mám takový problém: Včera jsem jel do mírného kopce, skoro plný plyn a najednou mi začli výrazněji klesat otáčky ( nebyl to nedostatečný výkon ), podřadil jsem a to samé, i když jsem měl dost rychlosti na to aby to táhlo na tu rychlost. Normálně to vyjedu i na tu čtyřku... Tak tak jsem dojel ¨k dalším světlům, vymáčkl spojku a volnoběžné otáčky byly mnohem vyšší než normálně. Než skočila zelená, tak otáčky klesly na normál. Projel jsem křižovatku, odstavil to a pohledem zkontroloval jestli je vše ok. Nasedl a odjel. Večer jsem se ptal kámoše a ten mi řekl, že to mohlo být nějakou nečistotou v palivu. Nechal jsem to být. Dneska jsem do práce dojel vkliku. Domů taktéž i když mi přišlo, že se na stejném místě projevil podobný problém, ale bez vážnějších projevů. Výkon neklesal, ale na volnoběh to pořád znělo jinak a chvíli tomu trvalo než to spadne na normál. Nicméně večer jsem vyrazil na zápas a co se nestane, po přejetí barranďáku a projetí tunelu na dejvice se mi v kopci stalo to samé. S tím rozdílem, že po prvním podřazení klesly otáčky tak, že motor vypnul a já jsem hezky s vymáčklou spojkou po 50 metrech opřel motorku o svodidla a koukám co dá. Nebudu popisovat jak tam vypadá silnice, prostě odstavit tam nepojezdnou motorku bylo fakt super. Po dobré chvilce dumání jsem jí sebevražedně odtlačil, když tu jeden kolega zastavil jestli nechci pomoct. Moc mu tímto děkuji i přesto, že jsem nevyřešili můj problém s motorkou. Takovou ochotu jsem dlouho nezažil. DÍKY! Nakopnout motorka nešla, po roztlačení se chytla ale na volnoběh chcípla, při udržování plynu jsem byl schopný tak 2 km doject a odstavit jí na vhodném místě. Sundal jsem karburátor a vyčistil ho, docela sr.čky v něm byly, ale nejsem schopen říct, zda to vyřeší můj problém. Mám ještě podezření na palivový ventil. Měl by být podtlakový. Po odpojení obou hadiček s přívodem paliva do karburátoru nic nevyteklo, tak nevím jestli náhodou není ucpaný, nebo takhle podtlakový ventil funguje... ( No fichtl to není ) Ale když to teď takhle píši, tak mi dochází, že kdyby byl ucpaný palivový kohout, tak to ani neroztlačím. No karbec mám čistý, rád si poslechnu Vaše rady, protože jsem v tomhle jinak bezmocný. Jinak svíčka by měla být OK, jinak bych neujel ani ten kousek. Nakopnout to nešlo, pouze roztlačit. Když jedu ráno do práce, tak také musím tlačit, i když vlastně dnes ráno jsem to nakopl i ráno. Olej používám plnou syntetiku Agip racing. Z výfuku mi na SPZ a blinkr fouká docela dost oleje, takže pod výfukem bývají po parném dni kapky oleje. Krom toho jezdila výborně. Vzduchový filtr vypadá čistě i když prát jsem ho nijak nepral. Je totiž olejový a na to snad musí být nějaký spešl olej a to jsem neřešil, protože mi přišel čistý. Nic víc co by pomohlo diagnostikovat můj problém mě nenapadá. Snad mi někdo dokáže poradit. Díky chlapy. A zvlášť tobě Suzuki SV650 :)
Naposledy editováno 08.09.2011 10:49:50
1 reakcí na tento příspěvek motor přestal běžet za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor přestal běžet za jízdy
1.Zkontroluj,jestli máš benzin v nádrži.(Taky se mi jednou stalo,kontrolka nesvítila).
2.Na Derbi je podtlakový ventil,to znamená,že jedna hadička vede do karburátoru a druhá
na sání(podtlak otevírá přívod benzinu).Zkontroluj jestli neupadla nebo není prasklá.
3.Vyčistit trysku(je pod víčkem plovákové komory)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor přestal běžet za jízdy
1) benzin jsem kontroloval, kvůli čištění karburátoru jsem vypouštěl cca 4 litry,
ale mohlo by jít o nějakou nečistotu která plave v nádrži.
2)hadičky jsou OK, kontroloval jsem je, když jsem sundaval karbec. Akorát po odpojení obou hadiček z nich nic neteklo, tzn. vypouštění nádrže bylo zbytečné. Díky tobě nyní chápu jak ten podtlakový ventil funguje. Takže jestli to správně chápu, když odpojím obě hadičky a v jedné vytvořím podtlak, tak z druhé začne téct benzín? Tohle bych si chtěl ujasnit, abych mohl vyzkoušet jestli není ucpaný právě ten palivový ventil. Když jsem měl sundaný ten karburátor, tak jsem je zkoušel profouknout... ( nerad bych se benzínu napil...) ale to asi tedy bylo k ničemu, protože tím se ničeho nedosáhne. Nevermind.
3)Trysky jsem čistil všechny, měl jsem podezření na ucpanou volnoběžnou, pakliže na volnoběh to chcípalo.
Dík za nápady. Zítra zkusím ten ventil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor přestal běžet za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor přestal běžet za jízdy
Po opětovném prozkoumání jsem zjistil, že volnoběžná tryska je ucpaná. Snažím se jí vyčistit, ale nejde to. Profouknutí stlačeným plynem je neúspěšné. Chtěl bych to zkusit chemicky, ale nejsem si jist z jakého materiálu je tryska, tváří se jako mosaz, je to možné?
Nenapadá vás čím ještě jiným by to mohlo být, kdyby karburátor byl v pořádku? Resp. benzín se dostane až za karburátor, ale ne do válce?? WTF? Ještě by tam snad mělo být olejové čerpadlo. Ale to kdyby se rozbilo, tak půjde benzín a zadřel bych, protože bych nemazal, je to tak správně? Díky
1 reakcí na tento příspěvek motor přestal běžet za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor přestal běžet za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor přestal běžet za jízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor přestal běžet za jízdy
marcajs píše: ladale> Tak to už je mimo moje síly :( Díky za nápady!
Ahoj,
bylo by vhodné napsat, jak jsi celou situaci vyřešil a hlavně čím to bylo, že motorka chcípala a nestartovala. Někomu to může ušetřit mnoho času a hlavně peněz.
Díky Michal
Problem byl v tom, ze nefungovalo cidlo teploty a motor se prehrival. Pravdepodobne i bimetalovy termostat se nerozeviral dostatecne na to, aby to chladici kapalina stihla uchladit. Takze se mi nakonec pridrel pist ve valci. Prvni naznaky jsme nejspis mel rozeznat jako prehrivani motoru. Nicmene nefunkcni cidlo teploty me drzelo ve falesnem pocitu jistoty...
Nasledovala vymena valce protoze vybrus nikasilu by me vysel stejne jak novy valec od Naraku. (to byla chyba, protoze ten smejd od naraku netesnil (hlava valce nedolehala na valec) takze jsem hlavu nechal zbrousit. Pak to vse slapalo asi tak 200 km... Pak uz ani nevim, nejspis se to zadrelo znovu.
Tak jsem koupil novy valec od Airsalu, vymenil to, vyndal jsem termostat a najel asi 2000 km nacez se mi utrhla jedna matka co drzela hlavu valce a k tomu ulomila kus toho sroubu.
Mel jsem s tou motorkou takovyho sr.ni, ze jsem uplne zapomnel, ze jsem tu zadal o radu.
Ale je pravda, ze jsem se mohl podelit se zaverem, jak to vse dopadlo.
Diky za pripominku. Snad to nekomu pomuze.
D.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Miznúca voda na motorke derbi senda... Derbi Senda SM 50 | RokyNO | 17 | 16.2.2024 v 15:03 RokyNO |
Jaký výfuk zvolit Derbi Senda SM 50 | lukyn456 | 3 | 8.1.2024 v 17:40 Krautkopf |
derbi senda 50 plast Derbi Senda DRD Racing, Derbi Senda X Treme SM, Derb... | cipis96 | 1 | 26.9.2022 v 16:04 Frigolin |
Derbi senda 50 stk motor euro 3 Derbi Senda SM 50 | odysekkk | 2 | 24.6.2020 v 13:53 Kohlstein |
Skleněná pojistka Derbi Senda SM 50 | Marty56 | 7 | 25.11.2019 v 22:37 cuir |