globalmoto_duben_nolan





Téma: terén
11.1.2012 v 18:17
Otázka je zaměřená spíš na hoby jezdce a jezdkyně. Chtěla bych se zeptat co by jste doporučili za motorku. Něco jsem najezdila na čtyřtaktní 150, ale jsem pořád dá se říct začátečnice. Na tento rok jsem se rozhodla pro 2t. Jednak z toho důvodu, že moje 150tka je přece jenom menší a taky bych chtěla zkusit změnu - dvoutaktní moto. Mým favoritem je KTM sx 125.. Nejsem moc velká(162), ale myslím, že zas taková překážka by to být neměla, když se to určitě dá o trošku snížit ta motorka. A proto se vás ptám, myslíte, že je to dobré rozhodnutí?

Uzavřeno 11.01.2012 v 21:12 uživatelem Helca9

Otevřeno 11.01.2012 v 21:13 uživatelem Helca9

Uzavřeno 07.02.2012 v 22:22 uživatelem Helca9

Naposledy editováno 11.01.2012 18:18:05
Anketa: Jaká kroska?
Yamaha yz 125
22%
5
Suzuki rm 125
4%
1
Honda cr 125
39%
9
Kawasaki kx 125
9%
2
KTM sx 144
9%
2
KTM sx 125
9%
2
KTM sx-f 250
4%
1
Honda CRF 150 R
4%
1
Předchozí
1 2
Následující

terén

Skvělá odpověď, děkuji! 11.1.2012 v 18:24 | Nahoru | #1
Zaradil bych do vyberu japonske dvacky.

terén

11.1.2012 v 18:29 | Nahoru | #2
Terénem myslíš motocross nebo enduro?

terén

11.1.2012 v 18:30 | Nahoru | #3
motocross

terén

11.1.2012 v 18:41 | Nahoru | #4
Nevidím důvod, proč by to mělo být špatné rozhodnutí. Sice se o to budeš muset trošku víc starat než o 4T, ale zase se ti odmění výkonem Za mě jdi do Hondy nebo Suzuki, na KTMku jsou dražší díly...

1 reakcí na tento příspěvek terén

11.1.2012 v 18:48 | Nahoru | #5
Zatím mi to financují rodiče, takže o ty ceny nějak nejde. :) Spíš teda jestli je ,,rozumné" jako dívka téměř začátečnice jít do 125.

(reakce na) terén

11.1.2012 v 18:53 | Nahoru | #6
Helca9> Jestli se toho nebojíš, tak do ní klidně jdi. Zas tak šíleně silný to není, holt kdyžtak za to nebudeš ze začátku tak tahat Já taky začínal na 125 a to bez jakýchkoliv zkušeností s moto a ty už nějaký máš, takže by si s tím problém mít neměla

terén

11.1.2012 v 19:01 | Nahoru | #7
Otázka: proč chceš jít z té 150ky? Je ti opravdu"malá"?
Píšeš,že jsi skoro začátečnice,tak to bych zrovna zůstal u toho,co máš ted. Pokud chceš jít do "vyšší třídyů,tak se rozhodni mezi 125 2T a 2504T,protože přechod z 4T na 2T bude dost "bolestivý".

1 reakcí na tento příspěvek terén

11.1.2012 v 19:10 | Nahoru | #8
No asi proto, že by jsem chtěla zkusit něco jiného. Není až tak malá, ale když jsem zkoušela třeba yzf 250 nebo sx 125 tak se mi na nich jelo líp snad pro tu jejich výšku. A na té dváci se mi líbilo to, že je ůplně jiná. Taková, že v ní prostě něco je. A chtěla bych jí i proto, že doufám v to, že mi dá víc než čtyřtakt.

terén

11.1.2012 v 19:11 | Nahoru | #9
No myslím že s 162 cm to na ,,dospělé krosce,, nebude žádný med.Jsem stejně vysoký.Mám CRF 150 a je mi ještě celkem OK.V půlce sezony už ale přejdem na SX-F 250 / 350,páč ještě porostu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:14 | Nahoru | #10

Helca9 píše: No asi proto, že by jsem chtěla zkusit něco jiného. Není až tak malá, ale když jsem zkoušela třeba yzf 250 nebo sx 125 tak se mi na nich jelo líp snad pro tu jejich výšku. A na té dváci se mi líbilo to, že je ůplně jiná. Taková, že v ní prostě něco je. A chtěla bych jí i proto, že doufám v to, že mi dá víc než čtyřtakt.


2T ti na trati dá akorát techniku spojkování a brzd. Tím jsi měla začít. Pokud už jsi jezdila 4T,tak už je pozdě honit bycha.
A přechod z toho,co máš na to,co píšeš ti dá jen jedno- větší kola,nic víc. Proto jsi měla pocit,že se ti na tom lépe jelo,právě kvůli těm kolům,rozhodně ne tím,že by byl 2T motor lepší.

2 reakcí na tento příspěvek terén

11.1.2012 v 19:23 | Nahoru | #11
Dobře. Budu nad tím uvažovat. Ale i tak mně to pořád nedá a chci dvácu. I přes tu výšku. Nechci jezdit nějaké mistráky nebo tak. Jenom na takové víkendové poježděníčko .. Právě to spojkování a víc té ,,práce" mně láká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:23 | Nahoru | #12
prackarr> Chceš tu snad ZASE rozvířit debatu na téma,,2t vs 4t,,

(reakce na) terén

11.1.2012 v 19:25 | Nahoru | #13
Helca9> Kdybych byl holka tak bych asi taky šel do dváci ve 2t je o hodně lehčí než 4t a výkonu má na rozdávání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:27 | Nahoru | #14

Wencas píše: prackarr> Chceš tu snad ZASE rozvířit debatu na téma,,2t vs 4t,,


Já tu píšu svoje zkušenosti! A za těch 30 let,co jezdím, jich mám,myslím dost.Což si nejsem jistej,jestli se dá říci i o tobě,takže radši tiše poslouchej a uč se.
Rozhodně si stojím za tím,co jsem psal. Jestli za té 150ce vydržela 15+ dvě kola,tak na 2T to rozhodně nevydrží ve stejném tempu. 2T ji prostě utahá a kór holku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:30 | Nahoru | #15
prackarr> On bude podle mě problém v něčem jiném,a to v tom že jsi prostě odpůrce 2t snad u každého oběmu když lidem doporučuješ 4t v 50ccm Což uznej ty VELEZKUŠENÝ mistře světa že je to blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:33 | Nahoru | #16

Wencas píše: prackarr> On bude podle mě problém v něčem jiném,a to v tom že jsi prostě odpůrce 2t snad u každého oběmu když lidem doporučuješ 4t v 50ccm Což uznej ty VELEZKUŠENÝ mistře světa že je to blbost


plácáš blbosti.
a- ukaž mě,kde jsem komu doporučoval 4T padesátku! To chci opravdu vidět!
b- já mám doma 2T motorky dvě! Kolik jich máš ty?
jako odpůrce 2T jich mám nějak moc,nemyslíš?
Takže,mladej,neplácej kraviny! 15 letou holku,co má 40kilo ve zmoklým vaťáku a ruky jak hůlky na dráždění opic je 125ka v 2T moc agresivní! Jako otec dnes 19 leté dcery,co motocross jezdila o tom něco prostě vím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:38 | Nahoru | #17
prackarr>

15 letou holku,co má 40kilo ve zmoklým vaťáku a ruky jak hůlky na dráždění opic

No právě proto.Logicky-Co je lepší když tolik vážíš?Lehká motorka nebo těžší?Asi těžší co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:43 | Nahoru | #18

Wencas píše: prackarr> No právě proto.Logicky-Co je lepší když tolik vážíš?Lehká motorka nebo těžší?Asi těžší co


Ježíš marjá,co pořád řešíš hmotnost? Ona tu motorku bude nosit? O kolik je ten 4T těžší?
Rozhodně více zajede na "těžším" hladším 4taktu,jak na lehčím ucukaným 2T.
Máš pro svoje tvrzení nějakou zkušenost? Já pro svoje mám a to osobní a několikanásobnou. Kolik motorek jsi objezdil,že tu radíš,jak veterán,
Proč můj syn při přechodu na "těžší" motorku začal ze dne na den jezdit lepší časy,a více kol v jedné rozjížďce,jak na té "lehčí"?
Vysvětli mě to. A to byl rozdíl mezi tou,co jezdil a tou,na kterou přešel celých 30kg!!!
A dlužíš mě odpověď,kde jsem komu doporučoval 4T 50ku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:49 | Nahoru | #19
prackarr> Mě se taky jezdí kros líp na 4T,což o to.Ale ona jasně psala že je čistě jen hobby jezdkyně.A ano,mám.Když sem měl TT-R a sedl jsem na 85 tak sem nechápal..A do toho jak radím se neplet-Každého věc,píšu co si myslím,ty píšeš co si myslíš,ona píše co si myslí a tak to prostě je,určitě se na mě chystáš vyrukovat s věkem ale tohle je fakt :)

(reakce na) terén

11.1.2012 v 19:52 | Nahoru | #20

Wencas píše: prackarr> Mě se taky jezdí kros líp na 4T,což o to.Ale ona jasně psala že je čistě jen hobby jezdkyně.A ano,mám.Když sem měl TT-R a sedl jsem na 85 tak sem nechápal..A do toho jak radím se neplet-Každého věc,píšu co si myslím,ty píšeš co si myslíš,ona píše co si myslí a tak to prostě je,určitě se na mě chystáš vyrukovat s věkem ale tohle je fakt :)


Kdo z nás dvou první psal tomu druhému o tom,co má a nemá psát/má,nemá v úmyslu?
Já ti do doby,než jsi napsal ty mě,vůbec nic nepsal. Začal jsi ty, a ano,věk. Nejde o to,že mě je 38 a tobě 15. Jde o to,že jsi zatím najel prd na to,aby jsi radil. Jak dlouho jezdíš? Co všechno jsi jezdil?
Svoje názory máš načtený,rozhodně ne prožitý,ale mládí má zelenou,tak raď.
Já k tomu svoje řekl,víc nemám,co bych dodal. Je to tu tvoje.

terén

11.1.2012 v 19:53 | Nahoru | #21
Děcka nehádejte se kdo to má poslouchat

(reakce na) terén

Skvělá odpověď, děkuji! 11.1.2012 v 19:54 | Nahoru | #22

Helca9 píše: Dobře. Budu nad tím uvažovat. Ale i tak mně to pořád nedá a chci dvácu. I přes tu výšku. Nechci jezdit nějaké mistráky nebo tak. Jenom na takové víkendové poježděníčko .. Právě to spojkování a víc té ,,práce" mně láká.

máš štěstí že jdu zrovna kolem. 125 2t skvělá volba pro začátek. vysoká jsi dost,jestli dosahneš ze sedla na stupačky.výkonově si jsou všechny značky podobné. ale co tě nepotěší je ,že se tam člověk docela nadře a kdo chce dojet závod tak cvičí a posiluje a kdo tohle podcení tak leží.makačka hlavně na ruce a nohy

2 reakcí na tento příspěvek terén

11.1.2012 v 19:56 | Nahoru | #23
A už je to tady.Pračka chce důkazy.To bude na dlouho. Ale zpět k tématu.Zkoušela si čtyřtakty na velkých kolech ale nezkusila si dvoutakta.Bylo by dobré si dvácu od někoho půjčit a pak porovnávat.On je ten dvoutakt pocitově lehčí hlavně v zatáčkách nemá tendenci tě z ní táhnout ven.Ale zase je dole oproti 4t mrtvej a když chytne druhej dech tak letí jak střelený prase.Proto více unavuje ruce při akceleraci.

1 reakcí na tento příspěvek terén

11.1.2012 v 19:56 | Nahoru | #24
Takže.. abych to nějak pochopila.. na jednu stranu je to správné rozhodnutí a na druhou ne .. :) Mimochodem v garáži mi stojí 144 KTM, původní plán byl koupit tuhle motorku na kšeft, ale nakonec mi snad aj zůstane. Rozhodl o tom tatka, tak teda se ptám.. Myslíte si, že mám vůbec šanci ,,zdokonalit" svůj styl na této motorce? :) Nebo to nemá cenu zkoušet na takové motorce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 19:59 | Nahoru | #25

XTeZeto píše: A už je to tady.Pračka chce důkazy.To bude na dlouho. Ale zpět k tématu.Zkoušela si čtyřtakty na velkých kolech ale nezkusila si dvoutakta.Bylo by dobré si dvácu od někoho půjčit a pak porovnávat.On je ten dvoutakt pocitově lehčí hlavně v zatáčkách nemá tendenci tě z ní táhnout ven.Ale zase je dole oproti 4t mrtvej a když chytne druhej dech tak letí jak střelený prase.Proto více unavuje ruce při akceleraci.


125 jsem si jednou zkoušela a jelo se mi na ní dost dobře. No bohužel jsem to nevytočila až tak aby to jelo dost rychle.

(reakce na) terén

11.1.2012 v 20:03 | Nahoru | #26
Helca9> no jenže to si z teho byla asi docela vyplašená,co? Pokud si to nezkusíš přímo na trati kde máš něco odjeto na 4t tak to srovnání ti nic neřekne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) terén

11.1.2012 v 20:04 | Nahoru | #27

XTeZeto píše: A už je to tady.Pračka chce důkazy.To bude na dlouho. Ale zpět k tématu.Zkoušela si čtyřtakty na velkých kolech ale nezkusila si dvoutakta.Bylo by dobré si dvácu od někoho půjčit a pak porovnávat.On je ten dvoutakt pocitově lehčí hlavně v zatáčkách nemá tendenci tě z ní táhnout ven.Ale zase je dole oproti 4t mrtvej a když chytne druhej dech tak letí jak střelený prase.Proto více unavuje ruce při akceleraci.


Napsal jsem snad něco špatně? Kolega mě tu nařkl,že doporučuju 4T padesátky,chtěl jsem,aby mi ukázal,kde jsem to psal,protože toto jsem nikdy nikomu neradil. Co se ti na tom nezdá?
Helca9- jezdit můžeš na čem chceš. Na všem zajedeš,jde o to,co.
Kdyby jsi jezdila 2T 85ku a chtěla přejít na 2T 125ku,tak neřeknu ani ň. Dobrá volba. Ale ty už jsi bohužel,jezdila 4T 150ku,což je vlastně špatně.
Pokud vlezeš na 125ku v 2T,budeš vlastně začínat znova.
XTeTeto to shrnul dobře. 2T dole nejede,a nahoře jede moc. Ty budeš čekat na spodek,(zvyk ze 150ky),a ten se nedostaví a pak se ti to bude plašit "nahoře",což zase nebudeš znát z 4T.

1 reakcí na tento příspěvek terén

11.1.2012 v 20:05 | Nahoru | #28
Spíš sem měla strach abych ji tomu klukovi nějak nerozbila při té mojí šikovnosti. Bylo to na trati, ale i tak to bylo spíš takové, že jsem dokázala jenom říct. Že se mi ta jízda na tom dost líbí a chtěla bych se na tom naučit jezdit tak jako ,,normální" jezdci dvoutaktů :D

(reakce na) terén

11.1.2012 v 20:07 | Nahoru | #29

Helca9 píše: Spíš sem měla strach abych ji tomu klukovi nějak nerozbila při té mojí šikovnosti. Bylo to na trati, ale i tak to bylo spíš takové, že jsem dokázala jenom říct. Že se mi ta jízda na tom dost líbí a chtěla bych se na tom naučit jezdit tak jako ,,normální" jezdci dvoutaktů :D


Když se ti to líbí,tak proč se tu ptáš? Prostě do toho jdi. Jde o to,jestli čekáš nějaké výsledky,nebo jde jen o ten pocit,o němž píšeš,protože počítej s tím,že na té 125ce půjdeš ty "výkonově" dolů.

(reakce na) terén

11.1.2012 v 20:09 | Nahoru | #30
prackarr> A myslíš, že je nějaká možnost, že si na to po pár týdnech strávených s touto motorkou na trati zvyknu a příjde i nějaké to zlepšování, nebo to nemá cenu a měla bych zůstat u toho čtyřtakta. Ani mi nevadí, že by to vlastně bylo jako by od znovu to ježdění.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist