globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: černá svíčka
3.5.2012 v 14:47
Zdar kluci nevite jak docílit krasnou cihlovou barvu svíčky ??... je černa

černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2012 v 14:48 | Nahoru | #1
jo, mít správně seštělovanou směs

černá - bohatý
černý s kousky bordelu - žere olej

černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2012 v 14:57 | Nahoru | #2
No a nebo štětec s cihlovou barvou Ale spíš se přikláním k seřízení bohatosti

černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2012 v 15:49 | Nahoru | #3
A jak se todela ??? Zkus si posunout jehlu o jeden zarez niz

1 reakcí na tento příspěvek černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2012 v 17:09 | Nahoru | #4
Já čekal nějakej rasizmus, podobně jako u černých sanitek

černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2012 v 18:04 | Nahoru | #5
bohatá směs - rozvrtanej karbec takže vyčistit filtr, trysky, seřídit hladinu dle manuálu a když to nepomůže jehla o zářez níž a musí to šlapat jak víno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka

3.5.2012 v 18:09 | Nahoru | #6

todvora píše: Já čekal nějakej rasizmus, podobně jako u černých sanitek

....černá svíčka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka

3.5.2012 v 18:17 | Nahoru | #7

Dolph-cz píše: ....černá svíčka



Dolfyg sis dneska šlehnul,že se v každém vlákně chlameš jag KOKOD !!!CZPAN !!

(reakce na) černá svíčka

3.5.2012 v 18:55 | Nahoru | #8

D.I.N.A. píše: Dolfyg sis dneska šlehnul,že se v každém vlákně chlameš jag KOKOD !!!CZPAN !!

jág f každem!?

černá svíčka

3.5.2012 v 20:05 | Nahoru | #9
Jop díky hoší bude to směsí asi no bo karbec je novy

2 reakcí na tento příspěvek černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2012 v 16:06 | Nahoru | #10
Jsem asi blbej, ale bohatost směsy se přece nedělá posunutím jehly, ale šroubkem pro směs, který otvírá nebo zavírá přívod vzduchu pro míchání bohatosti. Sice tu nepíšeš o jaký karburátor jde, nebo o jakou motorku, ale tou jehlou to moc nedoladíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2012 v 16:29 | Nahoru | #11

Kovboy píše: Jsem asi blbej, ale bohatost směsy se přece nedělá posunutím jehly, ale šroubkem pro směs, který otvírá nebo zavírá přívod vzduchu pro míchání bohatosti. Sice tu nepíšeš o jaký karburátor jde, nebo o jakou motorku, ale tou jehlou to moc nedoladíš.



tak asi fakt seš

jehlou se výrazně mění směs....,mnohem víc,než tím šroubkem-ten je více méně pro volnoběh a úplně nejnižší provozní otáčky.

(reakce na) černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2012 v 11:07 | Nahoru | #12

Kovboy píše: Jsem asi blbej, ale bohatost směsy se přece nedělá posunutím jehly, ale šroubkem pro směs, který otvírá nebo zavírá přívod vzduchu pro míchání bohatosti. Sice tu nepíšeš o jaký karburátor jde, nebo o jakou motorku, ale tou jehlou to moc nedoladíš.


černá svíčka

5.5.2012 v 12:12 | Nahoru | #13
mam Pitbika Agb 29 - 140cc překopany .. a karbec je tam tenhle http://multimoto.cz...tv-sachs-madass-{43} a bohatost vim kde se šteluje díky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka

5.5.2012 v 18:34 | Nahoru | #14

Dolph-cz píše: tak asi fakt seš

jehlou se výrazně mění směs....,mnohem víc,než tím šroubkem-ten je více méně pro volnoběh a úplně nejnižší provozní otáčky.


Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.

(reakce na) černá svíčka

5.5.2012 v 20:04 | Nahoru | #15

Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.

,no,to asi jo,máš v tom nějaký guláš...

(reakce na) černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2012 v 09:20 | Nahoru | #16

Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.


na to že to děláš mraky let tak toho moc nevíš

1 reakcí na tento příspěvek černá svíčka

6.5.2012 v 12:08 | Nahoru | #17
Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs.
Asi nevim ktery toe na volnoběh je zboku a na směs dole .. takovy šulda ještě nesem ! ... ale tak jak to mam seštelovat .. dotah sem tu směsku a skoušel sem ji otocit o jeden a pul ... ale furt zdecha když škubnu jako plny a trochu střílí

(reakce na) černá svíčka

6.5.2012 v 12:11 | Nahoru | #18
jakože se ma dotahovat nebo ottahova ??

2 reakcí na tento příspěvek černá svíčka

6.5.2012 v 12:24 | Nahoru | #19
Já mám u skútru vstřikování a svíčka je do šediva. Cihlovou barvu bych v dnešní době moc neřešil.

(reakce na) černá svíčka

6.5.2012 v 17:01 | Nahoru | #20
babuka> no jakože co sem slišel tak to asi dobre není pry se to zadre je to pry u 2T ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka

6.5.2012 v 17:12 | Nahoru | #21
babuka> Tak to bejt tebou resim, prijdes o ventily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka

6.5.2012 v 18:35 | Nahoru | #22

gugo píše: babuka> Tak to bejt tebou resim, prijdes o ventily.



Svíčka je šedivo černá už 72 tis. km co jsem na tom za 4 roky najel a že jsem jich pár měnil. Stejně pár skútrů a motorek předtím. Cihlovou svíčku sledoval před lety můj děda ... dnes je trochu jiné palivo, trochu jiné motory, trochu jiné svíčky. Možná se ale najde větší odborník co to vysvětlí.

----------
Hano: pravda u dvoutaktu je to něco jiného. Jestli je černá a jako od oleje, tak to má smysl něco s tím s tím dělat. Jestli je šedivo černá a suchá a ať s tím děláš co s tím děláš, tak s tím asi nic neuděláš. Předpokládám, že takové základní věci jako karburátor a filtr atd., že to jsi už řešil.

Naposledy editováno 06.05.2012 18:40:45

(reakce na) černá svíčka

8.5.2012 v 11:31 | Nahoru | #23
babuka> jo no .

černá svíčka

8.5.2012 v 11:32 | Nahoru | #24
Potřebuju vědět jak naštelovat tu směs ???? jak to točit a kam ten šroubek směsi ?

(reakce na) černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2012 v 14:33 | Nahoru | #25

Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.



Kovboyi, vždyť sám to ale v článku o karburátorech na motochině píšeš tak, jak to říká Dolph-cz. Šroubek je na seřízení bohatosti směsi při volnoběhu (taky ten kanálek, který tím šroubkem uzavíráš/otevíráš, obsluhuje volnoběžnou trysku) + to ovlivňuje bohatost do ca 1/4 zvednutí šoupátka. Pak už se o vše stará tryska hlavní, kde bohatost řídí tvar jehly, která se zasouvá do emulzní trubice.
Jaký je v daném okamžiku tvar mezikruží mezi emulzní trubicí a jehlou záleží zejména na tom v jaké pozici jehla je.

Hano, pokud to máš černý, tak dej jehlu o jeden zářez níž (tj. pojistný plíšek na jehle o jeden zářez výš). Volnobežnou bohatost nastav šroubkem univerzálně na nějákých 1.5 otáčky. Pak to vezmi někam a dolaď to za pochodu. A počítej s tím, že barva svíčky se nezmění hned - třeba ca. po 5km už by to mohlo být čitelný (správně by to mělo být tak 50, ale to platí pro motorky na silnici).

černá svíčka

10.5.2012 v 21:19 | Nahoru | #26
ok zatím to frčí jeste zítra skouknu svíčku

černá svíčka

16.10.2023 v 18:27 | Nahoru | #27
Nechcel som zakladať ďalšiu tému o čiernych sviečkach, tak to hodím sem. Menil som sviečky a staré vyzerajú takto, je to normálne?
Kedy boli naposledy menené netuším, moto mám iba pár týždňov.
Viac ma ale bolí hlava z toho karbónu vo valci resp. na pieste. Nešlo to veľmi dobre vyfotiť ale v diere po sviečkach vidno takúto černotu. Je to v pohode na 4takte?
Alebo to dám rozobrať, príp. zvažovať nejakú chemickú dekarbonizáciu?
Moto je Kawa ZX-6R 636 r.2013.
Inak nedymí skoro vôbec.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist