globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..
30.11.2011 v 19:33
Zdravím,dostal jsem laděný výfuk ale budu muset odpojit přívěru.Bude to mít vliv na výkon?

2 reakcí na tento příspěvek Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 19:36 | Nahoru | #1
trošku se zhorší spodek-do cca 5000ot.pak už to jede stejně-někdo říká,že líp...

každopádně tím lehce ochudíš směs,takže rozhodně už nedlubej do sání-žádné KN filtry a pod.,protože více poškodíš,než vylepšíš....

(reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 19:42 | Nahoru | #2
Dolph-cz> Čau,dá se tomu to propadu vyhnout..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 19:45 | Nahoru | #3
Dolph-cz> Dostal jsem Sharona,nemáš někoho kdo s tímto výfukem má zkušenosti?jinak jak by jsi řešil ten originál držák na SPZ + blinkry...dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 19:51 | Nahoru | #4
Zajda.Zajdovic> sharon neznám a výfuk mám z boku-takže jsem SPZ neřešil..

jaký propad máš na mysli??to že to netáhne dole,nebo tu chudou směs?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 19:55 | Nahoru | #5
Dolph-cz> Jo jo to že to netáhne dole..myslíš že to bude znát?a ta směs se dá nastavit ne?

Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 20:04 | Nahoru | #6
směs se nastavit dá jedině tak,že oblbneš řídící jednotku.něco jako šroubek kterým otočíš tam není.....,takže se tam montuje power comander a pod...

co se týká toho výkonu ve spod-na litru to zase až tak hrozný propad není-a pokud jezdíš trošku svižněji,tak stejně pod 5 tis.nejedeš....

PS:a proč rušíš tu přívěru?dej laďák a přívěru tam nech...,nebo měníš i svody??

1 reakcí na tento příspěvek Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 21:51 | Nahoru | #7
K čemu je vlastně přívěra a jak funguje?

(reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

30.11.2011 v 22:32 | Nahoru | #8

Kolic píše: K čemu je vlastně přívěra a jak funguje?



"Přívěra je klapka dynamicky měnící velikost výfukového kanálu." V nizkejch otackach by ho mela udrzovat uzsi a tim nejak ovlivnovat tlak ve spalovacim prostoru, detaily nevim.

(reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

1.12.2011 v 07:15 | Nahoru | #9
Zajda.Zajdovic> Vůbec to nemusíš řešit,s laďákem bez přívěry mám dvě sezony a plná spokojenost

Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

1.12.2011 v 07:31 | Nahoru | #10
přívěra mění "odpor" výfukového potrubí, prakticky mění "průměr" potrubí a tím rychlost plynů atd... což má vliv na průběh kroutícího momentu atd... Moc nechápu proč si všichni dávají na motorky laďáky atd... beztak to neřeší komplexně (výfuk, KN, přeřízení jednotky, optimalizace celého zásahu atd), a je to jen na parádu, případně kvůli zvuku...

Takže buď to udělej pořádně, komplexně, nebo se na to vykašli a nech to jak to je, a nebo si tam hoď tedy ten laďák a neřeš to taky:) Co chceš víc slyšet? :)

Naposledy editováno 01.12.2011 07:32:16

1 reakcí na tento příspěvek Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

1.12.2011 v 10:08 | Nahoru | #11
Čau mam gsxr 1000 laďák Sharon a KN filtr tam mam pátou sezonu.Koncem léta začla zlobit přívěra,kompled sem jí vymontoval a žádnej rozdíl ve spodku sem nezaznamenal.Když nejezdíš okruhy na vteřiny nema cenu to řešit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

1.12.2011 v 12:32 | Nahoru | #12
havran6> no ono je to hlavne TIM ze ta privera je tam hlavne kvuli HLUKU a splneni normy kdy se meri nekde kolem 6-7tis otacek a pak se otvira

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

1.12.2011 v 12:40 | Nahoru | #13

z-x-r píše: havran6> no ono je to hlavne TIM ze ta privera je tam hlavne kvuli HLUKU a splneni normy kdy se meri nekde kolem 6-7tis otacek a pak se otvira



Nevis jak zjistit jestli motorka ma priveru? Jsem u V-Stroma 650 porad resil proc v 7000 otacek najednou zacne motor rvat, takovej necekanej zlom nesedici k cestovnimu enduru, tohle by to vysvetlovalo...

(reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

1.12.2011 v 12:47 | Nahoru | #14

SirIndy píše: Nevis jak zjistit jestli motorka ma priveru? Jsem u V-Stroma 650 porad resil proc v 7000 otacek najednou zacne motor rvat, takovej necekanej zlom nesedici k cestovnimu enduru, tohle by to vysvetlovalo...



projdes si vyvuk od valce ke koncovce a kdyz z nej nekde bude koukat hridelka ke ktery vedou tahla/lanka tak je tam privera:)

jinak suzuki ma v oblibe i podobne fungujici klapky v airboxu, sani taky totiz dela hluk...

(stroma ale detailne neznam.. takze to vyse tak nejak obecne)

Naposledy editováno 01.12.2011 12:48:03

Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

1.12.2011 v 16:04 | Nahoru | #15
no privera opravdu dela vykon v nizkych otackach, je to znat jak u kterych motek, ale znat to je markantne hlavne na vyjezdech, bud se dava jen koncovka, a nebo by jsi mel dat i svody, jen vykuchat priveru neni reseni protoze je v miste privery jinak tvarovano kuly rotaci vyf, plynu, aby ve spirale sly ven a nevracely se z5, to ma za naslesek diru na plynu a spozdeni reakcen na pridani plynu. resily by to svody ktere uz nenarusuji rotaci vyfukovych plynu. jj ma to spousty motek, ale dej si s nima sprint a pruzne zrychleni ( treba na 6ku od 4tis do maxima) a uvidis ten sileny rozdil. pal je jeste dobre vyradit v ridici jednotce lamda sondu, bude hlasit chybu a delat neplachu protoze bude davat R.J. nesrozumitelne udaje mimo rozsah.

Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

8.12.2011 v 02:31 | Nahoru | #16
U Fároše je přívěra součást koncovky. Vůbec to na krouťáku nepoznáš. Při demontáži origo koncovky odpojíš pouze lanka od motorku. Motorek se bude akorát točit při zařazeném kvaltu naprázdno a na přístrojovce nebude vyskakovat žádná chyba! Takže ať to jezdí....

Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

8.12.2011 v 11:16 | Nahoru | #17
Vliv to nemá, někde jsem slyšel že jen tam jen kvůli plnění hlukových limitů. Mám jí tak vypojenou...stejně když trošku jedeš tak pod 5tis ot/min nejdeš

Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

16.12.2011 v 21:18 | Nahoru | #18
Si tak říkám proč to tam ti kluci Japonský asi montují? když to vlastně nemá na nic vliv

Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

16.12.2011 v 23:16 | Nahoru | #19
jasně je to kvůli hlukovejm limitům, protože je od určitejch otáček naplno otevřená

1 reakcí na tento příspěvek Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

6.1.2012 v 18:04 | Nahoru | #20
Nevíte někdo jak vyřadit servo motorek, aby tam nemusel být a přitom to neházelo chybu??

(reakce na) Vliv přívěry na funkci výkonu motoru..

17.1.2012 v 16:50 | Nahoru | #21

jara. píše: Nevíte někdo jak vyřadit servo motorek, aby tam nemusel být a přitom to neházelo chybu??



pdfruth's DIY Exhaust Servo Replacement Module (ESRM)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist