globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trojkombinace textilních zavazadel Moto-Detail

25.10.2011 v 15:52
Zdravím všechny motorkáře 3-dílné brašny rád bych se zeptal jestli má někdo zkušenosti s tím 3-dílným packem od Moto-Detail, díky

25.10.2011 v 16:12 | Nahoru | #1
Jestli se občas dostaneš do německa, koukni k louisovi, tam je mají (tohle co sis vybral, pokud se nepletu, mi příjde jako přeprodejce věcí od něj), a vyjdou na 80E. Takže bys ještě pár stovek ušetřil.

1 reakcí na tento příspěvek Trojkombinace textilních zavazadel Moto-Detail

25.10.2011 v 16:30 | Nahoru | #2
jo taky maj u louise toto za 80 E

Naposledy editováno 25.10.2011 16:46:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trojkombinace textilních zavazadel Moto-Detail

25.10.2011 v 16:36 | Nahoru | #3

Naposledy editováno 25.10.2011 16:39:19

(reakce na) Trojkombinace textilních zavazadel Moto-Detail

25.10.2011 v 16:44 | Nahoru | #4

todvora píše: kawapavel> Ten motodetail tankvak jsem měl na dovolenou půjčenej od známýho a není špatnej. Podsedlový tašky jsem koupil vanucci a během dovolený se mi z nich povedlo urvat ten horní spojovací popruh (ne nosnej, ale ten co stahuje samotnou tašku nahoře přes zip) ale jinak taky v pohodě, cena 60E. Tu trojkombinaci jsem nechtěl, jezdíme ve dvou, sedlo potřebuju, takže tam šel nosič a kufr. A pro příště budu muset jako každej, kdo cestoval s brašnama, vymyslet kufry, brašny jsou naprd Věčně to někde překáželo, stresoval jsem se že to brousí lak, rvalo to blinkry, uchytit to byl boj na půl hodiny, když jsem něco z jedný vyndal, už se to tam nedařilo dát zpět...

podpis. Taky na příští rok budu řešit kufry

25.10.2011 v 16:49 | Nahoru | #5
mám je,a spokojennost,měl sem to na dovolené kolem ČR,popruhy držely jak měly,vše OK.Hodně lidí si tu stěžovalo na ty pláštěnky co sou k tomu,ale já na ně nemůžu říct křivýho slova!po celém dnu jízdy v dešti mi udržely vnitřek těch tašek v suchu.Jediný s čím se měl problém bylo,že mám docela úzké sedlo pro spolujezdce na který se to uchycuje.....to plato co k tomu je bylo strašně velký a přesahovalo mně to přes to sedlo,tím pádem se to ohýbalo a brašny videly moc dole....vyřešil sem to kusem prkna ale nevým třeba ti to tam sedne pěkně,nevím jaký máš sedlo..

abych to shrnul,za ty prachy je to supr

25.10.2011 v 16:52 | Nahoru | #6
Jde hlavně o to, k čemu je budeš používat. Pokud jde o to jednou ročně někam dojet, tam složit věci a dál jezdit bez zavazadel, proč ne. Ale pokud to chceš tahat dýl, věci z toho vyndavat a vracet, párkrát za dovolenou sundat a nandat, nemít strach že ti z toho ukradnou věci jen co se od motorky vzdálíš, pak bych brašny nebral.

1 reakcí na tento příspěvek Trojkombinace textilních zavazadel Moto-Detail

25.10.2011 v 16:56 | Nahoru | #7
kufr není problém jen ty boční držáky na ER5 06 nemůžu sehnat

mám tankáč/podsedláky od kappy dohromady za 5T. namaj chybu za 4roky tvrdého cestování ani nitˇka

Naposledy editováno 25.10.2011 17:12:22

(reakce na) Trojkombinace textilních zavazadel Moto-Detail

25.10.2011 v 17:01 | Nahoru | #8
kawapavel> Na zr7 vyjdou boční držáky snad na 3600, mám v plánu nechat si je někde vyrobit. Možností uchycení je tam dost, tak to snad nebude problém.

25.10.2011 v 18:40 | Nahoru | #9
našel se er5 s kufrem držák bude samo doma tak to jde

25.10.2011 v 18:57 | Nahoru | #10
Já koupil bágly od carga, co mají v bikersu, nejdříve jsem si nebyl jistej, ale matroš dobrej, tankvak prošel letos testem do dánska, 2tis km v dešti a bylo v něm sucho, bez ochranný šprcky, ta se rozervala hned po nákupu. Jinak už je mámcca 5let a stále dobrý. Ofiko záruku to má 10let. Bude to asi spíš pro případ častějšího cestování...

25.10.2011 v 19:04 | Nahoru | #11
Mám je, zatím jen jednou do itálie na H6 si nemůžu stěžovat. Jestli se pro ně rozhodneš, já je na SD už asi nenarvu, můžu je poslat dál..

25.10.2011 v 21:10 | Nahoru | #12
Najezdil jsem přesně s touhle sadou mraky kilometrů, doplněnou o tankvak Motodetail a někdy kufr Micro Givi. Tankvank není úplně ideální, ale k brašnám jsem neměl výhrady.

26.10.2011 v 07:29 | Nahoru | #13
Mám je a můžu doporučit. Přijdou mi chytře vyřešené - kapsy na popruhy aby nikde neplandaly, spousta různejch oček, takže to přiděláš i na velblouda. Válec vozím když jedu sám, dá se chytit gumicukem, brašny když jedu ve dvou.

Na brašny mám podpěry od Givi, už bych bez toho nejel. Přes zimu si udělám udělátor, abych nemusel brašny přivazovat a budou sundavací/zastamdací jako kufry rovnou na podpěry.

26.10.2011 v 07:36 | Nahoru | #14
Ahojky mám toto (viz. můj profil) vč. podpěr a přichycení vždy elektropáskami k držákům a věci do brašen již dávám do igelitu, jelikož od kol zatéká do pláštěnek. Budu řešit i boční kufry