1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář
kazdopadne sem to nemyslel neak utocne, jen sem si potreboval vylejt srdicko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
Durex píše: Já jen vím, že u mě je motorkář ten, kdo motorkou žije.
takovej clovek je u me chudak kdyz vi ze svet jsou jenom motorky a nic jinyho :)
jesteze nejsem motorkar :)
2 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář
PS. já si jako chudák nepřipadám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
Durex píše: Tak ale já nepsal nic o klapkách na očích. Ale poznal jsem dost lidí a přesně bylo znát, kdo je zapálenej a kdo jezdí pro to, že ho to baví a kdo má motorku jen z dlouhý chvíle nebo jen proto, aby byl zajímavej a taky že je to teď v módě ...
PS. já si jako chudák nepřipadám
Přikláním se k Durexovi. Motorka je v mém životě velmi důležitá věc (však taky rozhoduje o mém životě či smrti). Ten, kdo má stroj jen z přebytku financí, nebo mu ji koupil tatínek jen tak pro špás, tak podle mě není motorkář. To se prostě musí cítit. A taky proto jsem založil tohle vlákno, abych lépe porozuměl pochodům co se podemnou odehrávají...
Pokud chceš vědět uplné základy principy jak co funguje, tak pro začátek pročti tady na stránkách seriál "Technika motocyklu".
www.gearingcommander.com/
1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
Naposledy editováno 10.01.2012 19:33:24
1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář
Ale hlavně, aby měl koule, což asi shrnuje myšlenku z většiny příspěvků.
co se týče ježdění tak totw už máš, já ještě hodně četl todleto , jestli ti neva že to je v angličtině - je to trošku něco jinýho ale taky tam najdeš spoustu užitečnejch rad. Osobně mi připadá fajn si o něčem přečíst a pak jít ven si to vyzkoušet - hlavně nic nelámat přes koleno, člověk se učí pořád...
A co se týče oprav a údržby, já vždycky vycházel ze servisního manuálu, s tím že když to byla oprava kterou sem si nebyl jistej tak sem ještě čuměl na youtube (zase jak napsal hroch) protože na většinu běžnejch oprav se tam dá najít nějaký video, kde koukáš někomu pod ruce jak to dělá. I přes to se mi stane že si nadávám, že sem se do něčeho pustil, že sem něco skurvil a podobně, ale to sou ty zkušenosti který sbíráš a který nikde nenačteš.
Durex píše: Tak ale já nepsal nic o klapkách na očích. Ale poznal jsem dost lidí a přesně bylo znát, kdo je zapálenej a kdo jezdí pro to, že ho to baví a kdo má motorku jen z dlouhý chvíle nebo jen proto, aby byl zajímavej a taky že je to teď v módě ...
PS. já si jako chudák nepřipadám
to casteji jedu na kole nez na motorce, nevidim duvod jet kdyz chcije na motorce abych byl prodojenej na kost a vsechno mokry jako kreten. to neni motorkar to je dement kdo jede jenom proto aby byl motorkar :))))))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
boneshaker píše: Jasně, to je u motorkáře to nejdůležitější : aby uměl pozdravit.
Ale hlavně, aby měl koule, což asi shrnuje myšlenku z většiny příspěvků.
na zdraveni ti seru, nekoupil jsem si motorku abych maval kazdymu magorovi a kdyz vidim jak na me mava nejaka 125 tak mu ukazu prostrednik a nazdar. nebudu se bratrickovat s nactiletyma :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
gehenne_ins píše: FishX3: no jasny, ale ruku na srdce...tyhle historky o pozerech pred zakladkou jsou taky spis vyfantazirovany a nebo aspon poradne prehnany pro lepsi efekt....ja treba takovyho snad nikdy nevidel...
kazdopadne sem to nemyslel neak utocne, jen sem si potreboval vylejt srdicko
ja jich pár znám :) (základka je tam opravdu vsuvka, ale kokot co se nechal odtahnout z 80km vzdaleneho města protože padaly kroupy a večer šel na disko v bundě Nazran...)
Dnes již klasický text :)
Bundičkáři, aneb Vole, já sem vostrej!
PŘEVZATO z WWW.IDRAGONS.CZ
Během nedávné diskuse s kolegy motorkáři v přítmí barové atmosféry jsme se mimo kolektivní skepse z nadcházejícího abstinenčního období shodil též na existenci a rozmachu jevu nebo chcete-li stylu, jehož nositele jsme pracovně nazvali Bundičkář. Mnohým jistě už došlo, o kom bude řeč a ostatní jistě pochopí z následujícího výkladu.
Bundičkář je docela obyčejný člověk oděn v motorkářské bundě (viz) za účelem získání respektu a falešného image ostříleného bikera, jehož znalost motocyklů obsahuje nanejvýš mlhavou informaci o dvou kolech a motoru, případně jehož zkušenost s jednostopými stroji se omezuje na skrývání se před silniční vyhláškou při trápení nízkooběmového kozího dechu v dobách nerozumného mládí.
Motorkářskou bundou se pro účely definice rozumí:
a) bunda skutečně určená pro motocyklisty
b) zdařilá napodobenina stylu známého výrobce motocyklů či motooblečení
c) nezdařilá napodobenina nejen stylu, ale i materiálu, většinou asijské produkce
Jako v každém stylu, i bundičkáři se oslišují, zejména kvůli možnosti do své nové image investovat. Bohatší vrstvy obléknou nejčastěji nějaký z kožených originálů od Harleye & Davidsona v řádu šestnácti až dvaceti tisíc korun, styl doladí značkovými kalhotami, páskem a několika dalšími dobře viditelnými doplňky, načež od dealera odjíždějí zpravidla tuningovým automobilem. Tento typ bývá pochopitelně nejvýraznější, jeho účes obsahuje zpravidla nejvíce gelu, svaly nejvíce Kreatinu a tuningový automobil nejblonďatější holku z diskotéky, jejíž mezní projev inteligence spočívá v obdivném americkém úsměvu pro svého nového drsňáka.
Průměrný pseudomotorkář zakoupí běžnou koženou bundu s výraznými logy známých značek, případně napodobeninu známého stylu (např. Harleyácká oranžovo černá kombinace). Sem můžeme zařadit i tzv. křiváky, ovšem tady pozor na příznivce rocku, jejichž móda se s motorkářskou často překrývá.
Jiným extrémem je sociálně slabší jedinec pořizující nanejvýš pochybně spíchnutou koženkovou napodobeninu křiváka či H-D bundy v řádu několika stokorun, který předmětnou vietnamskou tržnici poté opouští votuněnou vole Škodou 105 v barvách oxidu železa (modelová situace, lze se odchýlit v detailech). Prozatím bez blondýny, jelikož největší devizu k nové image lovce-drsňáka teprve získal.
Ale pojďme vážněji. Bundičkář sám o sobě je pro motorkáře v podstatě neškodný a tudíž nemá valného smyslu proti němu nějak bojovat. Jediné zlo, které může napáchat, je příspěvěk k obecnému mínění o tom, že motorkáři se někdy chovají jak hovada. Lidé, kteří tento soud vyřknou, by se měli zamyslet právě nad tím, zda například podnapilý jedinec devastující okolí motosrazu je skutečně motorkářem nebo pouhým bundičkářem.
Jde-li o děvčata, oblečená do motobund, příliš se jich v běžném životě mimo srazy / výstavy nevidí. Pokud přece jen nějakou potkáte, i letmá představa ideální kombinace slečna & motorka dokáže zlepšit náladu, čili jde o jev vcelku pozitivní a jako takový by se měl podporovat. Případná technická neznalost se slečnám, jakožto pouhým ledviňačkám odpouští.
Zdaleka nejhorší situace může ovšem nastat, pokud s vámi nějaký bundičkář bude chtít navázat kontakt, což lze vyvodit ze starého moudra – nejhorší srážka je srážka s blbcem. Ideální je takového jedince zdiskreditovat před kolektivem několika odbornějšími dotazy, nechat ho propadnout se hanbou a případně obratně převzít kolektiv jeho dosavadních obdivovatelek...
A co vy? Máte osobní zkušenosti s nějakým tím bundičkářem?
Naposledy editováno 11.01.2012 00:54:06
by me zajimalo kdo z vas pravejch motorkaru doma nesplachuje hajzl a neutira si prdel, protoze to je prece jen pro bundickare, to drsny motorkari nedelaj
edit, uz pred valkou a behem ni si jista skupina myslela ze jsou neco vic nez ostatni, dneska se nerika cista rasa, dneska se rika motorkar atd atd... vegetariani zase bojujou proti masozravcum... vseho moc skodi
co takhle vy mamlasove ridit se heslem zij a nechej zit? ne to je pro vas moc slozity
Naposledy editováno 11.01.2012 01:18:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
..tak já teď nevim co mám dělat...koupil jsem si tričko ´´yamaha´´ páč se mi líbilo...ale radši ho pudu vrátit ,aby mě nějakej dešťovej jezdec nezaškatulkoval třaa do ´´tričkaře ´´ ...bože to jsou hovna
verybusy píše: ....,dosud jsem nezjistil,jakej by takovej správnej motorkář vlastně měl bejt...
Motorkářská Přikázání
Nenech si nic namluvit. Buď laskavý k ženám, dětem a zvířatům, ale nenechej ze sebe dělat pitomce. Toto je nezbytná součást toho, že jsi motorkář. Je to spojeno se ctí a úctou. Každý umí být neomalený, výbušný hulvát. Buď v klidu, stůj zpříma a ať tvá slova jsou podpořena tvými činy.
Nikdy nelži, nepodváděj a nekraď. Jinými slovy, vždy říkej pravdu. Zlý chlapi s pomádou jsou motorkáři jen ve filmech, ale každý skutečný motorkář ví, že je vázán svými slovy. Tvé slovo je to jediné na světě, co je skutečně jen tvoje. Važ svá slova a buď ušlechtilý, neboť jen tak zůstaneš pravým rytířem silnic.
Pokud spatříš zlo, naprav jej sám. Pokud něco zamýšlíš (máš něco za lubem a je z toho chyba), vyřeš sám problémy z toho plynoucí tak, abys nikdy necítil potřebu někoho prásknout. Práskači jsou ty nejvíce mrzké formy života na zemi srovnatelné se zloději motorek.
Nefňukej. Absolutně nikdo nemá rád a nerespektuje lidi, kteří fňukají. Taky se to dá říci tak, že bys neměl očerňovat (pomlouvat) druhé. Anebo se taky dá říct – neřeš malichernosti. Většina nepříjemných věcí v životě se vyřeší sama, ať už fňukáš nebo ne. Tak sakra, hlavu vzhůru. Ty jsi motorkář a ne nějaká sračka.
Nikdy neříkej, že by sis přál zemřít a nikdy se nevzdávej. Ať už je to ve rvačce, v debatě nebo při obchodu a ať je situace jakkoliv špatná, motorkář se nikdy se nevzdává. A proto je taky v dnešní době vidět spoustu motorkářů se šrámy, neboť nevědí jak se vzdát některých podstatných součástí svého já a jak měnit své chování. Ve světě motorkářů, kteří jsou drsnými individualisty, přežijí jen ti silní.
Pomáhej ostatním. Když bratr nebo sestra stojí se svým porouchaným strojem na silnici, zastav se a nabídni pomoc. I pouhá morální podpora, pokud to je všechno, co můžeš nabídnout, je lepší než nevšímavě projet dál. Pamatuj si, že život je o cestě, jízdě, ne o cíli. A když už jsi v cíli, nepomáhej jenom dalším motorkářům, ale ukaž světu, že jsme lepší než jaká o nás obecně panuje představa. Slušnost, zdvořilost nestojí nic, ale s ní získáváš všechno.
Drž se svých plánů. Když řekneš, že něco uděláš, tak to udělej, když řekneš, že někde budeš, tak dodrž své slovo. Tomuto se říká zachovat si svou čest a také to souvisí se schopností mít a udržet si svůj názor. Je to stejné jak se zpívá v jedné písničce. Musíš za něčím jít, pro něco žít, bys ustál života vír.
Život není jen nácvik na něco. Není to jen zkouška na premiéru. TOHLE JE ŽIVOT. Tak vyjeď ven a užívej ho plnými doušky. Nemáš co ztratit, motorkáři nečekají, až nějaká párty přijde k nim. Možná si vyjedeš už jen jednou. Zítra už můžeš skončit pod koly náruživého kuřáka, který jen na pár chvil zavřel oči za volantem svého náklaďáku…Život je přítomnost, tak ať každý její okamžik stojí za to. Život není jen zkouška na něco, co teprve přijde…
Tak a teď si to zopakujeme. Jsi motorkář, moderní rytíř silnic. Chraň slabé, drž hlavu vzhůru a buď hrdý na to, kdo jsi. Co řekneš, nechť platí. Drž se svých plánů. Nenechej si od nikoho mluvit do svých záležitostí. Život není jen zkouška. Tak a teď jdi na to, rozjeď se. A když budeš pochybovat, sedni na motorku a jeď. To je to co my děláme – jezdíme. A pokud chceš jezdit v havajské košili a sandálech – tak do toho. Ale když už chceš vypadat jako pitomec, tak se tak alespoň nechovej.
Tato přikázání jsou vysvětlena jen v hrubých rysech. Je tady toho mnohem víc na to, aby se člověk stal motorkářem. Nestačí si jen koupit motorku. Když si jen koupíte motorku, je z Vás motocyklista. Ale být motorkářem, to je způsob života – jsme pyšní na svůj život, který žijeme se spalující vášní pro jízdu a život.
Tak jeď ….
Teď víš, kdo jsi ……
Nemá moc smysl řešit, kdo že to je nebo není motorkář. Rozhodně byste však měli vědět, kým by měl správný motorkář být!
Jak napovídá název, správný motorkář by měl být pastevcem koz! Kozy se standardně prodávají v páru. Více párů koz vám ovšem může zkazit reputaci v místnim závodě, takže na to taky pozor. Ideální je tedy pár jeden!
A jak vybrat ty pravé? Pokud se vám poštěstí výběru, pak vybírejte kozy bez chlupů a v dobré fyzické kondici.
Kozu je možné vybírat i podle cecků, ale málokterý prodávající vám ukáže cecky před koupí. Velikost a vzhled záleží čistě jen na vašem vkusu. Pozor při výběru byste si měli dávat snad jen u stáří koz. Příliš mladé kozy vás mohou stát velké problémy, u starších koz je pak třeba dbát zejména na jejich kondici.
Kozy je možné sehnat v různém zbarvení, v Čechách se však nejčastěji vyskytujou kozy bílé.
Pokud jste správný motorkář a máte dvě kozy, je třeba vyřešit výběh... Ani tahle část neni nejjednodušší. Pokud kozy budou mít výběh příliš malý, budou mít tendence "utíkat", pokud bude výběh příliš velký, budou v něm kozy vypadat až nezdravě. Velký výběh je možné vylepšit vyšší podestýlkou, ale pokaždé, když budete podestýlku měnit, budete trochu zklamán. Pokud si s ideální velikostí výběhu nevíte rady, doporučuji se optat zkušenějších chovatelů. Pokud se vám s výběhem nechce stavět, je možné nechat kozy volně pobíhat. V takovém případě však doporučuji na váš pozemek zapíchnout pořádný kolík, kterého se koza bude držet, je totiž možné, že by se vám mohla zaběhnout k většímu kolíku v okolí...
Zvláštností, které mají kozy ve vlastnictví motorkáře je, že se nemusí krmit. Stačí je pouze čas od času zalít speciální výživnou stravou - zalévat není třeba na určité místo, to záleží zcela jen na vás, popřípadě na samotné koze, jak se vám nastaví.
Zapomínat pak nesmíte především na hygienu a blahobyt koz! Kozy se myjí ideálně mýdlem, nadstandartně můžete použít po koupeli i olejíček. Ať už postupujete jakkoliv, kozy je vždy nutné řádně promasírovat. Pokud to děláte správně, kozy blaženě zamečí.
Závěrem snad už jen něco k samému chovu. S kozama je nutné sportovat, ale doporučuji si je při sportu vždy hlídat. Určitě nechcete, aby si kozy běhaly po okolí jak se jim zachce! Kozy byste určitě neměli dávat hlídat někomu jinému - je možné, že by se jim od nového pána nechtělo. Ze stejného důvody se kozy ani nepůjčují.
A jak že si pastevec vybírá svůj protějšek? Úplně jednoduše... zařve: "Ukaž kozy!"
1: přes vesnice zásadně 299kmh - kdo to nezajel, je hovno
2: zásadně jezdit na červenou
3: pravidla provozu určuje ten nejrychlejší
4: v noci dělat největší kravál aby bylo jasný kdo je největší gangsta
5: v případě zahlédnutí kostela, zastavit na cigáro, vykonat malou potřebu (samozřejmě na zeď kostela) a za stálého štěkotu v omezovači odject
6: za přítomnosti důchodců nemilosrdně ukazovat prostředníček
7: policii se nestaví, jen se jim ukazuje to samé gesto jako důchodcům
8: za jakékoliv okolnosti udržovat pravidlo - NENÍ ČAS JEZDIT MÉNĚ JAK TŘI STA!!!!
9: v případě špatného počasí zůstat doma, pustit Metallicu, představovat si brutální sex s Britney na podlaze kostela a masturbovat dokud nebude hezky.
Naposledy editováno 11.01.2012 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář
To jestli jsem motorkář nebo ne - to je mi jedno, prostě mě to baví tak, jak to provozuju a to mi stačí ke štěstí .
1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář
Breakpain píše: Zajímavé - jen se podělím o svou "kariéru" ... V motorkách neležím, to že ji neumím opravit mě netrápí. Stačí mi, že to jezdí - když ne, putuje to do servisu (pokud to není prkotina). Nežiju opravami, ale jen zážitkem z jízdy. Motorka není jediná věc, takže asi nejsem pravý motorkář a když se jedu projet, vybírám si počasí, aby nepršelo, protože moknutí mezi moje hobby nepatří.
To jestli jsem motorkář nebo ne - to je mi jedno, prostě mě to baví tak, jak to provozuju a to mi stačí ke štěstí .
..tak jsme už dva! ...motorku mám jen jako hobby a zábavu...určitě to není pro mne vše a jen jediný smysl života!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 | murila | 1 | 8.5.2022 v 18:13 gerrik |
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 | murila | 0 | 8.5.2022 v 18:12 murila |
Yamaha fz 750 1986, univerzální bud... Yamaha FZ 750 | TomKonrad | 4 | 30.5.2021 v 11:52 TomKonrad |
Yamaha fz 750 1986 Yamaha FZ 750 | TomKonrad | 3 | 1.5.2021 v 12:47 KajošR1 |
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... | SPIJKER | 104 | 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER |