http://m-style.cz/mo...t.php?id_product=195
Takže bych potřeboval doporučit nějakou funkční náhradu, originál za 7 litrů kupovat nechci.
Děkuji za reakce.
Naposledy editováno 08.09.2011 21:47:11
Tak podle měření je alternátor v pořádku, je jednofázový s magnety, jak se předpokládalo. Na volnoběh (1500) jsem naměřil (ručičkový měřák PU-xxx) kolem 20V, při 5000 už kolem 70V. 12V/21W žárovka okamžitě po nastartování praskla... Problém je v tom, že regulátor je originál, je na něm akorát Ducati a Italy(jak jinak )...Zřejmě se už kdysi porouchal okruh na kontrolku která nezhasínala a tak se vytáhla. Regulátory Vape mají pět kabelů, a tento originál má šest kabelů. Podle schématu, dva jsou altík, dva na baterku, jeden na kontrolku a ten šestý mizí podle schematu někde v palubce na pinu 35. Myslím, že na kontrolku jde z reg. - a šestej kabel je asi + . Byl by někdo ochoten mě poradit, kdybych mu zaslal schemata elektriky Duc a regulatoru Vape, jak to funkčně zapojit, i třeba bez té kontrolky. (stačil by nějaký jednoduchý náčrtek) Mě už je to zhruba tak asi jasný, ale nevim, co s tím šestým kabelem.
Z dalších schémat jsem zjistil, že šestý černý kabel je zapojen přímo do řídící jednotky a podle popisku zřejmě napájí vstřikovače, ovšem paralelně je na tento kabel, ještě než vstoupí do řídící jednotky, napojen přes relé plus pol z baterie.
Obrázek:
černý..........?
bílý...........kontrolka
červený........baterie +
černý tlustý...baterie-
2x žlutý.......alternátor
Naposledy editováno 11.09.2011 00:42:40
Tady dávám foto grafu, je to přibližné, jen altík bez regleru, rotor je ST2, stator z GT750, ale jen pro ilustraci, "kde jsem ty hodnoty vzal"
Naposledy editováno 11.09.2011 05:10:13
Další poznatek je ten, že mám v motorce s největší pravděpodobností dvoufázový alternátor. Sice po přečtení některých příspěvků zde na foru jsem nabyl dojmu, že dvoufázový alternátor je blbost, ale jak se zdá tak není...
http://k-servis.tym....ore&iProduct=119
Je docela škoda, že si tady píšu jen sám se sebou a skoro žádný dukatista nemá k tomuto tématu co říct. Ani se mě nechce věřit, že by to nikdo neřešil...
Naposledy editováno 02.10.2011 00:44:36
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení, alternátor, ST2 1998
Foxx5 píše: Jo to udělám, jestli seženu ten ampérmetr. Jinak Servis Ducati Polášek mě napsal, že originál regulátor stojí 7500, tak proto se snažím vymyslet nějakou alternatívu a vrtám se v tom za pomoci tady vás všech sám...Ale našel jsem výrobce který vyrobí a dodá regulátor 30-35A tak snad už to konečně opravím.
No hele, nejdřív to změř, stačí i delší kus železnýho drátu, ale musíš především vědět, jaký má odpor a to přesně! a maximálně by měl mít 0,4ohmu pak už na něj paralelně připojíš voltmetr a měříš úbytek na tom daném kuse drátu a pomocí ohmova zákona se dopracuješ k ampérám.
Závěr: Altík se prošlehával na tu kostru postupně. Měřit precizně a s dobrým přístrojem, ten můj při částečném zkratu nepískal. Nenechat se oblafnout tím, že pokud je altík odpojený a je vyzkratovaný na kostru, při přímém měření tedy odpojen od dobíjení může dál fungovat a dávat napětí, což vede k závěru že je v pořádku, ale není. Psal to tady miaa a měl pravdu.
Díky všem, co se mi snažily poradit
Naposledy editováno 23.11.2011 01:42:39
http://www.previjeni...x.php?page=rpn121f35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Ducati-dnes mě nechala na holičkách Ducati ST2 | viktos123 | 29 | 24.9.2019 v 21:17 Gahan37 |
Prodat celou nebo na díly? Ducati ST2 | viktos123 | 17 | 18.9.2017 v 19:10 viktos123 |
Za blbost se platí,aneb když člověk... Ducati ST2 | viktos123 | 9 | 30.8.2017 v 21:38 Keek |
Výměna ložiska na předním kole Ducati ST2 | viktos123 | 0 | 25.8.2017 v 20:10 viktos123 |