já to dělal na své ostré 610 tce a můžu tí říct tohle , bylo to z normálního materiálu a dělal mi to šikovnej obráběč kovů něco zmáknul soustruh nevo fréza a finální fajfku sem si udělal švajcem sám byl to plnej materiál nechtěl sem ho kalit !!!!! aby to nebylo křehké a neulomilo se to !!!!! jenom surové železo a řeknu ti když to snesla husqvarna (kdo jí stertoval ví) tak to tvoje prdítko so skousne taky , jinak o té nekopávačce se se bavil v motoschopu a povídal že huska to má poddimnezované ,na to jakej má ten motor odpor , takže klidne novou bojedná a povídal že klidně můžu bejt za tejden pro novou tak sem si ji nechal udělat a ani já ani další majitel nebude mít problémy.
taky sem narazil na ten problém že při pádu práve na tu ocelovou nakopávačku se může (a nekomu se stalo) že se ohne hřídel nakopávačky a vylomí vedení hřídele, ale je otázkou kolikrát se bude startova a kolikrát se náhodně spadne na kámen kde nedojde k ulomení hliníku a tidíš to poškodí křídel , já víc teda startoval než padal na nakopávačku ,
sem se rozkecal, omluva za hrubky ale hlavní je obsah ;) :D