globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: supermoto
zdravim chtel bych se zeptat hlavne majitelu techto stroju na jejich specifikace a to vahu vykon atd ...uvazuji o koupi jedne z techto motorek ale dost lidi mi celkove tyto starsi endura romlouva a to predevsim z duvodu castych oprav atd proto bych byl rad za vase zkusenosti, mam pouze nizky rozpocet okolo 50 000..chtel bych supermoto:) dikec:)

supermoto

20.2.2012 v 18:55 | Nahoru | #1
Nic ti k těm motorkám neřeknu,ale kamarád zrovna prodává TE 610 ve velice pěkném stavu s dvěma sadama kol.Jedny motardový a jedny drapáky a chce za to 50 kolíků.Pokud by jsi měl zájem,pošli mi do SZ email a já mu řeknu ať ti pošle nějaký fotky.čus

1 reakcí na tento příspěvek supermoto

21.2.2012 v 03:44 | Nahoru | #2
Na ostrym enduru pocitej naklady minimalne 500 kc/mth. Pokud to mas na jezdeni po silnici a chces neco ostrejsiho, tak bych doporucil aspon 20 pristrit a jit do LC4. Nejlip SMC 625/660, ale obycejna LC4 640 taky neni k zahozeni

supermoto

21.2.2012 v 04:56 | Nahoru | #3
Já bych šel do XR 650 R

(reakce na) supermoto

21.2.2012 v 12:17 | Nahoru | #4
No myslel sem spis te verzi pro 2 a s blinkrama;)

supermoto

21.2.2012 v 12:20 | Nahoru | #5
te410 je na asfalt slaba i v te ostre verzi, ta starterovka je cajicek.. to bych radeji DRZ400SM...

1 reakcí na tento příspěvek supermoto

21.2.2012 v 12:59 | Nahoru | #6
Nad dr 400 sm sem taky premyslel ale myslel sem ze je moc tezka a oproti husce 610 i slabsi ale ted se divam ze vazi i min nez huska zajimalo by me zda na ni pasuji enduro kola(na zimu)..a celkove jak je na tom s vykonem , jestli se vyplati si zhruba tech 20k priplatit..:)

supermoto

21.2.2012 v 12:59 | Nahoru | #7
Jestli nehodláš bejt všude první a předjíždět porát po zadnim,tak si kup "E"čko. Já jsem s ním nad míru spokojenej. No to moje výletování po našem kraji mi to bohatě stačí... Výkonu dostatek,cestovka stejně cca 120,pak máš ruce jak vopice a o zádech nemluvě.Servisní interval jako u každé druhé motorky. Stejně to chce do ní ročně něco nasypat,aby se ti odvděčila spolehlivostí. Dycinky se něco najde...Kámoš má TE 610 a když mojí zved plynem na dvojku a porjel se na ní,tak byl mile překvapenej,že to pitomý "E"čko má taky slušnej výkon.Ale chce to trefit dobrej kus...

(reakce na) supermoto

21.2.2012 v 13:07 | Nahoru | #8

juradosty píše: Nad dr 400 sm sem taky premyslel ale myslel sem ze je moc tezka a oproti husce 610 i slabsi ale ted se divam ze vazi i min nez huska zajimalo by me zda na ni pasuji enduro kola(na zimu)..a celkove jak je na tom s vykonem , jestli se vyplati si zhruba tech 20k priplatit..:)



hele tyhle stary husky jsou dva modely ostry enduro a civilni verze se starterem.. ty civilni jsou tezky a slaby... ty ostry jsou relativne vykonny, ale maj takovy svy mouchy, drahej provoz a obavam se ze touhle dobou bude problem sehnat zachovalej kus.... dneska rozumnej clovek co jezdi enduro to nekoupi a kupuji to mladi kluci co vi o tom prd a zaujme je ten velkej vykon a nizka cena.. na servis nemaj prachy ani zkusenosti a za chvili putuje cernej petr dal....

ja bych si koupil to DRZ kdybych hledal motarda do zacatku s rozumnejma nakladama na provoz...

prohazovat kola je lehce opruz... koupil bych si verzi ke ktery me to vic tahne.. tzn vic do terenu tak bych koupil obyc DRZ, pokud vic na asfalt tak SM.. ten provoz s druhejma kolama je vzdy o kompromisech.. jine brzdy, prevody, naladeni podvozku...

2 reakcí na tento příspěvek supermoto

21.2.2012 v 13:21 | Nahoru | #9
Tak prave ute husky chtel bych tu TE verzi 610 se da koupit s oba druhy kol urcite pres leto a jaro bych jezdil po silnici ale chtel bych v zime litat i ve snehu tak me to prislo jako dobry kompromis ale docela by me mrzelo kdyby na dr 400 sm sli hodit kola s velkymi obtizemi jak rikas brzdy prevody bo tak..tak me dost laka to sm 610 e a je o dost levnejsi ale aby se mi zas neprodrazil provoz a o dost penez

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supermoto

21.2.2012 v 13:29 | Nahoru | #10

juradosty píše: Tak prave ute husky chtel bych tu TE verzi 610 se da koupit s oba druhy kol urcite pres leto a jaro bych jezdil po silnici ale chtel bych v zime litat i ve snehu tak me to prislo jako dobry kompromis ale docela by me mrzelo kdyby na dr 400 sm sli hodit kola s velkymi obtizemi jak rikas brzdy prevody bo tak..tak me dost laka to sm 610 e a je o dost levnejsi ale aby se mi zas neprodrazil provoz a o dost penez



no ono na te husce to budes muset resit taky... ta SM verze husky taky nemela stejny brzdy, prevody a podvozek.... tzn naky redukce na brzdice nebo velkej kotouc na enduro kolech te ceka taky atd atd... jako samo to neni neresitelny.. ale tak to je otazka co je pro koho jakej problem.. tady na foru se obcas najdou lidi co je pro ne napsat hledanej vyraz do okynka googlu.. vubec netusim jak by takovy lidi resili zamenou ruzne velkejch brzdovejch kotoucu...

(reakce na) supermoto

21.2.2012 v 14:31 | Nahoru | #11
assassin> tak abych tě nasr.a.l jak jsi řikal že nejsou k mání zachovalý stojatý bergy tady by byl jeden pomalu nejetej na papírech bohužel už je rozebírán a bude z něj flattrack
[img]
[img]

Naposledy editováno 21.02.2012 14:33:18

1 reakcí na tento příspěvek supermoto

21.2.2012 v 14:37 | Nahoru | #12
takovy skody kvuli flattracku prznete tim harleje

(reakce na) supermoto

21.2.2012 v 14:42 | Nahoru | #13
assassin> taky jsem si řikal jaký je to škody, kroska ok, ale 650 motard na papírech to bych neudělal

supermoto

21.2.2012 v 14:43 | Nahoru | #14
ale když to Pučkinovi prej pude tak mu koupěj nový 570 takže tohle bude k mání

(reakce na) supermoto

21.2.2012 v 18:45 | Nahoru | #15

juradosty píše: Tak prave ute husky chtel bych tu TE verzi 610 se da koupit s oba druhy kol urcite pres leto a jaro bych jezdil po silnici ale chtel bych v zime litat i ve snehu tak me to prislo jako dobry kompromis ale docela by me mrzelo kdyby na dr 400 sm sli hodit kola s velkymi obtizemi jak rikas brzdy prevody bo tak..tak me dost laka to sm 610 e a je o dost levnejsi ale aby se mi zas neprodrazil provoz a o dost penez



O prodražení provozu bych polemizoval. To bych viděl spíš u té TE,je ostřejší,tím pádem častější itervaly servisu,olej,ventily a seřízení spojené s provozem. Navíc nemá startér a pokud jí nemáš vychytanou a nevíš jak na ní,tak budeš skákat a hovno.Je to užitečná věc pro ty co honěj v terénu kila a maji srdce k téhle značce. Já osobně jsem rád,že startér mám a když chci,tak si kopnu kickem K tý brzdě,SM má ve předu kotouč 320mm a třmen je chycenej na adaptéru,když dáš terén kola,tak vyndáš adaptér a sedí to na menší kotouč.Volba je na tobě,já jsem se svojí Husou spokojenej,mám za sebou 4 sezony a jen dělám servis co potřebuje a kupuju gumy. Až loni byly větší výdaje,ale to proto,že jsem rozhodil motor,kontrola nikasilu (je v cajku-cca 40tis.km) a dal jsem nový kroužky,rolničky,rozvoďák a přetěsnil. A zase lítá jako za mlada. Je to můj názor a nikomu ho nenutím,ale jestli budeš jezdit víc silnici a na zimu trochu sněhu,tak jestli sebou plácneš na "E"čku,nebo na o pár kilo lehčím "TE"čku je si myslim jedno.

supermoto

21.2.2012 v 21:10 | Nahoru | #16
no diky za nazory ale nejspis pujdu do drz 400 sm sice je drazsi ale o to novejsi a taky 136 kg a 40 koniku mi myslim bude bohate stacit:)

supermoto

Skvělá odpověď, děkuji! 21.2.2012 v 22:38 | Nahoru | #17
Myslim že budeš spokojenej,špatná volba to nebude. Bůh ví jak bych se dnes rozhodoval já,kdybych byl před koupí,ale jakožto srdcař věrný písmenku H. Tak by to byla Husa,nebo nějakej Husabrk. Ať se koupě zadaří a ať to jezdí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842


TOPlist