Tarokující motor bude složitější, ale oproti fichtlu moc rozdílů nehledej. Problém v zapalování, směsi no a oproti fichtlu navíc ventily. Takže ještě zkontrolovat vůle na ventilech. U všech levných čín je problém s nekvalitním materiálem, klasika jsou gumy, pryže, plasty a pak šrouby z bláta. Jako první věc bych pořádně zkontroloval přírubu ke karbci a ke vzduchovému filtru. Velice brzo zkrnubí původní palivové hadičky a hadička ovládající podtlakový ventil nádrže. Hadičky preventivně vyměnit všechny za naše, pokud tak už neudělal prodejce. Pokud to předtím jelo a začlo až po odstávce, tak ventily ani rozvody to asi nebude, takže jen projít takové prkotiny..
Většinou bývá na jedný staně řídítek 3polohový přepínač - 1. off, 2. zapnutý obrysovky, 3. zapnutý hlavní světlo
Potom bývá na druhý straně řídítek přepínač na HI a LO světlo
U karburátoru si zkontroluj hlavně těsnost přírub. To je u číňana slabina. Taky tu jehlu bych dal buď do původní polohy nebo spíš zvednul nahoru - bude bohatší směs.
Střílí to kdy? Když plyn v otáčkách zavřeš nebo v při akceleraci?
Koukni se i na těsnost výfukovýho potrubí, to může taky způsobit střílení.
- číny nechci ani poznat
- jen by mne zajímalo, kolik do té motky celkem narveš peněz, aby ti to jezdilo dle tvých představ a byla to motka spolehlivá. Nemíním to jako rejpání, jen jsem skutečně zvědavej.
- dle mého, když spočítám tvůj čas a materiál na opravy, tak nakonec to bude motka dražší jak normální endurko.
Napiš sem pak nějakej mezisoučet, skutečně by mne to zajímalo.
Až na tie ventily je postup rovnaký ako pri pionierovi, pozri, či dobre drží fajka na sviečke, akú farbu má sviečka? Je dosť možné, že netesní príruba na karb. Kukni filter, či nie je úplne zasraný, tieto motory pľujú dosť oleja, može byť už zalepený bordelom. Je veľa možností.