globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: startování bez regulátoru dobijení
22.2.2012 v 17:02
zdar jak sviň, chci se zeptat, zda je možná nastartovat a zahřát (cca 30 minut) motorku, když nebudu mít zapojenej regulátor dobijení a stator? nejde mi o popř vybití baterky (tu pak hned dobiju a mám stejně dvě) ale jde mi o to, zda to nemůže nějak poškodit v elektroinstalaci (i když vše by mělo jít přes pojistky, né?) chci jen zahřát motor, vypustit olej, vyměnit vypálený stator za nový, dát nový regulátor dobijení a nalít nový olej. díky za info

startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 17:07 | Nahoru | #1
v poho, muzes s tim vrcet klido dokud nevybijes baterku do mrtvoly (coz zas nedela dobre baterce.. jen aby se toho nekdo nechytl)

Naposledy editováno 22.02.2012 17:08:11

startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 17:10 | Nahoru | #2
Pokud to máš všechno ven, zbytku se nic nestane. Prostě to poběží, jako když nechodí dobíjení - na baterku, se stále se, postupně, snižujícím napětím. Stator je ven, do regleru tím pádem nic nepůjde...

startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 17:26 | Nahoru | #3
Sice už jsem viděl chytráka, co dráty dvou fází altecu zapojil mezi + palubní sítě a kostru, ale tady snad jde o to, že vývod altecu je odpojen a regler není namontován. V tom případě se nic nestane, zapalování a ostatní elektrika poběží na baterku, dokud se nevybije a alternátor chod bez zátěže také přežije bez následků.

2 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 17:31 | Nahoru | #4
co tu baterku připojit na nabiječku, pokud s tím nehodláš nikam jet a jen vrčet na místě a zahřejvat, baterka nedostane na prdel a ty budeš moc zahřejvat jak jen chceš

(reakce na) startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 17:32 | Nahoru | #5

Holmis píše: co tu baterku připojit na nabiječku, pokud s tím nehodláš nikam jet a jen vrčet na místě a zahřejvat, baterka nedostane na prdel a ty budeš moc zahřejvat jak jen chceš



to na tu baterku vydrzi vrcet docela dlouho, na to zahrati vybije treba max 20procent kapacity.. to je v poho to neni zadnej "deep cycle"

1 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 17:43 | Nahoru | #6
Co porád s těma regulátorama na těch Mountfieldech máte?

1 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 18:35 | Nahoru | #7
snad VARI, mountfield má B@S A kazí se to jen na strojích vyrobeny v itálii

(reakce na) startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 19:08 | Nahoru | #8
petrumr> no můj sršeň pokud vím byl vyroben v Taliánsku a zatím musim zaklepat vše OK

startování bez regulátoru dobijení

22.2.2012 v 20:50 | Nahoru | #9
no já mám z brazilie a ok.Já jsem jenom nedal spaní strakonovi, on neví co to vari je, že to vyleze i na strom prej mountfield

(reakce na) startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 06:24 | Nahoru | #10

strakon píše: Co porád s těma regulátorama na těch Mountfieldech máte?


regulátor ani nee, ale statrory jsou bohužel u tohoto typu slabý článek! odešel mi už po druhý, tak jsem se nasral a koupil stator i regulátor od ignitechu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 06:28 | Nahoru | #11

Holmis píše: co tu baterku připojit na nabiječku, pokud s tím nehodláš nikam jet a jen vrčet na místě a zahřejvat, baterka nedostane na prdel a ty budeš moc zahřejvat jak jen chceš



stačí mi to zahřát (cca 10 minut) pak nalít čistič a dalších 15 minut aby to vrčelo na volnoběh. pak to vše vypustim, rozeberu víko, vyměnim stator, naleju nový olejík, zapojim regulátor a pro klid duše proměřim zda je vše o.k. a doufám že to už bude v poho a vydrží to. to dobijení zkurvený mě vyšlo na neskutečnej balík!
mě se jen nechtělo zapojovat fung novej regulátor na spálenej stator (stejně by to asi nemělo smysl, si myslim) proto jsem se ptal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 14:30 | Nahoru | #12

mára929r píše: stačí mi to zahřát (cca 10 minut) pak nalít čistič a dalších 15 minut aby to vrčelo na volnoběh. pak to vše vypustim, rozeberu víko, vyměnim stator, naleju nový olejík, zapojim regulátor a pro klid duše proměřim zda je vše o.k. a doufám že to už bude v poho a vydrží to. to dobijení zkurvený mě vyšlo na neskutečnej balík!
mě se jen nechtělo zapojovat fung novej regulátor na spálenej stator (stejně by to asi nemělo smysl, si myslim) proto jsem se ptal



je mi to lito at ti to vyjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 14:35 | Nahoru | #13

Bubrak ZX10R píše: je mi to lito at ti to vyjde



no, myslim že to už vyšlo
slabý článek této motorky jsem odstranil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 17:31 | Nahoru | #14
mára929r> Ignitech jsem měl na VFR 750 několik let bez problémů a stále slouží, teď už jinému majiteli. Dobře jsi udělal.

1 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 18:23 | Nahoru | #15
S vypáleným statorem jsem jel tak 30 km a kdybych věděl, že je vypálenej a vypnul bych přední světlo, tak bych i dojel domů .

(reakce na) startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 18:39 | Nahoru | #16

Starous68 píše: mára929r> Ignitech jsem měl na VFR 750 několik let bez problémů a stále slouží, teď už jinému majiteli. Dobře jsi udělal.



právě jsem slyšel na firmu ignitech samou chválu a i komunikace s nimi byla super, takže nebylo co řešit, doufám že i já budu spokojenej

(reakce na) startování bez regulátoru dobijení

23.2.2012 v 18:41 | Nahoru | #17

babuka píše: S vypáleným statorem jsem jel tak 30 km a kdybych věděl, že je vypálenej a vypnul bych přední světlo, tak bych i dojel domů .



ani si nepřej vědět co vše mě stálo peněz, než jsem přišel na to že to je tim zkurvenym statorem!
a spálil se mi podruhý. poprví po cca 57 tis km a podruhý po dalších 3 tis km, takže bylo na čase to radikálně řešit, abych se vyhnul měnění spáleného statoru potřetí
doufám že tato výměna je poslední
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist