paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 22:58 | Nahoru | #1
už to tu nedávno bylo

1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:00 | Nahoru | #2
mám ti najít video kde plech nandá litru, nebo to zvládneš sám?

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:01 | Nahoru | #3
jojo,vlakno spekulaci a dohadu jak to mohlo auto natrit motorce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:01 | Nahoru | #4

dva_hrnce píše: mám ti najít video kde plech nandá litru, nebo to zvládneš sám?



třeba todle bych na silnici potkat nechtěl

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:02 | Nahoru | #5
Tady to bylo Daval jsem tam i graf z brzdy te Astry.

Naposledy editováno 22.11.2011 23:02:50

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:34 | Nahoru | #6
vsechno jsou to podvbody na nebohy frustrovany motorkare...

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:35 | Nahoru | #7

FiZzeR píše: třeba todle bych na silnici potkat nechtěl



tývole jak si sedne na zadek fenajedna..

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:40 | Nahoru | #8
FiZzeR> pekne si to drepne naprdel jojo tehlech obycejnejch "rodinnejch kombíků" je plnej YT

asi nejznamejsi


tohle je taky peklo (sice neni kombi ale taky vyrazi dech )


Naposledy editováno 22.11.2011 23:43:01

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

22.11.2011 v 23:58 | Nahoru | #9
Nojo, tak když můžou už v továrním provedení z dvoulitrového Lancera vytáhnout přes 400 koní, tak věřím, že ta astra půjde vytáhnout ještě výš (za cenu výdrže motoru samozřejmě).

2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 00:14 | Nahoru | #10
tak ten motor tam má c20let což je nejlepší motor co Opel kdy vyrobil. S tím motorem není problem bez turba 350PS, takže s turbem to muže mít 450PS...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 00:39 | Nahoru | #11

Pekeno píše: tak ten motor tam má c20let což je nejlepší motor co Opel kdy vyrobil. S tím motorem není problem bez turba 350PS, takže s turbem to muže mít 450PS...

Na ty brzde mu to ukazovalo neco okolo 250KW. Ale stejnak si rikam ze to nemuze takhle jet oproti R6. No ale jestli to hodne odlehcil. Ale je fakt ze sestka uz pak pri vetsi rychlosti ztraci.

1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 08:03 | Nahoru | #12
litr je prostě litr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 08:28 | Nahoru | #13

Kubát píše: litr je prostě litr



TOŤ.. ALE PRIZNEJME SI, ZE S v2 BYSme tam o moc vetsi paradku ennadelali..

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 08:48 | Nahoru | #14
SPIJKER> no možná by nás utahala i ta R6

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 09:43 | Nahoru | #15
ja bych se toho moc nebal,ale je fakt,ze pres300 se u nas na moc mistech jet neda.a ani mne to nebavi

1 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 10:02 | Nahoru | #16
Nebyl náhodou ten na tý R6 nějakej pinďour? Nějak sem nechápal jeho jízdu, nejdřív se jako zařadil a pak chtěl jet? Podle mě to bylo celý domluvený a dost trapný....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 10:17 | Nahoru | #17

Sefo píše: Nebyl náhodou ten na tý R6 nějakej pinďour? Nějak sem nechápal jeho jízdu, nejdřív se jako zařadil a pak chtěl jet? Podle mě to bylo celý domluvený a dost trapný....



tak domluveny to bylo, ale necekal ze to auto fakt pojede, kdyz to zjistil a zacal podrazovat tak uz jeli moc rychle.. a v tech vyssich rychlostech uz ma silny auto navrch.

kdyby akceleroval poradne hned od zacatku tak tomu autu ujede nejdriv, ale po chvilce ho auto dotahne...

kdyz se jeste mohlo na letiste v dlouhy lhotce tak sme takhle sprintovali s ruznejma autama.. treba s TVR tuscan jsem vyhral na 200m v pohode, na 400m uz me zacal dotahovat, na cely draze se dostal v podstate na maximalku nekde u 280-290kmh... takze tam uz sem byl uplne mimo...

Naposledy editováno 23.11.2011 10:19:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 12:27 | Nahoru | #18

assassin píše: tak domluveny to bylo, ale necekal ze to auto fakt pojede, kdyz to zjistil a zacal podrazovat tak uz jeli moc rychle.. a v tech vyssich rychlostech uz ma silny auto navrch.

kdyby akceleroval poradne hned od zacatku tak tomu autu ujede nejdriv, ale po chvilce ho auto dotahne...

kdyz se jeste mohlo na letiste v dlouhy lhotce tak sme takhle sprintovali s ruznejma autama.. treba s TVR tuscan jsem vyhral na 200m v pohode, na 400m uz me zacal dotahovat, na cely draze se dostal v podstate na maximalku nekde u 280-290kmh... takze tam uz sem byl uplne mimo...



taktak.. roztacel to dost odspodu.. ale otazka je zda to nebyla dvojka, cili by si jednickou na sestce uz moc nepomohl.. on si podradil nahore ale klepnul z patnacti na skoro sestnact a to uz nemelo smysl.. proste tam nahore uz na to nemel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 12:35 | Nahoru | #19

SVSkritek píše: Na ty brzde mu to ukazovalo neco okolo 250KW. Ale stejnak si rikam ze to nemuze takhle jet oproti R6. No ale jestli to hodne odlehcil. Ale je fakt ze sestka uz pak pri vetsi rychlosti ztraci.



Ono se to nezda, ale turbo je turbo :) Kamaradovo Punto bez potizi drzelo krok s R1, ja jsem pri rychlejsi jizde nechal za sebou 2004 R6 a to jsem mel jen blby Fiat Uno
A co jsem zazil se Suprou nebo s upravenym STi mi spousta lidi nechce verit.

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 13:53 | Nahoru | #20
SPIJKER> mel tam za tri

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 13:54 | Nahoru | #21

SPIJKER píše: taktak.. roztacel to dost odspodu.. ale otazka je zda to nebyla dvojka, cili by si jednickou na sestce uz moc nepomohl.. on si podradil nahore ale klepnul z patnacti na skoro sestnact a to uz nemelo smysl.. proste tam nahore uz na to nemel..



Stejně mi to přišlo trošku divný.,,,no každopádně neměl mít 6kilo no :)
ale teda to auto vypadalo celkem škopkoidně, taky bych asi čuměl jak upaluje :)

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 13:59 | Nahoru | #22
tady má místní típek taky astru, snad tohle. Na benzínce jsme pokecali jestli nedáme sprint, ale zrovna sem vyjížděl z domu tak na studený motor ee. Jak odjížděl tak na hlavní tomu přijebal totální kotel a za ním asi 50m černá clona a stovku dal fakt rychle. Jak dlouho to vydrží takové auta sakra

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 14:30 | Nahoru | #23

Sefo píše: Stejně mi to přišlo trošku divný.,,,no každopádně neměl mít 6kilo no :)
ale teda to auto vypadalo celkem škopkoidně, taky bych asi čuměl jak upaluje :)



no je to mor kdyz te takovahle mrdecka potka nepripravenyho a nez cvaknes o tri kvalty dolu..
ale tyhle mrdeckky co na to nevypadaj a pak jsou nadopovany udelaj tolik radosti..to je asi k nezaplaceni..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 14:49 | Nahoru | #24

meerecheck píše: Ono se to nezda, ale turbo je turbo :) Kamaradovo Punto bez potizi drzelo krok s R1, ja jsem pri rychlejsi jizde nechal za sebou 2004 R6 a to jsem mel jen blby Fiat Uno
A co jsem zazil se Suprou nebo s upravenym STi mi spousta lidi nechce verit.



myrouši kde to drzelo bez problemu krok s R1?

..existujou videa z motardovy trate typu sosnova ci Vysoke Myto kde jede obycejnej Motard cca nastejno s Sti. tady by nikdo na sportu rychlejsi mozna nebyl.
Ale je tu video 5th gearu kde jede Duc 999 proti Gallardu a jednou vyhraje a jednou prohraje, nebo dvakrat vyhraje..
Muj bracha drzi na duby krok s 95% vsech motorek co tam jezdi ve vysokym sprinteru 130 k, respektive brzdej ho.

Co v tom puntu bylo a co je v ty Supre, co bylo v tom unu?

Ja si nedokazu predstavit ze normalni silny auto muze drzet krok s dobre rizenou silnou motorkou. Sam jsem zjistil na stary GPZ 1000RX ze s 350Z je nastejno, jeli jsme asi 15 km po dalnici spolu, samozrejme nafouknuty turba muzou bejt jinde.

je tu to rusky video kde je videt ze 700 k GTR 4WD ma na Hayabusu pokud se ji nepodari skvely start. A okolo 280 kmh+ uz auto zase zacina nehorazne ujizdet.

Sti muze bejt potupnej souper pokud ma dobry gumy a treba jeste nejaky kone navic.. alle zase nikdy nevis kdo je za volantem a kdo ridi moto..

pak je otazka zda bych si ja ujel na zname trati na motorce nebo autem..
nebo ty zda by sis ujel na nezname trati autemn nebo na moto..

byl jsi s puntem, unem, sti suprou v moste na trati? Kolik jste tam jeli? Pruzny zrychleni muze mit auto skvely, ale musi bejt uz fakt hodne nadopovany, nebo to bejt bolid za miliony.. ale stejne kdyz se potkaj dva dobri ridici na kvalitni vybave.. tedy dobra R1/Bawo/1198/RC8... a dobry auto... tak lze vyvozovat obecny dusledky.. tady jen vidis ze setska kdyz si neda pozor tak na ni staci usmudlana dofouknuta Astra.. .-)

2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 15:02 | Nahoru | #25
No 270 km/h bych chtěl tedy od obou krámů vidět.

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 15:28 | Nahoru | #26
SPIJKER> tak punto a uno se dělali v turbu. taky jsem slyšel historku, že známému v lanceru evo VII ujíždělo právě uno to když se nafoukne turbo, tak je to trhač. ale platí to u každého auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 15:34 | Nahoru | #27

PEPAFJR píše: No 270 km/h bych chtěl tedy od obou krámů vidět.


Moderni sestky davaj tacho i 290 . Jen to z toho pak leze jak z chlupaty deky.

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 15:48 | Nahoru | #28
Tak na maximálku nwm, ale viděl sem video kde jela motorka proti autu na trati .. seriovky .. v zatáčkách mělo auto nahoru .. na rovince vládla akcelerace motky ..

Našel sem to video ..

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 15:56 | Nahoru | #29

PEPAFJR píše: No 270 km/h bych chtěl tedy od obou krámů vidět.



jsou tu grafy z brzdy kde to auto ma asi 250kW... to uz na 270 na dalnici staci si myslim.

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 15:59 | Nahoru | #30
spijker: no nejak moc objektivne to srovnat nejde, na najetej trati si myslim ze sem +- stejne rychlej jak autem tak na moto... kdyz neni provoz, v provozu samo na moto rychlejsi - snaz se predjizdi. kdybych auto obul na lepsi pneu a dal nejakej sport podvozek tak budu autem rychlejsi.. na dube to cejtim ze pritvrzeni by dost pomohlo a vetsiny motorek co tam jezdi se taky udrzim...

BTW minulej vikend sem tam dostal nalozeno od evo10 rozdilem asi peti trid.. ale uz mam nazuty 15palcu plechy a 195pneu s vysokym profilem, to vypadalo ze to zuju

to uno bylo turbo.. velky turbo, komplet jiny vnitrnosti, to punto tipuju ze je to s tim prefouklym petivalcem z fiatu coupe, tam je urcite pres 300PS

no a supry jsou kapitola sama pro sebe... tam jsou setupy s 500+ps pomerne bezny...

Naposledy editováno 23.11.2011 16:04:38
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist