globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba na Ethanol 85
 
14.1.2012 v 14:37
Nemá někdo zkušenost? S přestavbou na Ethanol 85? http://www.e85ka.cz/?rev=adwords
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 14:43 | Nahoru | #1
proc etanol?? to hod na LPG ci na cng a mas provoz jeste levnejsi.....
co jsou auta z fabriky nato tak to ma nejakou odolnejsi hlavu sedla ventily ci co.....

Naposledy editováno 14.01.2012 14:45:12

Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 14:45 | Nahoru | #2
navíc tam vůbec nepíšou nevýhody

Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 14:45 | Nahoru | #3
už se to tu někde řešilo :) co si tak matně pamatuju tak to nebyl moc dobrý krok http://www.motorkari.cz/forum-vyhledavani/?search=Ethanol+85

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 14:50 | Nahoru | #4
Pjercak> třeba chce překopávat motorku

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 15:06 | Nahoru | #5
Pjercak> no přestavba na LPG je otázka 25 000,- a CNG 40 000,-, to ve srovnání s 6000,- u E85 asi jasně mluví ve prospěch E85, Švédi tady provozovali V70 na E85, na E85 to jelo líp než na N95, nakonec vyhrála nafta.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 15:11 | Nahoru | #6
Veferak jo ale to uz je upravene z fabriky kolik co stoji vim my mame auta na lpg strygo ma tedka cng od VW ....a Pohoda
kamos nato jezdil a pak jak to zdrahlo tak se nato vykaslal...

Naposledy editováno 14.01.2012 15:15:13

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 15:15 | Nahoru | #7
Ja to leju normalne do octavky a jezdim. Co chces slyset vic ?

Vis co to je Verva, Vpower atd... ? Benzin kde je pridane vic lihu a vetsi cena.

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 15:24 | Nahoru | #8
Pjercak> Tak já mám už třetí auto na LPG, nicméně vím, že buď koupím čtvrté už s LPG nebo se na LPG nebo CNG vybodnu a rozhodně ho nebudu montovat, to se prostě při mém nájezdu nevyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 15:57 | Nahoru | #9
jirka97 => ahoj ja mam auto na e85,uz jsem na to najel cca 10tkm a marvyrr tady z fora si to svoje taky prestavil,auto je znatene zivejsi,v zime to startuje uplne v pohode ale zvedne se oproti letu znatelne spotreba ,takze doporucuju na leto ,v zime to neni moc rentabilni pac u mojí 2,5 v6 dealo 3l na sto a pri rozdílu 10kč/litr...,ale zalezi na motoru -objemu u kamosovy 1,8 to dela cca 1,5na sto.jestli chces mam doma 2x jednotku na 4valec (á 1500,-)a 1x na 6 a 8valcu (á 3000,-) vcetne kabelu a programu na jeji seřízení,doladeni apod. pomocí PC soft ti k tomu samo dam . \jo rozpoušti to veškery sračky jako je karbon atd takze počítej ze po cca 1000km to chce vymenit palivak.kecy typu ze potrebujes káenko a svíčky na lpg neřeš me to chodí uplne v poho se serii.jestli mas nejaky dotazy hod mi echo do PM ,přestavoval jsem cca 4 auta

jsou to tyto jednotky-viz. dole:)

Naposledy editováno 14.01.2012 16:00:06

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 18:56 | Nahoru | #10
Takže po zprávách zájemců do PM mám tyto upřesnující info.

1.Jednotka se zapojuje jako "bypass" mezi vstřiky automobilu-pres konektory- nic nestříhate,nekucháte,nepájíte tudíž instalace neni trvalá a kdykoliv muže byt z auta vyjmuta bez následků/poškození.Dále se připojuje na spínané "(+)" sv.č.15 pro ty co do toho dělaj a samozřejme na kostru.Může být sice napojena na tvrdo ale nebude fungovat funkce sytiče.Dále je součástí sady teplotní čidlo zajištujíci přechod ze studeneho do normalniho režimu,které se připoji pomocí "drcpásek" nejbliže k motoru před termostat.

2.Software k dane "krabičce/jednotce" není "mapa" pro konkrétní vozy,ale soft sloužící k doladění připravy smesi pro daný vůz=> jednotky jsou nastaveny na zakladni hodnoty aby po pripojeni na ne +/- všechna auta jela ,ale je nutne doladit studene starty,bohatost-žravost je jasny ze felinka 1,3l potrebuje neco jinyho nez volvo 2,4l ...
Ideální by bylo vše seřidit pomoci analyzeru se širokopasmovou lambdasondou,proto se to nenapojuje na labdu v aute-neumí si poradit s emisemi z e85.Avšak jde podle"ucha" a jizdnich projevů seřit i homemade.

3. Přestavit auto na e85 mužete kterekoliv od cca 94 r.v. a s el. managmentem motoru-karbec jde taky ale musi se menit trysky,vzdušníky a predstih -proste oser a musite jezdit jen na e85:))
Je jedno jestli mate atmosferu,turbo nebo promenlive cassovani ventilu.nejde to pouze na motory s primym vstrikem FSI/GDI
Muzete jezdit jak na e85 tak na N95 nebo oboji v jakemkoliv pomeru.Jednotka je automaticka a vyhodnocuje na co jedete podle doby vstriku orig. řj nevim jak to presne funguje= takhle mi to bylo receno .

Dale muste vedet jaky typ konektoru mate na vstrikach abych je dodal spravne na vase auta.

no a par technickejch.
E85 horí o 200°C chladneji nez N95
Ma oktanove cislo cca 109
neni vodivé ani korozivní
žere korkovy tesneni

kdyz neco budete chtit vedet tak piste

jo zde se da stahnout onen software

Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 23:45 | Nahoru | #11
co se stane,když s autem nebudu dělat nic a lejt to tam 1:1 s N95 kou? jde o Peugeot partner 1,4 r.v. 06. Auto není moje,ale fotrův služebák...no a ušetřenej díl N95 si budu lejt do motorky za cenu E85...to jsem ale hlava chytrá

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

14.1.2012 v 23:57 | Nahoru | #12
1:1 to nebubude dělat nic. já jsem napájel 1:1 Ladu Nivu 1,7i a nebylo to poznat,když jsem tam dal čistě E85 tak to blbe startovalo,nedrželo otáčky a nechtělo to tak jet.

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 12:14 | Nahoru | #13
mně u fábky po natankování asi 1:0,3 se rozvítila kontrolka motoru, jelo to normálně, při zrychlování trochu méně, po vyjetí a natankování naturelu, kontrolka zhasla.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 12:43 | Nahoru | #14

Creck píše: Ja to leju normalne do octavky a jezdim. Co chces slyset vic ?

Vis co to je Verva, Vpower atd... ? Benzin kde je pridane vic lihu a vetsi cena.



No tak te bohuzel zklamu ale konkretne VERVU mas uplne bez lihu
Proto je nej na zazimovani.
Tedy vedle jak ta jedle. Ochcavce to bude urcite chutnat min ti to nazere hadice.

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 14:18 | Nahoru | #15

z-x-r píše: No tak te bohuzel zklamu ale konkretne VERVU mas uplne bez lihu
Proto je nej na zazimovani.
Tedy vedle jak ta jedle. Ochcavce to bude urcite chutnat min ti to nazere hadice.



Vedle si sám. Že to žere hadice je neopodstatněná fáma. Na zazimování je právě dobré dát do benzínu trochu lihu, protože pohlcuje vodu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 19:40 | Nahoru | #16
Milosek.m> Zdar,moc díky ale nejdřív musím zjistit co to v tom Oplíku Kadettu z roku 91 vlastně mám za ty konektory!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 20:05 | Nahoru | #17
jirka97> klasiku bosh EV-1

Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 21:54 | Nahoru | #18
Rok jsem jezdil na Ethanol mísený s N 95 v poměru 1:1 najezdil jsem 16500 Km a neměl jsem žádný problém. Jednou jsem tam nalil z nouze čistý Natural 95 a nechtělo to jet. Teď už jezdím od června Na čistý Ethanol, zatím mám najeto 17500 Km a to jezdím dlouhý tratě Praha atd. Teď jsem měl auto na prohlídce, měření tlaků ve válcích, kontrola vstřiků a td. a žádný problém nebyl zjištěn. Mám tu sadu co je na odkaze, sám jsem si ji namontoval, používám vzduchový filtr KN a svíčky LPG1. Je pravda, že tyto dvě věci jsou pouze doporučeny vyměnit, ale mé zkušenosti jsou takové, že KN filtr dost pomůže, rozdíl byl citelně poznat na výkonu a na obyčejné svíčky mi to žralo o dva litry víc, protože obyčejné svíčky a svíčky Na LPG mají jinou tepelnou hodnotu a Ethanol potřebuje větší zápalnou teplotu. Proto se Ethanol nedoporučuje do aut, které mají sklon k přehřívání. Motor se strašně rychle zahřívá a některé hlavy by to nemusely vydržet. Taky se musí dodržovat výměna oleje po 10000 Km, protože Ethanol degraduje olej. A ať se to někomu líbí nebo ne, na Ethanol se už stejně jezdí. Dle zákona o palivech se do Naturalu 95 přimíchává 5% Ethanolu. To je minimum, ale už byly případy, že se tam přidávalo i víc viz Čoi a pokuty na čerpacích stanicích.Jinak mám Renault laguna kombi 1,6 16V rok 99. Jediný problém, který mi nastal je, že mi to v tomhle počasí blbě chytá. Jakmile chytne už nemám žádný problém. Kdyby někdo věděl jak upravit to startování, byl bych vděčnej. Rady typu jezdi na normální benzín neberu.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 22:04 | Nahoru | #19
Do benzínu se dříve na zimu přidával líh, protože na sebe váže vodu, která je obsažená v benzínu, Dneska už to není potřeba, protože se do benzínu, myslím tím Natural 95 přidává již zmiňovaný Ethanol. Voda se smíchá s Ethanolem a Ethanol s benzínem a to se potom celé spálí. Kdo nechce mít v benzínu Ethanol, musí si připlatit a jezdit na Natural 98, tam se Ethanol nepřidává.

Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 23:28 | Nahoru | #20
jezdil sem na etanol ve fordu connect 1,8( motor zetec)páč žere 8,5až 13 l/100km a naprosto v pohodě ...nejdřív 1:1 a pak i na čistej... auto jelo lepší se zimou se nepatrně zhoršil start a to tak že po nastartování zdechlo a pak už bez problémů... ted sem to vyřeešil montáží lpg za 26 tis

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

15.1.2012 v 23:48 | Nahoru | #21
Milosek.m> asi se vyznáš co bych měl teda udělat abych tam mohl prát přímo z benzinky a aby to cenou nepřekročilo cenu vozu Lada Niva 1.7i jednobodové vstřikování asi simens netuším

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 01:18 | Nahoru | #22
Milosek.m> Zdarec,Měl bych dotaz na přwstavbu u fabie 1.4 16V r.2005 Jde mi o to co bych vše musel vyměnit,kolik by mě to žralo,jestli by to líp táhlo? Ono by to asi jelo daleko líp,ale co výdrž motor? Cena přestavby se vším všudy.Kamoš to chce dávat do dacie Dusteru.ptal se na to a prej za 6-7tis.Bude prej treba i KN filtr sání!Lil jsem to bez přestavby do Feldy v létě půl na půl.bylo to živý jako prase.Studený starty=minuta běh na prázdno a potom good.Na čistej to nebylo ono a studený hrůza.Při mýchán to frčelo goood.V zimě nezkoušeno.
Myslím,že ještě by zajímalo nejen mne,jak se postupuje při měření emisí před STK? To se vyjede Ethanol a jede na emise s čistým N98/N95? Enem aby jim to tam neztraha fúrichtung na výfuk

Naposledy editováno 16.01.2012 01:28:40

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 09:39 | Nahoru | #23
Taky přispěju.Jezdím v octávce na ethanol nejdřív 1:1 a ted 1:2 pokud jsem jezdil 1:1 bylo vše ok.1:2 má motor snahu chcípat když je ohřátej a stojím někde v koloně jinak pokud jezdím na 1:1 žádnej problém ani to že by to žralo víc nebo mín.Podotýkám že nemám žádnou upravu a jezdím tak už 2 roky.Ročně najezím cca 30 tis

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 11:32 | Nahoru | #24
....když nemáte na benzin rsp naftu tak to prodejte a jezděte sockou špekulanti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 12:48 | Nahoru | #25

SPEEDY21 píše: ....když nemáte na benzin rsp naftu tak to prodejte a jezděte sockou špekulanti

jdi do pííči

(reakce na) Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 12:56 | Nahoru | #26

Mirek12 píše: jdi do pííči

....já nemusím, já už vás tam vidím

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 14:54 | Nahoru | #27
SPEEDY21>Tady nejde o to jestli na to mám, nebo nemám ale o to že z každého litru nafty, nebo benzínu dáš zhruba 22 Kč státu v daních. A to se mi opravdu nechce. Zvlášť když ty peníze stejně rozkradou. Kdo chce za to, že jezdí platit takové prachy těm nenažrancům, ať to klidně dělá. Já to dělat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 14:57 | Nahoru | #28

elbunda píše: SPEEDY21>Tady nejde o to jestli na to mám, nebo nemám ale o to že z každého litru nafty, nebo benzínu dáš zhruba 22 Kč státu v daních. A to se mi opravdu nechce. Zvlášť když ty peníze stejně rozkradou. Kdo chce za to, že jezdí platit takové prachy těm nenažrancům, ať to klidně dělá. Já to dělat nebudu



hele a jak to rezis s dani z prijmu, se zdravotnim a socialnim pojistenim? s dalnicni znamkou?

Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 16:05 | Nahoru | #29
a jen to tam serte a nejlepe uplne bez redeni benalem... ono se to case vyplati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85

16.1.2012 v 17:36 | Nahoru | #30

thor1403 píše: Taky přispěju.Jezdím v octávce na ethanol nejdřív 1:1 a ted 1:2 pokud jsem jezdil 1:1 bylo vše ok.1:2 má motor snahu chcípat když je ohřátej a stojím někde v koloně jinak pokud jezdím na 1:1 žádnej problém ani to že by to žralo víc nebo mín.Podotýkám že nemám žádnou upravu a jezdím tak už 2 roky.Ročně najezím cca 30 tis



Výborně
dneska už jsem začal...1:1 a kanďák N95 už mám schovanej..a za 24.90Kč..Až se jaro zeptá co jsem dělal v zimě....Fotrovo služební auto ať třeba zdechne.není moje,ani jeho....přiznám ale,že bych si to do svýho auta nelil.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist