1 reakcí na tento příspěvek a zase ty vyklápěčky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) a zase ty vyklápěčky.
klump píše: S tím s tebou částečně souhlasim,ale ty si vůbec nepochopil co jsem tim chtěl říct.Ve 120 už je mi úplně šumák co mam na krku,protože to větrá už všechno,já se bavim o pomalých rychlostech nebo poskakování po městě.To by tvoje helma musela bejt plátěná aby dejchala líp než otevřená výklopka.
Vzhled řešit nebudu,to je otázka každého vkusu.Mě se zase nelíbí obyčejný slitý integráli,ale je to jenom muj názor a nikomu ho sem cpát nebudu.
A ještě ještě mi řekni jestli se ti líp nandavá/sundavá tvoje bezva "prodyšná bunda" nebo by bylo lepší si ji pohodlně pokaždé rozepnout?
Nandávání, sundávání byla analogie, kterou jsi použil ty vzhledem k zipu jako otevírání vyklápečky. Vzhledem k tomu, že Ti-tech se při otevřeným větracím otvoru na bradě chová jak kdyby tam ta brada ani nebyla kolik tam proudí vzduchu, tak by ta analogie byla asi taková:
obě se oblékaj naprosto stejně, jen ta bez zipu mnohem lépe chrání před počasím (opět analogie pro změnu k bezpečnosti. Nebudem tu doufám řešit teorie jako "dneska ty vyklápečky jsou stejně bezpečný jako integrály"- nejsou a fyzikálně ani být nemohou).
Naposledy editováno 31.01.2012 09:54:53
Bludevil píše: Nandávání, sundávání byla analogie, kterou jsi použil ty vzhledem k zipu jako otevírání vyklápečky. Vzhledem k tomu, že Ti-tech se při otevřeným větracím otvoru na bradě chová jak kdyby tam ta brada ani nebyla kolik tam proudí vzduchu, tak by ta analogie byla asi taková:
obě se oblékaj naprosto stejně, jen ta bez zipu mnohem lépe chrání před počasím (opět analogie pro změnu k bezpečnosti. Nebudem tu doufám řešit teorie jako "dneska ty vyklápečky jsou stejně bezpečný jako integrály"- nejsou a fyzikálně ani být nemohou).
Vyklápěčka (otevřená) se nandavá daleko líp než integrála.Integrála je bezpečnější než vyklápěčka a otevřená vyklápěčka bez brady větrá líp než brada která jako by tam ani nebyla,ale je.Prostě tak to je a každý ať si vybere podle toho co mu vyhovuje .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) a zase ty vyklápěčky.
Honzatuu píše: hele a jak jsou na tom GIVI prý to taky není zlé.Kdyby se mi povedlo sehnat něco přiměřeného POMĚR vs CENA bylo by to super
Co se Givi týče, podívej se do hodnocení, jsou tam dva odkazy na výklopku X.08 (jeden kupodivu ode mne ). Podle mého názoru má tahle přilba poměr výkon/cena velmi, velmi dobrý.
Takže poslední výber byl z Schuberth a Shark - Schubert bezkonkurenčně nejtižší vyklápěčka ve které jsem jel, ale nemožnost jízdy ve vyklopeném stavu - Shark jsou v podstatě dvě helmy za cenu jedné.
A při teplotách nad 30°C si jízdu v jiné už raději ani představovat nechci.
Na Enduru jezdím Scorpion Exo - také po odzkoušení všeho možného jsem volil helmu s větráním pod štítkem....ale to už by nebylo o vyklápěčkách.
Takže přeji šťastný výběr.
Benda1 píše: Můj názor: nekupuj vyklápěčku. Koupil jsem si shark evo2 a už nikdy bych takovou hloupost neudělal. Je hlučná a těžká. U většiny vyklápěček chybí bradový deflektor - tedy do ní fouká. Za tu frajeřinu,že někde přijedu a vyklopím bradu to prostě nestojí... Vyklápěčky jsou vhodné pro jízdu po městě - a co si budeme povídat o tom kolik toho ve městě najezdíme...J.
No mám sezónu E2. Těžká mi nepřijde. Možná je trochu hlučnější, než bych si přál. Ale rozhodně mi do ní nefouká. Jezdil jsem v ní, i když bylo okolo nuly a bez problémů. A ve vedru po městě je to paráda. Motorku používám i k vyřizování pracovních věcí místo auta, tak oceňuji i snadnější sundavání a nandavání. Pro mě, který se více potí je výhoda i to, že výklopka při odklopené bradové části i rychleji vyschne.
Naposledy editováno 01.02.2012 03:25:15
RadisPCE píše: To je pravda, je škoda, že Uvexky nemají výklopnou clonu, stejně jako SHoei Multitec - novej Neotec bude s cenou mimo - 12-13 tisíc ...
Ač prodávám i Sharky, tak moc nechápu, co nat om lidi viděj ... jak psal někdo výše, těžký, celkem drahá a hlučná ...
To už se mi zdá lepší např. ten Scorpion Exo 900 a nebo Caberg Justissimo GT ... - tyto mi dnes dorazily a vyjdou do 5 000,-, což si mysli, že lepší vyklopka se moc koupit nedá :o)
No pro mě je je hlavní výhoda to, že ta bradová část se hodí úplně dozadu a nijak nepřekáží. A helma se chová jako otevřená.
1 reakcí na tento příspěvek a zase ty vyklápěčky.
Dřík píše: Za mě Nolan N104. Mám sám N102 a je super. Hlučnější než integrálka vždycky bude, a to každá "flipka". Nolana má podbradový deflektor a třeba oproti Shark Evo je malá. Evo je velká jako kráva a ten úžasnej vyklápěcí sstém za hlavu, je sice "cooll", ale ta subtilnost bradové čísti mě moc nenadchla, je to jen skořápka, třeba vůči Nolaně.
Ta N102 je moc pěkná,jen škoda té venkovní clony .A jak do ní fouká??
2 reakcí na tento příspěvek a zase ty vyklápěčky.
Tu clonu skoro nepoužívám, nicméně i ve 220 na chopperu bez plexi nijak nevybrovala... Preferuju brýle. Nicméně od 103 už má clonu vevnitř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) a zase ty vyklápěčky.
Dřík píše: Nic hroznýho. Mám za sebou cesty do Normandie (kosa) Korsiku (vedro) a vždycky v pohodě.
Tu clonu skoro nepoužívám, nicméně i ve 220 na chopperu bez plexi nijak nevybrovala... Preferuju brýle. Nicméně od 103 už má clonu vevnitř
220na chopperu...hm to už má člověk starost aby neodevlál
1 reakcí na tento příspěvek a zase ty vyklápěčky.
Hele, co ti dělala ta Schuberthka při jízdě, když jsi měl odklopenou. Mám C3 a jezdív v odklopené po městě nebo třeba v lese a v pohodě.
Moja nie je vobec hlucna, nefuka do nej. Pri 60km/h s vyklopenou prilbou sa da ist uplne v pohode a netlaci napor vzduchu hlavu do zadu. Ked telefonujem, tak nikto netusi, ze som na motorke, co nie je vobec poznat.
Trochu hlucna je akurat, ked vonku moc fuka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) a zase ty vyklápěčky.
titus píše: Brůča> Takže poslední výber byl z Schuberth a Shark - Schubert bezkonkurenčně nejtižší vyklápěčka ve které jsem jel, ale nemožnost jízdy ve vyklopeném stavu
Hele, co ti dělala ta Schuberthka při jízdě, když jsi měl odklopenou. Mám C3 a jezdív v odklopené po městě nebo třeba v lese a v pohodě.
Za plexi na mojí motorce vzniká podtlak, a při rychlosti okolo 100km/h buď došlo k situaci, kdy se helma chtěla zavřít a párkrát to zkusila i přes pojistku, a nebo začala šíleně tahnout vzad - takže v otevřeném stavu snad jen popojet okolo benzinky. Evo vyklopím ve Francii po přechodu Alp vzad a až do Portugalska jí nezaklápím. A je úplně jedno, kolik ukazuje číslice na tacho. Schuberth - nejtišší výklopka, co jsem měl na hlavě a i větrání dobré - ale na celkové odklopení to prostě nemá. Jinak to byla C2 - do C3 jsem nějak nemohl nacpat tykev a špatně se mě z ní koukalo ven - dvojka byla pro mě přijatelnější i finančně, i pocitově na kebuli.