1 reakcí na tento příspěvek Gipro X ukazatel zařazené rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek Gipro X ukazatel zařazené rychlosti
Takhle zmateně občas při nižších rychlostech reaguje např. třínápravovej Renault Kerax 6x6 (dCi 370) - náklaďák - pozn., kterej má stejnej systém - ukazuje zařazenou rychlost podle otáček/rychlosti. Je to proto, že má v podstatě 32 rychlostí dopředu (a 4 dozadu). Jak se pak zařadí na velkou řadu (5,6,7,8 a jejich půlky - 8, resp. 16 rychlostí), je to v pohodě a ukazuje to, co je skutečně zařazeno. Je to prostě o otáčkách a rychlosti, což při řazení v malý řadě (16 rychlostních stupňů), může dělat trochu bordel (celkem se to překrývá) - to je hodně off topic, ale jen tak na vysvětlenou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gipro X ukazatel zařazené rychlosti
Piwell píše: Já to měl na Capouši (jinej - PZ racing) a rychlosti to ukazovalo podle otáček k rychlosti, co se předtim nastavilo. Docela dobrý, ale občas to neukazovalo přesně - což u 6 kvaltů je krapet k nasrání, protože právě kvůli šestikvaltu a silnýmu motoru jsem si to koupil.
Mě Gipro ukazuje naprosto přesně. Taky se to nastavuje dle otáček. A můžu loupat kvalty jak chci i při malých rychlostech (do 50km/h) a nikdy se to nespletlo. Jen to při vymáčknuté spojce neukazuje1 reakcí na tento příspěvek Gipro X ukazatel zařazené rychlosti
Rebel83 píše: Mě Gipro ukazuje naprosto přesně. Taky se to nastavuje dle otáček. A můžu loupat kvalty jak chci i při malých rychlostech (do 50km/h) a nikdy se to nespletlo. Jen to při vymáčknuté spojce neukazuje
Tak nevim jestli PZ Racing GT 300 je prd ... jestli neni možný, že na silničních motorkách, který točí jednou tolik otáček, je to přesnější. Ten Caponord točil asi "jen" 8500 nebo 9000 ot. a nevědělo si to rady hlavně v nižších otáčkách. Jak motor dostal točky, už si ta krabička vzpomněla, co jsem zařadil
1 reakcí na tento příspěvek Gipro X ukazatel zařazené rychlosti
PepanVrban píše: ja jezdim bez toho kvalty si pamatuju a o nic zvlastniho sem neprisel.
Tak na 125 ccm si to rozhodně pamatovat budeš, to je jasný . Já si to koupil právě kvůli tomu, že ten motor byl litr (100 koní, 100 Nm), měl šest kvaltů a měl tak širokej rozsah použitelnejch otáček, že si po nějaký chvíli fakt netušil jestli jedeš na trojku nebo na čtyřku - třeba v nějaým zatáčkovitým úseku, kde nejedeš naplno - pak samozřejmě víš, že tam máš šestku.
Na 125 ccm je to opravdu zbytečný ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... | Burdin | 39 | 3.5.2024 v 11:20 Koudy01 |
Výfuk - projdu technickou Yamaha XJ6 | stereo_panda | 12 | 10.4.2024 v 19:01 crestik |
montaž primar kolečka řet sady [1, 2] Yamaha XJ6 | dinosaurus | 40 | 8.9.2023 v 10:15 ŁŁ |
Jak funguje stáhnutí výkonu Yamaha XJ6 | AdamSnopek | 6 | 15.6.2023 v 14:55 joules |
Yamaha XJ6, vyhazuje kvalty Yamaha XJ6 Diversion, Yamaha XJ6 | Jirkajoura | 2 | 30.5.2023 v 09:08 Pedl |