mám dotaz na zdejší lakýrníky.Je hodně náročná a hlavně drahá povrchová úprava karbonových kapot?Jde mi jak o stříkání barvou na čirý gelcoat nebo jen stříkání vrstev laku.Např po vzoru kapot Ducati 999R kde jsou karbony nastříkány a jsou vidět jen okraje v karbonu.
Doufám,že to má aspoň trochu hlavu,patu
1 reakcí na tento příspěvek Otázka pro lakýrníky
...potíž nastává, když se má přelakovat jen čirým lakem a v povrchu původního karbonovýho dílu jsou drobný dírky od bublinek, vzhledem k tomu že je nemůžeš tmelit ani aplikovat plnič, když chceš aby zůstal čirej povrch a viditelná kresba karbonu, tak jejich eliminace je pak pracná ukrutně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka pro lakýrníky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka pro lakýrníky
...abys líp chápal o čem mluvím (a to už bylo rozpracovaný, už po několika vrstvách) a přesto je to furt dost viditelný
[img]
[img] fotka
Naposledy editováno 20.10.2011 20:48:49
Jen ještě jeden dotaz,když vytáhnu karbon z formy,tak ho břebrušuju do hladka smirkem až do zn.2000 a pak leštím pastama(2 hrubosti koupený u vás) a teď nastává otázka jesli to těma pastama leštit,když se to bude lakovat?
...takže, vždycky vidět nebudou, ovlivní to kvalita materiálů (pryskyřice), její urychlení atd., kvalita formy... jdou udělat bez "vybublání"
...pastama ode mě to brousit a leštit můžeš (mimochodem, když se tím zabejváš víc, měl bys používat 3, dvě z toho brusný 50 a 100 a pak leštící, půjde ti to tak rychleji), jsou bezsilikonový