globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První test FGR V6 Midalu
22.9.2011 v 19:38
Pokud vás zajímá, jak jezdí nová česká motorka FGR V6 Midalu, koukněte sem :

Motohouse.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:50 | Nahoru | #91
Londoner> Ale jo, to je to co pisu. Ducati, ktreou jsi uvadel pro srovnani. bude platit za obdobne komponenty petinu.
V tom vyctu ale mas jen cast celku...chybi motor(a ten bude rana), periferie motoru, ram, vsechny ty karbonove a jine prvky okolo, frezovane drzaky, kyvka apod. Kouka z toho ze to je nakladny design.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 18:59 | Nahoru | #92
Londoner>no to nevidí nikdo ale voni budou furt vykládat že to tam je a proto to stojí ranec je to jak s těma pandurama někam se ty desítky milionů zašít musej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 19:12 | Nahoru | #93

Dawe02 píše: Londoner> Ale jo, to je to co pisu. Ducati, ktreou jsi uvadel pro srovnani. bude platit za obdobne komponenty petinu.
V tom vyctu ale mas jen cast celku...chybi motor(a ten bude rana), periferie motoru, ram, vsechny ty karbonove a jine prvky okolo, frezovane drzaky, kyvka apod. Kouka z toho ze to je nakladny design.



no ale oni pisou 1M bez motoru, proto se mi to zda moc....ted sem to nesrovnaval s duknou, ale s tim kolik zaplatim ja v krame, pocitam ze kdyz koupej 5-10 kusu, budou mit slevu....tzn. nevim kam se podeje dalsich 900.000kc.....

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 19:24 | Nahoru | #94

rraol píše: Lety na Měsíc jsou taky zbytečný, a taky stojí fůru prachů. Vzniklo to prostě proto, že někdo chtěl udělat motorku se všema NEJ.


POjď se hádat , lety do kosmu (i na Měsíc) nejsou vůbec zbytečné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 19:24 | Nahoru | #95

Londoner píše: no ja to myslel jako lepsi veci co si muzu koupit v obchode (monobloky brembo i s packou 30.000kc, vidle TTX25 60.000kc, dozadu TTX do 30.000, kovany marcesky 45.000) a to dokazou urco koupit levnejc a lepsi komponenty tam urco mit nebudou......

je fakt ze netusim kolik stoji ram, ale ten sem myslel ze delaj sami......



Hochu, sice to nemám ověřený, ale tyhle monobloky Brembo i s páčkou za 30 000 Kč rozhodně nekoupíš. Jsou to stejný brzdy, jako má R1 ve světových superbikách. Vím to, protože jsem na ní jezdil. A kola jsou OZ Racing a budou stát raketu.
Jo, ceny těch dílů jsou strašlivý, proto je ta výsledná cena tak velká...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 19:25 | Nahoru | #96
Londoner> tem 900k nerozumim. Hod to do seznamu s realnyma cenama a uvidime ceho se doberes.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 19:34 | Nahoru | #97

Bert-Jawatesty píše: Musím říct, že se mi zase jako obvykle chce z takové diskuse blít. Zase pár "chytrejch" tady diskutuje nad fotkou, na které je skvrna od oleje, a závěr z toho je, že u FGR neumí utěsnit motor a "že to požere víc oleje než benzínu", že někdo "okradl" poplatníky a za jejich peníze si staví motocykl, ...

A když náhodou motocykl dostanou do ruky novináři, tak je někdo "chytrej" obviní, že berou úplatky a píší na zakázku.

Prostě jako obvykle k blití, nic než přihlouplí čecháčkové, kteří "sežrali všechnu moudrost". Těm osotaním, co mají konstruktivní připomínky, se omlouvám. Ale už jsem to opravdu nevydržel.



No nevím no, na to, že je motor vlastní výroba a je to ten komponent, který Midalu dělá to čím je, tak by měl být vyvoněnej a zvlášť, když ho dají na test motonovinářům a to i zahraničním, tudíž by jim měli předat motorku co i když je to prototyp, s motorem co nechčije. Jsem zvědav jestli novinář motohousu napíše, že to chcalo jak kráva, myslím, že tam bude jen, jede to jako kráva, motor je bomba(to si myslím též) a je to pecka, kdežto zahraniční novinář to klidně napíše a nebude to omlouvat prototypem, když na to měli 7 let vývoje a těsnost motoru je u mě primitivní základní věc, zvlášť když je to vše frézované....Tento projekt nezatracuju, hodně mu fandím od začátku i když vím, že se na tom nikdy neprojedu, to že zahulí beru než si vše sedne, ale tímto "oil detailem" na vaně mě zklamali

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 19:46 | Nahoru | #98

Londoner píše: Hele to se mi nejak nezda....jak muze bejt nakupka dilu 1M???? jak je mozny ze 1198S (komplet i s motorem) stoji pulku a to urco nema horsi komponenty .....



Tak kup novou 1198s a rozprodej jí FGR na díly. Něco na tom vyděláš a snížíš tím výslednou cenu motorky

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 19:53 | Nahoru | #99

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 20:00 | Nahoru | #100

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 20:39 | Nahoru | #101

Carlos MH píše: Hochu, sice to nemám ověřený, ale tyhle monobloky Brembo i s páčkou za 30 000 Kč rozhodně nekoupíš. Jsou to stejný brzdy, jako má R1 ve světových superbikách. Vím to, protože jsem na ní jezdil. A kola jsou OZ Racing a budou stát raketu.
Jo, ceny těch dílů jsou strašlivý, proto je ta výsledná cena tak velká...



No set tech OZ se tady prodava kolem 1.500 liber (horcikovy neco pres 2 litry, ale pochybuju ze je nekdo da na silnicni motku) takze kolem tech 45.000kc....jo s tema Brembama mas pravdu-fakt vypadaj jinak nez normos monobloky...ale treba ta vidle vypada obyc Ohlins - nic co je k videni na superbikach.....

Ja se nechci nejak hadat, jen me to prastilo do voci a zda se mi to proste moc no....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 20:55 | Nahoru | #102

Dawe02 píše: Londoner> tem 900k nerozumim. Hod to do seznamu s realnyma cenama a uvidime ceho se doberes.



no ja pocital ceny za ktery to koupim ja jak sem psal a ze kdyz FGR nakoupi 5-10 kousku dostane urco nejakou slevu, tudiz ty veci budou kolem 100.000kc ted vidim, ze treba ty brzdice budou o 60.000kc vic....

me to proste udivilo, ponevadz mistni firmy (Harris, FTR) nabizej komplet MOTO2 bez motoru za podobnou cenu (FTR za 1.5mil kc ve specifikaci pro CEV) a to myslim ze komponenty budou zase trochu jinde....

no nic, jdu na pivo:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 21:35 | Nahoru | #103
Londoner> Jako tady se nemá cenu hádat - tvrzení že midalu je osazený tím nejlepším je blbost. Je osazený kvalitníma komponentama ale ne top a basta. Lidi co do toho vidí vědi svý a ostatní to můžou papat dál. O tom je přeci obchod...Ferrari je taky nesmyslně předražený....Takže tady to bude podobnej případ akorát ve Ferrari to dělali mazaně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 21:57 | Nahoru | #104

teamwhd píše: Londoner> Jako tady se nemá cenu hádat - tvrzení že midalu je osazený tím nejlepším je blbost. Je osazený kvalitníma komponentama ale ne top a basta. Lidi co do toho vidí vědi svý a ostatní to můžou papat dál. O tom je přeci obchod...Ferrari je taky nesmyslně předražený....Takže tady to bude podobnej případ akorát ve Ferrari to dělali mazaně.


Jo,jenže si musíš uvědomit,že jestliže do toho maj jen 50% dílů dělanejch na zakázku a ještě k tomu kusovku (tvrzení,že ti na 5-10 kusů dá někdo slevu je k smíchu),tak ta cena může opravdu kurevsky vyletět do nebes.To si každej řekne,že udělat třeba blbej vrtanej čep o malým průměru je otázka pár minut a korun,jenže když to musíš v tom CNC obrábět na třikrát,páč to jinak nechytíš,a režie stroje vychází na 600Kč/h,tak si spočítej,na kolik tě vyjde pár čepů...
A to už se vůbec nebavím o frézování destičkovejma nebo monolitníma frézama,ty nástroje stojej strašnej ranec.Do firmy objednáváme úplně běžně !náhradní šroubky! do nástrojů za 30 litrů.A to poměrně často

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 22:17 | Nahoru | #105
Krovak> byl jsi někdy v FPOSU(fabrika FGR)? Tam maj veškerý cnc vybavení takže je to stojí jen matroš a plat zaměstnanců....rozhodně to neni že by rám, kyvku a ostatní obráběný věci dělali externě...maximalně ty karbony

to že takovou fabriku vybudovali - tomu se klanim až k zemi ale řeč byla o cenách komponent takže do nich nebudeme počítat stroje který už se dávno zaplatili jinejma kšeftama

Naposledy editováno 23.09.2011 22:20:13

První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 08:47 | Nahoru | #106
Nejvíc mě zaujal ten zvuk.
To tam nemohli dát video???

A ten zvuk!!! No, to je prostě symfonie... grrrrrrrgrrrrgrrrrgrrr

První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 09:01 | Nahoru | #107

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 10:59 | Nahoru | #108
teamwhd> I když to stojí jen matroš a plat zaměstnanců...vím,jaký to je dělat prototypy a žádná prdel to teda není,i když vezmu v potaz,že na to musej mít software,kterej neskutečně pomáhá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 14:59 | Nahoru | #109

teamwhd píše: Krovak> byl jsi někdy v FPOSU(fabrika FGR)? Tam maj veškerý cnc vybavení takže je to stojí jen matroš a plat zaměstnanců....rozhodně to neni že by rám, kyvku a ostatní obráběný věci dělali externě...maximalně ty karbony

to že takovou fabriku vybudovali - tomu se klanim až k zemi ale řeč byla o cenách komponent takže do nich nebudeme počítat stroje který už se dávno zaplatili jinejma kšeftama


ve chvilce obrabeni to stoji jen matros a rezii,ale tu masinu za hodne penez nekdo musel koupit,takze to se musi projevit i v cene.nebo si myslis ze nakoupis masiny za miliony a budes dealt cep v hodnote materialu a za tu cenu ho prodavat. takze vysledna cena i za takovehle komponenty ktere si sami udelaji za rezii se musi nacenit vc veskerych podruznych nakladu na masiny,amortizaci stroje atd. proste kapitalismus musi fungovat

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 15:04 | Nahoru | #110
enusim2> vpřípadě FGR nefunguje kapitalismus ale socialismus a to nehrubšího zrna v kapitalismu by se nikdo se dvěma motorkama 10let nepatlal pač by asi 10krát zbankrotoval

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 15:59 | Nahoru | #111
tak sem ji videl na zivo :D parada skoda ze kdyz ji meli nastartovat tak se jim pochcila benzinem a prdeli na to , samozrejme kdyz ji startovali predtim tak sem sedel jeste doma

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 17:45 | Nahoru | #112
kulik> co bys taky chtel od motorky za pohopouhé 2mega

První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 18:18 | Nahoru | #113
nojono :D, chybka se stane no ale je pekna jen by mohli udelat trosku neco s povrchovou upravou bloku motoru, mohl by vypadat lepe jinak jim fandim

lepsi ale bylo ze tam meli indiho CBR a cumim na to a rikam kurva on jezdi se seriovejma budikama , kouknu za sebe a sedi za mnou tak sme prohodili 2 vety supal sem dom

Naposledy editováno 24.09.2011 18:19:39

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 19:28 | Nahoru | #114
dewwil>

První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 21:04 | Nahoru | #115
Jeste ze jsem si koupil 3valec, na takovymhle 6hrnci se opravdu asi nikdy nesvezu

První test FGR V6 Midalu

24.9.2011 v 23:27 | Nahoru | #116
Náááááááááááááááááááááááááááááááááááádherná mašina!!!!

První test FGR V6 Midalu

25.9.2011 v 09:45 | Nahoru | #117
K této debatě můžu říct jen jedno : Největší blbec je ten co má VŽDYCKY pravdu!

První test FGR V6 Midalu

25.9.2011 v 13:45 | Nahoru | #118
Překvapivě pro mě velký kus cesty od prvního představení, nicméně stále motorka pro radost majitele. viz třeba http://www.motohous...-s-moderni-technikou

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

25.9.2011 v 19:26 | Nahoru | #119

assassin píše: noo soudim tak z toho jak se chovaj ti obycejni lide kolem me a co vykladaj v hospode, kdyz se nahodou dostanou k nakymu statnimu/obecnimu kseftu tak to pekne podoji, ikdyz pul roku predtim sem ty same slysel nadavat jak to ty kurvy nahore rozkradaj atd... nedela jim problem koupit do svy vochcafky xenony za litr u kterejch je jasny ze je nekdo ukradl, kazdou chvili do hospy prinese nekdo zpenezit neco co v praci "zbylo" apod... mezi lidma ktery nemaj na jidlo a musej krast aby nechcipli hlady uz se teda nepohybuju, takze to mi neprijde jako ten vetsinovej vzorek naroda... ale jo treba chodi do hospody k nam tesar, nadava jak je to nahovno, jak bylo lip, jak kazdej krade a jak se ma bidne a kazdej den tam da tak za 3-5kil chlastu.. to ja si treba dovolit nemuzu a makam v praze v IT .. takze "vatar" jak to temhle lidem prijde... proste spousta tehle remeslniku vydela "nacerno" vic jak ja, po melouchach treba bura za vikend.. ale to oni podle svejch slov delali i za totace no a to si zili jako kralove, dneska uz ma kdejakej inzenyr to samy jako voni, tak to stoji za hovno



Mluvíš mi z duše

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

26.9.2011 v 10:22 | Nahoru | #120
Vypadá pěkně, to jo Buď jsem slepý nebo nevidím, ale nikde jsem nenašel údal o krouťáku a výkonu motoru...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu DanFunSun 194 17.1.2018 v 13:34 PetrL3
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22


TOPlist