Vyndám karbce, vyčistím je, vrátím zpět a startuju, ale nechytne (jen točí). Benzin tam jde, svíčky nové, ale svíčky nehází jiskru (ani jedna). Proč? Mám na karburátorech snímač polohy plynu (dával se od roku 96), nevíte jestli by to mohlo být tím, nic jeného z elektriky jsem nerozpojoval a tak je mi to fakt záhadou... Před tím chytl během půlvteřiny a teď tohle. Musí to být nějaká kravina, ale mě už došly nápady tak se obracím na Vás... Jak je to s CDI, dá se nějak zjistit jestli funguje dobře?
1 reakcí na tento příspěvek DR 800 BIG točí, ale nechytne.
Tý jo, teď když to čtu, to je otázek najednou, ale bud rád za odpovědi na ně - tady bude někde zakopanej pes...
1 reakcí na tento příspěvek DR 800 BIG točí, ale nechytne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR 800 BIG točí, ale nechytne.
Asi mi z toho jebne, teď je poznat, že je to big snad jen podle zobáku, kterej jedinej zůstal namontovanej . Zbývá mi už jen změřit odpory na konektorech k CDI, tam se snad rozpojení poznat dá... Pak se naštvu a hodim to známému domu co dělá v sevisu ať si po večerech hraje...
1 reakcí na tento příspěvek DR 800 BIG točí, ale nechytne.
... ale tyhle priznaky - hrabani se v karburatorech - nestartovani mi pripominaji moji vlastni asi pulhodinovou anabazi. Ve finale jsem zjistil, ze jsem nepripojil podtlak do cerpadla. Takova nenapadna hadicka na pravem boku praveho karburatoru .
A druha moznost - baterka sice toci motorem (dekompresor a setrvacnik jsou jeji pratele) ale napeti spadne tak, ze uz civky nedaji jiskru - take muj zazitekl, ale z jine motorky.
Jinak svíce mám na válec dvě, obě nový na starý to taky nehází a házelo, takže tím to není, dokonce jsem se odvážil si i šáhnout do kabelu - nepraštilo mě to...
Podtlak samozřejmě připojen, benzin jde, karburátory maj přesný hladinky, tam problém není - nejde elektrická jiskra... Zkusím nabít baterku jestli to tím bude tak se snad ožeru, ale stejně myslím že budu dále abstinovat
NĚNAŠEL BY SE NĚJAKÝ BIGAŘ, KTERÝ BY MI BYL OCHOTNÝ ZAPŮJČIT NA VYZKOUŠENÍ SVOJE CDI???
lidi nemáte ještě nějaký nápad??
Jinak ještě jeden postřeh k tomu Ignitechu, nevím zda je to jen subjektivní, ale big teď jede jak hodinky, absolutně pravidelně, výrazněji a razantněji, dokonce se daleko rychleji a dále do otáček vytáčí - podle mě ná ignitech lépe vyštelovaný předstih, ale možná je to jen subjektivní (z toho jak jsem už dlouho nejel), ale líbí se mi to...
Výše uvedené dva typy zapalovacích systémů používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm), indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3 ¸ 5 Ohm). Z těchto údajů vyplývá, že pokud připojíme k bateriovému zapalování indukční cívku pro mageto-tyristorové zapalování, dojde velice pravděpodobně k přetížení a následnému zničení výstupního tranzistoru v tomto bateriovém zapalování.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dr big 800 dvě lanka plynu Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 8 | 14.11.2023 v 02:49 karelsychra |
Kde sehnat šrouby ke kapotazi Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 6 | 11.11.2023 v 16:32 wedness |
Palivová pumpa Suzuki Dr 800 Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 9 | 19.10.2023 v 10:17 Petrcajk |
Kde shánět náhradní dily Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 7 | 1.10.2023 v 00:04 zdenysrx6 |
Suzuki DR 800 BIG - Laser Produro -... Suzuki DR 800 Big | Hejros | 10 | 12.4.2023 v 12:38 assassin |