1 reakcí na tento příspěvek Chudá, bohatá směs ?
Teď mě napadá, co přítok paliva, je dostatečný? Může třeba váznout jehlový ventil, ona ta ekosračka v palivu může dneska dělat kde co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá, bohatá směs ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá, bohatá směs ?
Naposledy editováno 22.10.2011 19:44:58
1 reakcí na tento příspěvek Chudá, bohatá směs ?
Tím filtrem to taky může být, ten by změnil právě bohatost směsi, taková úprava nejspíš žádá i adekvátní seřízení. Zkusil bych instalovat aspoň za zkoušku origo filtr.
A těmi ventily - to záleží, těžko říct, můžeš je zkontrolovat pokud máš spárové měrky, je to docela pohodová práce a není na tom co pokazit, abys měl jistotu. Každopádně o seřízení si řeknou až tak po 25-30 tisících km.
1 reakcí na tento příspěvek Chudá, bohatá směs ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá, bohatá směs ?
Ten jehlový ventil pokud vyndáš, tak si asi moc nepomůžeš, protože - plovák určuje hladinu tím, že otevírá nebo zavírá jehlový ventil, ten řídí samotný průtok paliva, protože při volnoběhu stačí menší, než při vysoké zátěži a vysokách otáčkách. Pokud vyřadíš jehlový ventil, tak průtok bude určovat pouze membrána a v lepším případě se to uchlastá, v tom horším to nateče až tam, kam nemá a může dojít k poškození motoru (pokud by třeba membrána nefungovala tak, jak má).
Na ten jehlový ventil koukni, měl by být v pořádku, neomačkaný, čistý, bez nánosů nebo jiného marasu. Dá se vyčistit dobře třeba sprejem na řetězy, pod tlakem ho profoukneš kapalinou, která ho zároveň vyčistí. Ale zkusit, jak funguje můžeš právě tím, že přehodíš kohout na PRI (priming) a otevřeš odkalovací otvory a uvidíš, jak to teče. Pokud to zezačátku poteče rychle a až vyteče plovákovka a bude dotékat čerstvý benzín z nádrže, rychlost zásadně klesne, bude problém tam.
Jestli funguje membrána zjistíš polohou priming, na tu se dá bez problémů jezdit, ale zase pouze za předpokladu, že 100% funguje jehlový ventil. Pokud třeba dostatečně netěsní, tak zase benzín nateče tam kam nemá a hrozí vážné poškození motoru. Proto má GS polohu ON a RES, která je jištěna membránou, která benzín nepustí, dokud není motor v běhu.
pylot> ta spotreba je relativni, na nizsi rychlosti by to samozrejme zralo dost, ale na cestovni rychlost by ten rozdil bejt uz moc znat nemusel. On je karburator ovlivnenej nekolika faktorama: hlavni trysou, pozici jehly a jejim tvarem, smesovym sroubem, regulaci membrany od sekundaru a to plati samozrejme vsechno pri ruznych otackach. Takze dole od neutralu na to ma nejvetsi vliv smesovej sroub a membrana a od poloviny plynu pozice jehly a hlavni tryska ( zjednodusene receno )- timpadem plati to co jsem psal v prvni vete.
1 reakcí na tento příspěvek Chudá, bohatá směs ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá, bohatá směs ?
U karbce může KNko udělat klidně opačnej efekt než u stříkáčky - u stříkáčky ti dávku dává mapa takže s větším průtokem vzduchu to je chudý - karbec ale dá při stejným naštelování, při různým průtoku vzduchu dost jinak. Ted klíďo to může bejt bohatý.
Ventily bych fakt zatíme neřešil, prsknout do sání to může z x jinejch důvodů a pokud to neprskalo s origo filtrem, není důvod zatím řešit ventily.
Nech si udělat(udělej si) bohatost a podtlaky na každej válec. Pokud máš KNko, neřiď se origo nastavením v manuálu - jde ti tam víc vzduchu. Pokud máš černý svíčky, je to asi nejšpíš ulitý (jsou černý obě?podobně)
Pokud to chytí dobře studený a pak se to drží i bez sytiče vysoko - je to nejspíš bohatý. Z toho vyplývá i to, že to po čase zdechne a nejde natočit - protože se to ohřeje a tak bohatou směs už to nepotřebuje(nemáš dost vzduchu na zápal) ...
Laboruj, ale řešil bych spíš karburaci, než ventily.
Nechal jsem to přes noc vychladnout a ráno jsem nastartoval přes sytič a pohoda. Zahřátá nechcípá. Takže musim zaťukat, zatím je všechno v pohodě, ale nechci nic zakřiknout.
Děkuju všem za rady.
http://www.motorkari...&p=1#goto7354324
co myslite mohla by to byt ta rozladena bohatost smesi? cmoudi, nedrzi volnobeh atd... viz to co tam pisu
1 reakcí na tento příspěvek Chudá, bohatá směs ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |