globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z jawa 350
Měřím 185 ,ktertá ze zmíněných bude na posez ok?Já jen aby mi to nebylo malý jako třeba GS 500

Uzavřeno 05.01.2012 v 11:59 uživatelem Petr81

Naposledy editováno 04.01.2012 21:52:30

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 21:56 | Nahoru | #1
v tvém případě bych vzal to SV

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 21:59 | Nahoru | #2
s tvou výškou bych taky volil SV. Ne že by jsi se na CB nebo R5 nevlezl, ale přeci jen to bude pro tebe si myslím pohodlnější.

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:00 | Nahoru | #3
mam 190cm, ted mam GS.. Je male, ale poskladam se. Na stare SV jsem se s nohama neposkladal, mel jsem kolena presne v nejsirsi casti nadrze(zadne pohodli).. na Er5 a CB500 jsem jeste nesedel, tak s tema neporadim.. zajed do nejakeho bazaru a vyzkousej, nepremyslej nad tim jak na tom budes vypadat, ale jak se budes citit

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:04 | Nahoru | #4

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #5
Mám 185 cm a skoro 100 kilo a na ER5 jse jezdil a připadla mi hodně pohodlná i na delší cestování. Zároveň to není žádná lehačka a výkonem je taky příjemná. Není to takovej nárůst výkonu jako u SV650. Svéčko je přece jen sportovnější mašina.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #6
CB 500 I skoro 2 metrovej kámoš se na ni v pohodě poskládal. Ostatní 2 já zkušenost nemam

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:44 | Nahoru | #7
já mám 182 cm a 94 kg, měl sem ER5 a teď mám SV650. Vlezl sem se na oboje, ale SV je pohodlnější a hlavně zábavnější takže ber SV

(reakce na) Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:45 | Nahoru | #8

udinar píše: Mám 185 cm a skoro 100 kilo a na ER5 jse jezdil a připadla mi hodně pohodlná i na delší cestování. Zároveň to není žádná lehačka a výkonem je taky příjemná. Není to takovej nárůst výkonu jako u SV650. Svéčko je přece jen sportovnější mašina.


Mno ja nevim ja mam 180, na ER5 jsem jel jednou a pravda jsem zvyklej na Endura TA,Tenerrko apod. a na ER5 jsem mel pocit jak na YBR125 .

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:47 | Nahoru | #9
Nohy budeš mít na všem oproti 350 hrozně skrčený. Jinak jsem co se týče posezu mezi těmahle motorkama žádný zásadní rozdíl nepostřehl. SV a CB jsou možná trochu víc na předek. Jinak je to všechno stejně velký. Spíš si rozhodni jestli chceš pětikilo nebo esvéčko. Esvé už je vyšší level ale s pětikulema se jednodušeji jezdí.

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:47 | Nahoru | #10
sv k3 je nejvyssi sv
cb nic moc
er je taky celkem fajn, ale je to kawa

(reakce na) Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 22:50 | Nahoru | #11

Jon5 píše: CB 500 I skoro 2 metrovej kámoš se na ni v pohodě poskládal. Ostatní 2 já zkušenost nemam

Kamarád podobných proporcí jezdil i na zbylých dvou a nijak si nestěžoval. Být vysoký je u motorek menší handicap než být prďola.

Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 23:02 | Nahoru | #12
buell

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 23:08 | Nahoru | #13
co Hornet? o tom si neuvažoval ?

(reakce na) Přechod z jawa 350

4.1.2012 v 23:37 | Nahoru | #14
Holmis> ty máš vždy to nejlepší univerzální řešení

Naposledy editováno 04.01.2012 23:51:32

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 00:18 | Nahoru | #15
Vždt hornet je malej neříkám ,že SV ne ,ale oproti cb to trochu aspon jede po třindě uplně na klid to svčko se bude ovládat samo po jawě tím nechci na jawku nadávat naučil jsem se na ní jako dost znás

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 00:34 | Nahoru | #16
Šel bych jednoznačně do SV. Er5 nebo CB500 jsou dobrý stroje, ale výkonově tě zachvíli přestanou bavit. Měl jsem možnost jezdit na Er5, ještě když jsem měl J350 a jede to, ale ne nadlouho. Jinak jak se píše nademnou " svčko se bude ovládat samo po jawě"

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 01:00 | Nahoru | #17
Nepřecházet

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 02:24 | Nahoru | #18
Jakej posez je na CBčku při 185cm se můžeš kouknout ke mě do profilu, měřim stejně a na týhle potvoře jezdim. Seskládáš se na to v klidu a pohodlí je dostačující .

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 08:08 | Nahoru | #19
jamel SV n/hranaty model/ a pohoda /185/ na sv se vejde i 2m jak je male je prostorné a jeto takova hracka

Naposledy editováno 05.01.2012 08:14:04

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 08:14 | Nahoru | #20

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 08:24 | Nahoru | #21
Ahoj já přecházel na "velkou" motorku z honda 125.Měřím 186.Zvažoval jsem SV 650 nebo GS 500.Dvouválec je dvouválec Sednul jsem si na obě.

Na GS jsem se v pohodě poskládal.Seděl jsem pěkně vzpřímeně,přirozeně.Žádný zalehávání,kdy tě budou po delší jízdě bolet záda.Krásně ovladatelná,hlavně kvůli menší hmotnosti.Originál řidítka jsou trochu širší,takže taky paráda.Nesmrtelný motor.Nízké náklady na provoz.Žádná chladící kapalina.Ušetříš za výměnu.Menší gumy.Ušetříš za výměnu.Jediná navýhoda je "menší" výkon.Ale pokud nechceš jezdit 160 a víc,tak ti bude v pohodě stačit.A odmění se ti pohodovou a levnou jízdou.A jěště vlastně je tady taky menší problém,že GS 500 a vlastně ER 5 a CB 500 jsou vnímány jako stroje pro začátečníky a holky.Takže na srazech a tak s tím moc parády neuděláš.Hloupí lidi ti to dají sežrat.

SV 650 jsem taky zkusil.Na první pohled pořádná motorka.Daleko daleko lepší zvuk.A pokud náhodou zatoužíš i přesto po laďáku.Tak na inzerátech mají výfuků za pár kaček tři pr...le.SV je vzhledově i technicky třídu výš než GS.Na posez je trochu sportovnější.Víc jsem jakoby ležel.Ale hlavně ty originál uzký řidítka.To mě doopravdy nesedělo.Ale je to o zvyku,nebo si koupíš širší.

Nakonec jsem se tehdy rozhodl pro pětistovku.Hlavně kvůli lepší ovladatelnosti.Větší bezpečnosti - na silnější motorce nevím nevím.Asi by mě to nutilo jet co to dá.A nakonec kvůli menším nákladům na provoz.Zrovna teď budu kompletně přezouvat a na GS500 tak oproti ceně větších gum na SV ušetřím.

Nakonec ti můžu upřímně napsat,že dnes bych šel radši do SV ale již do novějšího modelu.Tehdy jsem se zbytečně bál.Ikdyž je SV náročnější,tak ti dá víc zábavy a té motorkářské radosti

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 08:38 | Nahoru | #22
soused má pionýra,měří skoro 2 metry a normálně se na něj poskládá..

tím chci říct,že každému sedí něco jiného,někdo má v hajzlu kolena-tak chce mít nohy rovně,jiný má v hajzlu lokty,tak zase nechce ležet,zato kolena mu navadí až u brady.chce to vyzkoušet...

do tvého výběru bych přidal i fazera 600 to je nezmar

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 09:20 | Nahoru | #23
Hafuša Nevim co tu resis za provozni naklady za 20tkm co jsem mel SV tak jedny desky 4sady gum/celkem lepivych/2x servis.....Tome vic staly upravy než provoz....

Naposledy editováno 05.01.2012 09:21:31

Přechod z jawa 350

5.1.2012 v 11:29 | Nahoru | #24
za mě jedině Kawasaki ZR500-550,750 není nad 4válce a hezčího půlitra fakt nenajdeš, cb, gs, sv, er5 tuctovky to má každý druhý ňouma, bez urážky
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist