globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Upadlá hlava
12.9.2011 v 22:24
Zdar,tak tu mam velkej problém. Měnil jsem píst a podařilo se mi na válci strhnout 2 šrouby co drží hlavu.Zůstali jen 4 do kříže.Tak jsem tam dal místo těch dvou delší který se normálně chytly.Nastartoval jsem a začal zajíždět.Po 1mth jsem vyzkoušel plnej plyn a najednou to začlo dělat divnej zvuk tam sem to chcíp a podíval se na motor.Všude tekla voda a když jsem se podíval na hlavu tak sem tomu nevěřil.Normálně se všech 6 šroubů vytrhlo ze závitů a hlava uletěla.A ted nevim jak to opravit protože je tam M7.Opravné sady sem viděl na M7 jen s max.délkou 14mm a mam strach aby se mi to zase nevytrhlo když to bude o 3mm kratší závit než předtim.Budu moc vděčnej za každou radu,protože si už nevim rady.Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Upadlá hlava

12.9.2011 v 22:29 | Nahoru | #1
A nepretah si ty srouby? Na jakej moment si to utahnul?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upadlá hlava

12.9.2011 v 22:34 | Nahoru | #2
Uvalak> myslím že moment "by vočko"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upadlá hlava

12.9.2011 v 22:46 | Nahoru | #3

roberto.cz píše: Uvalak> myslím že moment "by vočko"


Dokud se nekroutej hlavy, tak jeste muzes... Videl bych, ze problem bude asi tady

(reakce na) Upadlá hlava

12.9.2011 v 22:47 | Nahoru | #4
Uvalak> "nekroutej hlavy" to je kokos

1 reakcí na tento příspěvek Upadlá hlava

12.9.2011 v 22:59 | Nahoru | #5
Jo moment byl "by vočko",ale já za to němůžu.Já to utáh tak normálně jenom ten co tu motorku měl předemnou byl na ty závity strašný prase,protože se mi jich na tej motorce strhlo už spousta(a to nejen mě,ale i mechanikovy co mi na tom dělal GO).

Upadlá hlava

12.9.2011 v 23:14 | Nahoru | #6
buďto předělat na větší závity a udělat spešl svorníky nebo helicoil

Upadlá hlava

13.9.2011 v 08:13 | Nahoru | #7
někerý motorky jsou nešťastní věční mučedníci

Upadlá hlava

13.9.2011 v 08:21 | Nahoru | #8
croos: delka zavitu 14mm u M7 je uplne v pohode, kdyby byly moc dlouhe srouby tak bys je musel zkratit, ale do hliniku ma plnou unosnost zavit 2xD tzn tech 14mm, vic uz je zbytecny.

tzn opravnou sadu... pripadne preriznout na M8, pokud je tam dost materialu...

(reakce na) Upadlá hlava

13.9.2011 v 08:54 | Nahoru | #9

croos píše: ...ale já za to němůžu...


To všechno voni, komunisti .
Sežeň šikovnýho zámečníka a ten ti poradí. Skoro všechno má nějaký řešení .

Upadlá hlava

13.9.2011 v 11:36 | Nahoru | #10
Ja za nic nemůžu, nedotáhl jsem hlavu momenťákem a vona mi upadla, já nic bééé. To říkej tatínkovi... Posral sis to sám.

Jako opravu bych doporučil vyříznout M8, pokud je tam dost místa.

1 reakcí na tento příspěvek Upadlá hlava

13.9.2011 v 16:42 | Nahoru | #11
Sukin>Chtěl bych vidět tebe,tobě by se to taky stalo kdybys měl motorku od toho člověěka co já.Na zetce se mi to nestalo nikdy a tu sem rozebíral mnohem víckrát.Jedině musim zkusit tu opravnou sadu protože na M8 by to převrtat nešlo jedině na M9 a to je moc velký.A si to zkusim s tou oravnou sadou time-sert,ale potřeboval bych jestli někdo nevíte jak široká je tak hlava na tý vložce pro kterou se dělá ten otvor tím záhlubníkem.

(reakce na) Upadlá hlava

13.9.2011 v 22:09 | Nahoru | #12
croos> Pokud budeš chtít, aby ty závity byly opět M7 x 1, tak se vrtá díra pr. 7,35 mm, pro zahloubení, který má být hluboký 1,9 mm, je průměr 8,9 mm. Závit pro vložku je 8,25 x 1 a dělá se v délkách 10 a 14 mm. Možná budou i jiný rozměry délek, ale ostatní by mělo sedět u všech výrobců.
Vůbec jsem něvěděl, že tyhle vložky existují . Všechno jsem dělal jen HeliCoil.
Edit: Vložka v místě pro zahloubení má pr. 8,8 mm

Naposledy editováno 13.09.2011 22:10:32

1 reakcí na tento příspěvek Upadlá hlava

13.9.2011 v 22:49 | Nahoru | #13
Problem urcite neni v predchozim majiteli kdyz jemu ta hlava neupadle ale v tom tvym momentu prekvapeni
Naser tam vlozku, 14mm na dylku bohate staci. Utahovaci moment tam stejne bude maximalne 40nm a to sem hodne prestrelil... Jsi to musel dorvat jako prase. To te to netrklo uz kdyz si ty dva urval?

Upadlá hlava

14.9.2011 v 06:18 | Nahoru | #14
... strhl sem dva šrouby, ale to mi nevadilo, beztak i ty čtyři zbylý sou zbytečně moc

Upadlá hlava

14.9.2011 v 13:51 | Nahoru | #15
Camča V>Kdyby sis pořádně přečet příspěvek,tak bys věděl že sem tam dal místo těch dvou šroubů delší který ještě normálně utáhnout šli. Jinak to asi zkusim opravnou sadou v-coil, protože ty ostatní sou drahý jako prase.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upadlá hlava

14.9.2011 v 13:55 | Nahoru | #16

Black píše: Problem urcite neni v predchozim majiteli kdyz jemu ta hlava neupadle ale v tom tvym momentu prekvapeni
Naser tam vlozku, 14mm na dylku bohate staci. Utahovaci moment tam stejne bude maximalne 40nm a to sem hodne prestrelil... Jsi to musel dorvat jako prase. To te to netrklo uz kdyz si ty dva urval?



jo timesert tu doporucoval pepaGSXR, ze to funguje lip nez ty pruzinky helicoil. ale na veci ktery se nerozebiraj casto bych tam klido dal ten helicoil nebo vcoil (levnejsi varianta)

(reakce na) Upadlá hlava

14.9.2011 v 20:24 | Nahoru | #17
assassin>

Upadlá hlava

18.9.2011 v 21:34 | Nahoru | #18
Tak sem to opravil tou sadou v-coil a zatim to drží dobře.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX ferdoo 5 12.3.2024 v 22:47 ja1
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX Djandn 27 21.2.2024 v 13:35 Djandn
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX Djandn 2 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX Djandn 3 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein


TOPlist