globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR 800 BIG točí, ale nechytne.
11.9.2011 v 21:59
Tam mám problém na bigoušovi (rok 1997). Normálně vše bylo OK, big jedzil jak víno a startoval na drc, přišlo na údržbu no a já že vyčistím karburátory a kouknu jestli jsou čisté trysky a hladiny jak mají být...
Vyndám karbce, vyčistím je, vrátím zpět a startuju, ale nechytne (jen točí). Benzin tam jde, svíčky nové, ale svíčky nehází jiskru (ani jedna). Proč? Mám na karburátorech snímač polohy plynu (dával se od roku 96), nevíte jestli by to mohlo být tím, nic jeného z elektriky jsem nerozpojoval a tak je mi to fakt záhadou... Před tím chytl během půlvteřiny a teď tohle. Musí to být nějaká kravina, ale mě už došly nápady tak se obracím na Vás... Jak je to s CDI, dá se nějak zjistit jestli funguje dobře?

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

11.9.2011 v 22:17 | Nahoru | #1

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

11.9.2011 v 22:18 | Nahoru | #2
To je ta největší chyba,když to jede,tak je lepší do toho nehrabat,kór u Suzuki
V pátek mě taky vyškolil,3x karbenátky ven a zpět,jsem myslel,že mě mrdne

1 reakcí na tento příspěvek DR 800 BIG točí, ale nechytne.

11.9.2011 v 22:49 | Nahoru | #3
chcípák?

(reakce na) DR 800 BIG točí, ale nechytne.

11.9.2011 v 22:59 | Nahoru | #4

cccp píše: chcípák?


To ne.V poloze vypnuto to nedělá nic,teda aspoň 95tka ne

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

11.9.2011 v 23:32 | Nahoru | #5
něco jsi tam doprasil ,, neponičil jsi neco při montáži nádrže , nějakej vyskočenej svazek?? jestli jsis nesplet + za - mínus a neopálil jednotku, tak ji nic nebude, spíš sesi tam nekde rozpojil čidlo na otáčky tak ses tam štoural prostě hledej

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

12.9.2011 v 06:46 | Nahoru | #6
Jo Dědku, to mi povídej... Vubec netušim co se mohlo stát, všechny svazky se zdají být OK pod nadrží mám všechno pěkně přichycené k rámu a ještě obalené v takové obrovské bužírce, pochybuju, že bych to při dávání nádrže pokazil. čidlo otáček - kouknu na to, ale jak ho změřit že funguje? Co ten snímač polohy plynu na karburátorech? Jak změřím zapalovací cívky jestli do nich jde to co má i když aby odešly obě najednou je divné, že? Co vše ovlivňuje ještě jiskru? kde ta motorka bere předstih? z čeho - nemůže to být z toho snímače plynu?-ten jsem ale z karbeců nesundaval jen jsem odpojil konektor - jsou tam 3 kabely - dá se tohle nějak změřit?
Tý jo, teď když to čtu, to je otázek najednou, ale bud rád za odpovědi na ně - tady bude někde zakopanej pes...

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

12.9.2011 v 15:09 | Nahoru | #7
Pokud tě to pustí ke startování ale neháže jiskru,tak to je blbé.U mojí když funguje blokování,nejde starter.Jednou jsem taky tak nenatočil a pak sháněl CDI.Může to být náhoda.Nebo se ti někde rozpojil konektor.

1 reakcí na tento příspěvek DR 800 BIG točí, ale nechytne.

12.9.2011 v 17:59 | Nahoru | #8
A točil jsi v součtu minimálně půl minuty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR 800 BIG točí, ale nechytne.

13.9.2011 v 13:00 | Nahoru | #9
hiffson> točil jsem určitě déle, ale proč minimálně půl minuty?

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

13.9.2011 v 13:10 | Nahoru | #10
sundal jsem levý víko, stator jsem proměřil, snímač otáček taky, napájecí cívky taky - pod levým víkem je vše OK (podle odporu)... už mi zbývá snad jen skutečně to CDI, ale to nevěřím, že bude špatné, když napájecí cívky CDI jsou v pohodě, tak CDI nemůže být poškozené (kontakty jsem neprohodil), bude to nějaká kravina - špatné ukostření a nebo naopak to někde bude brát kostru nebo rozpojený kabel...
Asi mi z toho jebne, teď je poznat, že je to big snad jen podle zobáku, kterej jedinej zůstal namontovanej . Zbývá mi už jen změřit odpory na konektorech k CDI, tam se snad rozpojení poznat dá... Pak se naštvu a hodim to známému domu co dělá v sevisu ať si po večerech hraje...

(reakce na) DR 800 BIG točí, ale nechytne.

13.9.2011 v 13:17 | Nahoru | #11
petr_guss> protože to trvá dlouho než tam doteče benzín. Hrozí, že ti nebude stačit baterka.

1 reakcí na tento příspěvek DR 800 BIG točí, ale nechytne.

13.9.2011 v 15:56 | Nahoru | #12
Pokud jsi si 100% jisty, ze tam jde benzin a elektrika ne, tak mne ignoruj

... ale tyhle priznaky - hrabani se v karburatorech - nestartovani mi pripominaji moji vlastni asi pulhodinovou anabazi. Ve finale jsem zjistil, ze jsem nepripojil podtlak do cerpadla. Takova nenapadna hadicka na pravem boku praveho karburatoru .

A druha moznost - baterka sice toci motorem (dekompresor a setrvacnik jsou jeji pratele) ale napeti spadne tak, ze uz civky nedaji jiskru - take muj zazitekl, ale z jine motorky.

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

13.9.2011 v 19:46 | Nahoru | #13
neni špatná ta svíčka občas se to stane

(reakce na) DR 800 BIG točí, ale nechytne.

13.9.2011 v 22:31 | Nahoru | #14
Medved> tak jestli je tohle pravda, tak máš u mě flašku, zítra dávám nabít baterku (která mi teď po hafo minutách točení s motorem ukazuje 11,56 V)a budu to zítra večer zkoušet... sice o tom dost pochybuju, ale za ten pokus mi to stojí, už jsem zkoušel napojit i baterku z auta a nic...

Jinak svíce mám na válec dvě, obě nový na starý to taky nehází a házelo, takže tím to není, dokonce jsem se odvážil si i šáhnout do kabelu - nepraštilo mě to...

Podtlak samozřejmě připojen, benzin jde, karburátory maj přesný hladinky, tam problém není - nejde elektrická jiskra... Zkusím nabít baterku jestli to tím bude tak se snad ožeru, ale stejně myslím že budu dále abstinovat

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

16.9.2011 v 19:55 | Nahoru | #15
petr_guss -napiš potom,čo to teda bolo

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

17.9.2011 v 18:48 | Nahoru | #16
tak baterka nabytá, měla 12,5 V a motorem točila jako vždycky a pořád žádná jiskra... takže jsem pořád na začátku... snad už jen CDI a nebo opravdu nějak poškozené kabely v tom hlavním svazku u rámu nad karbecema - ale ani jedno jak jsem již psal výše se mi nějak nezdá...

NĚNAŠEL BY SE NĚJAKÝ BIGAŘ, KTERÝ BY MI BYL OCHOTNÝ ZAPŮJČIT NA VYZKOUŠENÍ SVOJE CDI???

lidi nemáte ještě nějaký nápad??

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

21.9.2011 v 08:12 | Nahoru | #17
tak jsem včera odvez bigouše kámošovi, ať se v tom pohrabe, mě už to fakt došly nápady... pak dám vědět čím to bylo - jsem fakt zvědavej...

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

22.10.2011 v 17:28 | Nahoru | #18
Tak mám opraveno (díky kamarádovi Tomášovi) a musím prohlásit, že jsem trotl - při měření odporu napájecích cívek jsem se na multimetru sekl a tam byl problém. Cívky odpálené... Po rozmyšlení jsem koupil zapalování od Ignitechu za 3500 vč. poštovnýho (je to napájené přímo z 12V z baterky). Takže takže už by měl být klid na pořád, někteří bigaři s tím mají odjeto 50 i více tisíc km a big šlape pořád jak hodinky, tak snad budu mezi těmi šťastnými... Díky všem za typy a rady, nakonec taková běžná věc, ale jak snadno se dá něco přehlédnout.
Jinak ještě jeden postřeh k tomu Ignitechu, nevím zda je to jen subjektivní, ale big teď jede jak hodinky, absolutně pravidelně, výrazněji a razantněji, dokonce se daleko rychleji a dále do otáček vytáčí - podle mě ná ignitech lépe vyštelovaný předstih, ale možná je to jen subjektivní (z toho jak jsem už dlouho nejel), ale líbí se mi to...

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

22.10.2011 v 18:42 | Nahoru | #19
Mám na jednoválci též ignitech, výhoda je, že tohle zapalování řídicí jednotka - je případně opravitelné a nemusí to člověk házet hned do škarpy.. Na jedné mi odešly výstupní tranzistory nebo co, poslal jsem to tam a do týdne zpět, za opravu 500, což bylo fajn. Nevím, jak na bigu, někdy musíš s řidící jednotkou vyměnit i indučku, jinak se odjebe právě ten výstup velkým proudem ... raději si to ověř viz materiál ignitechu:
Výše uvedené dva typy zapalovacích systémů používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm), indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3 ¸ 5 Ohm). Z těchto údajů vyplývá, že pokud připojíme k bateriovému zapalování indukční cívku pro mageto-tyristorové zapalování, dojde velice pravděpodobně k přetížení a následnému zničení výstupního tranzistoru v tomto bateriovém zapalování.

DR 800 BIG točí, ale nechytne.

23.10.2011 v 08:46 | Nahoru | #20
Ignitech vede přímou náhradu za kapacitní zapalování.Je v podstatě na stejném principu jako původní,akorát s tím rozdílem že je to živeno z "palubní sítě" a ne z cívky(ek).Takže je to(co do výstupu pro indučku)pořád kapacitní zapalování.Měl jsem ho na třech strojích a bez sebemenších problémů.A teď ho budu pořizovat zas,původní CDI i má moc "ostré koleno"...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dr big 800 dvě lanka plynu Suzuki DR 800 Big Petrcajk 8 14.11.2023 v 02:49 karelsychra
Kde sehnat šrouby ke kapotazi Suzuki DR 800 Big Petrcajk 6 11.11.2023 v 16:32 wedness
Palivová pumpa Suzuki Dr 800 Suzuki DR 800 Big Petrcajk 9 19.10.2023 v 10:17 Petrcajk
Kde shánět náhradní dily Suzuki DR 800 Big Petrcajk 7 1.10.2023 v 00:04 zdenysrx6
Suzuki DR 800 BIG - Laser Produro -... Suzuki DR 800 Big Hejros 10 12.4.2023 v 12:38 assassin


TOPlist