V první řadě chceme všechny jezdce požádat o dostatek trpělivosti. Víme, že současná situace není vůbec jednoduchá ani přehledná, i my – ČSMS - jsme ve svojí práci v řadě momentů odkázáni na očekávané rozhodnutí FIM, přestože pro národní prostředí jsme z rozhodnutí Ministra školství, mládeže a tělovýchovy výkonem této autority v ČR již pověřeni.
Nový projekt ČSMS realizujeme za chodu a jsou úkony, ve kterých jsme právě na členství v FIM úzce vázání, i proto dochází k této pro obě strany nepříjemné prodlevě.
Pokud tedy nepotřebujete z objektivních důvodů licenci před koncem února, doporučujeme vyčkat až do tohoto termínu. K vydávání licencí jsme připraveni.
V současné době si mohou všichni zájemci vyřizovat vystavení licence jezdce NÁRODNÍ, vydávání licencí jezdce s MEZINÁRODNÍ působností bude vyjasněno po 20. únoru, kdy by mělo být známo rozhodnutí FIM ve věci přijetí ČSMS za jejího člena. Pokud bude mezinárodní autorita 20.02. přidělena ČSMS, bude obratem zahájeno i vydávání licencí mezinárodních.
ČSMS předem všechny v rámci transparentního a férového jednání upozorňuje, že nebude z pochopitelných důvodů brát zřetel na licence vydané pro rok 2012 Autoklubem ČR. Její držitel si bude muset, pokud bude chtít startovat na podnicích ČSMS, vyřídit a zaplatit licenci u ČSMS.
Výjimkou budou pouze:
nutnost vystavení mezinárodní licence již teď (účast na mezinárodním závodě v této době apod.),
start na závodech právě probíhajících (motoskijöring, ledová plochá dráha, freestyle aj.), ale vždy s řádným doložením (výsledková listina ze startu apod). V takovém případě bude nutnost vystavení licence AČR akceptována a licence ČSMS bude vystavena žadateli pouze za manipulační poplatek (doložit oficiální výsledky a kopii licence AČR). ČSMS bude dále u jezdců, kteří si již vyřizují či vyřídili žádost o licenci AČR a rozhodli se v mezidobí, že si chtějí nechat vystavit licenci ČSMS, akceptovat platnost lékařské prohlídky doložené na žádosti o licenci AČR. V takovém případě žadatel k žádosti o licenci jezdce ČSMS (bez lékařské prohlídky), přiloží i ORIGINÁL potvrzení lékaře na žádosti AČR.
PLATBY za licence zasílejte na Územní sportovní centra jednotlivých divizí. Pokud v informaci nenaleznete pro svoje odvětví příslušné ÚSC (viz seznam fungujících ÚSC), se svojí platbou počkejte po 20.02. a nebo ji směrujte na centrální účet ČSMS (viz ČSMS, servis - platbyinformace o platbách)
Licence NÁRODNÍ
Jezdci mohou žádat o licenci jezdce NÁRODNÍ s použitím příslušného formuláře. Ten po vyplnění (včetně lékařské prohlídky) a podpisu pošlou na příslušné Územní sportovní centrum (ÚSC) vybrané disciplíny dle adresáře ÚSC. I licence národní budou fyzicky vydávány až po 20.únoru 2012, do té doby si lze vyřizovat všechny s tím spojené úkony (vyplnění žádosti, lékařská prohlídka, platba apod.). Aktualizované informace najdete vždy na těchto stránkách či na oficiálních webech jednotlivých sportovních divizí.
Licence MEZINÁRODNÍ
Všem zájemcům o mezinárodní licenci, kteří ji do konce února ke své sportovní závodní činnosti nepotřebují, doporučujeme vyčkat s žádostí o licenci u jakékoliv motoristické organizace právě do výše uvedeného termínu.
A 1.800 Kč
B 1.000 Kč
C licence regionálního charakteru – užití vždy dle soutěžního systému příslušného odvětví 700 Kč
H Hobby 200 Kč
L Lyžař 300 Kč
S Spolujezdec side 600 Kč
M Mládež (pro jezdce do 17ti let) 500 Kč
V Veterán (pro jezdce nad 45 let)
wusa píše: však já psal o Radvanicích a o Hořicích
když se bude stát po třech, tak rošt bude při 30 jezdcích na startu dlouhý 90 metrů!! takže v Hořicích budou ti poslední stát pomalu v Kudrnáčovce a v Radvanicích tak někde u stodoly
Nevím kdo to byl, ale asi to někdo po těch třech jezdcích na startu musel vidět v televizi při MS?!
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
pěkně děkuji za takovou bezpečnost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
podle mě - víc prostoru = vyšší rychlost v nájezdu do první zatáčky (v Těrlicku je to asi jedno) a tudíž z mého pohledu je ta tlačenice přece jen bezpečnější
a to už nekomentuji viditelnost startovacích světel (třeba u 2T v tom kouři) a "lepší" podmínky pro ulití startu pro ty vzadu a zase možnost být v první zatáčce rychlejší....
třeba v Tandragee je silnice v místě startu široká tak max 6metrů a borců tam stojí pět vedle sebe... je to hodně podobné fotkám L&B
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
imoladu píše: wusa> Velmi pozitivně vidím tu možnost startu s motorem v chodu u JHZM-u AČR nereálné,to postavení 3-3 je pro bezpečnost to nejlepší-už když jsem se díval na start 600 loni v Hořicích,tak mě to napadlo žě by to pomohlo zvýšit bezpečnost prvního kola po startu.Pokud jsem viděl,tak v Irsku se mnohde startuje ve vlnách.I v Německu se pravidelnost na autodromech startuje ve vlnách.Atěch o cca 50 m delší startovní pole,to neovlivní až tak problém kolařu.
Podle řádů AČR je start u JPHZM buď s motorem v chodu nebo s motorem v klidu. Takže ta možnost tady byla i za AČR záleželo na rozhodnutí pořadatele.
lehovec píše: kdybyste četli řády pořádně, tak byste věděli, že na startu je možnost 3-3-3 nebo 3-2-3 nebo 4-4-4, nebo 4-3-4. Vše podle specifikace trati. Start po skupinách je jen možnost za určité situace, zpravidla za výrazně špatného počasí atd
to sice ano, ale ve včera zveřejněné verzi to bylo tak, jak tady píšeme tj. 3-3-3 nebo 3-2-3
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
lehovec píše: jak říkám, startovní rošt se řeší dle specifikace tratě, takže hořice mohou klidně mít 4-4-4. Ovšem vzhledem k tomu, že Hořice chtějí jet a taky podle mě pojeou pod ACR, tak se jich tyto řády netýkají. A dotaz, kde pojedou 250 ccm - ten je velmi jednoduchý, ve třídě 250 ccm....
Mohu se zeptat, kde jsi se toto dočetl? Asi čumím jinam...
Já našla jen:
PO 2.4.4 Startovní rošt
Prostor a startovní ošt určuje schvalovací protokol.
Pozice na startovním roštu musí být vyznačeny na trati bílou barvou a jejich tvar záleží na pořadateli.
Startovní rošt musí být uspořádán na základě profilu tratě:
sólo motocykly 3 – 3 – 3 nebo 3 -2 – 3
side 2 – 1 – 2
Délka trati nutná pro každou řadu je min. 9 m.
Stroje musí být uspořádány střídavým systémem, před každým strojem je ponechán volný prostor
v předešlé řadě.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
a to bude v ZU
čili já vidím Hořice 4-3-4
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
Schválená je 3-3-3, 3-2-3, 4-4-4, 4-3-4.
K jízdě pravielnosti - start jen s motorem v chodu!!!! opět schválená verze
Ale!!! Hořice a Nepomuk jedou pod ACR, takže si mohou udělat start jak chtějí, těch se stanovy netýkají
lehovec píše: Je možné, že jste četli neschválenou verzi, návrh.
Schválená je 3-3-3, 3-2-3, 4-4-4, 4-3-4.
No četli jsme jedinou zveřejněnou verzi.... Proč se tedy zveřejňují verze, které nejsou platné? Není nic o tom, že se jedná o návrh k dalšímu jednání. Je opatřen označením "Oficiální dokument Českého svazu motocyklového sportu – Divize přírodních okruhů"
Zase nějaká demagogie .... nebo alibismus? Když se ozve vlna nesouhlasu, upozornění na nejasnosti a blbosti ... tak to najednou není schválená verze?
Tímhle způsobem chce ČSMS předávat informace?
A jak je to tedy s těmi 250GP ve schválené verzi?
1. Zda ACR uzná licence jezdcum pod CSMS - slyšel jsem, že ano, ale oficiálně to nevím
2. CSMS už vydává národní licence, které jsou o 200 Kč levnější, než ACR, ale ještě se řeší, jak to bude, pokud bude chtít jezdec jet v cizině - to musí tím očekávaným stanoviskem vyřešit UEM. To už tady psala rozzet, to je klíčový dopis celé kauzy
3. Přebor CR na přírodních okruzích - právo ho má vyhlásit jen CSMS, což určil ministr Dobeš. Zvrátit to mohlo jen FIM, ale prezident Ippolito napsal, že je to interní věc Ceska a nebude to toho zasahovat. Ted musí pořadatelé závodů pod ACR říct, zda souhlasí či nesouhlasí s tím, aby se výsledky jejich podniku započítávaly do Přeboru.
Pokud ne, byl by Přebor: Radvanice, Těrlicko, Kyjov, pravidelnost Dvůr a pravěpodobně Branná
Jezdci, kteří zažádali o licenci u ACR, budou moct jet vše, jezdci, kteří zažádali u CSMS mmusí ještě počkat na oficiální stanovisko Autoklubu k licencích, čekám to dnes, jezdci CSMS, kteří chtějí jet na slovensku atd, budou řešení vědět do pátku, ale to řešení je připraveno. Jsem přesvědčen, že kdo naspořil peníze do prasátka, bohatě se letos sveze a není už třeba dělat zmatky, jak to jde do pr... apod.
V prosinci se na kongresu rozhodne, zda bude v FIM autoklub nebo svaz a tím je věc jasná
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady, Čsms nebere ohled na licence AČR
Přebor CR do 250 ccm obsahuje motocykly do 250 ccm. Zda pořadatel jestě vyspecifikuje jejich stav podle kategorií a vyhlásí, je to jeho věc. Tak jak to bylo v kyjově nebo těrlicku. Nikde v mezinárodních řádech třída 250 se nejmenuje 250 GP, ale 250. Já pojem 250 GP slyšel jen u nás. To že pořadatel vyhlásí dvoje vítěze si hrave napíše do ZU dle svého pocitu.
vím že jste už netrpělivý , ale ještě vydržte ověřuju si přes Petra Civína nějaké možná důležité slovíčkaření jako vždy. Jednání včera proběhlo s výsledkem, který jsme všichni nechtěli, ale čekali . Zase je z toho pěknej "kočkopes", který nic moc neřeší.
Dusms
proboha, vidí ještě někdo nějaký problém?