globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zdvizeni stupacek hornet
 
15.4.2012 v 18:28
Ahoj,

prosim o tipy, jak dostat nahoru stupacky u horneta 600, r.v. 2001. Hlasice sem vysrouboval, presto stupacky po zemi taham.

Nejspis se musi dostat nahoru celej ten uchyt vcetne spolujezdcovy stupacky. Jak to udelat, aby me to spolehlive udrzelo a dal to fungovalo? (Vcetne doporuceni,jake srouby - napr. pevnostne, prosim).

Na tom, jak to bude vypadat, mi vubec nezalezi, podstatna je funkce. Klidne flexou uriznu kus zeleza a nasroubuju tam. Preferuju neco za dobrou (vybornou) cenu.

Na fotce je, jak to presne vypada.

Dekuju za tipy,
vsh

Naposledy editováno 15.04.2012 18:46:17

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 18:38 | Nahoru | #1
já bych si teda nechala vyrobit nějakej mezikus s víc dírkama aby sis to mohl i polohově nastavit myslím že za pár kaček když si to změříš ti to někdo uřízne nech se inspirovat třeba tímto

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 18:53 | Nahoru | #2
nejjednodužší je bude vyměnit i s motorkou....asi tam už moc rezerva nebude

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 19:00 | Nahoru | #3
Nejde jen o to zdvihnout stupačky, je to třeba řešit i s řazením a brzdou. Dá se koupit kit , ale cena tě asi nepotěší

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 19:34 | Nahoru | #4
mezikus mezi ram a nosic stupen..... ale je otazka kolik ma hornet jeste rezervu v naklonu.....

1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 19:36 | Nahoru | #5
vyfrezovat vlastí, hezčí a lehčí

edit: a nebo zvednout celou prdel tímto

Naposledy editováno 15.04.2012 19:41:38

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 19:38 | Nahoru | #6
co nejake takove???byvaji kratsi a jsou zespod vykousle

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 19:40 | Nahoru | #7
Stačí z duralu udělat mezikus s požadovaným zvednutím, šrouby 10.9 v pozinku a hotovo.

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 19:42 | Nahoru | #8
Aby si pak neskrtal necim jiným
poridit RR

Naposledy editováno 15.04.2012 19:42:50

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 19:57 | Nahoru | #9
Pratele, dekuji vam vsem za tipy!

Ja aji premyslel, ze treba jen kus stupacky vezmu flexkou zespoda, cimz bych to pripodobnil tomu, co tady ukazuje Cbiker9. Pak pockam, co se bude dit, dokud zase neskrtnu, pak treba ten mezikus a nahoru s nima.
Mimochodem, musi to bejt specialni material z nejakyho dobryho duvodu? Nestaci treba kus nejaky zelezny pasoviny bo neco takovyho, co si urezu flexou sam a kdyz to nebude sedet, tak si zase urezu jinej? Bylo by to hodne levny zkouseni.

Co se tyka rezervy v naklonech, tak samoze se toho bojim, ze uz je to na hrane.
Presto si rikam, ze kdyz jsem mohl ty stupacky opirat o asfalt v dnesnich 10 stupnich, tak za vetsiho tepla gumy udrzi vic.
A to jsem se jeste jednou lekl, kdyz sem skrabl stupajdou o zem, udelal chybu na plynu a aji tak sem nesel k zemi, tak tam rezerva musela bejt aji v ty zime.

PS. Rady nova motorka zni krasne a bohuzel take nerealne

Naposledy editováno 15.04.2012 19:58:10

1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 22:10 | Nahoru | #10
železo staci no ale trosku lepsi ne stavebni desitku kup si nejaky let dural ci egral treba na alfun...500kg by melo stacit

Naposledy editováno 15.04.2012 22:10:31

(reakce na) zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 22:20 | Nahoru | #11
Pjercak> dikec mohl bys to prosim krapitko rozvest? pojmum typu stavebni desitka nerozumet no a ani zbytku.

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 22:42 | Nahoru | #12
mma vsobe piva a zelenou no jako at to neudelas ze sracky materialu ktery seti zkrouti a ohne nevim z ceho to udelat nejsem uplny strojar ale nejaky dural s pevnosti 500MPa by moh stacit snad nekdo poradi vic ja su amaater a pocitat uz sem davno zapomel.....
a proc to tak klopis to je treba asi to je dane masinou gumo na sv sem jezdil kraj na buelu mam centak do kraje a to jezdim snad jeste rychleji jeto zajimave ale nad me badaci usili

Naposledy editováno 15.04.2012 22:44:09

zdvizeni stupacek hornet

15.4.2012 v 22:57 | Nahoru | #13
měl jsem stejný problém na h9 s přitvrzeným podvozkem (jestli ho máš v továrním setupu, nejdřív přitvrď).
nechal jsem to být, stejně vlevo při obroušení, které můžeš vidět na fotce v ptofilu, začneš brousit i držákem policajta - a ocel neobrousíš tak rychle

1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 09:11 | Nahoru | #14
Šel bych do něčeho takovyho sou mnohem kratší a nižší takže budeš mít rezervu.

Naposledy editováno 16.04.2012 09:11:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 11:21 | Nahoru | #15
aaamoto> diky za tip! u tech kratsich stupajd citim mozny potencionalni problem v tom, ze na ne neslozim nohu a problem presunu ze stupacky na slider boty.

(reakce na) zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 11:30 | Nahoru | #16
vsh> Hele sám podobný mám a je to v pohodě nejsou zas tak krtátky v pohodě se na ně vlezeš já mám 47 nohu a bez problému. No a s tím sliderem na botě je to už problém, ale když mám nohu na stupačce na špičce tak ve chvíly kdy se dotknu botou tak už sem na hraně i na gumě, takže tam už není kam se posouvat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 12:22 | Nahoru | #17

Capt.Spaulding píše: vyfrezovat vlastí, hezčí a lehčí

edit: a nebo zvednout celou prdel tímto

tohle ti u horneta fak nepomuze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 16:44 | Nahoru | #18
doubravka> to frézování nebo zvedání?

zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 18:38 | Nahoru | #19
Ahoj, mám Horneta 900 a taky mám "problém" s tim, že šourám stupačky po asfaltu (na okruhu, na silnici jezdim opatrnějc a škrtl jsem tam snad jen dvakrát s batůžkem, protože moto víc seděla na zemi), je to fakt otravný v zatáčkách, rozvlňuje to motorku a už jsem si dal málem i na tlamu párkrát, když jsem v esíčku překlápěl a tvrději narazil zatíženou stupnou o zem, protože mi pak ujel zadek, ale naštestí v pohodě. Pokud už teď jezdíš na hraně gumy, tak bych jen nechal přitvrdit podvozek (podložky do vidlic + hustší olej a vzadu dotáhnout), protože když je dáš výš, tak můžeš dobře hodit tlamu, pokud si nehlídáš náklon sliderama. Pokud na hraně ještě nejezdíš, tak ty stupačky postupně obrus, navíc ona se trochu sklopí a aspoň máš jasno, že už jseš na (skoro) hraně pneu a asi i moto. Taky jsem to chtěl zvedat, ale kašlu na to, ono bys pak taky mohl zjistit, že drbneš o zem řadičkou, stojánkem nebo brzdou a pěkně se vyválet jako kámoš s FZ6, když zkoušel koleno. Na pevný stupačky bych se vykašlal, ty jsou dobrý na okruh na motorky s přepákovánim a plněj částečně funkci slideru. Nicméně u motorky, která v náklonu má stupačku na zemi by to asi nebylo nejštastnější řešení, já bych jí měl buď už ulomenou, nebo bych se válel..mám na levym hlásiči ještě cenťák a na gumě cca 4mm ke hraně - standartní 180/55, vepředu tak 6mm a už sem drbnul krytem motoru, jak mi podjel ten zadek, takže si myslim, že až ošoupu hlásič až na stupačku, tak bude zadní guma na hraně a třeba ten motor těšně nad asfaltem, víc to klopit považuju hlavně na okreskách minimálně za nerozum, zajeď na okruh a zkus, kam až tě motorka pustí, než lehneš a v provozu to nezkoušej! Ono taky stačí najet na nějakou nerovnost, která ti zhoupne motorku a budeš brousit i tim, co bylo nad asfaltem doteď a v horšim případně opustíš vozidlo. Ber stupačku na zemi jako varování od výrobce moto, že si máš koupit silničku a jet se vyřádit na okruh.

1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 20:04 | Nahoru | #20
Dekuji opet vsem za tipy!
zejmena za obsahly prispevek Jardy89

ponevadz se tu uz parkrat opakovalo neco s hranou gumy, prihodim k tomu svuj nazor.

predpokladam, ze se bavime o zadni gume, protoze dostat na hranu predni gumu se sportovnim profilem neni tak snadny.
jsem toho nazoru, ze hrana gumy neni vypovidajici aspekt.
1) kdyz sem jezdil roadsmarty, tak sem jezdil tuzku a na hranu sem zadek dostal. po obuti sportsmartu sem na to, abych gumu dostal na hranu, musel zrychlit. ted jezdim metzelery M5 a tam, abych to dostal na hranu, sem zase musel porychlit, pricemz rozdil me dost prekvapil. takze soudit naklon dle hrany gumy nema smyslu, kazda je jina.
2) protoze predni guma jde na hranu pozdeji, nez zadni, muze slouzit jako indikator. Ceho? Toho, ze az dostaneme zadek na hranu, tak predni guma bude ojeta kousek od kraje. Naklony jdou jeste zvetsit, pozna se to na predni gume, ktera se zacne taky blizit ke kraji.
Cili hrana zadni gumy neni indikator hozeni tlamy, kdyz naklopim vic, tak se mozna zmensi stycna plocha, ale jede se dal...

A co se tyka moji motorky, tak zadek predpeti na max, predek ma ve vidlach podlozky i hustsi olej.

(reakce na) zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 21:27 | Nahoru | #21

Capt.Spaulding píše: doubravka> to frézování nebo zvedání?

zvedani,hornet nema kosti...

(reakce na) zdvizeni stupacek hornet

16.4.2012 v 21:41 | Nahoru | #22
vsh> Jo máš pravdu, vyjádřil jsem se skutečně nepřesně, záleží na tvaru konkrétní gumy a na tlaku, já mám zkušenost jen s M3. A to že je zadní guma na hraně a víc naklopíš, tak to opravdu neznamená, že tě guma pustí, ale že pruh pneu po kterém jedeš se dostal na hranu, když budeš klopit víc, styčnou plochu snižuješ, takže se dá jet i za hranu. Nicméně jsem to myslel tak, že na Hornetu bych to za hranu nezkoušel a už vůbec né v běžném provozu, protože jednak tě může zradit adheze (bordel na silnici) a druhak ti tam může "překážet" právě ta brzdová páka, nebo stojánek, či dokonce motor. Takže s rozumem a rezervou

edit: u mě takový rozdíl v tom jak jsem od kraje není, možná 2-3mm, při tlaku 2.3 předek a 2.4 zadek za studena.



Naposledy editováno 16.04.2012 22:19:59

1 reakcí na tento příspěvek zdvizeni stupacek hornet

17.4.2012 v 21:44 | Nahoru | #23
co guma to jiny profil...co jsem nazul na horneta900 slo vzdy na zadku do a asi i za hranu...tlak standart 2.9zadek predni byla vzdy rezerva jen QUALIFIERka1 sla taky do hrany i vpredu.... stupacky se zaviraji jen se moc nelekat a od motoru jeste bylo misto paaac moc nevazim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdvizeni stupacek hornet

18.4.2012 v 00:53 | Nahoru | #24
CBiker9> Já mám v plný polní metrák

zdvizeni stupacek hornet

18.4.2012 v 18:55 | Nahoru | #25
Souhlasim s Marianem. Podvozek na doraz a brousit o asfalt. Stupačky jsou sklopný - jde o zvyk - když to začne škrtat, jen nadlehčíš nohu. Rozhodně nejjednodušší a nejlevnější řešení. Taky jsem to tak dělal.

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

(reakce na) zdvizeni stupacek hornet

19.4.2012 v 17:15 | Nahoru | #26
Jarda89> to je akorat zatizeny ja rovnou sundal hlasice ale ty stupacky jsou stejne nizko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist