globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: yamasaki 150 enduro
 
9.1.2012 v 17:36
Dobrý den,koupil jsem čínskou motorku yamasaki 150 enduro. Mám pár problémků které chci opravit. Je mě 45 let,tak kluci doufám pochopíte že jsem nekoupil moto na divočení ale na rekreační čumendo po přírodě,což mě tento obsah stačí. Tak prosím nepište názory typu: čína,atd. potřebuji poradit,odrostl jsem na pionýrech,kde se dalo cokoli opravit na koleně,tady už je to horší. Tak k těm problémům,motorka má najeto 1000 km,začala po delší odstávce ,při vyšších otáčkách tarokovat(střílet do výfuku),mám dojem že jede nejlíp na střední poloze sitiče,vyměnil jsem svíčku,benzín,vyfoukal vzduchoví filtr,vytáhl karbec,snížil jehlu,vyfoukal trysky.Motorka jede líp ale pořád při plném plynu tarokuje,ještě mě napadá tryska bohatosti směsy,jestli náhodou. Tak jestli máte někdo radu,tak sem s ní. druhá věc co mě zajímá,je že v parabole předního světla je dvouvláknová žárovka,no ale světlo svítí jenom na potkávačky,že by předchůdce špatně zapojil světlo? Otázka zní,má motorka dálkové/potkávací světlo? Přepinač to má,ale jen zapnu,vypnu potkávací světlo. Dík za rozumnou odpověď,Martin.

yamasaki 150 enduro

9.1.2012 v 18:53 | Nahoru | #1
Dálkové a potkávací určitě má, vyřešit tenhle problém bude asi to nejmenší. Změřit jestli jde na obě vlákna proud, pokud ne, tak jít po kabelech až k přepínači.

Tarokující motor bude složitější, ale oproti fichtlu moc rozdílů nehledej. Problém v zapalování, směsi no a oproti fichtlu navíc ventily. Takže ještě zkontrolovat vůle na ventilech. U všech levných čín je problém s nekvalitním materiálem, klasika jsou gumy, pryže, plasty a pak šrouby z bláta. Jako první věc bych pořádně zkontroloval přírubu ke karbci a ke vzduchovému filtru. Velice brzo zkrnubí původní palivové hadičky a hadička ovládající podtlakový ventil nádrže. Hadičky preventivně vyměnit všechny za naše, pokud tak už neudělal prodejce. Pokud to předtím jelo a začlo až po odstávce, tak ventily ani rozvody to asi nebude, takže jen projít takové prkotiny..

yamasaki 150 enduro

9.1.2012 v 19:25 | Nahoru | #2
Jak píše c.j., světlo pořešíš, projdi to se zkoušečkou, kam ti jde štáva. K hlavní žárovce by ti měli jít tři vodiče - kostra, vlákno tlumenýho světla, vlákno dálkovýho světla.
Většinou bývá na jedný staně řídítek 3polohový přepínač - 1. off, 2. zapnutý obrysovky, 3. zapnutý hlavní světlo
Potom bývá na druhý straně řídítek přepínač na HI a LO světlo
U karburátoru si zkontroluj hlavně těsnost přírub. To je u číňana slabina. Taky tu jehlu bych dal buď do původní polohy nebo spíš zvednul nahoru - bude bohatší směs.
Střílí to kdy? Když plyn v otáčkách zavřeš nebo v při akceleraci?
Koukni se i na těsnost výfukovýho potrubí, to může taky způsobit střílení.

yamasaki 150 enduro

9.1.2012 v 21:17 | Nahoru | #3
Tak ahoj. Máš štěstí že jdu náhodou kolem Nebudu tady psát všechno co bys měl, neb je jedna horší než druhá, ale věz, že takové Yuki Gy 3 rozerval sekundár špatně vedenej plochej kabel od alternátoru k regulátoru. Tarokování začalo i podruhé, a to když o kousek výš koleno výfuku přepálilo další kabeláž od dobíjení. U většiny Číňanů drží kabeláž např. na ohnutym hřebíku u krku řízení. Doraz řízení pak v rejdu rozmačká ten svazek volně plandající elekroinstalace. Taky sedák i bandaska u Číňanů rozmačká a prodře kdejakej kablík. Jako další legraci musím ještě dosadit Yuki Sport 125. Ta prozměnu už jako nová dávala 32volt na plnej plyn. Že všechno postupně vyhoří je jasný, ale že ani novej regulátor proudu nic neřeší a servis to neumí odstranit je taky k pláči. Ventily netarokujou, jen to střílí. Elektrika na kostře dělá tohleto najednou. Hodně štěstí.

yamasaki 150 enduro

10.1.2012 v 08:05 | Nahoru | #4
- číny neznám, takže ti neporadím
- číny nechci ani poznat
- jen by mne zajímalo, kolik do té motky celkem narveš peněz, aby ti to jezdilo dle tvých představ a byla to motka spolehlivá. Nemíním to jako rejpání, jen jsem skutečně zvědavej.
- dle mého, když spočítám tvůj čas a materiál na opravy, tak nakonec to bude motka dražší jak normální endurko.

Napiš sem pak nějakej mezisoučet, skutečně by mne to zajímalo.

yamasaki 150 enduro

10.1.2012 v 10:33 | Nahoru | #5
Pijanst, ak si všetko bude robiť sám, tak nebude, neboj sa. Aj keď zrovna yamasaki je sračka neskutočná
Až na tie ventily je postup rovnaký ako pri pionierovi, pozri, či dobre drží fajka na sviečke, akú farbu má sviečka? Je dosť možné, že netesní príruba na karb. Kukni filter, či nie je úplne zasraný, tieto motory pľujú dosť oleja, može byť už zalepený bordelom. Je veľa možností.

yamasaki 150 enduro

2.2.2012 v 22:13 | Nahoru | #6
Přesně tak, mrkni na ventily, těsnění na sacim kolínku a projdi elektriku jesli to někde neprobíjí do rámu.

yamasaki 150 enduro

28.8.2012 v 18:40 | Nahoru | #7
ja jsem ti odpovedel a poradil tak jak to dopadlo (120 ciko Dobruska)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist