1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a co lambda?
Tento příspěvek mně připoměl chvíli, kdy jsem navštívil servis a absolvoval jsem následující rozhovor :
Prodavač:
Vy toho najezdíte hodně, nechcete powercomander a laďáky? To byste koukal, jak se vám zvedne výkon ...
Já :
... a o kolik, a kolik by to tak stálo?
Prodavač:
... no asi o 3,5 koně a snad by to spravilo tak 30 tis.Kč.
Já :
Tak to by jeden kůň přišel tak na cca 10 tis.Kč? Pokud vím, tak už v motorce mám tak 140 koní a určitě by to byla bomba mít 143 koní No laďák je jistě paráda, hlavně když ujedu 500 km za den, to by bylo, aby mi neupadla palice ..... Odhaduji, že při svém stylu jízdy tak obvykle pasu max cca 60 koní, to jsem měl chtít 50% slevu při nákupu motorky protože její instalovaný výkon nikdy nevyužiji...
Prodavač:
To jsem jenom zkusil, ... ale on si to někdo i za tyhle peníze pořídí i když je to samozřejmě úplně zbytečné ....
Pointa spočívá v tom, že :
Je třeba o věcech přemýšlet ... na druhou stranu, "proti gustu, žádný disputát". Ale za cenu takové výbavy je hodně litrů benzínu a tedy kilometrů, které se dají strávit bez kraválu z laďáku ...
... OM
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a co lambda?
OldMan> Jasně nic proti tvému názoru. Každého věc. Vím, že to ve výsledku vyjde na pěnkný balík. Ale ZX-10R si člověk určitě nekupuje se záměrem jezdit 500 km vyjížďky.
Naposledy editováno 21.01.2012 19:26:06
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a co lambda?
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander a co lambda?
u te kawy 08 je problem v tom ze je tam nejspis sirokopasmova lambda - ale i kdyby skokova - proste ta jednotka ma uz mnohem propracovanejsi tu zpetnou vazbu a lambda nejde tak snadno z toho vyloucit... tzn nestaci jednotku oblbnout jen tim simulovanim vyhrovani, ale musi se jednotka krmit i spravnejma datama... dynojet ma prave k commanderu krabicku co se signalem dela naky kouzla - oxgen optimizer a diky tomu ze je v tom mikropocitac a dela s tim signalem naky kouzla tak neni uplne levnej.
BTW kdo ti prodaval commander? to ti mel prodejce rict ze na evropsky verzi je tohle treba....
tohle je oficialni postup, mozna to jde prekonat jeste nejak jinak, ale motorkama se nezivim takze konkretni zkusenost s touhle kawou nemam... urcite bude vedet Murkin (firma MRG v celakovicich) ten uz tyhle novy kawy ladil.
ad vyfuk, staci od serva v podsedlaku odpojit lanka, servo tam nechat pripojene.. ono se otaci jednotka si mysli ze je vse OK, jen ve vyfuku zadna klapka neni. aby slo vyhodit cele servo by bylo slozitejsi.. trapi te tech par gramu ze ho chces vyhodit?
kdybys chtel servo opravdu vyhodit - opet si jednotka netestuje jen odpor vinuti motoru serva jako u starsich moto, ale probiha naka datova komunikace - opet nutnost mikroprocesoru a simulace datove komunikace.. kdo umi programovat jednoprocesory a zvlada zakladni praci se signalem by to dal dohromady za par penez... kdo ne musi koupit hotovej produkt.. jako spoustu dalsich udelatek to dela Ivan .. zde:
www.ivansperformanceproducts.com/other.htm
Naposledy editováno 23.01.2012 10:27:44