co mohu pravdepodobne ocekavat, az si v naklonu skrtnu radici nebo brzdovou pakou?
Stupacky se hezky odkloni a brousi, ovsem co packy?
Sunda me to z motorky? Dostane to ranu a znici se treba lozisko na razeni nebo se utrhne paka?
Nebo se to bude no problem zbrusovat tak, jak stupajdy?
Diky
vsh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) az si zbrousim packy
SVSkritek píše: Scratch> Musis klopit vic proste. Pokud mas motorku v original stavu. A gumy dle TP. Chce to zvladnout techniku v zatacce. Vybrat si najezdovej bod. Na ten koukat a k němu brzdit. Před ním kouknout dovnitř. A v tom bodě zatočit, po zatočení tam co nejdřív tam dát neutrální plyn a pak přídávat až to budeš moct rovnat. Koukat na výjezd A jak daleko do zatáčky vidíš (jako by tečna od tebe přes vnitřní krajnici), pokud se vzdálenost zvětšuje tak se to otvírá a mužeš přídávat víc. Kdyz tam nevidim nebo je najezd pozvolnejsi tak brzdim i dovnitr a postupne poustim brzdu. Kdyz budes vedet co delas a kam to jede. Tak získáš jistotu a pak se nebudeš bát klopit. Ve dvou dáš stupačku dřív, protože motorka sedí níž a máte výš těžiště.
byl jsem na motoskole v sosnove loni a moc mi to pomohlo, i jsem byl v zatackach rychlejsi a mrstnejsi nez kluk s blackbirdem (coz me potesilo - az na ty rovinyk :D)
tohle vsechno vim, jen proste nevim, jak je mozne, ze se vic nenaklonim a i kdyz jsem pri mensi rychlośti ve vyssim naklonu napr v serpentinach, tak stejne nic :(
2 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy
ale jak říkáš, stát se asi může... tak hlavně že jsi to ustál
1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy
Škrtat botou se nema, to je jasny. Člověk musí být na špičkách a noha u motorky. A s tou spotřebou slideru. Já to tam nervu. Ale na tom okruhu to proste prijde samo. Spotreba nemusi byt velka. Pokud to clovek pouziva jako indikator naklonu a neopira se o to. Na cestě asi zbytečnost.
ono je taky rozdíl v celém nastavéní motorky... stačí mít na blbém hrbolatém povrchu blbě nastvené tlumení či odskok a tvrdost a budeš se divit že nezajedeš žádný čas a motorka je neklidná...třepou se řidítka, plave zadek atd.
prostě jezdit na silnici není jako jezdit na okruhu... ono koleno v provozu jde dát tak třeba ve 4zatáčkách co znám v okolí a přesto jsou tady střelci co to dávaj v zatáčce kde mám rychlost 170KM/H a koleno mám ještě v rezervě a oni brousí ve 130 protože ho hold dát musí...
nedávno sem takhle potkal 3borce na S1000RR ,RSV4,GSXR K9 ujel sem jim ať už z faktoru znalosti tratě, jejich neznalosti limitů stroje, neznalosti chování stroje nebo nevím asi zázrakem když ta Honda nejede (takto mi to bylo řečeno 10min předem na benzínce).
Ono není špatné si poslechnout pár názorů něco si přečíst ale čtení z nikoho ještě jezdce neudělalo na to musí být tréning a talent... a bezmozci co řikaj jezdci ho nemaj ti akurát nemaj mozek aby přemýšleli...
a důležitý je faktor znalosti a najetosti tratě ... nikdo tě v tvém okoli nepojede pokud nezná trať
1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) az si zbrousim packy
Scratch píše: musim jeste holt potrenovat, zase na druhou stranu mam vyssi sanci prezit :)
To je jen mylná domněnka . Lepší je umět to dostat kdykoliv na hranu, když je to třeba a normálně to nepoužívat. Kdyz se nekde leknes, a misto klopeni zacnes brzdit. Tak muzes vylitnout i kdyz se to dalo v poho projet.