globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zachování původního stavu
21.12.2011 v 22:03
Nazdar pánové, malá anketka. Ctíte originální stav našich Supertenerek, nebo úpravy a přestavby, které změní vzhled a funkci.. pozn. to co udržíme při životě, bude odkazem pro další generace

Naposledy editováno 23.12.2011 08:49:42
Anketa: Zachovat či nezachovat v originálu
Ano, ctím původní vzhled a funkci
28%
8
Uznávám drobné vychytávky a konstrukční změny
69%
20
Ne, bude z toho super-moto
3%
1
Asi jsem natvrdlej a nevim o čem mluvíš
0%
0

zachování původního stavu

22.12.2011 v 18:11 | Nahoru | #1
já technicky vylepšuju, třeba řetěz 530 místo 520, jinej regler dobíjení, scottoiler, vyhřejvaný hefty, přešitý sedlo. Vnější vzhled zrovna neměním, jde mi o technickou dokonalost.

1 reakcí na tento příspěvek zachování původního stavu

22.12.2011 v 18:24 | Nahoru | #2
Krásně tendenční dotaz, aneb udělat z lidí s jiným názorem debily a dostat nahovno výsledky ankety

zachování původního stavu

22.12.2011 v 21:15 | Nahoru | #3
Pokud bych koupil nějakou olítanou mrdku tak bych to určitě řešil.Ale na té mojí by to byla škoda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zachování původního stavu

22.12.2011 v 22:07 | Nahoru | #4
vonZahn> Čau pane, v žádném případě neměly otázky vyznít tendenčně s vnucováním vlastního názoru. Nabyl jsi tohoto dojmu ? Není třeba se nad tím tak zamýšlet.. Toto téma má být o inspiraci a né o házení špíny na lidi, kteří mají opačný názor. Osobně jsem překvapenej na tvojí reakci.

Z mého pohledu jsou 4 skupiny majitelů

1. Ti, co striktně zachovávají původní stav a vzhledem ke stáří těchto strojů se jejich práce rovná restaurátorství. Jinými slovy toto pro majitele znamená záchranu a odborné opravení strojů, které už není možné pořídit nové s vědomím, že je omezené množství a konec. Víc jich prostě není.

2. Uživatelé, kteří vnímají tento stroj jako prostředek. Úpravy provádějí citlivě a převážně po technické stránce. Samozřejmě má tato motorka technické nedostatky.. mimochodem mezi ně patřím.

3. Maséři, kteří se nebojí do toho říznout flexou - ctím je.. třeba z toho vyleze opravdu nářez

4. Uživatelé bez vztahu pro které je důležité si jen zajezdit.

o ničem jiném tato anketka není.. výsledky možná budou na hovno Tobě a nemusíš odpovídat.
Zdar a moc se nestresuj

Naposledy editováno 22.12.2011 22:16:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zachování původního stavu

23.12.2011 v 00:54 | Nahoru | #5
bonnyes> v úvodu jsi psal: "...nebo jsou vám milejší úpravy a přestavby, které znectí vzhled a funkci" což se dá chápat jen jako apriori negativní postoj k jakýmkoli úpravám.
Ale v pohodě, neber si to osobně
Já osobně nejsem proti úpravám, pokud jsou dobře a vkusně provedené.

(reakce na) zachování původního stavu

23.12.2011 v 08:54 | Nahoru | #6

vonZahn píše: bonnyes> v úvodu jsi psal: "...nebo jsou vám milejší úpravy a přestavby, které znectí vzhled a funkci" což se dá chápat jen jako apriori negativní postoj k jakýmkoli úpravám.
Ale v pohodě, neber si to osobně
Já osobně nejsem proti úpravám, pokud jsou dobře a vkusně provedené.



Uznávám, že otázka byla položena nesprávně. Provedl jsem opravu, tak aby z nevyznívala negativně k úpravám vzhledu a konstrukci. Díky za podnět..

zachování původního stavu

23.12.2011 v 09:45 | Nahoru | #7
Obecně mi nepřijde zajímavé mít stejnou motorku jako kdokoliv jiný a na běžné používání zase není nějaká echt exotika moc vhodná...

zachování původního stavu

23.12.2011 v 09:59 | Nahoru | #8
Přeci jen máš babču, kterou piplat do originálu by bylo daleko náročnější, než kdybys koupil zachovalejší a udělal z ní "muzejní" výstavní kousek..

takže..

..úpravám zdar!

zachování původního stavu

26.12.2011 v 22:16 | Nahoru | #9
Nazdar pánové, věnuju se nějakejm udržovačkám a mimo to zvažuju překopat krycí plech pod motorem tak, aby zasahoval víš k ventilovýmu víku. Zatím jsem tu nenašel nikoho kdo by to řešil, snad jen borci z dakaru. Hledám v tom důvod lepší ochrany svodů a motoru. Jediný čím se zaobírám je chlazení motoru. Mě se teda zatím ručička teploměru pořád válí dole, ale přeci jen když přikreju svody ? Rád si poslechnu názor a popř. zdělím výsledek. čus

zachování původního stavu

1.1.2012 v 21:44 | Nahoru | #10
a když chci slavnou repliku dakaru?? je to zle??

zachování původního stavu

2.1.2012 v 14:41 | Nahoru | #11
vylepsovani na urcite urovni je dobre, ale to je tam na jine forum ze

zachování původního stavu

12.1.2012 v 07:45 | Nahoru | #12
Já vyměnil přední světla, protože ty origo svítily jako parkovačky, taky mám v předních tlumičích pružiny z AT a vysoký blatník, jelikož většinu cesty trávím mimo cesty :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 12 22.4.2024 v 22:29 Peter26
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 0 20.4.2024 v 18:28 Peter26
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere pařenica 17 1.7.2023 v 08:12 wáca
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere georgeCZ 11 16.2.2023 v 11:35 markus
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere Tomkertis 6 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis


TOPlist