prosim o tipy, jak dostat nahoru stupacky u horneta 600, r.v. 2001. Hlasice sem vysrouboval, presto stupacky po zemi taham.
Nejspis se musi dostat nahoru celej ten uchyt vcetne spolujezdcovy stupacky. Jak to udelat, aby me to spolehlive udrzelo a dal to fungovalo? (Vcetne doporuceni,jake srouby - napr. pevnostne, prosim).
Na tom, jak to bude vypadat, mi vubec nezalezi, podstatna je funkce. Klidne flexou uriznu kus zeleza a nasroubuju tam. Preferuju neco za dobrou (vybornou) cenu.
Na fotce je, jak to presne vypada.
Dekuju za tipy,
vsh
Naposledy editováno 15.04.2012 18:46:17
1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet
Ja aji premyslel, ze treba jen kus stupacky vezmu flexkou zespoda, cimz bych to pripodobnil tomu, co tady ukazuje Cbiker9. Pak pockam, co se bude dit, dokud zase neskrtnu, pak treba ten mezikus a nahoru s nima.
Mimochodem, musi to bejt specialni material z nejakyho dobryho duvodu? Nestaci treba kus nejaky zelezny pasoviny bo neco takovyho, co si urezu flexou sam a kdyz to nebude sedet, tak si zase urezu jinej? Bylo by to hodne levny zkouseni.
Co se tyka rezervy v naklonech, tak samoze se toho bojim, ze uz je to na hrane.
Presto si rikam, ze kdyz jsem mohl ty stupacky opirat o asfalt v dnesnich 10 stupnich, tak za vetsiho tepla gumy udrzi vic.
A to jsem se jeste jednou lekl, kdyz sem skrabl stupajdou o zem, udelal chybu na plynu a aji tak sem nesel k zemi, tak tam rezerva musela bejt aji v ty zime.
PS. Rady nova motorka zni krasne a bohuzel take nerealne
Naposledy editováno 15.04.2012 19:58:10
1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet
Naposledy editováno 15.04.2012 22:10:31
a proc to tak klopis to je treba asi to je dane masinou gumo na sv sem jezdil kraj na buelu mam centak do kraje a to jezdim snad jeste rychleji jeto zajimave ale nad me badaci usili
Naposledy editováno 15.04.2012 22:44:09
nechal jsem to být, stejně vlevo při obroušení, které můžeš vidět na fotce v ptofilu, začneš brousit i držákem policajta - a ocel neobrousíš tak rychle
1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet
Naposledy editováno 16.04.2012 09:11:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet
1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet
zejmena za obsahly prispevek Jardy89
ponevadz se tu uz parkrat opakovalo neco s hranou gumy, prihodim k tomu svuj nazor.
predpokladam, ze se bavime o zadni gume, protoze dostat na hranu predni gumu se sportovnim profilem neni tak snadny.
jsem toho nazoru, ze hrana gumy neni vypovidajici aspekt.
1) kdyz sem jezdil roadsmarty, tak sem jezdil tuzku a na hranu sem zadek dostal. po obuti sportsmartu sem na to, abych gumu dostal na hranu, musel zrychlit. ted jezdim metzelery M5 a tam, abych to dostal na hranu, sem zase musel porychlit, pricemz rozdil me dost prekvapil. takze soudit naklon dle hrany gumy nema smyslu, kazda je jina.
2) protoze predni guma jde na hranu pozdeji, nez zadni, muze slouzit jako indikator. Ceho? Toho, ze az dostaneme zadek na hranu, tak predni guma bude ojeta kousek od kraje. Naklony jdou jeste zvetsit, pozna se to na predni gume, ktera se zacne taky blizit ke kraji.
Cili hrana zadni gumy neni indikator hozeni tlamy, kdyz naklopim vic, tak se mozna zmensi stycna plocha, ale jede se dal...
A co se tyka moji motorky, tak zadek predpeti na max, predek ma ve vidlach podlozky i hustsi olej.
edit: u mě takový rozdíl v tom jak jsem od kraje není, možná 2-3mm, při tlaku 2.3 předek a 2.4 zadek za studena.
Naposledy editováno 16.04.2012 22:19:59
1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet
_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me