globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapojení světel
Ahoj draci, nejsem ani trošku elektrikář, tak se vás chci zeptat, kam umístit vypínač přídavných mlhových světel. Jestli před nebo za relátko? A odkud jste přesně vyvedli na 650 Alpíkovi drát, který jde na konektor č.85 na relátku v vříloze. Příspěvky typu hledej atd. si někteří prosím odpusťte. Hledal jsem a něco našel, ale tyto informace mi zůstaly utajeny. Všem předem děkuji za info. M
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Zapojení světel

21.2.2012 v 22:26 | Nahoru | #31
aronek> Ahoj,taky nad tím spekuluju. Než jsem si ty světla koupil, tak jsem tady na fóru strávil hodně času hledáním.Nikdo z těch, co něco takového na moto přidávali si nestěžovali. Momentálně je to už jedno, světla tan jsou a čas asi ukáže. Byl bych rád za názor autoelektrikáře, ale nemám žádného kámoše co se tím živí a rozumí tomu. Nejhorší tady na tom fóru je to, že je tady tolik názorů co jsou "zaručeně správné" , že ti nezbývá nic jiného, než to zkusit. Pokud s tím budou problémy, tak tam budou muset jít ty 35W žárovky. Transalpů s tímto druhem světel je zde dost, tak snad jim to i bez problémů funguje. Čau

2 reakcí na tento příspěvek Zapojení světel

22.2.2012 v 19:35 | Nahoru | #32
Ahoj, tak jsem dobil baterku dle nabíječky do plna a dnes jsem poměřil to, co do ní leze. Nevypadá to moc růžově, když je vše co je možné v provozu Pro info přikládám.

Baterka bez odběru : 12,4 V

Baterka a základní osvětlení ( teoreticky vše 150 W) :

volnoběh - 12,6 V
2000 ot. - 14,3 V
5000 ot. - 13,9 V

Baterka a základní osvětlení
( teoreticky vše 150 W + rukojeti max. 50 W/ min. 15W)

volnoběh - 12,4 V
2000 ot. - 12,7 V
5000 ot. - 13,8 V

Baterka a základní osvětlení
( teoreticky vše 150 W + rukojeti max. 50 W/ min. 15W
+ mlhovky 110 W )

volnoběh - 11,8 V
2000 ot. - 12,2 V
5000 ot. - 12,4 V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení světel

22.2.2012 v 20:08 | Nahoru | #33
T.A.> neni růžový už ani to první číslo bez odběru...

(reakce na) Zapojení světel

22.2.2012 v 20:30 | Nahoru | #34
sseba1> No ono to nebylo těsně po dobití mezi měřením a nabíjením uběhlo odpoledne montáže zkoušení světel, nějakej ten start ... Po nabití měla baterka 12,7 V. To io myslím stačí. Navíc je to babička originál z 4/2004.

Naposledy editováno 22.02.2012 20:36:59

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světel

22.2.2012 v 20:40 | Nahoru | #35
někde v manuálu určitě najdeš výkon alternátoru dejme tomu 140 w při 4 tis., otáčkách,to by mělo být směrodatné při osazování elektr.,doplňků a nepřekročit tuto hodnotu,mě odešel regulátor a jedna cívka na altíku, tak už si dávám bacha.

(reakce na) Zapojení světel

22.2.2012 v 20:44 | Nahoru | #36
aronek> Ahoj, našel jsem tyto hodnoty_

dobíjecí hodnoty 13,5-15,5/5500 v/ot. min
alternátor 12V - 10 Ah
0,368kW / při 5,000/min

Pokud zapnu a pomačkám vše, co je na mašině možné rozsvítit azapnout, tak jsem ca. na 310W

Naposledy editováno 22.02.2012 20:58:48

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světel

22.2.2012 v 21:04 | Nahoru | #37
pokud to co uvádíš v poslední tabulce je pravda,tak už ti to nedobíjí a brzy něco odejde,sáhni na regulátor je to na drátech od motoru k baterce,velká krabička jako cigára s chlazením,pokud je zahřátý bude toho mít dost a také se ti mohou jak se řiká zpéct dráty,budou se hřát také,já jsem tam světla nechal,ale zapínám je opravdu málo a dal žárovky 35 W,no a poslední kapka je když máš vše zapnuté zatrub a nestačíš se divit,klakson má 100W a někdy i víc.

(reakce na) Zapojení světel

22.2.2012 v 21:06 | Nahoru | #38
aronek> tak s klaksonem jsem nepočítal

Zapojení světel

22.2.2012 v 21:10 | Nahoru | #39
Jaká je ale pravděpodobnost, že pojede vše ? Možná na okamžik, ale ne na dlouho. Nejhorší je to, že tomu člověk moc nerozumí, plete se do toho aby něco ušetřil a přitom měl mašinu tip ťop. To jsou věci co nejdou moc dohromady
Nevíš prosím, jaké zatížení je schopen alternátor akceptovat trvale a aby ještě dobíjel baterku a netrpěl?

Zapojení světel

22.2.2012 v 21:11 | Nahoru | #40
jak si sám našel a zjistil je dobíjení 13.5 V a víc,pokud to spadne níž jedeš pouze na baterku,která to chvilku vydrží,ale jak dlouho to nevím,pokud ti mohu poradit,dej tam slabší žárovky a světla používej s rozvahou,dělám to tak a jezdím.

Zapojení světel

22.2.2012 v 21:16 | Nahoru | #41
alternátor toho vydrží dost,je to honda, ale regulátor,ten odejde jak přes něj jde do baterky velký dobíjecí proud, nijak se s tím netrap, pokud se ti to líbí a budeš to užívat s rozumem bude to chodit.

Zapojení světel

22.2.2012 v 21:23 | Nahoru | #42
jo jo, jak říkáš, s rozume. Párkrát to vyzkouším a pak dám přinejhorším ty 35 W žárovky. Díky

Zapojení světel

22.2.2012 v 21:24 | Nahoru | #43
Jo a ty jsi ty světla dával na co? Jak je na tom tvůj alternátor u motorky, kde je máš?

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světel

22.2.2012 v 21:32 | Nahoru | #44
Odkaz opraven



Naposledy editováno 22.02.2012 21:51:49

(reakce na) Zapojení světel

22.2.2012 v 21:36 | Nahoru | #45
-LOTR-> co jsi sem dal? Nejde mi to otevřít?

Zapojení světel

22.2.2012 v 22:09 | Nahoru | #46
Ta moje původně pochází z Německa, tak neví, jak to mají oni a taky nevím co je napsáno přímo na alternátoru

(reakce na) Zapojení světel

22.2.2012 v 23:13 | Nahoru | #47

T.A. píše:
volnoběh - 11,8 V _______
2000 ot. - 12,2 V _______
5000 ot. - 12,4 V



Tohle není můj obor, ale jak už mě jedenkrát vytrestal akumulátor pod 12,6 V je málo. Jen je divný že mi to ukazovalo víc v těch spektrech 2000 atd.(teď jsem to neměřil). Tak jestli nemáš jako já nedávno špatně připojený kabely k multifunkčnímu měřáku nebo AC/DC , baterie ...



Pěkný článek - alternátor

Z toho článku mi drobek plyne že volty je jedna věc a měřit ampéry bude zásadní věc a nejspíš by to vypovědělo víc. Všechno bude nejspíš ale spjatý s P = U * I [W = V * A] .

končím s editacemi:

Jinak se přikláním k někomu že fotka by neuškodila jak to vypadá - ten rám těch světel vypadá dobře .

Naposledy editováno 23.02.2012 10:19:30

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světel

23.2.2012 v 18:35 | Nahoru | #48
světla jsem dal na hondu VT 1100,už jsem několikrát vybil baterku.

(reakce na) Zapojení světel

23.2.2012 v 19:27 | Nahoru | #49
aronek> Ty jo, kolikátku máš alternátor?

Zapojení světel

23.2.2012 v 20:12 | Nahoru | #50
No eště sem něco písnu když vidím jak to tu "jede" .Určitě něco "hnat nadoraz" není dobré.Pokud chceš mlhovky tak kup lepší se slabší žárovků(těch 35W)jak psals.Pokud budeš z altíka brat moc elektriky tak to sice vydrží pokud neni poškozený,ale rego to musí usměrnit Sice už nemění přebytečnů elektriku na teplo,ale topí zas ten usměrnovač.Pak može odejít ten.Už sa to tu řešilo x krát,možeš mrknůt.No a samo sa Ti pak nedobíjá baterka jak má a při krátkých pojíždkách dostane zabrat.Pokud nahradíš některé žárovky třeba ledkama apd,tak by sis mohl pomoct

Zapojení světel

8.1.2015 v 17:42 | Nahoru | #51
Díkěkuju pánové. Díky tomuhle vláknu jsem zapojil mlhovky na BMW GS. Udělal jsem to podle nákresu -LOTR- . Vše šlape. Super

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení světel

9.1.2015 v 11:09 | Nahoru | #52
Mam skromny dotaz, k cemu jsou dobre na motorce mlhovky ?

§32 (4) Přední světla do mlhy smí řidič užít jen za mlhy, sněžení nebo hustého deště. Zadní světla do mlhy musí řidič za mlhy, sněžení nebo hustého deště užít vždy.

To radsi sedim doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení světel

16.1.2015 v 12:19 | Nahoru | #53
Zdar, sedni Dědku na Alpa v noci a budeš vědět o čem je řeč. Světla a palivoměr je slabší stránka Alpa. Jinak k přídavným, sám si nechám jistě poradit a nebudu to dělat sám, sic jsem si nainstaloval vyhřívané hefty, ale to byla skládačka. Uvažuji o těchto světlech Hella FF 75

(reakce na) Zapojení světel

17.1.2015 v 00:33 | Nahoru | #54
Vikont> Je velky rozdil mezi mlhovkama a pridavnyma dalkovyma, jak v pouziti , tak v montazi.Ja mam pridavny dalkovy 2x 35W.

Naposledy editováno 17.01.2015 00:36:17

Zapojení světel

20.3.2015 v 12:15 | Nahoru | #55
Ahoj, do těch mlhovek jsem šel proto, že se neprodávají přídavné potkávačky. Dálkové jsem nechtěl, to svítí Alp dostatečně daleko, ale ne před motorku. Když jedu třeba lese, ale to je jedno kde a mám dvě mlhovky a dálkáč, tak vám řeknu, že to je jak auto. Nádherně vidím před motorku i daleko před ni. Problém je v tom, že ty mlhovky musím vypínat pokud jede někdo do protivky. To trochu oslňují, ale to bych dálkáče musel taky. takže tak. Jo a mlhovky můžu mít na motorce oficiálně. Mirek
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist