Ovšem jaké bylo překvapení, když mi domů přišel šroubek, kterým se ten HOLDER přišroubovává.
No kdyby chtěli oněch 56 Kč za kus, asi bych si řekl že jsem se uklikl a objednal něco jiného, ale jaké bylo překvapení, když jsem platil plnou cenu právě zmíněného Holderu, což bylo 735 Kč.
Rozhodl jsem se pro komunikaci s touto firmou a budu zde zveřejňovat její průběh, o čemž jsem je i informoval. Text prvního mailu je uveden níže.
__________________________________________________________________________________________
Dobrý den,
Jmenuji se Jan Pilský a nedávno jsem si u Vás objednal z originálních dílů na Suzuki Intruder VS 800 v sekci pumpa spojkové páčky takzvaný "HOLDER" Je to v podstatě zároveň i držák zrcátka a proto jsem jej objednal, neb mám stržený závit.
A nyní k věci. Já objednal HOLDER za 735 Kč a víte co jste mi poslali ? BOLT, což je šroub .
Ovšem vrcholu jste dosáhli tím, že jste sice poslali šroubek za 56 Kč, ale dobírka činila právě zmíněných 700 za HOLDER. (
Vzhledem k tomu, že jsem obdržel pravděpodobně nejdražší šroubek v dějinách bych uvítal, kdybyste prosím za 56 Kč zaslali konečne ten HOLDER. Tím se myslím smaže i možná ztráta Vašeho podnikání. Jestli od cajtů dostanu pokutu, milerád se s Vámi o tu složenku podělím. Najměte si prosím lidi, kteří umí překládat, nebo alespoň prohlížet obrázky.
Bohužel dodací lístek již nemám, nicméně předpokládám, že jste solidní firma a vedete co jste kdy kom,u poslali. Mohu Vám jen pomoci tím, že Vám opět zadám mou adresu:
Jan Pilský
Voděrady ---
67901
Domnívám se, že Vám pomůže k činnosti i zveřejnění naší komunikace na motorkářích, kde si uděláte buď kladnou a nebo zápornou reklamu. Kopie našich mailů budu průběžně zveřejňovat až do vyřízení záležitosti.
S pozdravem
Jan Pilský
_________________________________________________________________________________________
Sypu si popel na hlavu. Jak jsem původně sliboval, že sem dám veškerou korespondenci, dávám sem můj mail, který jsem jim zaslal. Na což mám myslím právo. O zveřejnění další korespondence jsem je požádal a zamítnou-li, budu to respektovat.
Nyní se do mne opět můžete pustit
text:
Dobrý den,
uplynul nějaký čas a musím přehodnotit moji činnost, kterou jsem Vám mohl způsobit újmu. Bohužel po zjištění skutečného stavu věci jsem se dopálil a bohužel v tomto létě již díky firmám po několikáté. Bohužel jste byli ti poslední u kterých jsem již neudržel emoce na uzdě a zřídil na foru vlákno, které vlastně mohlo vzniknout až po vyřešení dané situace.
Tento e-mail přijměte jako mou omluvu.
Dovoluji si Vám oznámit, že i tento e-mail položím do vytvořeného vlákna a dále Vás žádám o svolení, naší další korespondenci tam vystavit. Pakliže souhlasit nebudete budu to respektovat.
Doufám, že můj přetrvávající problém vyřešíme.
S pozdravem Jan Pilský
_____________________________________________________________________________________________
odpověd na první mail je :
Dobrý den,
Pane Pilský na Vaše jméno vedeme v systému 2 objednávky. Jednu ze 14.8.2009 18:44:09 na zmiňovaný HOLDER s poštovným za 757Kč, který jste přebral od kurýra PPL 25.8.2009 v 9:46.
Druhá objednávka je z 26.7.2011 10:03:38 na šroub neboli BOLT s poštovným za cenu 192Kč, který jste převzal od České pošty 1.8.2011. Díl jste objednal on-line přes náš systém, čili sám. Jak je patrné z odkazu - http://www.partsdep...x=§ion=10424 tento šroubek se v seznamu dílů nachází hned pod pozicí 8 což je vámi zmiňovaný HOLDER. Do objednávek nikdo nezasahuje, čili je jednoznačné, že jste se jednoduše ukliknul. To se stát může a kdyby jste se rozhodl jej vrátit nikdo by k tomu nic nenamítal. Toliko tedy k vašemu tvrzení, že jste si objednal HOLDER.
Jak jsem již napsal objednávka byla na celkovou částku 192Kč. Jelikož žijeme v době počítačů tak i přenos dat z vaší objednávky je realizován čistě elektronicky právě proto aby se zamezilo vzniku jakýchkoli chyb. Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty, jako ve vašem případě. V příloze zasílám podací arch a printscreen dat, zaslaných do České pošty. Jak vidíte je zde stejná částka 192Kč jako v objednávce. Za celou dobu našeho fungování se nám nestalo, aby přepravce vybral od příjemce jinou částku než kterou jsme zadali. Nevidím proto tedy důvod ani v tomto případě. Nicméně papírové potvrzení o částce, kterou od vás pošta skutečně vybrala budeme mít v průběhu tohoto týdne. Pošta udala 3-4 pracovní dny. Jakmile jej budeme mít k dispozici ihned vám jej zašleme.
Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících. Celé Vaše jednání mi připadá dosti nepochopitelné a zdá se mi vedené spíše jako cílené poškození naší firmy. Když mi do telefonu řeknete, že pokud naše trvzení doložíme tak máme bezvadnou šanci, že vámi založená diskuze v internetovém fóru bude nakonec skvělou příležitostí ke zviditělnění, pak toto mé pochybnosti jedině potvrzuje. Do reklamy investujeme nemalé peníze, ale o takovouto formu jsme se vás opravdu neprosili.
Tedy jsme v kontaktu a jakmile nám Česká pošta poskytne potvrzení ihned vám jej přepošleme. Tuto odpověď zveřejňuji také na Motorkářích, aby bylo jasné, že z naší strany proběhlo vše korektně.
a má reakce :
dobrý den,
Rovněž jsem podnikl kroky směrem k české poště
s pozdravem Pilský
_________________________________________________________________________________________
dnes 11.10
Dobrý den,
Ano, mělo by to jít i z Vaší strany. Číslo zásilky je BO5844738812M
S pozdravem
Peter Bayer
PARTSDEPOT
odpověď :
Dobrý den,
jsem potěšen, že i když začátek byl z mé strany neuvážený a hektický, jste natolik slušní a ochotní, že spolupracujete. Děkuji Vám a vážím si toho.
Pilský
__________________________________________________________________________________________
12.10 2011
Přišel výpis z pošty. Vše souhlasí dle dokladů Parts Depot. Chyba je na mé straně a firmu jsem zatáhl do velmi nepříjemné situce.
Tímto se tedy veřejně omlouvám firmě Parts Depot za křivé nařčení a zatažení do tak nesmyslné akce, jako bylo toto vlákno. Mají neskutečnou trpělivost s debilama, jakým jsem se prokázal já a i přesto, že neexistoval jediný důkaz, či doklad z mé strany o mém tvrzení, přistoupili k danému problému velmi profesionálně a prověřili všechny možné zdroje k tomu, aby se věc vyjasnila.Tímto přeji firmě, aby její obchod kvetl, neboť nás všechny zásobuje věcmi potřebnými a HLAVNĚ co nejméně zákazníků jakým jsem byl já.
Uzavřeno 02.01.2012 v 22:48 uživatelem pijanst
Naposledy editováno 12.10.2011 15:08:22
petridas píše: tak ja se musím pijansta taky zastat! nasrany bych byl pac třeba někde potřeboval vyrazit a bez zrcatek jak si nemuze! a cekat dalsich dejme tomu cca 14 dni by mne trefil slak!!a tim ze to zverejnil hned tim se podle mne snazil tu firmu donutit ke komunikaci!a jak rikate ze to odbalite na poste tak to myslim pred zaplacenim neni mozne a po zaplaceni a odbaleni vas postacka posle nekam...!
Mýlíš se,ta možnost u pošty je,Že ji lidé nevyužívají a nechají se odbýt,je věc druhá....
V každém případě měl pijanst nechat prostor firmě vůbec zareagovat a vyjádřit se,než to sem dal.Protože pro neznalé a nové lidi tohle bude špatná reklama a podle toho se tak budou chovat...A přitom je to nejspíš bezdůvodné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pylot píše: Kdyz zvedne sluchatko a zavola tak bude rychlejsi nez pres ten mail a stihne tim krok cislo jedna.
Jinak k tomu videu.... tohle ma i druhou stranku veci. Ja jezdim do Brna do skoly (cca 200km) a obcas jedu busem, druhym busem, a pak jeste trema vlakama abych se tam dotal. Stalo se mi ze za uplne normalniho pocasi a normalni teploty jel ridic celou cestu 40 obec neobec a kdyz jsem se ho slusne zeptal jestli mysli ze stihnem ten vlak a ze tam mam mit asi 10 minut na prestup a my mame spozdeni tak mi rekl ze nevi a nezajima ho to. V tu chvili jsem mel chut ho z toho autobusu vysadit a jet sam. Tady u nas mam zkusenost takovou ze polovina ridicu autobusu jsou odpad spolecnosti protoze nikdo jinej nez tihle tam neni ochotnej delat. Podle toho to pak vypada. Obcas nejakej bus nejede vubec, kdyz jede tak je to +- 10 minut (spis +) a kdyz se nahodou na neco zeptas tak je odpoved, prectete si to venku je to tam napsany, nebo neim a nezajima me to a podobne... No nic to sem asi nepatri tak sorry za OT ale jen ze to video taky tak moc nevypovida...
no tak kdyz se te nekdo neco zepta uz asi po dvacate ,pritom to je na busu napsane velkym pismem pak se nediv! a ja tam sem jako ridic a ne informacni kancelar ,kdyz sou lidi pohodlni si to precist tak proste neodpovidam ,nebo odpovidam neco jineho ! napr: co to je za bus??? karosa!! nebo jaky to je bus?? zeleny atpod!!
sory za ot!!
petridas píše: no tak kdyz se te nekdo neco zepta uz asi po dvacate ,pritom to je na busu napsane velkym pismem pak se nediv! a ja tam sem jako ridic a ne informacni kancelar ,kdyz sou lidi pohodlni si to precist tak proste neodpovidam ,nebo odpovidam neco jineho ! napr: co to je za bus??? karosa!! nebo jaky to je bus?? zeleny atpod!!
sory za ot!!
já bejt na druhý straně, tak to vyřeším k oboustranné spokojenosti, ale protahuju to co mi předpisy dovolí.
ještě nikdy se mi nestalo, že bych se s někým co udělal chybu nedomluvil po dobrým a přátelským tónem.
Dobrý den, Pilský, objednal jsem si u vás holder bla bla, ale obdržel jse bla bla. Bohužel už nemám od toho doklad, ale podle mé adresy nejdete mou objednávku. Můžeme se prosím domluvit na zaslání objednaného holderu?
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
na místě toho prodávajícího bych na to nereagoval a pokud bys přišel nebo volal osobně, tak bych chtěl vidět paragon, šmitec. Tohle jednání bych očekával od puberťáka, ne dospělého člověka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
jinak k tomu že někdo obdrží jen šroubek místo celého držáku...
lze to všechno snadno prokázat, pošta totiž zásilky váží a vše eviduje. Odesílatel navíc má doklad o odeslání kde je dle váhy také určitě patrné že neodeslali vše...
Prostě myslím že slušným jednáním ve stylu - zavolám či pošlu mail a požádám o dodání zbytku - by se jistě vyřešilo vše v klidu.
Chci tím říct, že všichni jsme jen lidé a udělat chybku může naprosto každý. A nebude to vůbec nic vypovídat o serióznosti firmy. O té vypoví jen to jak se k dané situaci postaví.
Pokud vše napraví, není co řešit
Kdyby někdo takhle ale veřejně napadl mě a hrubě mi psal, asi bych se chovala naprosto profesionálně. Zboží bych odeslala stejně jako kdyby se ke mě choval zcela slušně.
Náš zákazník - náš pán.
Na druhou stranu bych okamžitě kontaktovala své právní oddělení a pravděpodobně bych zvážila (po konzultaci s nimi) žalobu na danou osobu za poškozování dobrého jména firmy či něco podobného. Věřte mi že bych si takového týpka "vychutnala".
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
proto nechápu proč se tu v tom hrabete jak krtci
pro mě každá dobře vyřízená reklamace je lepší než se v tom pitvat až dojde na problém tak pitvej...
pokud by si takhle rozmazával ještě před závěrem než se něják domluvíme mne nebo moji firmu asi bych ti poslal složenku na 7stovek a řekl ti ať mi políbíš a deš otravovat život jíným firmám ... zákazník který jde touto cestou je nejlepším dárkem pro konkurenci.
Naposledy editováno 09.10.2011 18:26:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pijanst píše: Domnívám se, že Vám pomůže k činnosti i zveřejnění naší komunikace na motorkářích, kde si uděláte buď kladnou a nebo zápornou reklamu. Kopie našich mailů budu průběžně zveřejňovat až do vyřízení záležitosti.
S pozdravem
Jan Pilský
Tak Jane, tu reklamu sis především udělal ty a věř, že pozitvní nebude
Mě taky jednou místo dvou kusů přišel jenom jeden (od nich). Napsal jsem mejl (nespěchal jsem na to) odpověděli mi a to prosím pěkně v neděli ten samý den, velice se omluvili a v úterý jsem tu měl i druhý kus - samozřejmě doprava v jejich režii.
Kdybys byl hned od začátku aspoň trochu slušnej a neventiloval to na veřejným fóru (což už je naprosto nepochopitelná kravina), mohls už dávno jezdit v klidu se zrcátkem. Takhle doufám, že ti to vytmaví. I když při jejich profesionální cti a morálce těžko.
Naposledy editováno 09.10.2011 19:15:49
To mě se zase podařilo něco lepšího - objednával jsem na Probiker.cz ložiska krku řízení na toho mého Cafáče...a jelikož jsem nevěděl jaké tam mají být rozměry, spolehl jsem se na to, že to na těch stránkách budou vědět (vědí přece co prodávají, že jo), přijdou mi ložiska, já rozdělám na motorce celý předek, vymlátím stará ložiska a zjistím, že tam ty nové nepasují ...tak jsem to zase složil (jsou tam ještě origo ložiska z továrny - misky s kuličkami jako na J 350, takže to zpátky zase smontovat šlo)...
2. i když se firma splete, řeším to ihned domluvou osobní nebo telefonickou a ne dlouhosáhlou korespondencí přes forum, z vlastní zkušenosti vím, že solidní firma vyřeší problém bleskově a parts depot mezi ně určitě patří a pro mě je to pak důkaz toho že spolupracuju s dodavatelem, který se sice může splést, ale neotočí se zády a nebojím se další spolupráce.
3. k poště-záleží na tom kdo sedí za okýnkem a zda ví jak se správně chovat a nebo se spolehne na zákazníka, že nezná podmínky a prostě z něj udělá vola
4. autobusáků znám hodně a k jejich chování-mladší celkem v pohodě, ale ti starší vesměs arogantní, namyšlení všudybylové a vševědi co vidí jen sebe v orezlý karose a to nejsem cestující, ale deně jich potkám desítky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Windy píše: Na druhou stranu bych okamžitě kontaktovala své právní oddělení a pravděpodobně bych zvážila (po konzultaci s nimi) žalobu na danou osobu za poškozování dobrého jména firmy či něco podobného. Věřte mi že bych si takového týpka "vychutnala".
Kvůli takové blbosti se hned soudit, to je na hlavu. Rozumné firmě to za to nestojí. Mnohem lepší je vyřešit to, napsat své vyjádření, přilepit ho sem a případně požádat autora ať dopíše omluvu, zruší to tu nebo cokoliv jiného. Jakmile firma začne žalovat své zákazníky, tak si nasere do bot mnohem víc než kdyby ho poslala do hajzlu rovnou.
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Taky už jsem jednou nedostal co jsem si objednal (ne teda u partsdepot) a všechno vyřešil jeden telefonát..
Podle mě ses, jak správně píšeš, prostě unáhlil
2 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
opravdu hodně jsem si to tu pročítal. Je fakt, že jsem pokazil co jsem mohl. Jsem takový, že přiznám svou chybu a to třeba i veřejně. Věřte, že uvnitř to opravdu bolí se k něčemu takovému přiznat a uznat to.
V záhlaví jsem přidal mail, který jsem jim zasla jako druhý.
Předesílám, že to opravdu nedělám kvůli Vám a nebo proto, abych se zavděčil. K tomuto pocitu jsem dospěl především za pomoci jednoho z Vás a on určitě bude vědět kdo to je. Dík.
Mé jednání bylo skutečně iracionální a zbytečné. Nicméně se tak stalo a uvidíme, co z toho bude.
Naposledy editováno 09.10.2011 21:13:34
pijanst píše: přeji dobrý večer všem,
opravdu hodně jsem si to tu pročítal. Je fakt, že jsem pokazil co jsem mohl. Jsem takový, že přiznám svou chybu a to třeba i veřejně. Věřte, že uvnitř to opravdu bolí se k něčemu takovému přiznat a uznat to.
V záhlaví jsem přidal mail, který jsem jim zasla jako druhý.
Předesílám, že to opravdu nedělám kvůli Vám a nebo proto, abych se zavděčil. K tomuto pocitu jsem dospěl především za pomoci jednoho z Vás a on určitě bude vědět kdo to je. Dík.
Mé jednání bylo skutečně iracionální a zbytečné. Nicméně se tak stalo a uvidíme, co z toho bude.
Lepší jeden napravený,jak deset spravedlivých... Congratulation!
Naposledy editováno 09.10.2011 21:20:35
2 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |