globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada s air-boxem
Zdar chlapy, potřebuji poradit ,do air boxu vede hadička s označením "crankcase breath" já ji tam ale vedenou nemam a mam jí zacpanou záslepkou a ustí mi končí pod sedlem u elekriky ,má to tak být ,nebo to tam do toho air boxu musí být vyvedené? A ješte jeden dotaz, také o air boxu, mam tam v air boxu ještě jeden otvor je taky v prostoru kde je cdi a elekrika při pohledu ze strany od air boxu je v levém okraji, na co slouží a jestli má být nějak ucpaný zátkou? Protože já tam nic nemam a normálně vydim do vnitř do air boxu děkuji za radu. Michal

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 09:43 | Nahoru | #1
no kam ti vedou hadicky z odvzdusneni motoru ? myslim ti klikovky atp...meli by vest do axirboxu. nekdy je i z karburatoru vedeno do airboxu,odvzdusneni.

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 09:49 | Nahoru | #2
od kud ty hadice vedou?
Jedna z nich bude odvzdušnění klikové skříně podle mě, a ta má vést do airboxu

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 09:50 | Nahoru | #3
No právě že ta hadička tam má asi vect je to odzdušnění klikovky ale já to tam vedený nemam mam to zaslepený a spíš mi de o to proč třeba se to tak dělávalo chtělo by to znalce přímo na xr650r asi, jinak tu druhou díru radši zaslepim aby jse tam nedostával bordel protože cdi i kabely jsou dost špinavé takže se vůbec divim že to ještě jede a nezasral se karbec takhle už jsem to koupil tak právě dohledávam co tam ten borec všechno tvořil za úpravy odborné či neodborné

1 reakcí na tento příspěvek Rada s air-boxem

Skvělá odpověď, děkuji! 27.3.2012 v 09:58 | Nahoru | #4
zaslepil to z důvodu, že měl mastný airbox ze vnitř, jak tam lítá ta olejová mlha, ale není to nic strašnýho, já to mam na NX650 normálně vedený do airboxu jak má být a mastný to mam v okruhu cca 3cm okolo vyústění v airboxu

edit: někdo to řeší takto
[img]

Naposledy editováno 27.03.2012 09:59:40

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 10:18 | Nahoru | #5
to ze je to trosku mastny v airboxu nevadi,spis vetsi necistoty jako pisek mouchy se na to prilepi a nejsou na filtru. penove filtry jsou stejne napustene olejem. vratil bych tam hadici,misto zaslepeni.

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 10:41 | Nahoru | #6
A nebo je ten motor už "víc než zajetej" a háže to tam moc oleje. Proto hadičku zaslepil.

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 11:23 | Nahoru | #7
No "víc než zajetej" to jako myslíš že už je vylágrovanej a že by to chtělo go motoru no rada předchozího majitele byla že na 1500km to chce dolejt tak 2dcl oleje doufam že to už neni moc kritická hranice aby jsem musel dělat moc velké zásahy do motoru novej píst výbrus atd: to by mně asi jeblo jinak motor mi nějak hlučnej nepřijde a jede dost škoda že v okolí namam možnost pojezdit na jiné která je v cajku protože kdo si na ní sjel říkal že jede jak hovado Jinak olej dávam Denicol 10W50.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s air-boxem

27.3.2012 v 11:24 | Nahoru | #8
[quote=wáca]zaslepil to z důvodu, že měl mastný airbox ze vnitř, jak tam lítá ta olejová mlha, ale není to nic strašnýho, já to mam na NX650 normálně vedený do airboxu jak má být a mastný to mam v okruhu cca 3cm okolo vyústění v airboxu

edit: někdo to řeší takto
[img] je ovšem dost úděsný řešení....mělo by to jít přes OCT a teprve potom skrz tenhle filtr a nebo odfuk do OCT a z OCT zpátky do airboxu

Naposledy editováno 27.03.2012 11:26:14

(reakce na) Rada s air-boxem

27.3.2012 v 12:35 | Nahoru | #9
privateer> ....by mělo no ......já mam hadici přímo do airboxu a pohoda.

2dcl na 1500km ještě není nic hroznýho

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 14:59 | Nahoru | #10
to řešení co sem dal jako příklad Wáca je nic moc, při hlubokým brodění to naskrne vodu, protože je to odfuk z kliky a ta samozřejmě, když jde dolů, tak z odfuku jde vzduch ven, při cestě nahoru to trochu saje.
Takže to buď dej do airboxu, jak to má být, nebo dej delší hadicu a vyveď to někam a na konec dej sítko, prostě něco aby to moc nebránilo průchodu vzduchu, ale zas aby tam nic nemohlo napadat.
Jinak pokud má motor, už dost najeto tak vůlema to propuští tlak pod kliku. Potom to z toho odfuku víc fučí.

Rada s air-boxem

27.3.2012 v 15:55 | Nahoru | #11
Napoj to zpátky na airbox, jinak při volném vyvedení se může do motoru dostat bordel, jak píší ostatní. Slabé foukání není na závadu, píst nikdy stoprocentně netěsní a odvětrání karteru je nutné. Stav motoru bych podle toho moc neposuzoval, to spíš dle spotřeby oleje, zvuku a případně kompresních tlaků. Viděl jsem žigula, u kterého po odpojení odvětrávací hadice od filtru šlo z této hadice téměř totéž, co z výfuku a přitom motor stále běžel dobře.

2 reakcí na tento příspěvek Rada s air-boxem

27.3.2012 v 21:21 | Nahoru | #12
Tak vyřešeno hadička přopojena a ta díra zacpána ted tam nacpem mikuni TM42 dam KN filtr a děj se vůle boží Nakonec jsem všechno našel v manuálu Jinak díky všem za radu a enduru a crossu zdar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s air-boxem

27.3.2012 v 21:29 | Nahoru | #13
Prochal11> a jaký karburátor tam je původě ? já schánim but Keihin nebo taky ten Mikuny

(reakce na) Rada s air-boxem

27.3.2012 v 21:56 | Nahoru | #14
wáca> Je tam keihin ale než jsem zjistil gryf a jak s nim zacházet při ulití když jsem hodil talmu sehnal jsem si mikuni TM42 a když už ho mám koupenej tak ho tam dam a ten origo keihin asi budu prodávat pokud teda ten mikuni bude fungovat protože mi ten keihin fungoval perfektně ale musel jsem se to snim prostě naučit.

Naposledy editováno 27.03.2012 21:59:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s air-boxem

2.4.2012 v 20:52 | Nahoru | #15

Prochal11 píše: Tak vyřešeno hadička přopojena a ta díra zacpána ted tam nacpem mikuni TM42 dam KN filtr a děj se vůle boží Nakonec jsem všechno našel v manuálu Jinak díky všem za radu a enduru a crossu zdar

mikuniTM42 paradní volba vřele doporučuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s air-boxem

2.4.2012 v 21:24 | Nahoru | #16
herbelife> slyšel jsem TM42 nebo keihin FCR41, jen je sehnat za slušnou cenu

(reakce na) Rada s air-boxem

3.4.2012 v 21:21 | Nahoru | #17
herbelife> pic herbe prosim tě kde je na tom TM42 ten ochuzovač čumim na něj a vydim tam prd jinak chci zkusit rozety 13-51 jakej na to máš názor jako znalec XR65OR chci to do toho Rumunska ted mam 14-51 ale zase nehci strácet na rovných usecích i když podle výpočtu by to mnělo na 5tku dát tak 125Km/h v rozumných otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s air-boxem

3.4.2012 v 21:31 | Nahoru | #18
wáca> ja ten mikuni sehnal za 45OOkč, ale ještě nevim jestli je funkční pač ještě neni na motu když bude funkční, tak ten origo prodám i když už jsem se s nim skamarádil a funguje supr ,ale když už mam to TM42 tak ho tam lupnu, ještě dotaz jakej máte názor na KN filtr na to Xr650R někdo říká dobrý druhej na houby jezdim jen pole louky trat-pouze jednou silnice jen nutné přejezdy a občas poplašit holuby ve městě

Naposledy editováno 03.04.2012 21:32:25

(reakce na) Rada s air-boxem

4.4.2012 v 19:37 | Nahoru | #19
Prochal11> to je krásná cena .....já právě scháním tak jinej karbec, jelikož ten podtlakovej co je na dominátorech je na hovno, při prudkém přidání plynu se to zahltí, což je v terénu k ničemu a někdy i na silnici, když potřebujete vyrazit z křižovatky tak to zakucká a nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XR 650R 40kw vs 45kw Honda XR 650 tom_bouda 6 23.7.2019 v 20:29 tom_bouda
Honda XR650R, Kawasaki KLX 650R Kawasaki KLX 650, Honda XR 650 Oi69 6 15.7.2019 v 14:08 blondak39
Suzuki DR 650 SE, Yamaha TT 600, Ho... Yamaha TT 600 R, Honda XR 650, Suzuki DR 650 SE flája 8 17.6.2019 v 06:48 Humusus
Honda XR 650 R Honda XR 650 Jardasonyx 3 7.12.2018 v 02:41 krokoš
Honda XR 650 R na cestování??? [1, 2] Honda XR 650 Riderr 35 21.11.2018 v 22:17 Left


TOPlist