globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a furt nejede
5.12.2011 v 22:10
tak jsem nechal převinout cívku a furt neházela jiskru.zkusil jsem jinou a ta házela.ale má jinej závit,tak jsem jí tam nedal.pak jsem zkusi zase tu starou a najednou šla.zkusil jsem to pustit z kopce a občas škitla pak střelila a zase nic.pak měla zase snahu vrčet ale jakmile jsem přidal trochu plynu tak se zadusila.svíčka je tak dvě hodiny jetá.je možný že by byla zase v háji?už fakt nevim co s tim je.poradíte mi někdo co by s tim mohlo být?díky za rady

a furt nejede

5.12.2011 v 22:38 | Nahoru | #1
zamě se zase přikláním ke střihlému količku na zapalku.. sice si nejsem jistej jesli to maj husky taky ale KTm a husibrk maj zapalko na kolíčku kterej jistí aby se nehnulo jinak než s hřídelí a to se může střihnout a pak se protočí a je to jak ruleta jen o štěstí kdy se trefí:D

a furt nejede

5.12.2011 v 22:50 | Nahoru | #2
myslíš klínek na klice?ten je v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek a furt nejede

5.12.2011 v 23:27 | Nahoru | #3
Pokud chceš ladit a trápit se tak jdeš správnou cestou ,pokud budeš chtít i jezdit musíš zakoupit skutečný motocykl...

a furt nejede

6.12.2011 v 09:35 | Nahoru | #4
1)nejdřív bych zkusil odpojit chcípák a spínací skříňku - může to zkratovat.
2)zdrojová cívka zapalování na statoru musí mít stejnej počet závitů a stejnej průřez drátu jako originál
3)musí bejt v pořádku i cívka co snímá polohu rotoru, buď je uvnitř na statoru, nebo je to taková krabička na vnějšku rotoru.
4)když na vývod ze zdrojové cívky napojíš žárovičku - musí při protočení motoru blikat
5)cívka co snímá polohu, musí při protočení motoru taky vyrábět střídavé pulzující napětí - to se dá změřit multimetrem
6) pokud jsou obě cívky v pořádku, pak to může bejt indučka, nebo kabel k fajfce (stačí když má zoxidovaný konce), fajfka, svíčka.

a furt nejede

6.12.2011 v 09:37 | Nahoru | #5
Ješte jsem zapoměl na to že může odejít řídící jednotka (CDI), jestli ji to teda má.

a furt nejede

6.12.2011 v 12:39 | Nahoru | #6
Hej měl jsem ten samej pornoblém na Hsq TE610. Nakonec to byla prošlehlá cívka na alternátoru. Převinutí mě vyšlo na 270,-Kč i se zalakováním. Zkus vytáhnout altík a dej ho přeměřit.Že je v háji indukčka je dost nepravděpodobné, stejně jako CDI. Pero na klice je tam fest, takže pochybuju že by se střihnul. Zkus ten altík, Husky na to zapalko Ducati dost trpí

Edit: pokud ti to blbě startuje-a když už to nastartuje tak to na přidání plynu zdechne, tak je jedním z adeptů příčiny slabá jiskra. zkus jakou jiskru háže kabel k motoru. Měla by šlehnout nějakých 15mm, jasná modrá. Pokud je menší, je to myslím jasný...

BTW: Že je nově převinutá cívka neznamená, že je převinutá dobře

Naposledy editováno 06.12.2011 12:46:22

(reakce na) a furt nejede

6.12.2011 v 13:07 | Nahoru | #7

Katroš píše: Pokud chceš ladit a trápit se tak jdeš správnou cestou ,pokud budeš chtít i jezdit musíš zakoupit skutečný motocykl...



ano C je spravne..

(reakce na) a furt nejede

6.12.2011 v 18:56 | Nahoru | #8

Katroš píše: Pokud chceš ladit a trápit se tak jdeš správnou cestou ,pokud budeš chtít i jezdit musíš zakoupit skutečný motocykl...

Taky sem dlouho neviděl jezdit Husqvarnu,a celou sezonu nikdy.

a furt nejede

6.12.2011 v 19:46 | Nahoru | #9
To pero neboli ,,klínek" na klice, tam je jenom pro navedení na správnou pozici, celé to pak drží na kuželu. Jestli se ti někdy střihlo pero, tak jsi blbě narazil magneto nebo je na kuželu někde grot.

a furt nejede

6.12.2011 v 23:04 | Nahoru | #10
a jaký napětí by mělo jít z tý cívky?naměřili jsme tam slabejch 50 volt.jiskra mi přijde slabá.

a furt nejede

6.12.2011 v 23:09 | Nahoru | #11
mě stálo převinutí 1000,-a ani to nezalakovali.namotali na to kus provázku.schválně to vyfotim ať vidíte tu prácičku.takže se přikláníte k tý cívce na statoru?

a furt nejede

7.12.2011 v 00:27 | Nahoru | #12
Voltáž nevím. Pokud motka nejede, tak ji těžko naměříš Měří se průchodnost obvodu a popřípadě odpor ohmmetrem. Ale nejsem si teď z fleku jistej jaká je ohmická hodnota (odpor), přes kterou by se to dalo zjistit. Zkusím se pohrabat v dílně v sešitě a kdyžtak dám zítra vědět jak to mám na svojí. Zkus se mrknout do manuálu. Tuším se to tam taky někde píše. Já když to opravoval, tak jsem vymotal celou cívku, spočítal si závity, označil směr návinu, změřil drát (musí tam jít ta samá tloušťka), dal to do firmy u nás ve fabrice, kde přemotávají elektromotory a za tři dny bylo hotovo. Borec mi dal i paragon. Fotit to nebudu, musel bych to rozdělat
Co se týče voltáže na kabelu ke svíčce, má tam jít asi 15000 voltů; takže co milimetr jiskry, to tisíc voltů. Normal vyšroubuješ fajku, podržíš kábl kousek u válce a prošlápneš. Pokud neháže pravidelně nebo háže slabou, je to skoro jasný.

Když jsem nechával převíjet kdysi altík na Hondě (zapalko v oleji), dělaly se tři cívky a stálo to 800,- po známosti.

Malá rada na závěr-stator dávej po dokončení práce vždycky zpátky do rotoru. Někdo mi říkal že když se to nechá vytažený na delší dobu, tak se to nějak oslabí či co... nevím co je na tom pravdy, nicméně to ničemu neuškodí

Edit: provázek jo? tak ten je podle mě pěkně navyližprdel... ten se dává, ale do jiných obvodů, na motce sem to ještě neviděl. vlítne ti do zapalka nějakej bordel a z provázku máš cucky. Ale můžu se mýlit

Naposledy editováno 07.12.2011 00:31:28

1 reakcí na tento příspěvek a furt nejede

7.12.2011 v 21:44 | Nahoru | #13
tak ten klínek byl vážně střiženej.asi tim jak to střílelo.občas se úplně zablokovalo kolo.tady je ten stator.

a furt nejede

7.12.2011 v 22:53 | Nahoru | #14
Ten sysál vypadá dost vtipně... ale co už Tak sem dej pak hlavně vědět konečnej verdikt a jestli to jede...

(reakce na) a furt nejede

8.12.2011 v 11:51 | Nahoru | #15
Harris> tak pak napis kdo ti to tak zprasil to previnuti

a furt nejede

8.12.2011 v 20:17 | Nahoru | #16
dělala to jedna pani z českokrumlovské elektroopravny za pouhý litr

a furt nejede

10.12.2011 v 19:34 | Nahoru | #17
omlouvá ji asi to, že neví jak se převíjí cívka na mašinu. Nicméně si za svoje neumětelství říct litr je fakt sranda příště to pošli mě, já ti to nechám udělat u nás ve fabrice. navinout>zalakovat>zapéct>namontovat>jezdit

a furt nejede

10.12.2011 v 21:09 | Nahoru | #18
a oni vědí kolik závitů a jakej průměr drátu?když už to je dokurvený

a furt nejede

10.12.2011 v 21:57 | Nahoru | #19
Jak jsem říkal, když se ti střihnul klínek, je něco špatně na kuželu. Buďto na rotoru nebo klice dělala mi to yz 250. Stříhali se mi klínky, tak jsem sundal rotor a v kuželu byla vidět rýha, jeden chlápek mi tu rýhu zalapoval nebo co s tim dělal a už se nikdy klínek nestřihnul. Klínek je jenom pro navedení, proti otočení to drží kužel. Jestli to drží na kuželu poznáš jednoduše, když ti pujde rotor sundat rukou, tak na kuželu nedrží a je něco špatně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Husqvarna WR 250 Husqvarna WR 250 Haris16 23 8.3.2022 v 13:10 Promika78
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed
Blinkry Husqvarna WR 125 2008 Husqvarna WR 125, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 125... dejvid002 1 15.7.2020 v 22:38 Kohlstein
štítek huska wr 250 Husqvarna WR 250 jirihonda2 0 16.4.2020 v 16:21 jirihonda2


TOPlist