešel, že jsem se hned pomalu rozjel (sytič již vyplý), moto ale stále lehce cuká (dříve nepoznané). Po asi 2km jsem dojel k benzínce natankovat, než jsem stačil moto vypnout, sama chcípla. Po dotankovaní nehorázný problém znovu nastartovat. Zkoušeno nejdříve bez sytiče, pak s. Nakonec s plynem. Chytla, až byl plyn otevřený naplno, ale jen chvíli bežela na 1000 pak chcípla. Startér točil jako o život. Z přepadu už tekl benzín. Tak jsem chvíli počkal a nakonec se to povedlo s plynem tak na 1/3. Volnoběh stále nechtěla držet, lehce jsem přidával plyn a hned jsem odjel. Moto se chovala zcela normálně, pěkně jela, necukala. Po cca 120km zastávka, volnoběh zpočátku držela (nastaveno 1500 ot.), ale po chvíli začal opětk lesat, po minutě 1000 ot., tak jsem ji vyplnul. Chod motoru je jakokdyby přerušovaný chvíli běží normárně, pak skoro zhasne, klesnou lehce otáčky a zase se rozjede. Zvuk. záznam bohužel nemám. Při jízdě opět žádný problém.

Protože se do servisu v brzké době nedostanu, tak se chci optat, jestli s tím nemá někdo zkušenost, resp. radu, jak to vyřešit. Je to dost nepříjemné, nedá se stát na semaforech, stále se musí túrovat, aby nechcípla a hlavně mi jde o to, aby to nevedlo k ještě horším závadám.

Předem díky všem za odpověď a prohlédaní fóra jsem zkoušel a k tomuto problému jsem žádnou odpověď nenašel.

Uzavřeno 29.05.2012 v 07:30 uživatelem Elfmen

Otevřeno 02.07.2012 v 17:37 uživatelem Elfmen

Doplnění:

Po dvou měsících konečně byla v servisu. Problém asi byl v zteřelých těsnících kroužcích saní u karburátorů. Taky se mu předtím povedlo přehodit hadice přívodu paliva ON - RES. Tak i to prý mohlo situaci zhoršit. Dále prý když je teď kontroloval, tak byly uplně zteřelé (hadice), což nechápu, jak se mohlo stát za dva měsíce provozu (asi 2500km), když v dešti, ani v zimě nejezdila. Nakonec provedl znovu synchro karburátorů a vyměnil svíčky, protože ty byly samo "uchcáné".

Nejdůležitější je, že moto teď jezdí i zní ja má. Na otázku, jestli to není problém způsobený proraženými přepážkami ve výfuku, tak prý že ne, spíše to pomůže, protože se tolik nezahřívají svody, atd... No tak nevím. Necháme to tak. Snad bude už moto sekat dobrotu.

Díky všem za rady a komentáře a snad i Vám toto shrutí pomůže v řešení problémů s GS.

Uzavřeno 16.07.2012 v 17:34 uživatelem Elfmen

Naposledy editováno 02.07.2012 17:50:42

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 10:37 | Nahoru | #1
Reklamuj v servisu, když to začlo až po opravě.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 10:39 | Nahoru | #2
Neteče ti z přepadů u karburací benzín když stojíš???-Vysoká hladina-ulívá se

(reakce na) Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 10:47 | Nahoru | #3

dj_hroch píše: Reklamuj v servisu, když to začlo až po opravě.



Ja jsem uz volal. Ze to mam privest, na dalku mi nepomuze. Jenze ja se ted k nemu nedostanu, jsem s moto mimo CR az do konce cervna.

(reakce na) Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 10:48 | Nahoru | #4
kokoška> To, že to teče jsem si všiml, až jak jsme to startovali, jinak jsem žádnou louži pod moto neviděl. Zkusím se ještě na to podívat. Jinak kohout mám normálně na ON, PRI jsem nezkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 11:43 | Nahoru | #5
Ono to může být více věci, jenže pokud chceš reklamovat tak by nebylo moudré se v tom asi vrtat a pak to tam vézt...

Z kterého přepadu to vytékalo? Jestli až při startování tak by spíš ukazovalo, že kohout je dobrý, ale netěsní jehlové ventily nebo je problém v plováku či hladině.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 13:48 | Nahoru | #6
dj_hroch> Výtekalo to z té gumové hadičky na spodu motorky a smrdělo to jako benzín, možná trochu smíchaný s olejem, těžko rozeznat. Je to podobné, co se stalo Tobě. (Diskuze: Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout), ale mě moto neztrací výkon vyšších otáčkách, pěkně jede až k 10 tis. To samé na dálnici 50km v kuse 130km/h bez problému. Ale to 'prdění' mám taky, je otázka jestli to není tou proraženou přepážkou ve výfuku. Problém určitě může být v karburátoru, nastavení volnobežné směsy a s tím nic neudělám. Jak jsi psal, nechci se v tom moc rýpat, ať to úplně nerozhasím. Jedinně vyměnit svíčky.

Motor tento současný stav doufám poškodit nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2012 v 16:43 | Nahoru | #7
Elfmen> Tak uplně ideální to není, ale jestli se přepad nenaplní když bude déle stát a jezdí, tak bych si to asi risknul pokud jezdí. Pokud za jízdy nevynechává, neškube, necuká, výrazně nesřílí ani nesmrdí, ani neteče za jízdy, tak to vadit nebude. Spíš ji budou vadit ty utrápené starty. Jen nenechávej startét točit moc dlouho v tahu, nesvědčí to ani instalaci, relé a tak, dost silně se vše zahřívá. Je také možné, že najdeš nějaký postup rovnou jak ji nastartovat. Studená je v pohodě na sytič, teplá bez jen s plynem také, no nejhorší jsou ty stavy kdy chvilku stála to je i normálně nutno trochu zkoušet.

(reakce na) Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 17:28 | Nahoru | #8
dj_hroch> Díky za všechny rady. Je mi jasné, že točit to dlouho bez úspěchu elektrice dobře dělat nebude. Snažím se vždy tak 4-5s max (dříve 1s a chytla). Co se dá dělat, nějak to vydržím a v červnu se na to chlapík koukne a problém to vyřeší.

Je to můj první příspěvek do fóra, tak snad to bylo vše pochopitelné z mého textu.

S pozdravem E.

Problém se startovaním, nedrží volnoběh.

22.5.2012 v 19:33 | Nahoru | #9
asi bych problém hledal v tom výfuku, pokud prorazil přepážky tak by se mohla změnit bohatost směsi. Takže bych po neúspěšném startování kouknul na svíčky jestli nejsou ulité ....
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist