globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otázka pro lakýrníky
 
19.10.2011 v 22:52
Ahoj
mám dotaz na zdejší lakýrníky.Je hodně náročná a hlavně drahá povrchová úprava karbonových kapot?Jde mi jak o stříkání barvou na čirý gelcoat nebo jen stříkání vrstev laku.Např po vzoru kapot Ducati 999R kde jsou karbony nastříkány a jsou vidět jen okraje v karbonu.
Doufám,že to má aspoň trochu hlavu,patu

1 reakcí na tento příspěvek Otázka pro lakýrníky

19.10.2011 v 23:01 | Nahoru | #1
...je to stejný (stejně náročný) jako lakovat jiný materiály
...potíž nastává, když se má přelakovat jen čirým lakem a v povrchu původního karbonovýho dílu jsou drobný dírky od bublinek, vzhledem k tomu že je nemůžeš tmelit ani aplikovat plnič, když chceš aby zůstal čirej povrch a viditelná kresba karbonu, tak jejich eliminace je pak pracná ukrutně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka pro lakýrníky

20.10.2011 v 19:52 | Nahoru | #2
osiris> kolik tak vrstev laku by se muselo dát a cca cena např za klín na RSV?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka pro lakýrníky

20.10.2011 v 20:46 | Nahoru | #3
ManiaC> to záleží na tom co jsem se snažil vysvětlit, třeba naposled jsem dělal dvakrát zakapávání jednotlivejch teček a potom dalších 8 vrstev laku, dokud to nebylo jakž takž (mezitím samozřejmě vždy přebroušení) ...ten novej lak totiž ty krátery v gelcoatu zvýrazní
...abys líp chápal o čem mluvím (a to už bylo rozpracovaný, už po několika vrstvách) a přesto je to furt dost viditelný
[img]
[img] fotka

Naposledy editováno 20.10.2011 20:48:49

(reakce na) Otázka pro lakýrníky

20.10.2011 v 22:44 | Nahoru | #4
osiris> Ono ty kazy v karbonu budou bohužel vždycky vidět.Sám sem nyní kupoval karbon. nádřž a i když je několikrát zalakovaná tak tam ty viditelný kazy jsou,samodřejmě při podrobným zkoumání.Nejlepší bude,že se s tím stavím až to bude aktuální.Hlavně že vím,že to nějak jde.
Jen ještě jeden dotaz,když vytáhnu karbon z formy,tak ho břebrušuju do hladka smirkem až do zn.2000 a pak leštím pastama(2 hrubosti koupený u vás) a teď nastává otázka jesli to těma pastama leštit,když se to bude lakovat?

Otázka pro lakýrníky

20.10.2011 v 23:10 | Nahoru | #5
...on ale není karbon jako karbon, jsou různí výrobci a tím pádem různá kvalita, překvapilo mě to, že třeba originál díly ducati performance trpěly tímhle neduhem a neznačkový noname byly na tom o poznání líp, teď si vyber, rozuměj: "když chceš kvalitu, připlať si za značkovou věc" - a tady v tomhle případě hovno
...takže, vždycky vidět nebudou, ovlivní to kvalita materiálů (pryskyřice), její urychlení atd., kvalita formy... jdou udělat bez "vybublání"
...pastama ode mě to brousit a leštit můžeš (mimochodem, když se tím zabejváš víc, měl bys používat 3, dvě z toho brusný 50 a 100 a pak leštící, půjde ti to tak rychleji), jsou bezsilikonový

Otázka pro lakýrníky

3.4.2012 v 12:11 | Nahoru | #6
Měl bych taky dotaz na lakýrníky, nevíte o někom kdo by uměl přestříkat celou motorku na jednu barvu a pak tam dostříkat na nádrž nějaký obrázek?

Otázka pro lakýrníky

3.4.2012 v 17:25 | Nahoru | #7
To myslíš airbrush? Nebo jakej obrázek (obyčejnej nápis nebo složitej motiv)? Já jsem daleko a blíž k tobě snad bude MM-art,tak mu napiš a uvidíš...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist