globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš &olej
28.10.2011 v 20:50
Chci se zeptat jak je na tom se spotřebou oleje a kouřívostí
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

28.10.2011 v 21:02 | Nahoru | #1
kouřivost je záležitost dieselu a zdravej faroš olej prostě nebere...

Fároš &olej

28.10.2011 v 21:05 | Nahoru | #2
je to kus od kusu,si myslím,lidi jsou prasata ...Moje cbr 89 si nevzala za 5tisíc km skoro nic... ...A to kdysi lítala okruhy a stunt ...
Ale chci přejít k Yamaze,tam si tu spotřebu oleje užiju...

Naposledy editováno 28.10.2011 21:05:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:07 | Nahoru | #3
prackarr> no neměl by brát olej a pří prudkém zatažení plynu jde černý obláček. Není tam originál koncovka ale krátka dělaná.

(reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:09 | Nahoru | #4

Everest píše: prackarr> no neměl by brát olej a pří prudkém zatažení plynu jde černý obláček. Není tam originál koncovka ale krátka dělaná.


To může být blbou směsí. Moc bahatá. (těžko říct,ale možnost to je). Olej je spíše cítit...

Fároš &olej

28.10.2011 v 21:11 | Nahoru | #5
Olej měním po 6000tis. a jinak ani kapku navíc. žere pouze benzín a zadní gumy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #7
Everest> jen malá rada, pokud ji koupíš , zainvestuj ihned do tlumiče řízení bude se hodit

Naposledy editováno 28.10.2011 21:28:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:28 | Nahoru | #8

.EFENDY. píše: Everest> jen malá rada, pokud ji koupíš , zainvestuj ihned do tlumiče řízení bude se hodit


Proč myslíš?

Everest- hele,u Hondy bych se o spotřebu oleje moc nežinýroval. A jinak,viz to,co jsem psal. Olej je cítit. Kouř může znamenat víc věcí. Nemusí to být zákonitě olej. Vem si s sebou někoho,kdo tomu rozumí a on ti poví důvod,nebo vyvrátí domněnku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:31 | Nahoru | #9
prackarr> No olej to prý žere,ale v mezích normy,tak prý to nějak neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

28.10.2011 v 21:43 | Nahoru | #10
No,v mezích normy je kolik? Já na fireblade měl mezi normy nula...

(reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:44 | Nahoru | #11
prackarr> no to zatím nevím .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:53 | Nahoru | #12
prackarr> dle zkušeností - pokud se bude pohybovat po okruzích a nebo tahá řádně za heft při výjezdech ze zatáček - tak absenci tlumiče pozná. U 954 je to fakt slabina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 21:58 | Nahoru | #13
Everest> je to divný. Pokud je motor OK, tak by neměl brát olej. Ještě 2 kámoši mají 954 a nikdo z nich olej nedolejvá. Taky doporučuji vzít s sebou nějakého mechanika, ať to zkoukne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 22:04 | Nahoru | #14
.EFENDY.> no nebo nejlepší vzít jiného i když tento je moc pěknej kousek.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

28.10.2011 v 22:08 | Nahoru | #15
Fároš moc oleje nikdy nežere, vždycky zůstane mezi ryskama, ale ty kilometry jsou stočený až moc, kdyby tam nechal tak 30 tis. nemlatilo by to tolik do očí.

(reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 22:14 | Nahoru | #16
jozan.2> Ty kilometry mi sám říkal že neví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 22:15 | Nahoru | #17
Everest> jo vypadá dle foto docela dobře,i když dle fotek do motky nevidíš (prostě se svez a vezmi někoho, kdo tomu rozumí Ale už ty km 20 000 se zdá dost divný na 10 starou motku

(reakce na) Fároš &olej

28.10.2011 v 22:19 | Nahoru | #18
.EFENDY.> svezl jsem se už na ní a nic jsem nepostřehl. Sám mi řekl že to oleje trochu žere. Jinak ta motorka je v perfektním stavu je na ní vidět že byla opečovávaná.

Fároš &olej

28.10.2011 v 22:43 | Nahoru | #19
sorry ale na rok 02 je to myslím docela drahý ne?je jich kolem více a třeba i hezčích.Olej bych viděl jako normu u yamahy,ale u hondy...no nevím.Samozřejmě že může něco málo brát ale opravdu by to nemělo být moc. Já když jsem vždy koupil nějakou moto tak jsem s olejem neměl nikdy žádný problém.Od výměny do výměny bez úbytku.Přeji dobrý výběr.Moc to neuspěchej

Fároš &olej

28.10.2011 v 22:56 | Nahoru | #20
Taky mi přijde draha
ty kilometry kor když řekne že neví Takže ví
ale kokej na stav to je nejdůležitější

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

28.10.2011 v 22:59 | Nahoru | #21
a řek bych že to byla kdysi okruhovka

Fároš &olej

28.10.2011 v 23:38 | Nahoru | #22
Ja mel kdysi 954 a olej nebrala vubec, zato faros 08 ten bere jak divej, tedy dokud se v ramci zaruky nemenily stiraci krouzky.
Jinak ta masina draha je, zajimalo by me jeste jestli je to motorka na ktery tady jezdil, nebo ji jenom odnekud dotah a prodava. Pokud je to ta druha varianta ruce od ni pryc, tehdy kdyz jsem shanel 954 projel jsem snad celou republiku a vsichni co tu motorku jen dotahli na prodej ze zahranici, tak to byla motorka po bouracce se stocenyma kilometrama atd ( v dnesni dobe se nikomu nevyplati kupovat neburanou motorku ze zahranici, protoze ceny tam a tady jsou dost podobne ) nachazel jsem tehdy takovy kousky v inzeratech s najetymi 7tis km a pod sedlem byla italska nalepka s vymeou oleje ve 30tis km a to je 6 let zpatky, takze asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

29.10.2011 v 00:21 | Nahoru | #23
Normalne se od vymneny k vymnene nedoleva. Ale oblacky by z toho jit nemely. Neco mozna muze delat i ta koncovka s kn filtrem jestli to nema odladene.

Jinak motorka na pohled vypada hezky a podle toho predku by to skoro 20 000km mohlo mit. Ja uz to mel takove osoupane (ale taky to mohli menit,strikat). To zkoukni retezovku jesli je original. Mela by bejt pac 20 000 by mela dat. A kolik mm maj kotouce. Taky jestli to nebyla okruhovka.

Jinak vetsina co jsem prohlizel je bourana. I kdyz treba majitel dela jako ze nic. Hledej dorazy riditek. Sundej kapoty, rejhy na kyvce od drzaku stupacek a vejfuku. Obrouseniny na rohu zadni kyvky pod napinakem. Svareniny na drzacich masky, lakovana nadrz. Ne ze by to musela bejt prekazka ale pak za to nemuze chtit takovy penize.

Ale za 90 000 koupis uz hezke gixxery 1000 2004.

Naposledy editováno 29.10.2011 00:24:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 06:51 | Nahoru | #24
SVSkritek> stříkaná je a to velmi zdařile.Udajně když ji dovezl tak byla zubožená,stála prý v Praze dva roky na venkovním stání pod stříškou.Tak jí celou rozdělal vyměnil vše co šlo a dal i nový lak,Je tam nová řetězovka,ložiska v kolech i v krku řízení všude i na motoru dány nové eloxované šrouby, přední vidle a zadní tlumič repas.výfuk si dělal na koncovce i na předku masky je logo jeho firmy servisuje motocykly. A ten to kousek byl jeho vlastní.Plasty nejsou vařené motorka je super po všech stránkách až na to jak jsem se před chvílí dozvěděl ze si vezme 0,5 litru oleje na 1000km.

Naposledy editováno 29.10.2011 07:10:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 07:28 | Nahoru | #25
gorkin> Jak říká Gorkin mohla to byt okruhovka,na které se jezdí na přímé sání bez vzduchového filtru, takže se nečistoty nasávají a pak má samozdřejmě větší spotřebu oleje.Černý kouř při přidání může být bohatá směs, bylo sladěno se sáním.Kapoty a další věci se z okruhovky sundají, uloží a pak jsou jak nové.Pokud budeš mít jakékoliv pochybnosti tak se porozhlídni po jiné, v nabídce je jich dost.Mám CBR 600 najeto přes 50 tis.km a spotřeba oleje je minimální.Mimochodem jsem viděl motor po Smržovi jak vypadá po ježdění bez filtru.

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 08:54 | Nahoru | #26

Everest píše: SVSkritek> stříkaná je a to velmi zdařile.Udajně když ji dovezl tak byla zubožená,stála prý v Praze dva roky na venkovním stání pod stříškou.Tak jí celou rozdělal vyměnil vše co šlo a dal i nový lak,Je tam nová řetězovka,ložiska v kolech i v krku řízení všude i na motoru dány nové eloxované šrouby, přední vidle a zadní tlumič repas.výfuk si dělal na koncovce i na předku masky je logo jeho firmy servisuje motocykly. A ten to kousek byl jeho vlastní.Plasty nejsou vařené motorka je super po všech stránkách až na to jak jsem se před chvílí dozvěděl ze si vezme 0,5 litru oleje na 1000km.


Půl litru na tisíc? To je tam motor z thunderace,ne?
Dotoho vůbec nechoď! Aspon za ty prachy ne! Borec je sice dobrej,že ti to nezapřel a "nenapálil" tě,to všechna čest,ale pokud to bere tolik oleje,tak počítej spíše s tím,co psal jardad hned tady nademnou,bude to okruhovka...

(reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 10:04 | Nahoru | #27
jardad> Zajimave, no ja bych do toho nesel

Fároš &olej

29.10.2011 v 11:34 | Nahoru | #28
Okruhovka to nebyla.

1 reakcí na tento příspěvek Fároš &olej

29.10.2011 v 11:53 | Nahoru | #29
No když vidím gumový kroužek na pravem kluzáku a od vyroby tam není a na okruhu má svůj duvod

Naposledy editováno 29.10.2011 11:54:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš &olej

29.10.2011 v 11:55 | Nahoru | #30

gorkin píše: No když vidím gumový kroužek na pravem kluzáku a od vyroby tam není a na okruhu má svůj duvod


Gumový kroužek nemusí znamenat,že moto jezdí na okruhu,to zase ne.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist