mate prosim nekdo tipy, jak zjistit idealni stopu na okruhu v Brne? Jak sem pochopil, tak neni jedina spravna, lisi se to aji typem motorky. Muzeme se bavit treba o sportovni 600/750.
Nejlip tak nejaky obrazek, video nebo co ja vim, co je jeste mozne a vhodne.
Pokud nekoho napadne, at si ju tam najdu sam za jizdy, tak to delam. A proto pisu semka, protoze me zajimaji i nazory jinych lidi.
Prosim o konstruktivni rady, ne zesmesnovani, jak je tu zvykem
Diky
vsh
1 reakcí na tento příspěvek idealni stopa Brno
Naposledy editováno 16.11.2011 09:11:42
1 reakcí na tento příspěvek idealni stopa Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
SmilleR-6 píše: Tady je to tak nějak všeobecně
To je ono, dík ...akorát jsem si spletl, kde to bylo...bral jsem si to tehdy v Yamaze ve Vrbovce ...jůůů to už je let
Naposledy editováno 16.11.2011 09:18:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
SmilleR-6 píše: Cooker> taky jsem to studoval před svým "poprvé" a velmi se hodilo
Připadá mi to na začátek lepší než to video (to t neřekne jak to máš projíždět, pouze si z něj zapamatuješ jestli je to levá nebo pravá zatáčka)...sedíš pak ve vaně jako ti blbci z Jamajky v "Kokosy na sněhu" a nakláníš se do zatáček a celý si to promítáš před očima
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
MichaelaZX636 píše: já si myslím že pokud už nevíš jak dál sám tak je dobré jezdit Brno s nějakou agenturou a instruction.Některé agentury mají velice dobré učitele,já sama se na to chystám .Jinak po radách kamaráda co jezdí Brno za magický čas a jen po zlepšení posedu na motorce jsem stáhla čas o 10sekund
To bych chtěl vidět, jak si na tom seděla :))
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
Sefo píše: To bych chtěl vidět, jak si na tom seděla :))
tak já myslím že když ti to dobře vysvětlí člověk co jezdí Brno pod 2.10 na SSP tak jsem na tom neseděla špatně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
MichaelaZX636 píše: tak já myslím že když ti to dobře vysvětlí člověk co jezdí Brno pod 2.10 na SSP tak jsem na tom neseděla špatně
promiň, ale nechápu myšlenkový pochod "že když ti to dobře vysvětlí člověk co jezdí Brno pod 2.10 na SSP tak jsem na tom neseděla špatně" .....
2 reakcí na tento příspěvek idealni stopa Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
Naposledy editováno 16.11.2011 10:49:13
3 reakcí na tento příspěvek idealni stopa Brno
a vypadaji i uzitecne.
vsh
MichaelaZX636 píše: Cooker> tak pokud ti dá někdo hodně zkušený teoretický základ který pochopíš tak můj jízdní styl se tím během jedné půl hodiny úplně změnil,je jasný že to chce trošku na tom zapracovat ale podle mě se prostě stopa z videa vyčíst nedá,musí s tebou někdo jet a ukázat ti co a jak.Protože video a realita je úplně o něčem jiném a upřímně já nemám čas na okruhu ještě přemýšlet,nebo jsem se k takové věci ještě zkušenostma nedostala
To já taky nemám čas na okruhu přemýšlet, radši si zajedu na víkned do Alp, celej okruh mi může akorát políbit prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
MichaelaZX636 píše: tak já myslím že když ti to dobře vysvětlí člověk co jezdí Brno pod 2.10 na SSP tak jsem na tom neseděla špatně
To je pravda, já při jízdě myslím spíš na ToCA RaceDriver 2/3 - Tam Brno je v DTM třídě tuším. A v horších případech na Flatout
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
vsh píše: diky za odpovedi, prijemne me prekvapilo, ze zacatku byly fakt k veci
a vypadaji i uzitecne.
vsh
..10 min.diskuse na okruhu s dobrým pilotem a 10 min.praktické jízdy na okruhu za "pilotem" ,ti dá mnohem více než měsiční psaní a čtení zde na fóru, jak a kudy jet!!
Já zatím jel Brno akorát ve hře GP500, ale sranda je, že když jsem kdysi přečetl ten návod od Tomáše Foukala a zkusil se jím řídit, fakt jsem i v tom simulátoru porychlil. Takže napsaný je asi dobře.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) idealni stopa Brno
2LEKO píše: ..základ je :"srát tam hodně plynu a mít to tak dost hodně v píči!..v případě pádu to pořádně odpružit!"
asi tak já ještě dodávám,že brzda je nepřítel rychlosti
2LEKO píše: ..10 min.diskuse na okruhu s dobrým pilotem a 10 min.praktické jízdy na okruhu za "pilotem" ,ti dá mnohem více než měsiční psaní a čtení zde na fóru, jak a kudy jet!!
vsh > Když jsem jela na okruh úúúúplně poprvé, 2o minut jsem kroužila s Pepou Sršněm a ten mě dost pomohl na ten začátek.... Ideální stopa podle mě neexistuje - nebo ano, existuje, ale nikdy ji nepojedeš přesně podle svých plánů... Jak jsi psal, stopa je jiná pro jiné kubatury, ale také se trochu liší podle času, co dotyčný jede... Tímto psaním se člověk nic nenaučí, možná až pojedeš, vzpomeneš si že Leko psal, "srát tam plný" a Michaela něco o vysedání, ale to bude možná tak vše. Příští sezonu si kup jeden den na agentuře a zaplat si tam "trenera", ten by ti měl poradit co a jak a říct něco k tomu, jak jedeš. Nebo vem někoho, kdo je zkušennější a kdo se Ti bude věnovat a řešit to s Tebou přímo na místě. Je to lepší a pomůže Ti to víc než toto
Pamatuju si jak v závodě 600ccm (agentura DA Racing) mě předjel o kolo nejrychlejší jezdec. Vjížděl jsem do švoncovky začínal to klopit. On mě vzal vnitřkem a vyjížděl mimo ideální stopu. Najednou to více naklopil, přidal plyn a byl fuč!!!! Nechápal jsem ... Když jsem vyjížděl ze švoncovky, tak už vjížděl do další zatáčky. Prostě ví, kde je hranice motorky a je vyježděn!
Takže něco si to tom přečti a pak jezdi, jezdi, jezdi a ptej se zkušenějších!
Najt_Rajdr píše: To je pravda, já při jízdě myslím spíš na ToCA RaceDriver 2/3 - Tam Brno je v DTM třídě tuším. A v horších případech na Flatout
já pri motogp 2..vzdycky cumim na tribuny kde jsem sedel,kdyz projizdim :D
Pro míšuZX: myslim si ze takovahle teorie ti docela dost pomuze(pokud nemas za znameho nekoho kdo jezdi brno pod 2:10 a venuje se ti) !!!
1 reakcí na tento příspěvek idealni stopa Brno
souhlasim s tim, ze nejlepsi by bylo, kdyby se mi tam mohl venovat nekdo, kdo opravdu vi. zatim ale tuhle moznost nemam, mozna pristi rok.
kazdopadne okruh znam velmi dobre, mysleno jak vypada, letos neco kolem tisice km na nem (moje prvni sezona). a praveze sem se letos solidne zlepsil, kdyz sem se napred otrkal a pak uz prisla i ta schopnost za jizdy premyslet, co mam udelat, zkouset veci a pozorovat efekt. vetsina kilometru byla seznamovaci a jezdil sem furt stejne, ale ve chvili, kdy prisla ta schopnost analyzovat svou jizdu, sel sem rychle nahoru.
a prave z toho soudim, ze mi muzou pomoct i tyhle teoreticky rady k tomu, abych se posunul dal, protoze vim, ze je dokazu pak za jizdy aplikovat a navic, kdyz si neco prectu nebo uvidim na videu, tak presne vim, jak to misto tam v realu vypada a kde je, diky ze uz tam mam neco odjeto.
a kdyz se zadari i naka agentura z instruktorem nebo motoskola, bude to lepsi
vsh