globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: az si zbrousim packy
 
11.5.2012 v 10:13
Ahojte,

co mohu pravdepodobne ocekavat, az si v naklonu skrtnu radici nebo brzdovou pakou?
Stupacky se hezky odkloni a brousi, ovsem co packy?
Sunda me to z motorky? Dostane to ranu a znici se treba lozisko na razeni nebo se utrhne paka?
Nebo se to bude no problem zbrusovat tak, jak stupajdy?

Diky
vsh
Předchozí
1 2
Následující

az si zbrousim packy

12.5.2012 v 11:13 | Nahoru | #31
vsh> já na GS500 měl celkem nízko trubkový padáky, tak první šly na řadu ty. když jsem si poprvý škrtl, tak jsem myslel, že z toho seskočím... nic moc dobrej pocit. chvíli jsem s nima dřel, ale pak jsem radši začal jezdit "na kačera" a hlídal si náklon špičkama bot ještě než bych začal dřít těma padákama. hlavně z důvodu jak psal někdo už výš, nějaká díra v asfaltu apod... ale jestli se dostaneš až na páčky, tak bych si dal bacha, jsou přece jen celkem špičatý, tak aby se "nezakously" do asfaltu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) az si zbrousim packy

12.5.2012 v 14:29 | Nahoru | #32

SVSkritek píše: Scratch> Musis klopit vic proste. Pokud mas motorku v original stavu. A gumy dle TP. Chce to zvladnout techniku v zatacce. Vybrat si najezdovej bod. Na ten koukat a k němu brzdit. Před ním kouknout dovnitř. A v tom bodě zatočit, po zatočení tam co nejdřív tam dát neutrální plyn a pak přídávat až to budeš moct rovnat. Koukat na výjezd A jak daleko do zatáčky vidíš (jako by tečna od tebe přes vnitřní krajnici), pokud se vzdálenost zvětšuje tak se to otvírá a mužeš přídávat víc. Kdyz tam nevidim nebo je najezd pozvolnejsi tak brzdim i dovnitr a postupne poustim brzdu. Kdyz budes vedet co delas a kam to jede. Tak získáš jistotu a pak se nebudeš bát klopit. Ve dvou dáš stupačku dřív, protože motorka sedí níž a máte výš těžiště.



byl jsem na motoskole v sosnove loni a moc mi to pomohlo, i jsem byl v zatackach rychlejsi a mrstnejsi nez kluk s blackbirdem (coz me potesilo - az na ty rovinyk :D)
tohle vsechno vim, jen proste nevim, jak je mozne, ze se vic nenaklonim a i kdyz jsem pri mensi rychlośti ve vyssim naklonu napr v serpentinach, tak stejne nic :(

(reakce na) az si zbrousim packy

12.5.2012 v 14:49 | Nahoru | #33
Scratch> To nelamej pres koleno. Jestli jezdis sotva rok. Ono to prijde.

az si zbrousim packy

12.5.2012 v 17:06 | Nahoru | #34
Taky si radši hlídám náklon špičkou boty. 2x jsem si už škrtl, ale ne úmyslně, nějak to tam přišlo samo.

2 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy

12.5.2012 v 18:25 | Nahoru | #35
Na to škrtání špičkou boty si dejte taky pozor, minulý rok jsem si tak málem zlomil prsty a chodidlo pravé nohy...stejně jako u škrtání stupačkou - stačí nějaká nerovnost...ku.evsky to bolelo, jako bych kopl do kovadliny, ale rozchodil jsem to...

(reakce na) az si zbrousim packy

12.5.2012 v 20:08 | Nahoru | #36
2stroke> no pokud máš na botech hliníkovej slider, kterej ještě je ve tvaru "oblouku", tak to podle mě tolik nehrozí. jsem tam rval dycky bok boty, jakoby až u malíčku, takže ne hranu boty přímo proti asfaltu...
ale jak říkáš, stát se asi může... tak hlavně že jsi to ustál

(reakce na) az si zbrousim packy

12.5.2012 v 20:31 | Nahoru | #37
2stroke> Jezdím v tomhle a spíš se mi zlomí holenní kost v místě, kde končí bota, než ta špička samotná :D

PS: Vím, že tkaničky a šňůry na motorku nepatří, ale tyhle boty jsou parádní (nepromoknou, neprofouknou a goretexový polstrování, takže jsou pohodlný)

az si zbrousim packy

12.5.2012 v 22:02 | Nahoru | #38
Padak te sunda dolu, je to pruser, nemuzete to tak klopit. Skrtnul jsem si dvakrat a potreti jsem sel na zem. Bud se na to vykaslat nebo koupit super sport.
Od te doby kontroluju naklon botama, jak si skrtnu botou seru na to.

az si zbrousim packy

12.5.2012 v 22:12 | Nahoru | #39
brzdovou jsem měl na fazeru na okruhu ostrouhal o dobrej půlcentimetr a ani jsem si toho nevšiml

1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy

13.5.2012 v 06:16 | Nahoru | #40
Jde o to ze mas asi vic okolnosti po hromade.... Mekky podvozek..nohu prilis vysunutou..nevim ja treba botou o zem nedrbu a kolenem taky nejezdiim porad... proste vyset za kotnik a mrcnout kolenem mi prijde upltne stejna blbost jako jezdit v tricku a v teplakach... Jel sem okolo V.myta..koukal sem pres plot co vas to tam bavi.. Nevim tohle je okruh tak na motokaru ale na motorku? Nevim mno asi by me nebavilo tam krouzit na 1 a zkouset si koleno v jedne nebo 2 zatackach.... A i ti co tu basni ...tam koleno nedali...protoze kdyby vsichni jezdily tak jak pisou zacnu vyrabet slidery a do roka sem milionar

(reakce na) az si zbrousim packy

13.5.2012 v 08:17 | Nahoru | #41
marekparek> Tak v Myte na to koleno neni moc cas no. A zatáčky pomalé. Ale zase vis jak je to tam, za 200kc na 2h. Není tam tak přísnej režim. Pokecas se znamejma, mame tam peknou cestu. Na jarní rozcvičení to nebylo špatné.

Škrtat botou se nema, to je jasny. Člověk musí být na špičkách a noha u motorky. A s tou spotřebou slideru. Já to tam nervu. Ale na tom okruhu to proste prijde samo. Spotreba nemusi byt velka. Pokud to clovek pouziva jako indikator naklonu a neopira se o to. Na cestě asi zbytečnost.

az si zbrousim packy

13.5.2012 v 09:04 | Nahoru | #42
hele ja to myslím tak že prostě každej dává kolena je hustokrutej a nakonec zjistíš že to je kotníkář a má vykloubené kyčle.... na okruhu rozumím tomu že to příjde poněvač máš mnoho času držet koleno a motorku u země ...je to jiných rychlostech jiném povrchu a možnostech nájezdů stopy .... jde jen o to kdy už povolí guma ... a to je podle mě ta věda jak moc vysedat jak mít dostatečný přítlak na kolo jak přenášet váhu a vůbec jak používat brzdy...

ono je taky rozdíl v celém nastavéní motorky... stačí mít na blbém hrbolatém povrchu blbě nastvené tlumení či odskok a tvrdost a budeš se divit že nezajedeš žádný čas a motorka je neklidná...třepou se řidítka, plave zadek atd.

prostě jezdit na silnici není jako jezdit na okruhu... ono koleno v provozu jde dát tak třeba ve 4zatáčkách co znám v okolí a přesto jsou tady střelci co to dávaj v zatáčce kde mám rychlost 170KM/H a koleno mám ještě v rezervě a oni brousí ve 130 protože ho hold dát musí...

nedávno sem takhle potkal 3borce na S1000RR ,RSV4,GSXR K9 ujel sem jim ať už z faktoru znalosti tratě, jejich neznalosti limitů stroje, neznalosti chování stroje nebo nevím asi zázrakem když ta Honda nejede (takto mi to bylo řečeno 10min předem na benzínce).

Ono není špatné si poslechnout pár názorů něco si přečíst ale čtení z nikoho ještě jezdce neudělalo na to musí být tréning a talent... a bezmozci co řikaj jezdci ho nemaj ti akurát nemaj mozek aby přemýšleli...

a důležitý je faktor znalosti a najetosti tratě ... nikdo tě v tvém okoli nepojede pokud nezná trať

az si zbrousim packy

13.5.2012 v 11:21 | Nahoru | #43

nikdo tě v tvém okoli nepojede pokud nezná trať



nesouhlasim! Ja to mam najety dost a beztak by me vyskolil i clovek co tam pojede poprvy

1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy

13.5.2012 v 12:40 | Nahoru | #44
musim jeste holt potrenovat, zase na druhou stranu mam vyssi sanci prezit :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) az si zbrousim packy

13.5.2012 v 13:11 | Nahoru | #45

Scratch píše: musim jeste holt potrenovat, zase na druhou stranu mam vyssi sanci prezit :)


To je jen mylná domněnka . Lepší je umět to dostat kdykoliv na hranu, když je to třeba a normálně to nepoužívat. Kdyz se nekde leknes, a misto klopeni zacnes brzdit. Tak muzes vylitnout i kdyz se to dalo v poho projet.

1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy

13.5.2012 v 13:47 | Nahoru | #46
Poradtě mam problém při náklonu brousím budíky náklon mi připadá malej co dělám špatně

az si zbrousim packy

14.5.2012 v 11:12 | Nahoru | #47
dat vys budiky :D

(reakce na) az si zbrousim packy

14.5.2012 v 17:53 | Nahoru | #48
Dutohlaví> Jako fejsbuk nemusim, ale TO SE MI LIBI

(reakce na) az si zbrousim packy

22.5.2012 v 23:28 | Nahoru | #49

SVSkritek píše: To je jen mylná domněnka . Lepší je umět to dostat kdykoliv na hranu, když je to třeba a normálně to nepoužívat. Kdyz se nekde leknes, a misto klopeni zacnes brzdit. Tak muzes vylitnout i kdyz se to dalo v poho projet.



staci se leknout, ale na to muzu trenovat par let :(
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist