A trasa:
Edit: tempo pohodové do 90 popřípadě podle nejslabšího stroje.
Naposledy editováno 24.01.2018 22:56:39
1 reakcí na tento příspěvek Vyjížďka s Luckym z HK
Naposledy editováno 03.03.2016 14:52:12
1 reakcí na tento příspěvek Vyjížďka s Luckym z HK
1 reakcí na tento příspěvek Vyjížďka s Luckym z HK
1 reakcí na tento příspěvek Vyjížďka s Luckym z HK
"Před chvílí jsem měl telefonát z instituce, kterou jsem minulý týden zmiňoval - po prostudování všech 580 stránek zákona 24 evropské unie o podmínkách provozu motocyklů, schůzce s ředitelem organizace, která stála za implementací nového provozu STK v ČR a schůzce na ministerstvu dopravy, zveřejní v krátké době jednoznačný "návod" jak to skutečně je podle zákona v případě motocyklů, co jsou nejčastější chyby, které motorkářům nebudou tolerovány (z pohledu úprav motorek) a naopak co je v souladu s našimi i evropskými zákony. Jakmile to bude hotové a vydané, hned se to dozvíte. Nechci psát žádné detaily dokud se na tom pracuje, protože by se to mohlo někde seknout, kdyby se o tom psalo dřív.
Ale v zásadě to je tak, jak jsme si mysleli - u motorek je zásadní obrys (obdélník) opsaný kolem sériové motorky v bodech protínajících konce řídítek (ne zrcátek), předního kola nebo blatníku a nejzadnějšího místa (kolo, držák SPZ, blatník nebo nosič apod.). Pokud máte doplňky typu padací rámy vyrobené v souladu s podrobným nařízením (hrany...) a po montáži NEPŘESAHUJÍ tento obdélník, je to v souladu se zákonem. Tečka.
U vyjmenovaných dílů (typicky světla) platí další podmínky přesně rozepsané a v tom textu bude jasně popsané, proč se co schvaluje a jak a co je a není povolené a jak se to pozná atd. To samé výfuky atd.
Takže u rámů všeho druhu platí ten opsaný obdélník sériové motorky. Dokument by měl být dostupný i různých dalších zdrojích, takže nejzapadlejší STK v horní dolní by měla mít možnost si to přečíst. "
Naposledy editováno 06.03.2016 17:40:55