globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tlumič řízení
Tak opět jsem tu jako čerstvý majitel tohoto stroje s dotazem. Řešil jste už někdo ne-příliš stabilní jízdu ve vyšších rychlostech? Mám na mysli takové jakoby rozkmitání motorky.řídítek při rychlostech nas 16Okm. Myslím, že nějaký tlumič řízení by tomu pomohl, vyřešil by i kmitání řídítek pry razantnějším zrychlení na horším povrchu, hrbolech atd... Dával jste už někdo na tento stroj tlumič řízení? Díky za Vaše názory a postřehy.

tlumič řízení

11.3.2012 v 12:33 | Nahoru | #1
Jezdi do 150 a neřešíš kmitání

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení

11.3.2012 v 13:43 | Nahoru | #2
XXX.CROSS- opravdu rada nad zlato
zkušenosti s tím nemám, ale jestli nepotřebuješ šetřit tak koukni přímo do Powerparts katalogu ktm a určitě tam něco najdeš podle mého názoru by se na tento typ stroje hodil rotační tlumič řízení než klasická koncepce pístku, protože rotační má menší pracovní prostor což se do tý kapoty na sm-t bude hodit víc. Výrobců těchto tlumiču je mraky tak hledej a dej vědět pro co si se rozhodl

tlumič řízení

11.3.2012 v 13:44 | Nahoru | #3
http://www.scottsonl...Size=950&Add_On= SM

.. mam taky a super!

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení

11.3.2012 v 14:13 | Nahoru | #4
a máš motorku v pořádku? protože co sem tu motorku testoval tak se ani nehla...

(reakce na) tlumič řízení

11.3.2012 v 17:20 | Nahoru | #5
sid49> ok, díky, kouknu tam, ale asi to bude pálka.

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení

11.3.2012 v 17:27 | Nahoru | #6
jinak tlumič řízení není problém, ale na tvojí motorku není montážka Trible performance zkus na foru napsat assassinovi jestli nemá čas jí udělat

(reakce na) tlumič řízení

11.3.2012 v 17:40 | Nahoru | #7

jetam píše: a máš motorku v pořádku? protože co sem tu motorku testoval tak se ani nehla...

V pořádku by být měla a taky, co jsem četl v nějaké recenzi nebo kde, tak s tou stabilitou při těchto rychlostech byl také problém. Takže si myslím, že by to mohla být taková dětská bolístka této moto, podobně jako cukání řetězu apod v otáčkách pod 3,5tis.
Na druhou stranu mám na ní najeto zatím prd, takže zkušenosti víceméně žádné.

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2012 v 18:11 | Nahoru | #8
Ano, je to tak trochu její malá nectnost. Jak jsem jí měl novou, tlumič byla první věc, co jsem na moto bral jako nutnost navěsit. No a teď? Mám na ní navěšené kde co, ale ten tlumič nee Už mi to totiž ani nepříjde. Je to ale dáno tím, že se vyhýbám dálnicím jako čert kříži. Samo, že nějaký ten úsek se sem tam absolvuje, ale to není tak často, aby mě to lezlo na nervy. Navíc, pokud přitáhneš tlumiče na sport režim, zlepší se to a pokud mašinu zatížíš-kufry, spolujezdec, tak se to taky hodně eliminuje a navíc takhle ani většinou přes 150, 160 km/h moc nejezdíš.
Tak mě napadá, že já už jsem to vlastně zabil
Pač dálnice jezdím fakt hlavně jen na dovolených jako nutný přesun a to jsem právě zatížený. Takže vlastně jen když jedu do Brna na servis a to jednou dvakrát za rok přežiju.

Každopádně kdyby za rozumnou cenu nějaký solidní tlumič byl, asi bych se mu nebránil. Hodit se bude při více situacích.
Jinými slovy jsem chtěl říci, že nejdřív jsem si myslel, že tato motorka se bez tlumiče řízení neobejde, ale teď už mi to tak ani nepříjde a viděl bych jeho plusy úplně stejně jako u každé jiné mašiny.
No a co se týče škubání řetězu pod 3500 tis. ot., nazývat toto u litrového dvouválu dětskou bolístkou mi příjde přinejmenším mimo mísu Dej tam láďu s vláďou, přehraj mapu, změň převodový poměr a třeba budeš šťastnější. Jinak gratuluju k dobré volbě

2 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení

11.3.2012 v 19:50 | Nahoru | #9
Prvni se podivej na loziska v kolech, loziska v krku rizeni a nech si poradne vyvazit kola, spolecne s novejma pneu. Pokud to bude i pak, tak je problem jinde

(reakce na) tlumič řízení

11.3.2012 v 19:54 | Nahoru | #10

jetam píše: jinak tlumič řízení není problém, ale na tvojí motorku není montážka Trible performance zkus na foru napsat assassinovi jestli nemá čas jí udělat

Myslim, ze na SM-T by byl lepsi rotacni tlumic, treba Scott-Ohlins, nebo jinej. Ten Ohlins jsem na LC8 uz videl, takze montaz by nemela bejt problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení

12.3.2012 v 11:48 | Nahoru | #11
Pete Biggy> Jasně, na všech moto jsem se snažil vyhýbat dálnicím, co to jde, ale když potřebuješ rychlejší přesun, nedá se nic dělat. Jak píšu, mám na ní najeto prd a tak zatím spíš teoretizuju co a jak by bylo vhodné vylepšit. S tou "dětskou bolístkou" jsem to tak samozřejmě úplně nemyslel, je to prostě charakterová vlastnost těchto motorů, kterou bych si ovšem dokázal odpustit.
Zatížený moc nejezdím, ve dvou skoro vůbec a když se nabalím na motodovču, mám max 2zadní brašny na plotnu a na sedadlo, možná tankvak. Nebo možná dokoupím origo boční kufříky, ale ta cena je mazec no...
Každopádně si zkusím pohrát s těmi tlumiči, ale chce to jezdit a jezdit, a to teď moc nejde bohužel.
Jinak jsem koukal na Tvé moto (už dřív)a musím říct, moc pěkné... Já zatím dodělal kryt pod motorem, vyhřívané hefty a koupil brašnu na zadní plato. Taky přemýšlím o cestovním plexi, ale nejdřív musím pořádně zjistit, jeslti jej opravdu potřebuju, měřím totiž 176cm a to bych spíš potřeboval o trochu nižší sedlo a plexi by se vyřešilo samo

(reakce na) tlumič řízení

12.3.2012 v 11:54 | Nahoru | #12

Uvalak píše: Prvni se podivej na loziska v kolech, loziska v krku rizeni a nech si poradne vyvazit kola, spolecne s novejma pneu. Pokud to bude i pak, tak je problem jinde


To vše by mělo být v pořádku, gumy budu měnit někdy v létě, tak se na to ještě zaměříme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení

12.3.2012 v 14:07 | Nahoru | #13

Uvalak píše: Prvni se podivej na loziska v kolech, loziska v krku rizeni a nech si poradne vyvazit kola, spolecne s novejma pneu. Pokud to bude i pak, tak je problem jinde



..To je víceméně volovina (až na ty možná nevyvážený kola) , tady ty stroje to prostě

dělaj , poměrně hodně výkonu ,a malá váha na předním kole , který je ve větších

rychlostech nestabilní .!! Tlumičem řízení to téměř zmizí , nejlepší je ten scott,

taky nedražší ..!

To cukání v nízkejch otáčkách je taky normální , nech tam dát tu akrap mapu +

ladáky, v nízkejch se to trochu zklidní , výkon. to bude mazec!!

Naposledy editováno 12.03.2012 14:09:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení

12.3.2012 v 14:13 | Nahoru | #14

cechradovan píše: ..To je víceméně volovina (až na ty možná nevyvážený kola) , tady ty stroje to prostě

dělaj , poměrně hodně výkonu ,a malá váha na předním kole , který je ve větších

rychlostech nestabilní .!! Tlumičem řízení to téměř zmizí , nejlepší je ten scott,

taky nedražší ..!

To cukání v nízkejch otáčkách je taky normální , nech tam dát tu akrap mapu +

ladáky, v níkejch se to trochu zklidní , výkon. to bude mazec!!



no pokud to dela ve vyssich rychlostech tak pochybuju ze je to tim vykonem atd... protoze ty V2 ve velkejch rychlostech uz nijak extra netahaj, osobne bych rozhodne nerekl ze nejaky kmitani a vlneni je OK chovani motorky a nelecil bych to tlumicem... jo tlumic to nejspis "zakreje" ale podle me je tam tlumic hlavne pro pripady prudke akcelerace a nadlehceneho kola..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení

12.3.2012 v 19:09 | Nahoru | #15
[quote=assassin]no pokud to dela ve vyssich rychlostech tak pochybuju ze je to tim vykonem atd... protoze ty V2 ve velkejch rychlostech uz nijak extra netahaj, osobne bych rozhodne nerekl ze nejaky kmitani a vlneni je OK chovani motorky a nelecil bych to tlumicem... jo tlumic to nejspis "zakreje" ale podle me je tam tlumic hlavne pro pripady prudke akcelerace a nadlehceneho kola..[/quote

OK - je třeba si taky uvědomit ,že(nestabilně) takhle se chovaj téměř všechny podobný

motky , ve větší rychlosti má přední kolo malou váhu taky díky tomu , že proud vzduchu

rve motku jakoby na zadní kolo (velký čelní odpor vzduchu) , a výkon motoru u smt to

chování zhoršuje , u mého ktm 990 adven. se to dělo taky po namon. tlumiče řízení ,se to

téměř neprojevuje , jestli to zakreje , nebo vyřeší,... podle mě to druhý!

tlumič řízení

16.3.2012 v 14:14 | Nahoru | #16
pěkný článek k tématu na stránkách LC8adv:
http://www.lc8adv.cz/news.php?readmore=28

(reakce na) tlumič řízení

16.3.2012 v 14:33 | Nahoru | #17
cechradovan> tak on je taky rozdíl v předním kole jestli je to 21" nebo 17" u 21 to není až tak nezvyklí jev

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlumič řízení

18.3.2012 v 22:02 | Nahoru | #18
hans1978> Ahoj, já mám 170cm a nižší selo je super. Velké plexi také super.

(reakce na) tlumič řízení

19.3.2012 v 19:33 | Nahoru | #19

Motoamater píše: hans1978> Ahoj, já mám 170cm a nižší selo je super. Velké plexi také super.


Koukám, ze jsi z Kladna, mám to k Tobě kousek, takže bychom se někdy mohli srazit a kouknul bych na Tvé moto, hlavne posez na tom sníženém sedlu mne zajímá.

tlumič řízení

26.5.2012 v 22:52 | Nahoru | #20

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení

5.3.2013 v 23:25 | Nahoru | #21
SM-T to dělá každý, prostě tohle není vychytaný na tomhle skvěláckým stroji. Já se do toho pouštím o víkendu. Buď koupíš sadu, což je nej na rallemoto, tam to maj vychytaný a nebo si uzpůsobíš origo tlumič sám. V místě svařence trubek najdeš trojúhelníkovou výztuhu, v ní jsou dvě díry, do nich dáš trn, kterej si bohužel musíš vyrobit, nebo sehnat - mě se to nepovedlo, na představce si pak stejně musíš vyrobit držák samotnýho tlumiče. Pokud neovládáš dílnu, tak hodně vydělávej-vycáluješ za tu srandu docela pecku-kolem 500 doláčů
Jinak v případě, že ti začne ve vyšší rychlosti kmitat, otevři na řídítkách dlaně a lehce zatlač na řídítka-okamžitě to přestane. Pokud se ti při kravení, prudký akceleraci a nebo na šotolině rozmrdaj řídítka-tak hodně štěstí...

(reakce na) tlumič řízení

11.3.2013 v 19:43 | Nahoru | #22
ejs1000> tak myslím, že tlumič nakonec oželím

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení

19.3.2013 v 14:48 | Nahoru | #23
Takhle to vypadá po amatérský montáži...



(reakce na) tlumič řízení

19.3.2013 v 15:46 | Nahoru | #24
ejs1000> pic taky chci poresit stejnej tlumic akorat na husu,a zajima me jak je to chyceny ke krku???je to znat jizda S a BEZ tlumice??

tlumič řízení

20.3.2013 v 11:10 | Nahoru | #25
Čus, není to v krku řízení, ale na rámu. Kačka má trubky a ty se slejvaj v krku řízení. Ten styčnej bod je zpevněnej plechme tlustým, do něj jsem vyvrtal díry, je to silnej matroš, takže vyřezal závity. Vyrovil jsem z dvojky plechu trn, kterej jsem musel vytvarovat podle nádrže a zároveň zajistit jeho tuhost při zatáčení. Čili je to na plocho... Pak zabroušení, vyhlazení povrchovka a ššup s tím na mašinu!
No je to znát moc moc. Ve vyšších rychlostech se ti nechvěje řízení a hlavně, šotolina, rozbitý cesty, návrat ze zadního na přední a hlavně při razantní jízdě, tj. plyn a prudká brzda nedochází k rozjebání řídítek... Tlumič řízení, pokud chceš jezdit rychlejc je podle mě základem, prostě něco jak helma
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist