Jde mi o to jestli a kolik boty povolí, jestli se po 5ti tisícich nerozpadaj, nepraskají, jestli a případně jak do nich teče za deště atd... Prostě praktický věci který vám v krámě neřeknou a člověk je zjistí až časem.
Díky moc za rady.
1 reakcí na tento příspěvek boty TCX Competizone RS
Naposledy editováno 08.02.2012 12:19:55
1 reakcí na tento příspěvek boty TCX Competizone RS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) boty TCX Competizone RS
Edit: Jo teďkom jsem si ještě vzpomněl na jedny, netuším jak fungujou ale vypadají taky celkem libově cena je za necelý 4000,-
Naposledy editováno 08.02.2012 20:58:18
tyto v červeným
Bylo to někdy 2006 až 2007. Boty mi slouží do dnes a mají najeto cca 30 tis. Nějaké vady na kráse už mají (odírá se barva v ohybech) ale jsou stále 100% funkční. Navíc jsem s nima i spadl v cca 60 km a jsou v poho, malinko podřený, ale nic víc. Jako plus vídím, že jsou velmi pohodlný. Když jsem je vybíral, tak jsem nejdříve chtěl SIDI, na můj vkus dost tvrdý. A pak jsem zkoušel ještě SWIFT(Anglie) a o těch nebudu ani radši mluvit. Takže za mě palec nahoru, ať už vybereš jakýkoliv TCX.
1 reakcí na tento příspěvek boty TCX Competizone RS
Jinak - kdysi kolovalo tady po netu, že kdo má malý nárt a nevejde se do Sidi, ať zkusí TCX.
A až budu něěěěkdy měnit, tak za tyhle
R-S2
(..anebo Alpiny)
Mimochodem, někdo jste psal, že ti nástupci Competizionů = SS a pod, jsou šmejd. To máte přímý porovnání? Víc se rozepište, dík.
Naposledy editováno 08.02.2012 22:39:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) boty TCX Competizone RS
Jinak - kdysi kolovalo tady po netu, že kdo má malý nárt a nevejde se do Sidi, ať zkusí TCX.
Dotaz:
Píšeš: "....malý nárt a nevejde se do Sidi...." ??? To si protiřečí, ne???
Ale jinak bombové botky...!!! Mám tyto TCX comp RS bílé
Najeto 20.000 km, nachozeno nevím, naprosto nic jim není, vrzání kloubu už tu někdo psal-nepovažuji za vadu, ale za reklamní trik
Ale ptát se u perforovaných bot s otvory pod špičkou, jestli do nich neteče, to je dost mimo mísu Do deště samozřejmě něco jiného nebo návleky (nepromoky). Ale nepromoky stejně nepomůžou, takže je lepší se pomodlit, večer a přes noc je s vložením novin do špičky vysušit, no a jede se dál.
Jsou kožené, vydrží fakt hodně.
Naposledy editováno 08.02.2012 23:07:09
Konkrétně mám Boty TCX Competizione S
Komfort při jízdě poznáš, vložka je příjemná, pohodlná a skvěla absorbuje pot. Párkrát se boty trochu poškádlily s asfaltem, ale ze setkání zbyly jenom malé oděrky, boty drží dál.
Fixace kotníků je tak akorát, neomezuje a ,,je tam". Cena je super, bral jsem v madmaxu, kdyžtak mrkni na jejich stránky.
Co se týká reklamace, kolega posílal jiný typ, ale Boty TCX S-Zero černé na reklamačku kvůli povolenému švu (faktem je, že to hodil na asfalt bokem )a reklamace byla uznána a boty přišly za necelé tři týdny.
Uvidíš, porovnej , neuspěchej a dobře vybírej , dneska je ta nabídka široká ale TCX nic nezkazíš, právě naopak, budeš spokojenej!
mám nově TCX Competition S vel. 44. Nohu mám 43-44. Zjistil jsem, že mě trochu tlačí na leve straně palce. Roztáhne se bota do šířky? O kolik by měla být bota na motorku větší než noha? Ze zkušenosti, jak Vám sedí boty TCX velikostně? Mrzelo by mě boty vracet, protože Competiton S za 3980 Kč už nikde neseženu a myslím že tahle cena je na trhu bezkonkurenční co se týče ceny/ kvality.
2 reakcí na tento příspěvek boty TCX Competizone RS
mám nově TCX Competition S vel. 44. Nohu mám 43-44. Zjistil jsem, že mě trochu tlačí na leve straně palce. Roztáhne se bota do šířky? O kolik by měla být bota na motorku větší než noha? Ze zkušenosti, jak Vám sedí boty TCX velikostně? Mrzelo by mě boty vracet, protože Competiton S za 3980 Kč už nikde neseženu a myslím že tahle cena je na trhu bezkonkurenční co se týče ceny/ kvality.
1 reakcí na tento příspěvek boty TCX Competizone RS
Ale když má ta TCX perforaci, prší a fouká do ní hodně na normální jízdě? a je normoš že race boty s ochranou špičky mají ten prostor na prsty prostě těsnější?
Naposledy editováno 09.05.2015 13:44:32
Ale TCX musím mít 44.
Mam v nich najeto 50.000km a všechno drží perfektně. Občas škrábaly o asfalt, ale většinou jen titanove slidery. Podešev drží a tak měkká urcite prasknout nemůže.
Kotník je pevný a chráněny.